Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (76431000-3 Послуги з буріння свердловин (Споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ)) від ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-30-006628-a
Id Tender 8c2e6b952eed4c2681604054ecfe7768
План UA-P-2024-08-30-007260-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.08.2024 14:51
Остання зміна 22.11.2024 11:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
159 950 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 599 500 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.08.2024 14:51 до 18.09.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 30.08.2024 14:51
до 15.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.08.2024 14:51
до 15.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.09.2024 12:00
до 28.10.2024 17:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 26.09.2024 19:43
до 03.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.10.2024 17:40
до 22.11.2024 11:38
Період уточнень
з 30.08.2024 14:51 до 15.09.2024 00:00
Період оскарження
з 30.08.2024 14:51 до 15.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.09.2024 12:00 до 28.10.2024 17:40
Період кваліфікації
з 18.09.2024 12:00 до 28.10.2024 17:40
Основні параметри
ДК 021:2015 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (76431000-3 Послуги з буріння свердловин (Споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ))
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
159 950 000 грн.
ДК 021:2015 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (76431000-3 Послуги з буріння свердловин (Споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ))
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (76431000-3 Послуги з буріння свердловин (Споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ))
Очікувана вартість
159 950 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1599500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
799 700
Позиція
Опис предмета закупівлі
Споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ)
Код ДК 021:2015
76430000-6 - Послуги з буріння та експлуатації свердловин
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
Авансовий платіж в розмірі 10% вартості договору здійснюється Замовником протягом 15 календарних днів з дати отримання від Підрядника рахунку та банківської гарантії повернення авансового платежу у розмірі, що покриває суму авансового платежу.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
Післяоплата здійснюється Замовником за кожний(-і) виконаний(-і) Етап (-и) щомісячно, як різниця між вартістю виконаних робіт та загальною сумою фактично здійснених платежів із врахуванням авансового платежу за ці роботи, та сплачується протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі виконаних Робіт, який підписується сторонами після підписання Акту про закінчення Етапу Робіт.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАФТОГАЗБУРІННЯ"
Пропозиція:
159 949 995 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.09.2024 16:32
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шаповал Юрій Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380503833050
Сайт:
http://www.ukrnafta.com
Замовник
ЄДРПОУ
00135390
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 76430000-6 Послуги з буріння та експлуатації свердловин (76431000-3 Послуги з буріння свердловин (Споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ))
Період вимог/скарг з 26.09.2024 19:43 по 02.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не усунув невідповідності
Документи кваліфікації
26.09.2024 19:43
-
18.09.2024 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.08.2024 14:51
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.08.2024 14:51
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до п.1.1. Додатку 2 до Тендерної документації Учасником повинно бути надано: 1.1. Довідку складену згідно Таблиці №1 цього Додатку, яка містить інформацію щодо наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені до виконання робіт. Довідка повинна містити інформацію, щодо наявності наступних працівників: - інженерно-технічний персонал (ІТП), начальника бурової, майстра(-ів) - бурильників (не менше 4 чол.) - помічників бурильника (12 чол.) Мінімальні вимоги, щодо відповідної кваліфікації працівників: - для ІТП, начальників бурової, майстра (-ів) - досвід роботи за відповідним напрямком не менше 3 років; - для бурильників - досвід роботи за відповідним напрямком не менше 3 років; - помічників бурильника - досвід роботи за відповідним напрямком не менше 1 року. ІТП повинен мати вищу профільну освіту (гірничий інженер). Склад працівників, які будуть залучатись до виконання робіт, не обмежується вищенаведеним переліком кваліфікацій, професій та посад і визначається Учасником відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток 1 до цієї тендерної документації). Учасником в складі пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які будуть залучені для надання послуг №16/09/24-1 від 16.09.2024 р. з переліком працівників. Зважаючи на вимогу тендерної документації, мати вищу профільну освіту (гірничий інженер) повинні не лише начальник бурової та майстри, а і інші ІТП. В той же час надано довідка не містить інформацію про вищу профільну освіту (гірничий інженер) у інших ІТП. 2. Відповідно до п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації Учасником повинно бути надано: 2.1. Довідка, складена згідно Таблиці №2 цього Додатку, яка містить інформацію про наявність в Учасника матеріально-технічної бази, яка необхідна та буде використовуватись для виконання робіт (далі – МТБ), згідно вимог Технічної специфікації (Додаток 1 до цієї тендерної документації). Перелік компонентів МТБ, які будуть залучатись для для виконання робіт відповідно до вимог Технічної специфікації (Додаток 1 до цієї тендерної документації), повинен містити наступне: 1. Бурову установку (далі – БУ); 2. *основу, щоглу (вежу), бурову лебідку, кронблок, талевий блок (гакоблок), роторний стіл, систему верхнього приводу (якщо БУ оснащена такою системою), бурові насоси, допоміжну лебідку, маніфольд, буровий ключ, привід БУ (в т.ч. приводи бурової лебідки, роторного стола, системи верхнього приводу, бурових насосів); * якщо перелічене обладнання не входить у паспорт на БУ, який надається згідно з вимогами п.1 пп.2.2 3. обладнання системи очистки бурових розчинів (вібросита - мінімум 2 шт., ситогідроциклонна установка, дегазатор, центрифуга). 4. противикидне обладнання, яке встановлюється на 245 та 178 мм обсадні колони, в т.ч. ПУГ (якщо застосовується), плашкові превентора, а також станція керування ПВО, блок глушіння, блок дроселювання, газовий сепаратор. 5. бурильний інструмент (бурильні труби, поважчені бурильні труби (HWDP), обважнені бурильні труби (ОБТ), ведучі бурильні труби* - комплекти). * якщо БУ оснащена системою верхнього приврду то інформацію про ведучі бурильні труби не подається Учасник забезпечує виконання робіт з використанням БУ, стан і комплектація якої відповідають умовам для буріння похило-скерованих свердловин, вимогам реалізації Технічного завдання і забезпечує швидке і якісне споруджування свердловин. БУ повинна бути сконструйована і оснащена обладнанням для виконання робіт з буріння, кріплення, випробування та освоєння свердловин. Все обладнання повинно бути розраховане на безперервне ведення робіт і має бути повністю підготовленим до роботи у зимовий період. На підтвердження наявності відповідної БУ Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи: 1. Паспорт на БУ. 2. Паспорт / або сертифікат якості/ або технічний бюлетень/ або інший подібний документ на обладнання*, перелічене в п.2 пп.2.1. * якщо перелічене обладнання не входить у паспорт на БУ, який надається згідно з вимогами п.1 пп.2.2 3. Паспорт / або сертифікат якості/ або технічний бюлетень/ або інший подібний документ на обладнання, перелічене в п.3 пп.2.1. 4. Паспорт / або сертифікат якості/ або технічний бюлетень/ або інший подібний документ на інструмент, перелічений в п.4 пп.2.1. Учасником в складі пропозиції надано довідку про наявність матеріально-технічної бази та технологій №16/09/24-4 від 16.09.2024 р. Разом з тим наданими документами не підтверджено наявність певного обладнання зважачи на не підтвердження відповідними документами: -а)на виконання вимог п.2.1, пп. 2 - марка (модель) та рік виготовлення бурових насосів зазначені в довідці МТБ не відповідають найменуванню в паспорті/сертифікаті якості; - найменування системи верхнього приводу зазначене в довідці МТБ не відповідає найменуванню в паспорті; - марка (модель) щогли (вежі) зазначена в довідці МТБ не відповідає марці (моделі) в паспорті на бурову установку; - марка (модель) основи зазначена в довідці МТБ не відповідає марці (моделі) в паспорті на бурову установку. б)на виконання вимог п.2.1, пп. 3 - найменування вібросита зазначене в довідці МТБ не відповідає найменуванню в паспорті. в) на виконання вимог п.2.1, пп. 4 - в довідці МТБ не надано інформацію про наявність станції керування ПВО. г)на виконання вимог п.2.2, пп. 2 - документи надані на бурові насоси не містять інформації про технічні характеристики, що не дозволяє пересвідчитись у відповідності умов для похило-скерованого буріння та вимогам реалізації ТЗ. д)на виконання вимог п.2.2, пп. 3 - наданий паспорт на дегазатор без перекладу на українську мову (вимога п.7, Розділу І, ТД); - не надано паспорт / або сертифікат якості / або технічний бюлетень / або інший подібний документ на ситогідроциклонну установку; е) на виконання вимог п.2.2, пп. 4 - не надано паспорт / або сертифікат якості / або технічний бюлетень / або інший подібний документ на допоміжний пульт керування ПВО - наданий сертифікат на газовий сепаратор без перекладу на українську мову (вимога п.7, Розділу І, ТД). 3. Відповідно до п.3 Додатку 2 до Тендерної документації Учасником повинно бути надано Довідку, складену в довільній формі* або згідно Таблиці №3, про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічного договору за останні 5 років. Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який повністю виконаний договір Учасника по виконанню робіт/послуг по спорудженню свердловини «під ключ» за останні 5 років. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, зазначеного у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копія одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (далі у цьому пункті – договір); При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копія Документу, що підтверджує повне виконання договору (на вибір Учасника): • акт (акти) прийому-передачі наданих послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); • скан-копії відгуку від підприємства – замовника за договором, який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору. У разі надання Учасником у своїй пропозиції документів по п. а) і б) пп.3.2 без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копії відгуку від підприємства – замовника за договором, який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. • скан-копії відгуку від підприємства – замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору. У разі надання Учасником у своїй пропозиції документів по п. а) і б) пп.3.2 із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням. За наявності різниці у вартісних показниках, наведених у документах, що надаються згідно з п. а) і б) пп.3.2 на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, надання Відгуку є обов’язковим! Учасником в складі пропозиції надано наступні документи: - довідку про досвід виконання аналогічного договору №16/09/24-11 від 16.09.2024 р. з інформацією про три аналогічні договори; - договір генерального підряду №ГП-М312/04-17 від 12.04.2017 р. на створення свердловини №312 Майницької площі між ТОВ «Навігатор бурсервіс» та ТОВ «Навігатор комплект», де ТОВ «Нафтобуріння» виступає замовником, а не підрядником - договір №МГРП 15/02-2021 від 15.02.2021 р. на закінчення свердловини №2 Ярмаківськкої площі методом МГРП між ТОВ «Нафтогазбуріння» та ТОВ «Села енерджи» - разом з тим даний договір не може бути віднесеним до аналогічного договору згідно цієї процедури закупівлі зважаючи на інший предмет договору. Крім того не додано додатки 1-3; - договір підряду №ЯРМ2-БУ/250221 від 25.02.2021 р. на на здійснення капремонту свердловини між ТОВ «Нафтогазбуріння» та ТОВ «Навігатор комплект»» - разом з тим даний договір не може бути віднесеним до аналогічного договору згідно цієї процедури закупівлі зважаючи на інший предмет договору, де ТОВ «Нафтобуріння» виступає замовником, а не підрядником; - лист відгук№16/09/24-13 від 16.09.2024 р. ТОВ «Нафтогазбуріння» на власний ризик виконало будівництво пошукової свердловини №312 Майницька, власником якої є ТОВ «Нафтогазбуріння» (відповідно до загальнодоступної інформації по реєстрації паспорта по свердловині), силами та основними засобами ТОВ «Нафтогазбуріння» Зважаючи на те, що в наданих договорах ТОВ «Нафтогазбуріння» виступало замовником, спростовується інформація зазначена в листі відгуку, який Учасник видав сам собі, про виконання будівництва в якості підрядника. Аналіз видів робіт, які було покладено на підрядника по договорам свідчить, що ТОВ «Нафтогазбуріння» не має досвіду виконання аналогічного договору по виконанню робіт/послуг по спорудженню свердловини «під ключ» за останні 5 років. 4. Відповідно до п.2.1. Додатку 2 до Тендерної документації, якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт (надання послуг) субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт (надання послуг) повинен надати: 1) довідку з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт (надання послуг); місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт (послуг) та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі робіт (надання послуг). 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою №2 цього Додатку. В складі Тендерної пропозиції надано гарантійний лист №16/09/24-51 від 16.09.2024 р. відповідно до якого планується залучити в якості субпідрядника ТОВ «Геосинтез Інженірінг». Також Учасником надано довідку №16/09/24-11 від 16.09.2024 р. відповідно до якої зазначено місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт (послуг) та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі робіт (надання послуг) ТОВ «Геосинтез Інженірінг». Зокрема, довідка містить інформацію про код ЄДРПОУ субпідрядної організації- 36987040. Аналіз інформації в ЄДР дає можливість встановити, що зазначений код належить ТОВ «Гео-сервіс» на яке не надано відповідних документів в складі пропозиції. 5. Відповідно до п.8.2. Додатку 2 до Тендерної документації, на підтвердження можливості проведення робіт із управління відходами, які утворились в процесі буріння свердловини, Учасник у складі тендерної пропозиції надає наступні документи, зокрема: - копію дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів та копію ліцензії на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, відповідно до вимог чинного законодавства, виданого Учаснику/ або субпідряднику Учасника. Аналіз пропозиції учасника свідчить про відсутність в її складі дозволу на здійснення операцій з оброблення відходів. 6. Відповідно до п.9 Додатку 2 до Тендерної документації: 9.1. Учасник у складі тендерної пропозиції обов’язково надає розроблену у власному форматі Програму по спорудженню свердловини №24 та 26 Верхньомасловецького родовища (далі «Програма»), яка повинна містити (включаючи, але не обмежуючись) наступну інформацію та вимоги Замовника: 9.1.1. З контролю режимно-технологічних параметрів буріння, параметрів бурового розчину та розрахунків: a. розрахунок тиску на маніфольді та в затрубному просторі з врахуванням динамічних втрат при циркуляції; b. розрахунок необхідної продуктивності бурових насосів; c. розрахунок часу циклу циркуляції; d. розрахунок часу промивки свердловини перед проведенням спуско-підйомних операцій, нарощування інструменту, в т.ч. при розбурюванні цементних стаканів; e. розрахунок гідравлічних параметрів промивки свердловини згідно з фактичними даними буріння (еквівалентна густина бурового розчину під час циркуляції, коефіцієнт очистки стовбура свердловини, розрахунок тиску поршнювання); f. розрахунок індексу очистки стовбура свердловини. g. параметри бурового розчину для кожного інтервалу; h. об’єми бурового розчину для буріння кожного інтервалу з врахуванням втрат на шламі; i. потребу хімреагентів і матеріалів для буріння кожного інтервалу і на свердловину; j. кількість хімреагентів для аварійного запасу. k. рекомендації по роботі з обладнанням системи очистки; l. необхідна кількість та типорозміри ситових панелей для вібросит по інтервально; m. рекомендації для зниження втрат бурового розчину (на системі очистки, цементуванні і т.д.); n. заходи щодо попередження і ліквідації ускладнень; o. коротка інформація про системи бурового розчину і хімреагенти, які використовуватимуться при бурінні свердловини. Пункти a, b, c, d, e, f – Учасник у складі тендерної пропозиції надає Програму в якій відповідні розрахунки надаються на башмак експлуатаційної колони. 9.1.2 Із здійснення інженерних розрахунків: a) розрахунок профілю свердловини згідно Технічної специфікації (Додаток 1 до ТД) з вказанням кругів допуску та інтервалів спуску колон; b) розрахунок наближення та ризику пересічення планової траєкторії та стовбурів пробурених свердловини з врахуванням похибки вимірювання приладів та принципу неприпустимості перетину стовбурів свердловин (Anticollision/AC); c) список заходів недопущення пересічення зі стовбурами пробурених свердловин. d) запропоновані варіанти КНБК для всіх інтервалів похило-скерованого буріння; e) звіт розрахунку похибки азимуту спричиненою впливом магнітних компонентів КНБК для всіх КНБК в яких присутня телеметрія. f) розрахунок максимально тиску на маніфольді в кінці секції з розбивкою по елементно компонентів втрати тиску для всіх варіантів КНБК і типів запропонованих доліт, оптимізація вибору насадок по коефіцієнту HSI; розрахунок коефіцієнта очистки стовбуру; g) комплекс розрахунків Torque & Drag (T&D) – розрахунок динамічних навантажень на бурильну колону під час буріння та СПО (осьові навантаження та крутні моменти з врахуванням тертя, розрахунок Buckling (sinusoidal/helical) – поздовжній та спіральний вигин) для оптимізації конструкції КНБК та вибору режимних параметрів; h) рекомендації по підбору доліт; i) граничні параметри робочого середовища для обладнання, в т.ч. робота ясом; j) гранично-допустимі концентрації і розмір фракційного складу кольматантів для ліквідації поглинань – LCM; k) інформація про сумісність обладнання із різними системами бурових розчинів та хімреагентами, які використовуватимуться при бурінні свердловини; l) критичні параметри промивних розчинів, що можуть впливати на якість роботи обладнання (телесистем та вибійних двигунів) бурового розчину. m) рекомендації по встановленню оптимальних параметрів буріння (навантаження на долото, продуктивність бурових насосів, частота обертання колони бурильних труб з врахуванням наведених в Технічній специфікації (Додаток 1 до ТД) обмежень по буровому обкладанню та зменшення вібрацій); n) зразки добового звіту по свердловині. Пункти f, g – Учасник у складі тендерної пропозиції надає Програму в якій відповідні розрахунки надаються на компоновки буріння під експлуатаційну колону. 9.1.3 Вимоги до «Програми». «Програма» в обов’язковому порядку повинна містити (включаючи, але не обмежуючись) наступною інформацію: Кріплення свердловини: a) Елементи технологічної оснастки, обсадних труб, які повинні відповідати за якістю стандартам API 5 CT, API 10D, API RP 10F або аналоги (допускається ТУ виробника на центратори пружинні, жорсткі), від заводу виробника. b) Матеріали з яких виготовлено елементи технологічної оснастки, які повинні мати такі ж (або вищі) характеристики, як обсадні колони, для яких вони призначені, та повинні відповідати свердловинним умовам, бути новими, і з датою виготовлення не раніше одного року від дати поставки. c) Всі елементи оснастки обсадних колон повинні забезпечити можливість їхнього розбурювання долотами типу РDC. d) Герметик та мастила, який буде використовуватись для герметизації різьбового з’єднання технологічної оснастки і обсадних колон. e) Хімічні реагенти, матеріали та тампонажні цементи, які повинні відповідати стандарту АРІ 10А або тампонажні суміші на основі даних цементів з сертифікатом відповідності вимогам чинних нормативних документів (АРІ 10А або ТУ У виробника). f) Використання системи буферних рідин, що є сумісними (не погіршують/не значно погіршують структурно-реологічні характеристики контактуючих рідин) із буровим і тампонажним розчинами, забезпечують змивання рихлої частини кірки зі стінок свердловини, очищення поверхні обсадних труб, а також якісне розмежування бурового і тампонажного розчинів. Прописати запропонований дизайн тампонажного розчину і вміст добавок, які повинні ґрунтуватися на фактичних даних лабораторних досліджень. g) Цементувальну техніку і обладнання для цементування, в т.ч. цементувальні головки. Цементувальна техніка і обладнання має працювати в умовах температури навколишнього середовища від - 40°C до +40°С. h) Схему компоновки обсадної колони та інтервали, кількість та тип центруючих пристроїв, які будуть встановлюватись на ОК. Прописати послідовність виконання операції щодо спуску обсадних колон. Оснастку колон передбачити згідно вимог АРІ – башмак зі зворотнім клапаном, муфта зі зворотнім клапаном, центратори та турбулізатори згідно з розрахунком на спеціалізованому програмному забезпеченні для досягнення коефіцієнту центрування колони не менше 75%. Центратори і турбулізатори цільного типу, без застосування зварних швів з двома стопорними кільцями. i) Гідравлічний розрахунки процесу кріплення на спеціалізованому програмному забезпеченні та рекомендований час ОТЦ. Пункт і – Учасник у складі тендерної пропозиції надає Програму в якій відповідні розрахунки надаються на експлуатаційну колону. Аналіз пропозиції Учасника свідчить про наступні невідповідності: - виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.1 с - не надано розрахунок часу циклу циркуляції; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.1 d - не надано розрахунок часу промивки свердловини перед проведенням спуско-підйомних операцій, нарощуванні, в т.ч. при розбурюванні цементних стаканів; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.1 е- не повністю надано розрахунок гідравлічних параметрів промивки свердловини згідно з фактичними даними буріння (відсутній розрахунок коефіцієнту очистки стовбуру свердловини і тиску поршнювання); - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.1 f - не надано розрахунок індексу очистки стовбуру; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.1 l - не надано необхідну кількість ситових панелей для вібросит по інтервально; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.2 е - наданий розрахунок похибки азимуту спричиненою впливом магнітних компонентів КНБК наданий не на запропоновані КНБК із телеметрією, згідно вимог пункту 9.1.2 d; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.2 f - відсутній розрахунок для інтервалу експлуатаційної колони; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.2 g - відсутній розрахунок для інтервалу експлуатаційної колони; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.2 j - гранично-допустимий розмір фракційного складу кольматантів не надано; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 а - не вказано стандарт або ТУ на центратори пружинні та турбулізатор; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 d - не надано інформацію по герметику та мастилах; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 е - не надано інформацію щодо відповідності стандарту АРІ 10А хімічних реагентів, матеріалів та тампонажних цементів або тампонажних сумішей на основі даних цементів з сертифікатом відповідності вимогам чинних нормативних документів (АРІ 10А або ТУ У виробника); - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 f- відсутня інформація про сумісність систем буферних рідин із буровим і тампонажним розчинами, а також про їх забезпечення змивання рихлої частини кірки із стінок свердловини, очищення поверхні обсадних труб, а також якісне розмежування бурового і тампонажного розчинів; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 g - відсутнє підтвердження можливості виконання роботи в умовах температури навколишнього середовища від -40 °С до +40 °С; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 h - не прописана послідовність операцій по спуску обсадних колон; - відсутній розрахунок для досягнення коефіцієнту центрування обсадної колони не менше 75%. 7. Відповідно до п.10 Додатку 2 до Тендерної документації, учасник в складі пропозиції повинен надати, зокрема: -Схему майданчика для розміщення обладнання БУ із зазначенням фактичних розмірів самого майданчика та основних розмірів обладнання БУ. Аналіз пропозиції учасника дає можливість встановити, що в її складі не надано схему майданчика для розміщення обладнання БУ із зазначенням фактичних розмірів самого майданчика та основних розмірів обладнання БУ. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправленням, оформлених та за змістом відповідно до вимог тендерної документації: - довідку з інформацією про вищу профільну освіту (гірничий інженер) у ІТП; довідку, складена згідно Таблиці №2 цього Додатку, яка містить інформацію про наявність в Учасника матеріально-технічної бази, яка необхідна та буде використовуватись для виконання робіт), згідно вимог Технічної специфікації приведену у відповідність з наданими паспортами / або сертифікатами якості/ або технічним бюлетень/ або інший подібний документ на інструмент, перелічений в пп. 2-4 пп.2.1, та інформацію про наявність станції керування ПВО; - надати паспорт / або сертифікат якості / або технічний бюлетень / або інший подібний документ на ситогідроциклонну установку; - надати паспорт / або сертифікат якості / або технічний бюлетень / або інший подібний документ на допоміжний пульт керування ПВО; - надати паспорт / або сертифікат якості / або технічний бюлетень / або інший подібний документ на газовий сепаратор; - скан-копію одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, акт (акти) прийому-передачі наданих послуг за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору або скан-копії відгуку від підприємства – замовника за договором, який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору; - належні довідки на субпідрядника ТОВ «Геосинтез Інженірінг»; - дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.1 с - розрахунок часу циклу циркуляції; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.1 d - розрахунок часу промивки свердловини перед проведенням спуско-підйомних операцій, нарощуванні, в т.ч. при розбурюванні цементних стаканів; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.1 е- розрахунок гідравлічних параметрів промивки свердловини згідно з фактичними даними буріння (розрахунок коефіцієнту очистки стовбуру свердловини і тиску поршнювання); - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.1 f - розрахунок індексу очистки стовбуру; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.1 l - необхідну кількість ситових панелей для вібросит по інтервально; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.2 е - розрахунок похибки азимуту спричиненою впливом магнітних компонентів КНБК наданий не на запропоновані КНБК із телеметрією, згідно вимог пункту 9.1.2 d; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.2 f - розрахунок для інтервалу експлуатаційної колони; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.2 g - розрахунок для інтервалу експлуатаційної колони; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.2 j - гранично-допустимий розмір фракційного складу кольматантів; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 а - вказати стандарт або ТУ на центратори пружинні та турбулізатор; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 d - інформацію по герметику та мастилах; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 е - інформацію щодо відповідності стандарту АРІ 10А хімічних реагентів, матеріалів та тампонажних цементів або тампонажних сумішей на основі даних цементів з сертифікатом відповідності вимогам чинних нормативних документів (АРІ 10А або ТУ У виробника); - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 f- інформацію про сумісність систем буферних рідин із буровим і тампонажним розчинами, а також про їх забезпечення змивання рихлої частини кірки із стінок свердловини, очищення поверхні обсадних труб, а також якісне розмежування бурового і тампонажного розчинів; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 g - підтвердження можливості виконання роботи в умовах температури навколишнього середовища від -40 °С до +40 °С; - на виконання вимог п.9.1 пп. 9.1.3 h - не прописана послідовність операцій по спуску обсадних колон; - відсутній розрахунок для досягнення коефіцієнту центрування обсадної колони не менше 75%. - схему майданчика для розміщення обладнання БУ із зазначенням фактичних розмірів самого майданчика та основних розмірів обладнання БУ.
Створено
24.09.2024 21:11
Надати до
25.09.2024 21:11
Період вимог/скарг з 28.10.2024 17:40 по 03.11.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 28.10.2024 09:25 по 05.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає умовам ТД
Документи кваліфікації
28.10.2024 17:40
Довідка НАЗК
28.10.2024 17:40
-
28.10.2024 09:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-08-30-006628-a-b1
Підписаний і діє
Номер
13/4922-р
191 934 000 грн.
159 949 995 грн.
З ПДВ
Підписано
20.11.2024
Строк дії договору з
20.11.2024
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ)
Номенклатура
Споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00135390

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАФТОГАЗБУРІННЯ"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "НАФТОГАЗБУРІННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40993322

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.11.2024 11:38
-
22.11.2024 11:38
Підписаний договір
22.11.2024 11:38
Підписаний договір
22.11.2024 11:38
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-12-000085
Дата створення проекту
12.11.2024 12:30
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
12.11.2024 17:15
Дата публікації висновку про результати
29.11.2024 14:41
Дата завершення усунення порушень
05.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
04.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-13-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2024 №94-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, дорученням Державної аудиторської служби України від 23 жовтня 2024 року №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 12.11.2024 №94-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2. UA-2024-08-30-006628-a, 30.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.11.2024 00:00
Документи рішення
12.11.2024 17:15
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Публічного акціонерного товариства «Укрнафта» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішеннями уповноваженої особи від 30 серпня та 13 вересня 2024 року (протоколи №01/01/13/10/19/0301/01/735 та №01/01/13/10/19/0301/01/735/2), звернення до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та відповіді Замовника, рішення комісії АМКУ від 11 жовтня 2024 року №16698-р/пк-пз, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗБУРІННЯ» (далі – ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» до 25 вересня 2024 року, рішення уповноваженої особи від 24, 26, 28 жовтня та 11 листопада 2024 року (протоколи №01/01/13/10/19/03-01/01/735/; 01/01/13/10/19/03-01/01/735/4; 01/01/13/10/19/03-01/01/735/6; 01/01/13/10/19/03-01/01/735/7), повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 20 листопада 2024 року №13/4922-р та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 26 листопада 2024 року через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі з питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель Замовником щодо тих порушень, обставин та підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, виконання рішення комісії АМКУ – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Дата висновку
29.11.2024 00:00
Дата публікації
29.11.2024 14:41
Документи висновку
29.11.2024 14:41
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-30-006628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чому тендерна документація містить вимоги щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у виді банківської гарантії (пункт 1 додаток 9), тоді як Законом визначено що забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надається у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 10 частини першої статті 1 Закону), за якою, згідно із визначенням частини першої статті 560 Цивільного Кодексу України, банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку? 3. Що слугувало підставою для встановлення в тендерній документації вимог щодо визначення учасником вартості спорудження свердловин №24 та №26 в розмірах, що не перевищують суми 88720,0 тис.грн та 71230,0 тис.грн відповідно, а також щодо визначених граничних вартостей етапів робіт у відсотковому значенні до загальної вартості робіт? 4. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ», якого обрано переможцем, виконано вимоги додатку 9 до тендерної документації, а саме щодо надання копії договору, що засвідчує право учасника/або субпідрядника учасника на розміщення відходів буріння на шламонакопичувачі (полігоні і т.д.), в якому зазначено код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів (пункт 27)? 5. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» дотримано вимог пункту 7 розділу І тендерної документації, в частині складання тендерної пропозиції та всіх документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, українською мовою, а також щодо надання автентичного перекладу українською мовою документів або їх копій, які, викладені іншими мовами, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника містяться документи, в яких окремі розділи викладені іншою ніж українська мова, а саме: розділи 8. «Інженерні розрахунки при бурінні похило-скерованої ділянки стовбура свердловини» в Програмах буріння свердловин №24 та №26 (файли №6); розрахунок ризиків пересічення стовбурів свердловини в довідці «Досвід розведення стовбурів свердловин 150 VB_ДЮ» (файл 32)? 6. Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» за результатами проведеної закупівлі? Надайте пояснення із врахуванням оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі аналогічних робіт шляхом проведення процедури відкритих торгів за номером UA-2024-09-27-011167-a. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансово го контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.11.2024 15:17
Орган перевірки
27.11.2024 00:00
Документи повідомлення
21.11.2024 15:19
-
Відповідь
Пояснення на запит
По даному питанню: 21.11.2024 р. ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ надано запит про надання пояснень згідно здійснення моніторингу (UA-М-2024-11-12-000085 наказ від 12.11.2024 № 94-з) по Закупівлі: «Про надання пояснень» У межах проведення моніторингу закупівлі робіт із споруджування свердловин № 24 та № 26 Верхньомасловецького родовища (під ключ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-08-30-006628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Чому тендерна документація містить вимоги щодо надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у виді банківської гарантії (пункт 1 додаток 9), тоді як Законом визначено що забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції, надається у вигляді такого забезпечення, як гарантія (пункт 10 частини першої статті 1 Закону), за якою, згідно із визначенням частини першої статті 560 Цивільного Кодексу України, банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов'язку? 3. Що слугувало підставою для встановлення в тендерній документації вимог щодо визначення учасником вартості спорудження свердловин №24 та №26 в розмірах, що не перевищують суми 88720,0 тис.грн та 71230,0 тис.грн відповідно, а також щодо визначених граничних вартостей етапів робіт у відсотковому значенні до загальної вартості робіт? 4. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ», якого обрано переможцем, виконано вимоги додатку 9 до тендерної документації, а саме щодо надання копії договору, що засвідчує право учасника/або субпідрядника учасника на розміщення відходів буріння на шламонакопичувачі (полігоні і т.д.), в якому зазначено код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів (пункт 27)? 5. Яким чином учасником ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» дотримано вимог пункту 7 розділу І тендерної документації, в частині складання тендерної пропозиції та всіх документів, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, українською мовою, а також щодо надання автентичного перекладу українською мовою документів або їх копій, які, викладені іншими мовами, оскільки у складі тендерної пропозиції учасника містяться документи, в яких окремі розділи викладені іншою ніж українська мова, а саме: розділи 8. «Інженерні розрахунки при бурінні похило-скерованої ділянки стовбура свердловини» в Програмах буріння свердловин №24 та №26 (файли №6); розрахунок ризиків пересічення стовбурів свердловини в довідці «Досвід розведення стовбурів свердловин 150 VB_ДЮ» (файл 32)? 6. Чи укладався договір з переможцем торгів ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» за результатами проведеної закупівлі? Надайте пояснення із врахуванням оприлюдненої в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі аналогічних робіт шляхом проведення процедури відкритих торгів за номером UA-2024-09-27-011167-a. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансово го контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від 100 до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк. ПОЯСНЕННЯ 1. На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ в частині надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких замовником здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість надати наступні пояснення: Джерело фінансування Закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Зокрема, відповідно до пункту 4(1) постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів доручено забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Враховуючи викладену вище інформацію, ПАТ «Укрнафта» не відповідає критеріям суб’єктів, визначених абзацом першим пункту 4(1) постанови № 710, тож вимога щодо забезпечення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі чинним Законодавством для Товариства не передбачено. Визначення технічних і якісних характеристик предмету закупівлі здійснено на підставі проектно-кошторисної документації на споруджування свердловин №№ 24 та 26 Верхньомасловецького родовища, яка розроблена на основі затверджених в установленому порядку відповідних Технічних специфікацій свердловин (Груповий робочий проект на спорудження розвідувальних свердловин №№24, 26 Верхньомасловецького родовища). Проект затверджено висновком Держпраці. Розрахунок очікуваної вартості здійснювався на підставі: - Наказу № 280 від 28.06.2024 «Про затвердження регламенту взаємодії структурних підрозділів ПАТ «Укрнафта» під час закупівель товарів, робіт та послуг». - Інвестиційного проекту №25U-11 Буріння свердловини 24 Верхньомасловецька. - Інвестиційного проекту №25U-13 Буріння свердловини 26 Верхньомасловецька. - Діючих ДСТУ. - ДБН А.2.2.3 – 2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво, - ВСН 39 – 86 Инструкция о составе, порядке разработки, согласования и утверждения проектно – сметной документации на строительство скважин на нефть и газ, - Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”, - ДБН А.2.2 – 1 – 2003 Склад і зміст матеріалів оцінки впливів на навколишнє середовище (ОВНС) та - НПАОП 11.1 – 1.01 – 08 Правила безпеки у нафтогазодобувній промисловості України. - інших нормативно-правових актів на проектування і спорудження свердловини. Для визначення очікуваної вартості було здійснено моніторинг ринку шляхом розміщення відповідної інформації на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (https://smarttender.biz/, процедура №24745054) (скріншот надається) та шляхом запиту комерційних пропозицій підрядним організаціям електронною поштою (скріншот надається) від 01.08.2024 р. В ході розгляду пропозицій учасників було доопрацьоване технічне завданні, яке було додатково електронною поштою потенційним учасникам закупівлі 15.08.2024 р. . При проведенні попереднього моніторингу цін були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій) від потенційних підрядників та визначена очікувана вартість за найбільш економічно вигідною пропозицією відповідно до технічних та інших вимог Замовника: - ТОВ «Нафтогазбуріння» від 22.08.2024 р. №739-1; - ТОВ «Навігатор комплект» від 20.08.2024 р. №223/08 - ТОВ «Бурова компанія «Горизонти» від 22.08.2024 р. №22-08-24/01. За результатами моніторингу ринку очікувана вартість закупівлі визначена в розмірі 159 950 000 грн. без ПДВ. Аналітична таблиця формування очікуваної вартості додається. На підставі зазначеної очікуваної вартості було оголошено торги з ідентифікатором UA-2024-08-30-006628-a. 2. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції - надання забезпечення виконання зобов’язань учасником перед замовником, що виникли у зв’язку з поданням тендерної пропозиції/пропозиції, у вигляді такого забезпечення, як гарантія. Зважаючи на зазначену вимогу Замовник має право самостійно визначати вид гарантії, що повинна надаватися учасником. Закон України «Про публічні закупівлі» є спеціальним нормативно правовим актом в сфері публічних закупівель і тому інші нормативно правові акти, в тому числі підзаконні повинні застосовуватись в тих межах, які не суперечать Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія, як забезпечення тендерної пропозиції, вимога про надання якої встановлена Замовником в тендерній документації, є найбільш врегульованою в законодавстві і направленою на захист гаранта, бенефіціара та принципала. При проведенні моніторингу всі потенційні учасники погодились з вимогою про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. В розрізі закупівлі UA-2024-09-27-011167-a необхідно виходити з того, що Органом оскарження не визначено незаконною вимогу тендерної документації про надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії у складі тендерної пропозиції учасника, а визначено дискримінаційність зазначеної вимоги для конкретного потенційного учасника процедури закупівлі. В той же час вимоги не є дискримінаційними в процедурі UA-2024-08-30-006628-a, зважаючи на те, що учасниками, в тому числі і потенційними, вимоги тендерної документації не оскаржувались. 3. Відповідно до абзацу 3 частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» моніторинг процедури закупівлі не проводиться на відповідність тендерної документації вимогам частини четвертої статті 22 цього Закону. Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Інвестиційні проекти по свердловинам №24 і №26 було затверджено до реалізації рішенням інвестиційного комітету №26 від 30.07.2024 р. Зважаючи на те, що свердловини знаходяться поряд, що зменшувало вартість мобілізації і демобілізації обладнання для кожної свердловини, були затверджені проектні вартості їх буріння під ключ. Крім того, спорудження свердловини №24 включає додаткові операції, зокрема – будівництво та підготовка площадки на дві свердловини, демобілізація обладнання та переїзд на інше місце, електричний пластовий мікроіміджер стінок свердловин з додатковими методами, необхідними для кількісної інтерпретації, нейтронний, щільнісний каротаж, крос-дипольний акустичний каротаж на кабелі. Дані роботи не передбачені при споруджуванні свердловини №26. В процесі проектування свердловин також враховується План підприємства по бурінню та видобутку. Вартість кожного Проекту, зокрема і споруджування свердловин №24 та №26 Верхньомасловецького родовища, формується Інвестиційним проектом на кожну свердловину окремо (так як експлуатація відбувається окремо), що затверджується Інвестиційному комітетом та не може перевищувати погодженої вартості на дані види робіт. Предметом закупівлі передбачено буріння свердловин № 24 та №26 Верхньомасловецького родовища, що є одним груповим робочим Проектом, що виконано у відповідності з нормами, правилами, інструкціями і державними стандартами з врахуванням технічних умов ведення робіт, наявності відповідних виробничих баз, техніки і матеріальних ресурсів у замовника, генерального підрядника та субпідрядних організацій і перспективи їх матеріально-технічного забезпечення, та, що важливо, проводиться з одного відведеного та попередньо підготовленого майданчика В розрізі закупівлі UA-2024-09-27-011167-a необхідно виходити з того, що Органом оскарження не визначено незаконним застосуванням виділення вартості в складі тендерної пропозиції учасника, а визначено дискримінаційність зазначеної вимоги для конкретного потенційного учасника процедури закупівлі. В той же час вимоги не є дискримінаційними в процедурі UA-2024-08-30-006628-a, зважаючи на те, що учасниками, в тому числі і потенційними, вимоги тендерної документації не оскаржувались. При цьому умови, як однієї, так і іншої закупівлі, не містять інформації, що недотримання граничних вартостей етапів робіт у відсотковому значенні до загальної вартості робіт є підставою для відхилення тендерної пропозиції. 4. В складі тендерної пропозиції Переможця надано договір про надання послуг №14/11-23 від 14.11.2024 р. укладений між ТОВ «ГРІН ЕКО ШЛЯХ» та ТОВ «ЕКО-ЕНЕРГОПРОМ» відповідно до п.2.2.1, якого передбачено , що виконавець має право отримувати від Замовника інформацію щодо оброблення відходів буріння, які планує завезти на полігон Замовник (їх кількість, властивості та склад). Для Замовника торгів цієї інформації достатньо для визначення того, що кількість відходів буріння, що може бути поставлена на полігон не обмежена в кількості та буде визначатися на підставі інформації, що надається Замовником по договору про надання послуг. Інформація про коди відходів згідно з Національним класифікатором відходів, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів визначені в п.1.2 та 1.3. Додатковій угоді №01 до договору про надання послуг №14/11-23 від 14.11.2024 р. 5. Відповідно до пункту 7 розділу 1 Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою, всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. В складі тендерної пропозиції Переможця розділи 8. «Інженерні розрахунки при бурінні похило-скерованої ділянки стовбура свердловини» в Програмах буріння свердловин №24 та №26 (файли №6); розрахунок ризиків пересічення стовбурів свердловини в довідці «Досвід розведення стовбурів свердловин 150 VB_ДЮ» частково надані на іншій мові ніж українська. Разом з тим текст іноземною мовою є нічим іншим, як відображення даних спеціалізованої програми для проведення відповідних розрахунків і їх переклад на українську мову може призвести до спотворення розуміння відображеної інформації. Умовами тендерної документації не встановлено обмежень в тендерній документації для учасника щодо включення до документу на українській мові вставок на іншій мові без їх перекладу. Аналогічної позиції дотримується і орган оскарження при розгляді скарг, зокрема в процедурах закупівель UA-2024-10-18-000286-a та UA-2023-10-31-011212-a. 6. За результатами проведеної закупівлі в електронній системі закупівель 22.11.2024 р. оприлюднено договір з переможцем торгів ТОВ «НАФТОГАЗБУРІННЯ» №13/4922-р від 20.11.2024 р.. Додатки: - Скріншот оприлюднення моніторингу на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender на 1 арк.; - Скріншот аналітичної записки про формування очікуваної вартості на 1 арк.; - ТОВ «Нафтогазбуріння» від 22.08.2024 р. №739-1; - ТОВ «Навігатор комплект» від 20.08.2024 р. №223/08; - ТОВ «Бурова компанія «Горизонти» від 22.08.2024 р. №22-08-24/01; - Скріншоти рішень АМКУ по закупівлям UA-2024-10-18-000286-a та UA-2023-10-31-011212-a; - Інформація про розсилку від 01.08.2024 р.; - Інформація про розсилку від15.08.2024 р.; - Скріншоти відповідей потенційних учасників щодо згоди з умовами банківської гарантії та іншими умовами.
Рішеня
26.11.2024 17:00
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
159 950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2024 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380503833050
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
159 950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 18.09.2024 12:00
Замовник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА"
Контактний телефон:
380503833050
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності