Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області від ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-30-006153-a
Id Tender 4761437ce9ee4775a98ffc8354e30094
План UA-P-2024-08-30-007454-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 30.08.2024 14:38
Остання зміна 30.09.2024 15:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
77 438 621 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
387 193.1 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.08.2024 14:38 до 14.09.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 30.08.2024 14:38
до 11.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.08.2024 14:38
до 11.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.09.2024 10:00
до 19.09.2024 12:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.09.2024 12:30
до 25.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.09.2024 12:30
до 30.09.2024 15:27
Період уточнень
з 30.08.2024 14:38 до 11.09.2024 00:00
Період оскарження
з 30.08.2024 14:38 до 11.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 14.09.2024 10:00 до 19.09.2024 12:30
Період кваліфікації
з 14.09.2024 10:00 до 19.09.2024 12:30
Основні параметри
Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
77 438 621 грн.
Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області
Назва предмета закупівлі
Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області
Очікувана вартість
77 438 621 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
387193,1
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
Пропозиція:
70 330 466.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.08.2024 15:21
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Прогонюк Сергій Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380676521139
Замовник
ЄДРПОУ
25908539
Назва (англійською мовою)
Volinskii oblasnii licei z posilenoyichnoyu pidgotovkoyu imeni Geroyiv Nebesnoyi Sotniu viiskovo-fiz
Повна назва
Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні
Поштовий індекс
43021
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Луцьк
Адреса
Стрілецька, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області
Період вимог/скарг з 19.09.2024 12:30 по 25.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.09.2024 12:31
Довідка НАЗК
19.09.2024 12:30
-
documentType.award.awardNotice
14.09.2024 10:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.08.2024 14:37
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.08.2024 14:37
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені недоліки: Відсутні документи: - звіти по аудитах ДСТУ ISO 14001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 45001:2019; - для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу або трудовий договір
Створено
17.09.2024 16:50
Надати до
18.09.2024 16:50
Договір
UA-2024-08-30-006153-a-b1
Підписаний і діє
Номер
16/24
70 330 466.8 грн.
58 608 722.34 грн.
З ПДВ
Підписано
30.09.2024
Строк дії договору з
30.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області
Номенклатура
Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні
Повна назва
ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЛІЦЕЙ З ПОСИЛЕНОЮ ВІЙСЬКОВО-ФІЗИЧНОЮ ПІДГОТОВКОЮ ІМЕНІ ГЕРОЇВ НЕБЕСНОЇ СОТНІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25908539

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОЛИНЬЕКОБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41255327

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.09.2024 15:27
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-12-18-000016
Дата створення проекту
18.12.2024 14:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
18.12.2024 15:52
Дата публікації висновку про результати
26.12.2024 15:05
Дата завершення усунення порушень
10.01.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
09.01.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 18.12.2024 № 56-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Віталій БОНДАР Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.12.2024 № 56-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-30-006153-a від 30.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.12.2024 00:00
Документи рішення
18.12.2024 15:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік Волинського обласного ліцею з посиленю військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 30.08.2024 №30/08/24 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації, затверджені протоколом уповноваженої особи від 30.08.2024 №30/08/24; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ВОЛИНЬЕКОБУД» (далі – ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД»); протокол уповноваженої особи Замовника від 19.09.2024 №19/09/24; повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2024; договір підряду від 30.10.2024 №16/24 на суму 70 330 466,80 гривень; додаткова угода №1 від 02.10.2024 до договору підряду від 30.10.2024 №16/24; додаткова угода №2 від 31.10.2024 до договору підряду від 30.10.2024 №16/24; додаткова угода №3 від 06.11.2024 до договору підряду від 30.10.2024 №16/24; додаткова угода №4 від 20.11.2024 до договору підряду від 30.10.2024 №16/24; додаткова угода №5 від 05.12.2024 до договору підряду від 30.10.2024 №16/24; додаткова угода №6 від 20.12.2024 до договору підряду від 30.10.2024 №16/24; відповіді Замовника від 20.12.2024 та від 23.12.2024 на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднений в електронній системі закупівель. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Так, згідно з абзацом десятим пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що Замовником в електронній системі закупівель 30.08.2024 оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію, яка не містить окремого додатку з переліком документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, чим не дотримано вимог абзацу десятого пункту 28 Особливостей. На письмовий запит Держаудитслужби, оприлюднений в електронній системі закупівель 20.12.2024 на запитання щодо не оформлення та не оприлюднення переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації Замовник повідомив, що в подальшому буде звернуто увагу на форму тендерної документації під час проведення процедур закупівель. Моніторингом розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» вимогам тендерної документації встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлена вимога, що вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Так, Додатком 2 до тендерної документації передбачено, що учасник має здійснити розрахунок ціни своєї пропозиції з урахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (Настанови з визначення вартості будівництва). Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника до предмета закупівлі, учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати: 1) Розрахунок договірної ціни відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», який в себе включає: -локальні кошториси; - договірну ціну; - пояснювальну записку; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, - розрахунок прибутку. Разом з тим, пунктом 5.2 кошторисних норм України в будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено ФОРМУ договірної ціни. Зокрема у формі встановлено наступні рядки, що підлягають заповненню учасником: Замовник ___ (назва організації), Підрядник ___ (назва організації) Визначена згідно з ___. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» міститься договірна ціна (файл – «38 розрахунки договірної ціни.pdf»), у якій не заповнено графа рядку «Визначена згідно з _______»", що не відповідає вимогам Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 та, водночас, незрозуміло на підставі якого нормативного документа визначено договірну ціну. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» не встановлено невідповідності договірної ціни (файл – «38 розрахунки договірної ціни.pdf») вимогам тендерної документації та Настанові, та в порушення пункту 43 Особливостей Замовник не розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей учасником ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» в електронній системі закупівель та тим самим не надав можливість учаснику усунути невідповідність в інформації та/ або документах, які надані учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям встановлено порушення пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» встановлено порушення пункту 43 Особливостей.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує вжити заходи на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
26.12.2024 00:00
Дата публікації
26.12.2024 15:05
Документи висновку
26.12.2024 15:05
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Наказом Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні № 292 від 31.12.2024 було проведено заходи щодо усунення порушеннь.
Дата публікації
02.01.2025 10:31
Документи інформації про усунення порушення
02.01.2025 10:35
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі «Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-006153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.12.2024 17:05
Орган перевірки
24.12.2024 00:00
Документи повідомлення
18.12.2024 17:07
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-30-006153-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Додатком 2 до тендерної документації встановлена вимога, що Учасник має здійснити розрахунок ціни своєї пропозиції з урахуванням Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (Настанови з визначення вартості будівництва) (далі – Настанова). Пунктом 5.2 Настанови визначено, що Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема: ФОРМА договірної ціни Вид договірної ціни ________ Визначена згідно з. Складена в поточних цінах станом на "___" ____________ 20__ р. Разом з тим, договірна ціна, надана у складі пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» (файл – «38 розрахунки договірної ціни.pdf»), складена не у відповідності до Настанови в частині незазначення у формі "Визначена згідно з _______". Враховуючи наведене, пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи наведене, у Замовника були наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД», визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Поясніть чому Вами не було відхилена тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД»? 2. Згідно підпункту 2.1.2 пункту 2 «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”» до тендерної документації учасник повинен мати необхідних інженерно-технічних працівників будівельних професій та достатню кількість робітників, необхідних для виконання робіт, які є предметом закупівлі. Обов’язкова наявність у штаті працівників: - інженера з охорони праці, виконроба. Учасник повинен надати сканкопії відповідних документів (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про виконроба, інженера з охорони праці та директора), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13. Відповідні документи повинні бути чинними на дату розкриття тендерних пропозицій. Так, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» у складі пропозиції надано інформацію (файл - «05 док по працівниках. pdf») про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича щодо проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці (витяг з протоколу від 27.03.2023 №14/2) та сканкопію відповідного посвідчення №564-14/а-23. Разом з тим, відповідно зазначеної інформації у посвідченні Мартинюка Анатолія Михайловича №564-14/а-23 у стовбці графік наступної перевірки зазначена дата 27.03.2024 року. Таким чином учасник не надав документи щодо проходження навчання з охорони праці, що є чинними на дату розкриття . Поясніть, чому Вами відповідно до пункту 43 Особливостей не поставлена вимога про усунення невідповідностей в частині надання інформації про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича в частині проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13? Яким чином та яким документом у складі тендерної пропозиції учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВОЛИНЬЕКОБУД» виконав вимогу підпункту 2.1.2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання сканкопії відповідних документів (для підтвердження відповідності інформації, вказаної в довідках про виконроба, інженера з охорони праці та директора), які засвідчують, що працівники учасника, пройшли навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13? 3. Згідно абзацу десятого пункту 28 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації». Враховуючи зазначене поясніть, чому під час затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт з «Реконструкція їдальні навчально-оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні на вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі Волинської області» не оформлено та не оприлюднено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, як окремі додатки до тендерної документації?. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.12.2024 10:12
Орган перевірки
26.12.2024 00:00
Документи повідомлення
20.12.2024 10:12
-
Відповідь
пояснення
З метою формування у ліцеїстів Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні ключових компетентностей, визначених Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, затверджених постановою КМУ від 23.11.2011 року №1392 із змінами, внесеними згідно з постановою КМУ від 07.08.2013 року №538, Стандартом спеціалізованої освіти військового спрямування для військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеїв, ліцеїв з посиленою військово-фізичною підготовкою, які визначені наказом Міністерства оборони України від 02.07.2021 року №188, виконання вимог стандартів освіти, підготовці ліцеїстів для подальшого вступу до вищих військових навчальних закладів і подальшого проходження служби у секторі безпеки і оборони, згідно з  ст. 64 Конституції України, Указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні”, враховуючи концепцію Стратегії розвитку Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні на період 2021-2030 роки (в т.ч шодо ефективної фінансово-господарської діяльності), затвердженою Волинською обласною радою, також у зв’язку з необхідністю вирішення питань розширення можливостей ліцею щодо прийняття на навчання дітей загиблих військовослужбовців та дітей військовослужбовців, які безпосередньо виконують завдання із захисту Батьківщини, із врахуванням листа МОН «Про організацію освітнього процесу в умовах військових дій» від 06.03.2022 № 1/3371-22, зокрема безперервність навчальної діяльності, відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (з доповненнями та змінами) (далі Особливості), була здійснена закупівля — «Реконструкція їдальні навчально - оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні по вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі, Волинської області» . (UA-2024-08-30-006153-a ). Обґрунтування закупівлі: реконструкція їдальні навчально - оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово-фізичною підготовкою ім. Героїв Небесної Сотні по вул. Володимирській, 137 у м. Ковелі, Волинської області здійснюється на підставі вимог Постанови КМУ від 16.02.2022 року № 120 (в редакції постанови КМУ від 17.05.2024 року №575) «Порядок та умови надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень (харчоблоків) закладів загальної середньої освіти» з урахуванням рішення Волинської обласної ради щодо співфінансування субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на придбання обладнання, створення та модернізацію (проведення реконструкції та капітального ремонту) їдалень, та згідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 № 426 «Про норми харчування військовослужбовців Збройних Сил, інших військових формувань та Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації, поліцейських, осіб рядового та начальницького складу підрозділів Державної фіскальної служби, осіб рядового, начальницького складу органів і підрозділів цивільного захисту», а саме Норма №6 – ліцеїстська, а також на підставі експертного звіту № 752-ЕК-24 від 30.07.24, зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта будівництва (наказ № 145 від 30.07.2024). Також повідомляємо, що згідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) РЕКОМЕНДУЄТЬСЯ забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/ або розміру бюджетного призначення на власному веб- сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівлі.»
Рішеня
20.12.2024 14:19
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення
З приводу запиту щодо надання пояснень повідомляємо. Дійсно, форму договірної ціни наведено у додатку 30 Настанови з визначення вартості будівництва, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена у додатку 31 цієї Настанови. Договірна ціна, надана ТОВ «ВОЛИНЬЕКОБУД» складена за формою наведеною у вищезазначеній Настанові та містить усі необхідні розрахунки згідно технічного завдання замовника, яке міститься у Додатку 2 до тендерної документації у розділі «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмету закупівлі: Реконструкція їдальні навчально – оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово – фізичною підготовкою ім.Героїв Небесної Сотні на вул.Володимирській, 137 у м.Ковелі Волинської області». Незазначення у формі «Визначена згідно з _________» не підпадає під формулювання «невідповідність умовам технічної специфікації та ін.вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації» оскільки відповідно до п.33 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі – це встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва. Під час розгляду пропозиції учасника не виявлено невідповідностей пропозиції технічному завданню, договірна ціна складена у відповідності до Настанов. Незаповнення в частині «Визначена згідно з ______________» розцінено як помилку, зроблену учасником під час оформлення тексту документа, що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі (п.2 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710). Щодо ніби то ненадання учасником документа про проходження навчання з охорони праці, що є чинним на дату розкриття, а саме твердження контролюючого органу про необхідність усунення невідповідностей в частині надання інформації про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича про проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), повідомляємо наступне. В складі тендерної пропозиції учасника надано кольорову сканкопію Посвідчення № 564-14-23 видане Мартинюку Анатолію Михайловичу, виконавцю робіт про те, що він пройшов навчання і виявив потрібні знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП); НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07; НПАОП 45.2-7.02-12; НПАОП 0.00-1.75-15; НПАОП 0.00-1.80-18; НПАОП 45.2-7.03-17; НПАОП 0.00-1.76.15; НПАОП 0.00-1.81-18; НПАОП 0.00-1.62-12; НПАОП 0.00-7.14-17; НПАОП 0.00-7.11-12; НПАОП 28.52-1.31-13; НПАОП 28.0-1.35-14; НПАОП 28.0-1.32-13 (ст.1,2 файлу «05 док по працівниках»). Посвідчення дійсне до 27.03.2026 року тобто дійсне на момент розкриття. Кольорову сканкопію протоколу про проходження навчання надано в складі тендерної пропозиції учасника (ст.3 файлу «05 док по працівниках»). В свою чергу зауважимо, що посвідчення № 564-14/а – 23 видане Мартинюку Анатолію Михайловичу для допуску до роботи в електроустановках напругою до 1000 В, подання якого замовником не вимагалося, а отже відсутні підстави для пред’явлення вимоги до учасника про усунення невідповідностей в частині надання інформації про виконавця робіт Мартинюка Анатолія Михайловича щодо проходження навчання про знання законодавчих актів з охорони праці, надання домедичної допомоги потерпілим, гігієни праці, електробезпеки (загальний курс з ОП), НПАОП 0.00-1.71-13, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 45.2-7.02-12, НПАОП 0.00-1.75-15, НПАОП 0.00-1.80-18, НПАОП 45.2-7.03-17, НПАОП 0.00-1.76-15, НПАОП 0.00-1.81-18, НПАОП 0.00-1.62-12, НПАОП 0.00-7.14-17, НПАОП 0.00-7.11-12, НПАОП 28.52-1.31-13, НПАОП 28.0-1.35-14, НПАОП 28.0-1.32-13. Щодо затвердження та оприлюднення тендерної документації на закупівлю робіт з реконструкції їдальні навчально – оздоровчого комплексу Волинського обласного ліцею з посиленою військово – фізичною підготовкою ім.Героїв Небесної Сотні на вул.Володимирській, 137 у м.Ковелі Волинської області та її змісту повідомляємо, що перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі містяться у Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів, які вимагаються від учасника (переможця) у складі його тендерної пропозиції». Разом з тим інформуємо, що в подальшому буде звернуто увагу на форму тендерної документації під час проведення процедур закупівель.
Рішеня
23.12.2024 15:49
Замовник
Документи повідомлення
23.12.2024 15:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
77 438 621 грн.
Період подання пропозицій
до 14.09.2024 10:00
Замовник:
Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні
Контактний телефон:
380676521139
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
77 438 621 грн.
Період подання пропозицій
до 14.09.2024 10:00
Замовник:
Волинський обласний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Небесної Сотні
Контактний телефон:
380676521139
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності