Показати схожі тендери

Закупівля Комплектна трансформаторна підстанція блочно-модульна КТПБМ-2500/10-0,4 в комплекті з силовим трансформатором ТМГ 2500 10/0,4 від Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-27-006479-a
Id Tender b6063f9b561243a18cb26cdefb0083f9
План UA-P-2024-08-27-003524-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 27.08.2024 13:55
Остання зміна 07.10.2024 15:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 262 361.11 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
26 311.81 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 27.08.2024 13:50 до 09.09.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 27.08.2024 13:50
до 06.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 27.08.2024 13:50
до 06.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2024 12:59
до 25.09.2024 15:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2024 09:27
до 01.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2024 15:10
до 07.10.2024 15:12
Період уточнень
з 27.08.2024 13:50 до 06.09.2024 00:00
Період оскарження
з 27.08.2024 13:50 до 06.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2024 12:59 до 25.09.2024 15:10
Період кваліфікації
з 10.09.2024 12:59 до 25.09.2024 15:10
Основні параметри
Комплектна трансформаторна підстанція блочно-модульна КТПБМ-2500/10-0,4 в комплекті з силовим трансформатором ТМГ 2500 10/0,4
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 262 361.11 грн.
Комплектна трансформаторна підстанція блочно-модульна КТПБМ-2500/10-0,4 в комплекті з силовим трансформатором ТМГ 2500 10/0,4
Назва предмета закупівлі
Комплектна трансформаторна підстанція блочно-модульна КТПБМ-2500/10-0,4 в комплекті з силовим трансформатором ТМГ 2500 10/0,4
Очікувана вартість
5 262 361.11 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26311,81
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2024 12:30
Закінчення аукціону
10.09.2024 12:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплектна трансформаторна підстанція блочно-модульна КТПБМ-2500/10-0,4 в комплекті з силовим трансформатором ТМГ 2500 10/0,4
Код ДК 021:2015
31170000-8 - Трансформатори
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Одеська область
Дата постачання по
01.11.2024 00:00
1. Створення передумов для сталого розвитку та модернізації
вітчизняної промисловості
Має надати підтвердження по критерію Учасник
Чого стосується критерій Номенклатура
Група вимог
За наявності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Ступінь локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі, перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому на відповідний рік
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2024 13:50
Значення, яке очікується
мін. 20
Група вимог
За відсутності складових вітчизняного виробництва у собівартості товару, підтверджується, що
Вимога
Товар походить з однієї з країн, що підписала Угоду про державні закупівлі Світової Організації торгівлі (GPA) або іншої країни з якою Україна має міжнародні договори про державні закупівлі
Тип даних
Текст
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2024 13:50
Значення, яке очікується

Республіка Вірменія

Австралія

Канада

Австрійська Республіка

Королівство Бельгія

Республіка Болгарія

Республіка Хорватія

Республіка Кіпр

Республіка Естонія

Чеська Республіка

Королівство Данія

Республіка Фінляндія

Французька Республіка

Грецька Республіка

Королівство Іспанія

Королівство Нідерландів

Ірландія

Литовська Республіка

Велике Герцогство Люксембург

Латвійська Республіка

Республіка Мальта

Федеративна Республіка Німеччина

Республіка Польща

Португальська Республіка

Румунія

Словацька Республіка

Республіка Словенія

Королівство Швеція

Угорщина

Італійська Республіка

Держава Ізраїль

Республіка Молдова

Чорногорія

Особливий адміністративний район Китаю Гонконг

Республіка Ісландія

Японія

Республіка Корея

Князівство Ліхтенштейн

Аруба

Нова Зеландія

Республіка Македонія (колишня Югославська республіка)

Королівство Норвегія

Республіка Сингапур

Швейцарська Конфедерація

Тайвань, провінція Китайської Республіки

Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії

Сполучені Штати Америки

Спосіб підтвердження
Назва
Документ, що підтверджує країну походження предмету закупівлі
Опис
Документ у форматі PDF
Тип
Документ
Документ з типом "Документи, що підтверджують відповідність"
Документ
Відсутній документ
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКА ТРАНСФОРМАТОРНА АСОЦІАЦІЯ"
Пропозиція:
4 630 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
Пропозиція:
5 209 737.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НВП ЕНЕРГОСТАТУС"
Пропозиція:
4 349 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2024 12:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.09.2024 16:58
Оголошення про проведення закупівлі
04.09.2024 16:57
Тендерна документація
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сергій Теслюк
Електронна пошта
Телефон
+380487056332
Сайт:
https://teplo.od.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
34674102
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Поштовий індекс
65029
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
м. Одеса
Адреса
вул. Балківська, буд. 1-Б
Кваліфікація
Лот № 1 Комплектна трансформаторна підстанція блочно-модульна КТПБМ-2500/10-0,4 в комплекті з силовим трансформатором ТМГ 2500 10/0,4
Період вимог/скарг з 17.09.2024 09:27 по 23.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
Зміст
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей;
Документи кваліфікації
17.09.2024 09:27
-
10.09.2024 12:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2024 13:50
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2024 13:50
Період вимог/скарг з 20.09.2024 08:54 по 26.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.09.2024 08:54
-
Звіт про оцінку
17.09.2024 09:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2024 13:50
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2024 13:50
Період вимог/скарг з 25.09.2024 15:10 по 01.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.09.2024 15:11
Довідка НАЗК
25.09.2024 15:10
-
Звіт про оцінку
20.09.2024 08:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2024 13:50
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
27.08.2024 13:50
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ 1) перелік виявлених невідповідностей: - у наданій Учасником довідці від 02.09.2024 р. № 03122023/20 відсутня інформація щодо зазначеного в довідці договору, а саме: предмета договору, суми договору та відомостей про виконання договору. - у складі пропозиції Учасника надано без перекладу на українську мову та не в повному обсязі сканкопію протоколу №И-412-37-08. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації: - відповідно до п.п. 1.1 п. 1 Додатку №1.2. - відповідно до п. 7 розділу І та пп.1.3. п.1 Таблиці 2 Додатку №1.2. 3) учасник повинен для усунення виявлених невідповідностей: - додати у довідку, що містить інформацію про виконання аналогічного договору, предмет договору, суму договору та відомості про виконання договору. - надати з перекладом на українську мову та в повному обсязі сканкопію протоколу №И- 412-37-08. Переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів.
Створено
24.09.2024 13:38
Надати до
25.09.2024 13:38
Договір
UA-2024-08-27-006479-a-a1
Підписаний і діє
Номер
ТМО-263/24
6 251 685 грн.
5 209 737.5 грн.
З ПДВ
Підписано
07.10.2024
Строк дії договору з
07.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (комплект)
Трансформатор ТМГ-2500/10-У1 10/0,4 Д/Ун-11 “ELIZ” LLC
Номенклатура
Трансформатор ТМГ-2500/10-У1 10/0,4 Д/Ун-11 “ELIZ” LLC
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Повна назва
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34674102

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
Повна назва
ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31507980

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.10.2024 15:12
-
07.10.2024 15:11
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-14-000058
Дата створення проекту
14.10.2024 16:28
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
14.10.2024 17:17
Дата публікації висновку про результати
28.10.2024 17:06
Дата завершення усунення порушень
12.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
05.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 719-35-16
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.10.2024 Одеса № 204 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 14.10.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 14.10.2024 № 204 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення 1 2 3 4 5 14 UA-2024-08-27-006479-a 27.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.10.2024 00:00
Документи рішення
14.10.2024 17:17
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 28 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Теплопостачання міста Одеси» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 27.08.2024 б/н), ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 03.09.2024 б/н), ТД (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 04.09.2024 б/н), переліки змін до ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 03.09.2024 та 04.09.2024, роз’яснення щодо змісту ТД, оприлюднені в електронній системі закупівель 30.08.2024, 02.09.2024, 03.09.2024, 04.09.2024, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НВП Енергостатус», товариства з обмеженою відповідальністю «Виробниче підприємство «Запорізька трансформаторна асоціація», товариства з обмеженою відповідальністю «Південна Промислова Компанія» (далі – ТОВ «ППК»), вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ППК», протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 17.09.2024 б/н, від 20.09.2024 б/н, від 25.09.2024 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене 25.09.2024 в електронній системі закупівель, договір (поставки товару) від 07.10.2024 № ТМО-263/24 (далі – Договір), додаткову угоду до Договору від 07.10.2024 № 1, додаткову угоду до Договору від 18.10.2024 № 2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 07.10.2024 та 18.10.2024, пояснення та документи, отримані 24.10.2024 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД встановлено. Відповідно до абзацу другого пункту 54 Особливостей фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру (далі - звернення). Усі звернення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. Однак, відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, встановлено, що Замовник на звернення за роз’ясненнями від 30.08.2024 надав відповідні роз’яснення 03.09.2024, тобто на четвертий день з дати оприлюднення звернень за роз’ясненнями, чим не дотримав вимог абзацу другого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено. Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатка 1.2 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних), раніше укладеного (укладених), договору (договорів) із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмета договору, суми договору у гривнях, відомостей про виконання договору. На виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ «ППК» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 02.09.2024 № 03122023/20, у якій вказав про виконання договору від 25.03.2021 № 2619, укладеного між ТОВ «ППК» та ТОВ «Бетонярня «Будмайстер». Відповідно до вимог пункту 1.2 Додатка 1.2 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції сканкопiю(ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація стосовно якого (яких) відображена у довідці, наданій відповідно до вимог пункту 1.1 Додатка 1.2 до ТД. Проте учасник процедури закупівлі ТОВ «ППК» надав у складі тендерної пропозиції договір від 25.03.2021 № 2619, укладений між ТОВ «ППК» та ТОВ «Бетонярня «Будмайстер», не у повному обсязі, а саме: відсутні сторінки, які містять підпункти 4.1.2 та 4.1.3, пункти 4.2-4.4 та розділи 5-8 вказаного договору, чим не дотримав вимог пункту 1.2 Додатка 1.2 до ТД. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2024 стосовно вказаної невідповідності Замовник 24.10.2024 надав пояснення, у якому зазначив, що завантажена у складі тендерної пропозиції скан-копія договору від 25.03.2021 № 2619, укладеного між ТОВ «ППК» та ТОВ «Бетонярня «Будмайстер», зазначеного у довідці від 02.09.2024 № 03122023/20, містить всю інформацію, яка відображена у довідці, а саме: номер та дата укладення договору, предмет договору, сума договору у гривнях, що не спростовує факту встановленої невідповідності. Відповідно до вимог пункту 1.3 Таблиці № 2 Додатка 1.1 до ТД учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію протоколу кваліфікаційних іспитів на камери РУ-10 кВ. На виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ «ППК» надав у складі тендерної пропозиції першу сторінку документа під назвою «Протокол испытаний № И-412-37-08», викладеного іноземною мовою, а також лист роз’яснення від 02.09.2024 № 06122023/3, у якому зазначив про те, що надає перший аркуш сканкопії протоколу кваліфікаційних іспитів на камери РУ-10 кВ в складі КСО 393В, оскільки в інших аркушах протоколу знаходиться інформація, що є інтелектуальною власністю ТОВ «ППК», та гарантував надати всі необхідні документи, які підтверджують якість запропонованого товару, у разі визначення учасника переможцем. Замовником було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ППК» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в якому зазначена зокрема вимога про надання з перекладом на українську мову та в повному обсязі сканкопії протоколу № И-412-37-08 (переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Проте Замовником було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ППК» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в якому зазначена зокрема вимога про надання з перекладом на українську мову та в повному обсязі сканкопії протоколу № И-412-37-08, чим не дотримано вимог пункту 43 Особливостей. На запит Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2024 стосовно розміщення повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ППК» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, Замовник 24.10.2024 надав пояснення, у якому зазначив, що надання документа в повному обсязі з перекладом ніяким чином не змінює найменування товару, марки, моделі тощо. Дане пояснення не обґрунтовує рішення Замовника, оскільки пунктом 43 Особливостей встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Отже, Замовник на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ППК» як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання надання замовником роз’яснень щодо змісту ТД встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 54 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43, абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до ТД, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання Договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
28.10.2024 00:00
Дата публікації
28.10.2024 17:06
Документи висновку
28.10.2024 17:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття заходів щодо усунення виявлених порушень, а саме додаткову угоду про розірвання Договорувід 07.10.2024 № ТМО-263/24 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України.
Дата публікації
01.11.2024 11:12
Документи інформації про усунення порушення
01.11.2024 11:12
-
01.11.2024 11:13
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
06.11.2024 14:05
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
06.11.2024 14:06
-
06.11.2024 14:06
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Відповідно до вимог пункту 1.3 Таблиці № 2 Додатка 1.1 до тендерної документації (далі – ТД) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію протоколу кваліфікаційних іспитів на камери РУ-10 кВ. На виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Південна Промислова Компанія» (далі – ТОВ «ППК») надав у складі тендерної пропозиції першу сторінку документа під назвою «Протокол испытаний № И-412-37-08», викладеного іноземною мовою, а також лист роз’яснення від 02.09.2024 № 06122023/3, у якому зазначив про те, що надає перший аркуш сканкопії протоколу кваліфікаційних іспитів на камери РУ-10 кВ в складі КСО 393В, оскільки в інших аркушах протоколу знаходиться інформація, що є інтелектуальною власністю ТОВ «ППК», та гарантував надати всі необхідні документи, які підтверджують якість запропонованого товару, у разі визначення учасника переможцем. Замовником було розміщене повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ППК» у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, в якому зазначена зокрема вимога про надання з перекладом на українську мову та в повному обсязі сканкопії протоколу № И-412-37-08 (переклад повинен бути посвідчений підписом перекладача та печаткою учасника торгів). Чому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ППК» та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей як ненадання сканкопії вищевказаного документа, який є документом про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у повному обсязі, тоді як відповідно до пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції)? 3. Відповідно до вимог пункту 2.1 Таблиці № 2 Додатка 1.1 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції сканкопію свідоцтва про атестацію випробувальної лабораторії виробника з додатками, за допомогою якої буде проведено комплекс випробувань трансформатора в повній мірі перед постачанням Замовнику. На виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ «ППК» надав у складі тендерної пропозиції атестат про акредитацію, зареєстрований у Реєстрі 23.11.2020 за № 201859 на випробувальну лабораторію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕЛІЗ». Відповідно до вимог пункту 2.2 Таблиці № 2 Додатка 1.1 до ТД якщо учасник процедури закупівлі не є виробником, він зобов'язаний надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ППК» вимогам пункту 2.2 Таблиці № 2 Додатка 1.1 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника не надано документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) виробника? 4. Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатка 1.2 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, що містить інформацію про виконання аналогічного (аналогічних), раніше укладеного (укладених), договору (договорів) із зазначенням номеру та дати укладення договору, предмета договору, суми договору у гривнях, відомостей про виконання договору. На виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі ТОВ «ППК» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 02.09.2024 № 03122023/20, у якій вказав про виконання договору від 25.03.2021 № 2619, укладеного між ТОВ «ППК» та ТОВ «Бетонярня «Будмайстер». Відповідно до вимог пункту 1.2 Додатка 1.2 до ТД учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції сканкопiю(ії) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація стосовно якого (яких) відображена у довідці, наданій відповідно до вимог пункту 1.1 Додатка 1.2 до ТД. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ППК» вимогам пункту 1.2 Додатка 1.2 до ТД, тоді як у складі тендерної пропозиції зазначеного учасника надано скан-копію аналогічного договору підряду від 25.03.2021 № 2619 не у повному обсязі, а саме: відсутні сторінки, які містять розділи 4-9 вказаного договору, а також пункти 18-20 Додатка № 1 до вказаного договору? Надати договір підряду від 25.03.2021 № 2619 у повному обсязі (у разі наявності). 5. Відповідно до вимог Додатка 2.1 до ТД переможець торгів повинен надати Замовнику у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель зокрема повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника процедури закупівлі (документ повинен бути виданий / сформований / отриманий у поточному році). На виконання даної вимоги переможець процедури закупівлі ТОВ «ППК» оприлюднив в електронній системі закупівель скорочений витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ФОВА-001968127 станом на 12.08.2024 щодо керівника учасника Лойко Романа Олександровича. Процедура доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – ІАС) визначається Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», затвердженим наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.032022 № 207 (далі – Порядок). Відповідно до пункту 2 Порядку витяг з ІАС (далі - Витяг) – документ у паперовій або електронній формі, що сформований програмним забезпеченням ІАС та містить відомості з неї, які є актуальні на дату та час його формування. В ІАС формується два види Витягів про: відсутність (наявність) судимості (скорочений); притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України (повний). Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ППК», тоді як переможцем процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, на підтвердження відсутності підстав, зазначених у підпунктах 6, 12 пункту 47 Особливостей надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель щодо керівника учасника процедури закупівлі скорочений витяг з ІАС, а не повний витяг, як вимагає Замовник у Додатку 2.1 до ТД? 6. Надайте інформацію на якій стадії знаходиться виконання умов договору від 07.10.2024 № ТМО-263/24? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
21.10.2024 17:57
Орган перевірки
25.10.2024 00:00
Документи повідомлення
21.10.2024 17:57
-
Відповідь
Відповідь
Щодо здійснення моніторингу Комунальне підприємство «Теплопостачання міста Одеси» надає пояснення у межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23. По питанню №1. Щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до проекту PD01:4293-5143-7920-0019. Визначення очікуваної вартості по даній закупівлі здійснено відповідно до методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі затвердженої на підприємстві, яка в свою чергу відповідає вимогам Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275. Підприємством отримано комерційні пропозиції, відповідно до яких сформовано конкурентний лист із зазначення середньозваженої ціни. Дана ціна визначена як очікувана вартість по даній закупівлі. Закупівля здійснювалась за власні кошти КП «ТМО» тому вимоги пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» не поширюються на підприємство. По питанню №2. Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ППК» та розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тому що надання протоколу випробувань іноземною мовою не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо (абзац 2 пункту 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості)) Відповідно до вимог пункту 1.3 Таблиці № 2 Додатка 1.1 до тендерної документації (далі – ТД) учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати сканкопію протоколу кваліфікаційних іспитів на камери РУ-10 кВ. На виконання даної вимоги учасник процедури закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю «Південна Промислова Компанія» (далі – ТОВ «ППК») надав у складі тендерної пропозиції документ під назвою «Протокол испытаний № И-412-37-08», викладеного іноземною мовою, в якому зазначено об’єкт випробувань: «камери сборные одностороннего обслуживания серии КСО 393, КСО 393В З РЕЗУЛЬТАТАМИ ВИПРОБУВАНЬ: «ИЗДЕЛИЕ ИСПЫТАНИЕ ВЫДЕРЖАЛО», а також лист роз’яснення від 02.09.2024 № 06122023/3, у якому зазначив про те, що надає перший аркуш сканкопії протоколу кваліфікаційних іспитів на камери РУ-10 кВ в складі КСО 393В, оскільки в інших аркушах протоколу знаходиться інформація, що є інтелектуальною власністю ТОВ «ППК», та гарантував надати всі необхідні документи, які підтверджують якість запропонованого товару, у разі визначення учасника переможцем. Замовник вважає, що наданий Учасником документ під назвою «Протокол испытаний № И-412-37-08» підтверджує виконання Учасником вимог пункту 1.3 Таблиці № 2 Додатка 1.1 «Документи щодо підтвердження ЯКОСТІ ТОВАРУ», так як в ній зазначені результати випробувань, які затверджені печаткою та підписом директора випробувального центру, та які є підтвердженням якості. Враховуючи, що камера РУ-10 кВ є складовою частиною предмету закупівлі, Замовником була розміщена вимога про надання протоколу в повному обсязі для визначення виробника камери РУ-10 кВ в складі КСО 393В для виключення можливості закупівлі товарів із складовими походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (абзац 3 пункту 2 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»). Надання документів на іноземній мові відноситься до невідповідності, так як відповідно до пункту 43 Особливостей, невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Надання документа в повному обсязі з перекладом ніяким чином не змінює найменування товару, марки, моделі тощо (КОМПЛЕКТНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПІДСТАНЦІЯ блочно-модульна КТПБМ-2500/10-0,4 в комплекті з силовим трансформатором ТМГ 2500 10/0,4.). Тому Замовником не було відхилено тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «ППК» та розміщено в електронній системі закупівель у відповідності до вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. По питанню №3. Замовник вважає, що тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ППК» відповідає вимогам пункту 2.2 Таблиці № 2 Додатка 1.1 до ТД. Вимоги пункту 2.2 Таблиці № 2 Додатка 1.1 поширюються НА ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ, що зазначено в назві Таблиці №2 «Перелік документів, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ технічним, якісним характеристикам». Відповідно до тендерної документації ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є КОМПЛЕКТНА ТРАНСФОРМАТОРНА ПІДСТАНЦІЯ блочно-модульна КТПБМ-2500/10-0,4 в комплекті з силовим трансформатором ТМГ 2500 10/0,4. Згідно наданих учасником в складі тендерної пропозиції документів, а саме: довідки «Таблиці відповідності.pdf» та паспорту виробника, ВИРОБНИКОМ ТОВАРУ Є ТОВ «ППК». Враховуючі зазначене, виробником предмету закупівлі є ТОВ «ППК», тому Вимоги пункту 2.2 Таблиці № 2 Додатка 1.1 не поширюються на учасника, саме, як на виробника Товару. Водночас зазначаємо, що Вимоги пункту 2.1 Таблиці № 2 Додатка 1.1 до ТД викладені саме до трансформатора, що і зазначено в вказаному пункті ТД. Таким чином, тендерна пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ППК» відповідає вимогам пункту 2.2 Таблиці № 2 Додатка 1.1 до ТД По питанню №4. Тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі ТОВ «ППК» відповідає вимогам пункту 1.2 Додатка 1.2 до ТД. На виконання вимог пункту 1.2 Додатка 1.2 до ТД Учасник надав скан-копію Договору від 25.03.2021 № 2619, укладеного між ТОВ «ППК» та ТОВ «Бетонярня «Будмайстер» зазначеного у Довідці від 02.09.2024 № 03122023/20, у якому наявна ВСЯ інформація, яка відображена у довідці, а саме: про номер та дату укладення договору, предмет договору, суму договору у гривнях. Звертаємо вашу увагу, що пункти 18-20 в Додатку №1 до вказаного договору, не відсутні, а не вірно зазначена нумерація, що підтверджується скан-копією договору, отриманою від ТОВ «ППК» ( скан-копія додається). Крім того, Замовником на підтвердження наявності у учасника аналогічного договору не вимагалось надання усіх сторінок аналогічного(их) договору(ів) Таким чином, Замовник вірно прийняв рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «ППК» та дотримався вимог чинного законодавства у сфері закупівель. По питанню №5. Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТОВ «ППК» тому що переможець оприлюднив в електронній системі закупівель файл під назвою «Витяг-1.pdf ». Файл під назвою «Витяг-1.pdf » є ПОВНИМ витягом з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» № ФОВА-002205910 станом на 20.09.2024 щодо керівника учасника Лойко Романа Олександровича. Звертаємо вашу увагу, що переможцем оприлюднено два витяга з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». Враховуючі вище зазначене, Замовник не мав підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі ТОВ «ППК» По питанню №6. Станом на 24.10.2024 договір від 07.10.2024 №ТМО-263/24 знаходиться на стадії виконання.
Рішеня
24.10.2024 16:32
Замовник
Документи повідомлення
24.10.2024 16:32
-
24.10.2024 16:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 262 361.11 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2024 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Контактний телефон:
+380487056332
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 262 361.11 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2024 10:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Теплопостачання міста Одеси"
Контактний телефон:
+380487056332
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності