Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 48620000-0 «Операційні системи» Ліцензійні програмні продукти від Державне підприємство "Українські спеціальні системи".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-23-006874-a
Id Tender 55f8b37450bd45d09212b12a2abced4d
План UA-P-2024-08-06-006336-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.08.2024 14:12
Остання зміна 30.09.2024 12:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
28 240 200 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
282 402 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.08.2024 14:12 до 07.09.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.08.2024 14:12
до 04.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.08.2024 14:12
до 04.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2024 13:43
до 20.09.2024 11:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2024 17:05
до 26.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 20.09.2024 11:46
до 30.09.2024 12:43
Період уточнень
з 23.08.2024 14:12 до 04.09.2024 00:00
Період оскарження
з 23.08.2024 14:12 до 04.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2024 13:43 до 20.09.2024 11:46
Період кваліфікації
з 09.09.2024 13:43 до 20.09.2024 11:46
Основні параметри
ДК 021:2015 - 48620000-0 «Операційні системи» Ліцензійні програмні продукти
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
28 240 200 грн.
ДК 021:2015 - 48620000-0 «Операційні системи» Ліцензійні програмні продукти
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 48620000-0 «Операційні системи» Ліцензійні програмні продукти
Очікувана вартість
28 240 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
282402,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.09.2024 13:08
Закінчення аукціону
09.09.2024 13:43
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ліцензійні програмні продукти
Код ДК 021:2015
48620000-0 - Операційні системи
Кількість
3 246
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "КИЇВСТАР"
Пропозиція:
25 621 067.52 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ"
Пропозиція:
25 400 014.91 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕсАй БІС"
Пропозиція:
27 539 064 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
Пропозиція:
27 519 588 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.09.2024 13:08
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2024 15:31
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лещенко Олена
Електронна пошта
Телефон
380730033170
Сайт:
http://www.uss.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
32348248
Повна назва
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 - 48620000-0 «Операційні системи» Ліцензійні програмні продукти
Період вимог/скарг з 17.09.2024 17:05 по 23.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ"(04073, Україна, Київська обл., м. Київ, проспект Степана Бандери, буд. 8) на підставі підпункта 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Документи кваліфікації
17.09.2024 17:05
-
09.09.2024 13:43
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.08.2024 14:12
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.08.2024 14:12
Період вимог/скарг з 19.09.2024 14:30 по 25.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ПрАТ "КИЇВСТАР"(03113, м. Київ, вул. Дегтярівська, 53) на підставі підпункта 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника протягом одного дня з дати ухвалення даного рішення.
Документи кваліфікації
19.09.2024 14:30
-
17.09.2024 17:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.08.2024 14:12
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.08.2024 14:12
Період вимог/скарг з 20.09.2024 11:46 по 26.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визнати ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"(04050, Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Студентська, 3) переможцем процедури закупівлі: ДК 021:2015 - 48620000-0 «Операційні системи» Ліцензійні програмні продукти, унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-08-23-006874-a. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
Документи кваліфікації
20.09.2024 11:46
Довідка НАЗК
20.09.2024 11:46
-
19.09.2024 14:30
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-08-23-006874-a-a1
Підписаний і діє
Номер
71
27 519 588 грн.
22 932 990 грн.
З ПДВ
Підписано
30.09.2024
Строк дії договору з
30.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
3 246 (Одиниця)
Ліцензійні програмні продукти
Номенклатура
Ліцензійні програмні продукти
Кількість
3 246
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
8 478
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 1 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна міграційна служба
Повна назва
Державна міграційна служба
Місцезнаходження
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37508470

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
Повна назва
ТОВ "АЙТІ-СОЛЮШНС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38239436

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.09.2024 12:43
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-12-000017
Дата створення проекту
12.11.2024 11:02
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
12.11.2024 15:01
Дата публікації висновку про результати
29.11.2024 17:01
Дата завершення усунення порушень
05.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
04.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.11.2024 № 308 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 23 UA-2024-08-23-006874-a 23.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.11.2024 00:00
Документи рішення
12.11.2024 15:01
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи державного підприємства «Українські спеціальні системи» (далі - Замовник - ЦЗО) від 02.09.2024 № 411, роз’яснення до процедури, вимоги про усунення порушення, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 09.09.2024, тендерні пропозиції дочірнього підприємства «Е-КОНСАЛТИНГ» (далі – ДП «Е- КОНСАЛТИНГ»), приватного акціонерного товариства «КИЇВСТАР» (далі – ПрАТ «КИЇВСТАР»), товариства з обмеженою відповідальністю «АЙТІ-СОЛЮШНС» (далі – ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС»), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою Замовника - ЦЗО від 16.09.2024 № 451, від 17.09.2024 № 458, від 19.09.2024 № 468, від 20.09.2024 № 476, повідомлення про намір укласти договір від 20.09.2024, договір від 30.09.2024 № 71 на суму 27 519 588,00 грн з ПДВ, пояснення та документи надані Замовником - ЦЗО 20.11.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником – ЦЗО законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ДП «Е-КОНСАЛТИНГ», ПрАТ «КИЇВСТАР», ТОВ «АЙТІ-СОЛЮШНС», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.11.2024 00:00
Дата публікації
29.11.2024 17:01
Документи висновку
29.11.2024 17:01
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг щодо ліцензійних програмних продуктів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-23-006874-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на послуги, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.11.2024 14:55
Орган перевірки
21.11.2024 00:00
Документи повідомлення
15.11.2024 14:56
-
Відповідь
Надання пояснень на Запит Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг щодо ліцензійних програмних продуктів (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-23-006874-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43.
Філія «Централізована закупівельна організація Державного підприємства «Українські спеціальні системи» в межах компетенції опрацювала запит про надання пояснень та повідомляє наступне. Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021 р. № 233-р «Про визначення державного підприємства «Українські спеціальні системи» централізованою закупівельною організацією» (далі – Розпорядження), Філія «Централізована закупівельна організація Державного підприємства «Українські спеціальні системи» (далі – Філія ЦЗО ДП «УСС», або Філія) проводить тендери та закупівлі за рамковими угодами товарів і послуг (крім поточного ремонту) в інтересах замовників відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ) (далі - Особливості). Перелік товарів, закупівля яких через Філію ЦЗО ДП «УСС», є обов’язковою та перелік самих замовників, в інтересах яких проведення тендерів і закупівель за рамковими угодами через Філію ЦЗО ДП «УСС», є обов’язковими, наведений у Додатку 1 та у Додатку 2 до Розпорядження. Філія ЦЗО ДП «УСС» в інтересах замовників-ініціаторів проводить тендери, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій». На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між Філією ЦЗО ДП «УСС» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затвердженим наказом ДП «УСС» від 14.07.2023 № 74 (далі – Регламент). Відповідно до Регламенту, замовник-ініціатор самостійно, відповідно до законодавства про публічні закупівлі, визначає потребу в закупівлі товарів чи послуг (крім поточного ремонту), їх очікувану вартість, а також зазначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, які планує здійснити через централізовану закупівельну організацію. Замовник-ініціатор подає до Філії ЦЗО ДП «УСС» інформацію про потребу в закупівлі разом із заявкою, зазначаючи технічні характеристики предмета закупівлі та розрахунки очікуваної вартості відповідно до Регламенту (Додатки 12, 13). Філія ЦЗО ДП «УСС» з метою аналізу запланованої закупівлі проводить попереднє опрацювання наданих документів замовника-ініціатора. Зокрема, здійснюється перевірка правильності визначення предмета закупівлі із застосуванням кодів основного словника Національного класифікатора України, оцінка очікуваної вартості предмета закупівлі, коректність зазначення технічних характеристик предмета закупівлі, а також іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації. Це стосується критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, умов договору про закупівлю, дотримання принципів публічних закупівель та недискримінації учасників тощо. Очікувану вартість закупівлі замовник-ініціатор визначив відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275 «Примірна методика визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Замовник-ініціатор надав цінові пропозиції, отримані від ТОВ «ІТ Спеціаліст», ТОВ «SiBiS» та ТОВ «Вайз Ай Ті» (Додатки 1, 2, 3). На підставі цієї інформації було визначено очікувану вартість закупівлі: «ДК 021:2015 – 48620000-0 Операційні системи. Ліцензійні програмні продукти». Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням частини другої статті 22 Закону, Замовник самостійно встановлює необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки закупівлі та керуючись принципами здійснення закупівель з дотриманням законодавства. Додатково замовником-ініціатором було надано документи: - погодження проєкту інформатизації з Генеральним державним замовником НПІ Міністерством цифрової трансформації України (Додаток 9); - погодження проєкту інформатизації НПІ, що належить до сфер національної безпеки і оборони, потребує реалізації заходів із створення або модернізації об’єктів критичної інформаційної інфраструктури, захисту інформації та кіберзахисту, з Адміністрацією Держспецзв’язку (Додаток 8); - обґрунтування закупівлі ліцензійних програмних продуктів (операційна система Microsoft Windows 11 Pro, 64-bit, OEM, UKR) у кількості 3246 примірників, код ДК 021:2015 – 48620000-0 «Операційні системи» (Додатки 4, 5, 6, 7, 10, 11).
Рішеня
20.11.2024 15:33
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 240 200 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
Контактний телефон:
380730033170
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
28 240 200 грн.
Період подання пропозицій
до 07.09.2024 00:00
Замовник:
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
Контактний телефон:
380730033170
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності