Показати схожі тендери

Закупівля Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі) від АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-21-009395-a
Id Tender d2ce03e25109425c84472fb179bcf51e
План UA-P-2024-08-21-010885-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2024 16:13
Остання зміна 22.10.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 513 729.78 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
46 400 грн. (0,84 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 21.08.2024 16:12 до 29.08.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2024 16:12
до 26.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 21.08.2024 16:12
до 26.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.08.2024 14:37
до 16.10.2024 08:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2024 15:32
до 22.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.10.2024 08:30
до 22.10.2024 00:00
Період уточнень
з 21.08.2024 16:12 до 26.08.2024 00:00
Період оскарження
з 21.08.2024 16:12 до 26.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.08.2024 14:37 до 16.10.2024 08:30
Період кваліфікації
з 30.08.2024 14:37 до 16.10.2024 08:30
Основні параметри
Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 856 502.98 грн.
Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор)
Назва предмета закупівлі
Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор)
Очікувана вартість
1 856 502.98 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
46400,0
2,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.08.2024 13:31
Закінчення аукціону
30.08.2024 14:00
Позиція : №1 4 (штуки)
Модуль виводу дискретних сигналів SIMATIC S7-1500 DO32, SIEMENS (6ES7 522-1BL00-0AB0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль виводу дискретних сигналів SIMATIC S7-1500 DO32, SIEMENS (6ES7 522-1BL00-0AB0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №2 11 (штуки)
Модуль фронтального конектора з гвинтовим підключенням SIMATIC S7-1500 CONNECT, SIEMENS (6ES7592-1AM00-0XB0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль фронтального конектора з гвинтовим підключенням SIMATIC S7-1500 CONNECT, SIEMENS (6ES7592-1AM00-0XB0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
11
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Модуль центрального процесора SIMATIC S7-300 CPU 315-2 PN/DP, SIEMENS (6ES7315-2EH14-0AB0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль центрального процесора SIMATIC S7-300 CPU 315-2 PN/DP, SIEMENS (6ES7315-2EH14-0AB0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №4 5 (штуки)
Модуль виводу дискретних сигналів SIMATIC ET 200 SP DQ8, SIEMENS (6ES7132-6BF00-0BA0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль виводу дискретних сигналів SIMATIC ET 200 SP DQ8, SIEMENS (6ES7132-6BF00-0BA0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №5 10 (штуки)
Модуль вводу дискретних сигналів SIMATIC ET 200 SP DI8, SIEMENS (6ES7131-6BF00-0CA0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль вводу дискретних сигналів SIMATIC ET 200 SP DI8, SIEMENS (6ES7131-6BF00-0CA0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №6 5 (штуки)
Модуль PC USB-адаптер А2 (6GK1571-0BA00-0AA0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль PC USB-адаптер А2 (6GK1571-0BA00-0AA0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №7 5 (штуки)
Модуль вводу аналогових сигналів SIMATIC S7-1500, SIEMENS (6ES7 531-7KF00-0AB0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль вводу аналогових сигналів SIMATIC S7-1500, SIEMENS (6ES7 531-7KF00-0AB0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №8 2 (штуки)
Модуль виводу аналогових сигналів SIMATIC S7-1500, SIEMENS (6ES7532-5HF00-0AB0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль виводу аналогових сигналів SIMATIC S7-1500, SIEMENS (6ES7532-5HF00-0AB0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Модуль центрального процесора SIMATIC S7-1500 ЦПУ CPU 513-1 PN/DP, SIEMENS (6ES7513-1AL02-0AB0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль центрального процесора SIMATIC S7-1500 ЦПУ CPU 513-1 PN/DP, SIEMENS (6ES7513-1AL02-0AB0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №10 10 (штуки)
Модуль вводу аналогових сигналів SIMATIC S7-300, SIEMENS (6ES7 331-1KF02-0AB0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль вводу аналогових сигналів SIMATIC S7-300, SIEMENS (6ES7 331-1KF02-0AB0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №11 4 (штуки)
Модуль вводу дискретних сигналів SIMATIC S7-300, SM 321, SIEMENS (6ES7321-1BL00-0AA0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль вводу дискретних сигналів SIMATIC S7-300, SM 321, SIEMENS (6ES7321-1BL00-0AA0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №12 2 (штуки)
Модуль інтерфейсний SIMATIC S7-300, IM 153-4, SIEMENS (6ES7153-4AA01-0XB0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль інтерфейсний SIMATIC S7-300, IM 153-4, SIEMENS (6ES7153-4AA01-0XB0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №13 14 (штуки)
Модуль фронтального конектора з пружинним підключенням SIMATIC S7-300 CONNECT, SIEMENS (6ES7392-1BM01-0AA0), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Модуль фронтального конектора з пружинним підключенням SIMATIC S7-300 CONNECT, SIEMENS (6ES7392-1BM01-0AA0), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
14
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Позиція : №14 12 (штуки)
Некерований комутатор SIEMENS SCALANCE XB008 (6GK5008-0BA10-1AB2), або еквівалент
Опис предмета закупівлі
Некерований комутатор SIEMENS SCALANCE XB008 (6GK5008-0BA10-1AB2), або еквівалент
Код ДК 021:2015
31712115-9 - Мікроблоки
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39430, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Селещина
Дата постачання по
30.11.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ"
Пропозиція:
1 818 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КРАЯНИ"
Пропозиція:
1 392 255 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "НГХ СЕРВІС"
Пропозиція:
1 578 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.08.2024 13:31
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
3 657 226.8 грн.
Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі)
Назва предмета закупівлі
Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі)
Очікувана вартість
3 657 226.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
91400,0
2,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.08.2024 14:08
Закінчення аукціону
30.08.2024 14:37
Позиція : №1 4 (штуки)
Плата центрального процесора серії 2 (CPU Series 2)
Опис предмета закупівлі
Плата центрального процесора серії 2 (CPU Series 2)
Код ДК 021:2015
31712310-6 - Змонтовані друковані плати
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Модуль блоку живлення постійного струму
Опис предмета закупівлі
Модуль блоку живлення постійного струму
Код ДК 021:2015
31711120-0 - Вимірювальні перетворювачі
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Позиція : №3 7 (штуки)
Комунікаційний модуль RS-232
Опис предмета закупівлі
Комунікаційний модуль RS-232
Код ДК 021:2015
31711120-0 - Вимірювальні перетворювачі
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Позиція : №4 7 (штуки)
Комунікаційний модуль RS-485
Опис предмета закупівлі
Комунікаційний модуль RS-485
Код ДК 021:2015
31711120-0 - Вимірювальні перетворювачі
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Позиція : №5 4 (штуки)
Модуль аналогових входів AI-12
Опис предмета закупівлі
Модуль аналогових входів AI-12
Код ДК 021:2015
31711120-0 - Вимірювальні перетворювачі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Позиція : №6 4 (штуки)
Модуль аналогових виходів AO
Опис предмета закупівлі
Модуль аналогових виходів AO
Код ДК 021:2015
31711120-0 - Вимірювальні перетворювачі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Позиція : №7 4 (штуки)
Модуль релейних виходів DO Relay
Опис предмета закупівлі
Модуль релейних виходів DO Relay
Код ДК 021:2015
31711120-0 - Вимірювальні перетворювачі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Позиція : №8 4 (штуки)
Модуль дискретних входів DI
Опис предмета закупівлі
Модуль дискретних входів DI
Код ДК 021:2015
31711120-0 - Вимірювальні перетворювачі
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Позиція : №9 10 (штуки)
Модуль HART-2 комунікацій тип 2
Опис предмета закупівлі
Модуль HART-2 комунікацій тип 2
Код ДК 021:2015
31711120-0 - Вимірювальні перетворювачі
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Позиція : №10 2 (штуки)
Модуль входів RTD
Опис предмета закупівлі
Модуль входів RTD
Код ДК 021:2015
31711120-0 - Вимірювальні перетворювачі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Позиція : №11 2 (штуки)
Імпульсний модуль
Опис предмета закупівлі
Імпульсний модуль
Код ДК 021:2015
31711120-0 - Вимірювальні перетворювачі
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39420, Україна, Полтавська область, Полтавський район, Машівська територіальна громада, с. Базилівщина
Дата постачання по
28.02.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Єй-Пі Інженірінг"
Пропозиція:
2 625 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ"
Пропозиція:
2 624 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАФТОГАЗ ІНЖИНІРИНГ ПРОЕКТ"
Пропозиція:
3 255 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.08.2024 14:08
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Писарський
Електронна пошта
Телефон
+380532515282
Сайт:
http://ugv.com.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
30019775
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Поштовий індекс
04053
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Кваліфікація
Лот № 1 Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор)
Період вимог/скарг з 11.09.2024 15:32 по 17.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
11.09.2024 15:32
-
30.08.2024 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
Період вимог/скарг з 20.09.2024 13:36 по 26.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.09.2024 13:36
-
11.09.2024 15:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
Період вимог/скарг з 02.10.2024 12:08 по 08.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2024 12:08
Довідка НАЗК
02.10.2024 12:08
-
20.09.2024 13:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1. У наданому Опитувальнику Контрагента-юридичної особи (файл «Додаток 5.pdf») містяться наступні невідповідності: - у пункті 2 замість інформації про 8-ми значний ідентифікаційний код (в розумінні Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України) контрагента-юридичної особи учасник зазначив «1 480 102 0000 05398 від 02.04.2013р». При цьому, у наданому статуті ідентифікаційний код ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» зазначено як «38632045»; - не надано відповіді в підпункті 4.1 (щодо наявності дочірніх підприємств); - у підпунктах 7.1., 7.2. не зазначено дат народження кінцевих бенефіціарних власників; - у підпункті 8.1.2. не зазначено громадянство/резидентність Маслова Кирила Миколайовича. 2. Учасником не завантажено структуру власності, що є невід’ємною частиною Опитувальника Контрагента - юридичної особи, який є додатком №5 до тендерної документації, та наявність якої передбачена підпунктом 8.3. Опитувальника Контрагента-юридичної особи. 3. На підтвердження відсутності перебування виробника(-ів) під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надав Гарантійний лист (файл «Гарантійний лист 2.pdf»), який містить інформацію щодо виробників товару: «Siemens AG», Німеччина та «Emerson», США. При цьому, у наданій частині І Додатку №3 до тендерної документації (файл «Додаток 3 Лот 1.pdf») учасником вказано лише одного виробника товару - «Siemen AG», Німеччина. Таким чином, інформація у вказаному гарантійному листі щодо виробника «Emerson», США не відповідає інформації, зазначеній учасником у частині І додатку №3 до тендерної документації. Відповідні посилання на вимоги тендерної документації (ТД), щодо яких виявлені невідповідності (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей): 1. Вимога п. 1. розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток №1 до ТД). Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (заповнюється та надається учасниками-юридичними особами). 2. Вимога п. 1. розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток №1 до ТД). У додатку до Опитувальника надається інформація щодо структури власності Контрагента ? юридичної особи (згідно із другою вкладкою Додатку №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи»). Надання структури власності є обов'язковим для усіх Контрагентів. 3. Вимога п. 5. розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток №1 до ТД). Примітка *Товар (Учасник ЗАЗНАЧАЄ УСІХ ЗАПРОПОНОВАНИХ НИМ ВИРОБНИКІВ товару та країну походження). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей та посилань на вимоги ТД): 1. Надати оновлений та заповнений Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» із відповідями на всі питання (пункти/підпункти). 2. Надати заповнену структуру власності Контрагента ? юридичної особи (згідно із другою вкладкою файлу ТД: «Додаток №5. Опитувальник контрагента - юридичної особи 16.08.2023.xlsx»). 3. На підтвердження відсутності перебування виробника(-ів) під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, надати оновлений Гарантійний лист за наведеною в ТД формою (в листі зазначити інформацію лише щодо одного виробника (Siemens AG», Німеччина)).
Створено
26.09.2024 08:39
Надати до
27.09.2024 08:39
Період вимог/скарг з 16.10.2024 08:30 по 22.10.2024 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.10.2024 08:28 по 24.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
Лот № 2 Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі)
Період вимог/скарг з 20.09.2024 13:39 по 26.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Зміст
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.09.2024 13:39
-
30.08.2024 14:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1. У наданому Опитувальнику Контрагента-юридичної особи (файл «Додаток 5.pdf») містяться наступні невідповідності: - у пункті 2 замість інформації про 8-ми значний ідентифікаційний код (в розумінні Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України) контрагента-юридичної особи учасник зазначив «1 480 102 0000 05398 від 02.04.2013р». При цьому, у наданому статуті ідентифікаційний код ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» зазначено як «38632045»; - не надано відповіді в підпункті 4.1 (щодо наявності дочірніх підприємств); - у підпунктах 7.1., 7.2. не зазначено дат народження кінцевих бенефіціарних власників; - у підпункті 8.1.2. не зазначено громадянство/резидентність Маслова Кирила Миколайовича. 2. Учасником не завантажено структуру власності, що є невід’ємною частиною Опитувальника Контрагента - юридичної особи, який є додатком №5 до тендерної документації, та наявність якої передбачена підпунктом 8.3. Опитувальника Контрагента-юридичної особи. 3. На підтвердження відсутності перебування виробника(-ів) під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, учасник надав Гарантійний лист (файл «Гарантійний лист 2.pdf»), який містить інформацію щодо виробників товару: «Siemens AG», Німеччина. При цьому, у наданій частині І Додатку №3 до тендерної документації (файл «Додаток 3 Лот 2.pdf») учасником вказано лише одного виробника товару - «Emerson», США. Таким чином, інформація у вказаному гарантійному листі щодо виробника «Siemens AG», Німеччина не відповідає інформації, зазначеній учасником у частині І додатку №3 до тендерної документації. Відповідні посилання на вимоги тендерної документації (ТД), щодо яких виявлені невідповідності (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей): 1. Вимога п. 1. розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток №1 до ТД). Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» (заповнюється та надається учасниками-юридичними особами). 2. Вимога п. 1. розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток №1 до ТД). У додатку до Опитувальника надається Інформація щодо структури власності Контрагента ? юридичної особи (згідно із другою вкладкою Додатку №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи»). Надання структури власності є обов'язковим для усіх Контрагентів. 3. Вимога п. 5. розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток №1 до ТД). *Товар (Учасник ЗАЗНАЧАЄ УСІХ ЗАПРОПОНОВАНИХ НИМ ВИРОБНИКІВ товару та країну походження). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей та посилань на вимоги ТД): 1. Надати заповнений Додаток №5 «Опитувальник Контрагента - юридичної особи» із відповідями на всі питання (пункти/підпункти). 2. Надати заповнену структуру власності Контрагента ? юридичної особи (згідно із другою вкладкою файлу ТД: «Додаток №5. Опитувальник контрагента - юридичної особи 16.08.2023.xlsx»). 3. На підтвердження відсутності перебування виробника(-ів) під дією будь-якого обмеження, у тому числі персональної чи спеціальної санкції, надати оновлений Гарантійний лист за наведеною в ТД формою (в листі зазначити інформацію лише щодо виробника «Emerson», США).
Створено
04.09.2024 09:12
Надати до
05.09.2024 09:12
Період вимог/скарг з 02.10.2024 12:09 по 08.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.10.2024 12:09
Довідка НАЗК
02.10.2024 12:09
-
20.09.2024 13:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
21.08.2024 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей тендерної пропозиції учасника: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку вих. №109 від 27.08.2024 про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран (файл «Довідка відс. пов'язаності РФ_Бел_Іран.pdf»), яка не містить усієї необхідної інформації, встановленої тендерною документацією, а саме: «його учасник(-и)/акціонер(-и)/ ЗАСНОВНИК(-И)/кінцевий бенефіціарний власник». Відповідні посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей): 1. Вимога п. 7. Розділу ІІ. «Інші документи, що вимагаються Замовником для завантаження учасниками до кінцевого строку подання тендерних пропозицій» Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатку №1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей (відповідно до нумерації виявлених невідповідностей та посилань на вимоги тендерної документації): 1. Надати оновлену довідку про відсутність пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран, що обов’язково включає інформацію про те, що учасник закупівлі, його учасник(-и)/акціонер(-и)/ ЗАСНОВНИК(-И)/кінцевий бенефіціарний власник у період з 19.02.2016 по день надання довідки (стосовно Російської Федерації/ Республіки Білорусь) та у період з 13.02.2024 по день надання довідки (стосовно Ісламської Республіки Іран) не є: 1) громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах); 2) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран; 3) юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером, засновником), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є: • Російська Федерація/Республіка Білорусь/ Ісламська Республіка Іран, або • громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім тих, що проживають на території України на законних підставах), або • юридична особа, утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран (крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів); 4) фізичною особою-членом або учасником (акціонером, засновником) юридичної особи, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або приватним підприємцем, який зареєстрований відповідно до законодавства зазначених країн. У разі наявності пов’язаності/ділових відносин з Російською Федерацією/Республікою Білорусь/ Ісламською Республікою Іран, учасник надає пояснення в довільній формі щодо припинення зв’язків з Російською Федерацією/ Республікою Білорусь/Ісламською Республікою Іран не пізніше ніж через 6 місяців від дати повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну (24 серпня 2022 року) разом з іншими документами та відомостями, що підтверджують зміну засновників/учасників/акціонерів/ кінцевих бенефіціарних власників, усунення та/або мінімізацію рівня виявленого комплаєнс-ризику тощо.
Створено
26.09.2024 08:39
Надати до
27.09.2024 08:39
Угоди
UA-2024-08-21-009395-a-a2
Підписаний і діє
Номер
981/УПГГК/24
2 625 000 грн.
2 187 500 грн.
З ПДВ
Підписано
16.10.2024
Строк дії договору з
16.10.2024
по
31.05.2025
Номенклатура
4 (штуки)
Плата центрального процесора серії 2 (CPU Series 2)
Номенклатура
Плата центрального процесора серії 2 (CPU Series 2)
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Модуль блоку живлення постійного струму
Номенклатура
Модуль блоку живлення постійного струму
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Комунікаційний модуль RS-232
Номенклатура
Комунікаційний модуль RS-232
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Комунікаційний модуль RS-485
Номенклатура
Комунікаційний модуль RS-485
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Модуль аналогових входів AI-12
Номенклатура
Модуль аналогових входів AI-12
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Модуль аналогових виходів AO
Номенклатура
Модуль аналогових виходів AO
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Модуль релейних виходів DO Relay
Номенклатура
Модуль релейних виходів DO Relay
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Модуль дискретних входів DI
Номенклатура
Модуль дискретних входів DI
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.
Номенклатура
10 (штуки)
Модуль HART-2 комунікацій тип 2
Номенклатура
Модуль HART-2 комунікацій тип 2
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Модуль входів RTD
Номенклатура
Модуль входів RTD
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Імпульсний модуль
Номенклатура
Імпульсний модуль
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 28 лютого 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Повна назва
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30019775

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Єй-Пі Інженірінг"
Повна назва
ТОВ "Єй-Пі Інженірінг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31277611

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-24-000019
Дата створення проекту
24.10.2024 10:43
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
24.10.2024 14:46
Дата публікації висновку про результати
18.11.2024 18:05
Дата завершення усунення порушень
22.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
15.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2024 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 51 UA-2024-08-21-009395-a 21.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.10.2024 00:00
Документи рішення
24.10.2024 14:46
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Акціонерного товариства «Укргазвидобування» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 21.08.2024 № 375, роз’яснення до процедури, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.08.2024 за лотами № 1 та 2, протокол розкриття тендерних пропозицій за лотами № 1 та № 2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «КРАЯНИ» (далі – ТОВ «КРАЯНИ») за лотом № 1, товариства з обмеженою відповідальністю «НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС» (далі – ТОВ «НГХ СЕРВІС») за лотом № 1, товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» (далі – ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ») за лотами № 1 та 2, товариства з обмеженою відповідальністю «Єй-Пі Інженірінг» (далі – ТОВ «Єй-Пі Інженірінг») за лотом № 2, протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 03.09.2024 № 400, від 11.09.2024 № 416, від 16.09.2024 № 426, від 20.09.2024 № 445, від 24.09.2024 № 453, від 02.10.2024 № 464, від 16.10.2024 № 492, від 03.09.2024 № 401, від 20.09.2024 № 446, від 24.09.2024 № 454, від 02.10.2024 № 465 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 27.09.2024, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 05.09.2024, до 27.09.2024, повідомлення про намір укласти договір від 02.10.2024, договір про закупівлю від 16.10.2024 № 981/УПГГК/24 на суму 2 625 000,00 грн з ПДВ, пояснення (інформацію та документи) Замовника надані 30.10.2024 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Відповідно до пункту 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. За результатам моніторингу закупівлі встановлено, що відповідно до пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації та пункту 4 розділу ІІ додатку № 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасника щодо надання в складі тендерної пропозиції заповнену ним частину І додатку №3 до тендерної документації з інформацією про запропонований учасником предмет закупівлі за формою цієї частини зі всіма її складовими. Відповідно до протоколу уповноваженої особи Замовника від 11.09.2024 № 416 тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРАЯНИ» за лотом № 1 відхилено відповідно до пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. В протоколі зазначено, що Учасником ТОВ «КРАЯНИ» не виконано зазначених вимог тендерної документації, а саме: «у наданому Додатку №3 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 – Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор) І ЧАСТИНА» вих. №1593 від 28.08.2024 (файл «№1593 від 28.08.24 Тех. хар-ки.pdf»): ? по позиції VІ «Модуль PC USB-адаптер А2 (6GK1571-0BA00-0AA0), або еквівалент»: - по параметру/вимозі №6 «В комплекті» значення «USB-кабель довжиною не менше 5 м» учасником зазначено «USB-кабель довжиною не менше 5 м», що не відповідає вимогам замовника та умовам ТД, оскільки учасником не зазначено точне (недіапазонне) значення довжини USB-кабелю. При цьому, довжина USB-кабелю завжди має точне значення. ? по позиції ХІІ «Модуль інтерфейсний SIMATIC S7-300, IM 153-4, SIEMENS (6ES7153-4AA01-0XB0)»: - по параметру/вимозі №6 «Степінь захисту IP» значення «не нижче IP20» учасником зазначено «не нижче IP20», що не відповідає вимогам замовника та умовам ТД, оскільки учасником не зазначено точне (недіапазонне) значення ступеню захисту IP. При цьому, ступінь захисту IP завжди має точне значення (див. нижче). ? по позиції ХІV «Некерований комутатор SIEMENS SCALANCE XB008 (6GK5008-0BA10-1AB2), або еквівалент»: - по параметру/вимозі №14 «ступінь захисту IP» значення «не нижче IP20» учасником зазначено «не нижче IP20», що не відповідає вимогам замовника та умовам ТД, оскільки учасником не зазначено точне (недіапазонне) значення ступеню захисту IP. При цьому, ступінь захисту IP завжди має точне значення (див. нижче).» Пунктом 43 Особливостей та пунктом 6 розділу III тендерної документації Замовника визначено, що учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином Замовник на порушення вимог пункту 43 Особливостей не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, чим не надав можливість учаснику ТОВ «КРАЯНИ» усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї тендерної пропозиції та на порушення абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «КРАЯНИ» за лотом № 1. За інформацією, опублікованою в електронній системі закупівель, торги за лотом № 1 відмінені через відсутність пропозицій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОВ «КРАЯНИ» за лотом № 1 установлено порушення вимог пункту 43 та абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НГХ СЕРВІС», ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» за лотом № 1, ТОВ «ЕНЕРГОСПЕЦМЕТАЛ» та ТОВ «Єй-Пі Інженірінг» за лотом № 2, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.11.2024 00:00
Дата публікації
18.11.2024 18:05
Документи висновку
18.11.2024 18:05
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі)» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-21-009395-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.10.2024 12:24
Орган перевірки
02.11.2024 00:00
Документи повідомлення
29.10.2024 12:25
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ
Розглянувши запит замовнику на пояснення від Державної аудиторської служби України, що розміщений 29.10.2024 в електронній системі закупівель у процедурі закупівлі відкритих торгів проведених у порядку, визначеному Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, за предметом Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-21-009395-a щодо надання інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість повідомляємо наступне. Розрахунок очікуваної вартості (ОВ) предмету закупівлі Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі) здійснено методом визначення ОВ порівнянням ринкових цін, відповідно до Додатку №5 «Методика визначення очікуваної вартості» Порядку здійснення закупівель товарів, робіт і послуг на період дії правового режиму воєнного стану в Україні (далі - Порядок), затвердженого наказом АТ «Укргазвидобування» №509 від 24.10.2022 (в редакції наказу №520 від 07.07.2023; за необхідності Додаток №5 «Методика визначення очікуваної вартості» до Порядку буде надано за окремим запитом). Очікувана вартість визначена на рівні мінімальних цін по позиційно, згідно отриманих комерційних пропозицій. Файл «Розрахунок очікуваної вартості лоти 1, 2.xlsx» та сканокопії комерційних пропозицій (архівна папка «КП.7z»), на підставі яких здійснювався цей розрахунок, додаються. Веб-сайти не використовувались зважаючи на достатню кількість отриманих комерційних пропозицій (бажано мати мінімум 3 ціни - п. 2.2. Додатку №5 «Методика визначення очікуваної вартості» до Порядку). Після проведення розрахунку очікувана вартість склала 5 513 729,78 грн. з ПДВ, у тому числі за лотами: Лот № 1 – 1 856 502,98 грн. з ПДВ; Лот № 2 – 3 657 226,80 грн. з ПДВ. Закупівля за предметом Ц_24Т-306_ДК 021:2015 - 31710000-6 Електронне обладнання (Плати, модулі та некерований комутатор) Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор); Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 Електронне обладнання (Плати та модулі) проведена із зазначеною вище очікуваною вартістю. Слід зазначити, що зважаючи на очікувану вартість, яка склала понад 5 млн. грн., умови цієї закупівлі було схвалено дорадчим органом НАК «Нафтогаз України» - Локальною радою з контрактування (за необхідності буде надано відповідний протокол за окремим запитом). Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі встановлені відповідно до визначених замовником потреб та відповідають діючим галузевим нормам та стандартам. Предмет закупівлі по лоту №1 передбачає придбання у кількості 75 шт. модулів контролерів PLC для виконання поточних та аварійних ремонтів, що забезпечить мінімізацію втрат по видобутку, пов’язаних з відмовою систем автоматики. Номенклатура та кількість сформована за результатами аналізу наявних на філії ГПУ «Полтавагазвидобування» модулів, які знаходяться в експлуатації на технологічних об’єктах, кількості відмов та поломок та термінів постачання даного обладнання (файл «Додаток 1. Перелік модулів АСК ТП.pdf» додається). Також предмет закупівлі передбачає закупівлю некерованих комутаторів SIEMENS SCALANCE XB008 (6GK5008-0BA10-1AB2) або еквівалент у кількості 12 шт. – для організації локальної мережі АСК ТП з дублюючими робочими станціями в укриттях. Предметом закупівлі по лоту №2 є частини контролерів, а саме: плати та модулі у кількості 54 шт., що використовуються у складі наявних у замовника контролерів ROC800, ROC809, які застосовуються для обліку вуглеводневої сировини та будуть використані для дообладнання вузлів обліку нафтопродуктів і сировини на відділеннях філії УПГГК АТ «Укргазвидобування». Закупівля плат, модулів для контролерів ROC800, ROC809 необхідна для забезпечення функціювання об’єктів переробки філії УПГГК щодо максимальної автоматизації технологічного процесу та дистанційного контролю, а також забезпечення потреби приладів необхідних для забезпечення контролю роботи технологічного обладнання та обліку сировини і готової продукції на вищезазначених відділеннях і як наслідок - забезпечення якості товарної продукції, яка виробляється. Дані плати, модулі для контролерів ROC800, ROC809 також будуть використані для забезпечення обмінного фонду та аварійного запасу запчастин, наявних на філії УПГГК контролерів в складі з масовими витратомірами витрати сировини та готової продукції. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі знаходиться серед документів закупівлі, а саме: у додатку №3 до тендерної документації (для лоту № 1) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Лот №1: ДК 021:2015 – 31710000-6 – Електронне обладнання (Модулі та некерований комутатор) І ЧАСТИНА та додатку №3 до тендерної документації (для лоту №2) Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Лот №2: ДК 021:2015 – 31710000-6 – Електронне обладнання (Плати та модулі) І ЧАСТИНА (файл закупівлі «ТД_Ц_24Т-306_лот 1 модулі комутатор лот 2 плати модулі_21.08.2024.docx»). Також, в тендерній документації є посилання на конкретні марки та моделі. Дане устаткування є елементами існуючої автоматизованої системи управління технологічним процесом (надалі – АСК ТП) на виробничих об’єктах філії ГПУ «Полтавагазвидобування», побудованої на комплексі програмно-технічних засобів контролерів S7 SIMATIC виробництва SIMENS. На даний час в експлуатацію введено 37 систем, в складі яких знаходиться більш ніж 800 модулів. Для безаварійної роботи систем, виконання технічного обслуговування та поточних ремонтів АСК ТП необхідні в наявності складові систем (модулі). Вказані марки (моделі) відповідають існуючим модулям та документації виробника/проектанта систем, що забезпечує сумісну та безперебійну роботу. Для того, щоб не обмежувати коло учасників, та дотриматись основних принципів здійснення публічних закупівель, зокрема: добросовісної конкуренції, недискримінації учасників та рівного ставлення до них біля кожної позиції, у якій йде посилання на конкретну марку (модель) чи виробника, зазначено «або еквівалент». Визначені в тендерній документації технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі є необхідними та достатніми (оптимальними) для задоволення потреб замовника і відповідають пропозиціям відповідного ринку. Отже, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовані потребою замовника з урахуванням діючого законодавства. Уповноважена особа АТ «Укргазвидобування» Юрій ФАУСТОВ
Рішеня
30.10.2024 14:56
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 513 729.78 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2024 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515282
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 513 729.78 грн.
Період подання пропозицій
до 29.08.2024 12:00
Замовник:
АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Контактний телефон:
+380532515282
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності