Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля силовий кабель АСБЛ 3х70 від Військова частина А2614.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2024-08-21-004585-a
Id Tender fef450abf5d94688bd403dc1bd964e69
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 21.08.2024 12:10
Остання зміна 23.09.2024 16:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
758 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 790 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 29.08.2024 11:00 до 04.09.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 21.08.2024 12:07
до 29.08.2024 11:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.09.2024 12:28
до 10.09.2024 11:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.09.2024 08:35
до 13.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.09.2024 11:41
до 23.09.2024 16:31
Період уточнень
з 21.08.2024 12:07 до 29.08.2024 11:00
Період кваліфікації
з 05.09.2024 12:28 до 10.09.2024 11:41
Період кваліфікації
з 05.09.2024 12:28 до 10.09.2024 11:41
Основні параметри
Закупівля силовий кабель АСБЛ 3х70
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
758 000 грн.
Закупівля Силовиий кабель АСБЛ 3х70
Назва предмета закупівлі
Закупівля Силовиий кабель АСБЛ 3х70
Очікувана вартість
758 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3790,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.09.2024 12:05
Закінчення аукціону
05.09.2024 12:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Силовиий кабель АСБЛ 3х70
Код ДК 021:2015
31000000-6 - Електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали; освітлювальне устаткування
Кількість
500
Одиниця виміру
Погонний метр
Адреса постачання
20301, Україна, Черкаська область, Умань
Дата постачання по
21.10.2024 03:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "БАРАННИК ІРИНА ЮРІЇВНА"
Пропозиція:
690 253 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАНОМ УКРАЇНА"
Пропозиція:
689 990 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.09.2024 12:05
Документи закупівлі
27.08.2024 10:05
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Куценко
Електронна пошта
Телефон
+380965224986
Замовник
ЄДРПОУ
26606148
Повна назва
Військова частина А2614
Поштовий індекс
20301
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
м. Умань
Адреса
вул. Київська, 35
Кваліфікація
Лот № 1 Закупівля Силовиий кабель АСБЛ 3х70
Період вимог/скарг з 07.09.2024 08:35 по 10.09.2024 11:14
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
07.09.2024 08:35
-
Період вимог/скарг з 10.09.2024 11:36 по 13.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Тема
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Зміст
Учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 10.09.2024 11:41 по 13.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
10.09.2024 11:41
-
Угоди
UA-2024-08-21-004585-a-a2
Підписаний і діє
Номер
43
690 253 грн.
690 253 грн.
З ПДВ
Підписано
23.09.2024
Строк дії договору з
23.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
500 (Погонний метр)
Силовиий кабель АСБЛ 3х70
Номенклатура
Силовиий кабель АСБЛ 3х70
Кількість
500
Одиниця виміру
Погонний метр
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 21 жовтня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина А2614
Повна назва
Військова частина А2614
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26606148

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "БАРАННИК ІРИНА ЮРІЇВНА"
Повна назва
ФОП "БАРАННИК ІРИНА ЮРІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3027416809

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.09.2024 16:31
-
23.09.2024 16:29
Підписаний договір
23.09.2024 16:29
Підписаний договір
23.09.2024 16:29
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-12-000076
Дата створення проекту
12.11.2024 12:10
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
12.11.2024 12:49
Дата публікації висновку про результати
18.11.2024 14:18
Дата завершення усунення порушень
03.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
04.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 12.11.2024 № 78-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг із переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2024-08-21-004585-a, 21.08.2024, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
12.11.2024 00:00
Документи рішення
12.11.2024 12:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для проведення спрощеної закупівлі; відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Закону України «Про оборонні закупівлі», Особливостям здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 року № 1275 (далі – Особливості № 1275); надання роз’яснень на звернення; розгляду пропозицій учасників на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, і визначення переможця спрощеної закупівлі; укладення договору; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета, оприлюднені в електронній системі закупівель 21.08.2024; запитання до закупівлі та надання роз’яснень на них; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.08.2024; пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Меганом» (далі – Товариство); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2024 № 8; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.09.2024 № 10; пропозицію фізичної особи-підприємця Баранник Ірини Юріївни (далі – ФОП Баранник І. Ю.); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.09.2024 № 11; повідомлення про намір укласти договір; договір від 23.09.2024 № 43; пояснення та документи, отримані 14.11.2024 від військової частини А 2614 (далі – Замовник) в електронній системі закупівель. Аналізом питання визначення предмета закупівлі встановлено, що згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та відповідно до вимог до предмета закупівлі, які завантажені як окремий файл «Оголошення-_кабельна продукція.doc», придбаваються кабель АСБл 3х70 (500 метрів) та дві муфти кінцеві з комплектом наконечників та заземленням за ДК 021:2015: 31000000-6 – Електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали; освітлювальне устаткування. Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до пункту 8 Особливостей № 1275 під час здійснення оборонних закупівель державні замовники визначають предмет закупівлі відповідно до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708, з урахуванням цих особливостей. Згідно з пунктом 1 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, цей Порядок встановлює правила визначення предмета закупівлі відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Згідно з пунктом 3 розділу І Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. На порушення пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 3 розділу І Порядку № 708 предмет закупівлі товарів визначено за показником другої цифри Єдиного закупівельного словника. Аналізом питання відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що на порушення пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082 (далі – Порядок № 1082), договір про закупівлю від 23.09.2024 № 43, додаток до договору про закупівлю розміщені в електронній системі закупівель не у форматі PDF. Аналізом питання розгляду пропозицій учасників на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, і визначення переможця спрощеної закупівлі встановлено таке. Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2024 № 8 Товариство, яке подало найбільш економічно вигідну пропозицію з ціною за результатами аукціону 689 990,00 грн, було визнане переможцем. На порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону Замовник не відхилив пропозицію Товариства в разі, якщо пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Зокрема, пропозиція Товариства не відповідала вимогам до предмета закупівлі, які визначені Замовником та оприлюднені в електронній системі закупівель як окремий файл «Оголошення_кабельна_продукція.doc» (далі – Вимоги). Відповідно до Вимог пропозиції подаються учасниками, зокрема шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, з них: документи, що можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам (маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо). Згідно з пунктом 2 Вимог придбаваються кабельна продукція, муфти з’єднувальні, муфти кінцеві; згідно з пунктом 3 Вимог придбаваються 500 метрів кабеля АСБл 3х70 та дві муфти кінцеві з комплектом наконечників та заземленням, а також визначені технічні характеристики кабеля і муфт. У складі пропозиції Товариства відсутні документи, що можуть підтвердити відповідність муфт кінцевих з комплектом наконечників та заземленням виробництва ТОВ «ТД «Термофіт» технічним та якісним характеристикам (маркування, протоколи випробувань або технічний паспорт, інструкція з монтажу тощо, якщо згідно з наданими документами пропозиції муфти не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні). Вимога про надання документів, які можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам (маркування, протоколи випробувань або сертифікати тощо) міститься на третьому аркуші Вимог. Згідно з поясненнями Замовника, отриманими 14.11.2024, надання документів, що підтверджують відповідність муфт кінцевих з комплектом наконечників та заземленням технічним та якісним характеристикам, не передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Невідхилення пропозиції Товариства за наявності підстав, визначених Законом, не узгоджується з принципами здійснення закупівель, визначеними у статті 5 Закону. Згідно з протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 10.09.2024 № 10 пропозиція Товариства відхилена, оскільки Товариство відмовилося від укладення договору. На порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону наступна найбільш економічно вигідна пропозиція ФОП Баранник І. Ю. з ціною за результатами аукціону 690 253,00 грн не відхилена, якщо пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У пропозиції ФОП Баранник І. Ю. відсутній лист від виробника муфт кінцевих з комплектом наконечників та заземленням про те, що учасник є офіційним представником (дистриб’ютором) виробника на території України (згідно з документами, наданими у пропозиції, цей учасник пропонує муфти виробництва ТОВ «Кабельна арматура»). Вимога про надання листа від виробника про те, що учасник є офіційним представником (дистриб’ютором) виробника на території України, міститься на четвертому аркуші Вимог. Згідно з поясненнями Замовника від 14.11.2024 вимога про надання такого листа виробника стосується лише кабелю, оскільки предметом закупівлі є кабель. Однак, на другому аркуші Вимог зазначено, що предметом закупівлі є кабельна продукція, муфти з’єднувальні, муфти кінцеві, Код ДК 021:2015: 31000000-6 – Електротехнічне устаткування, апаратура, обладнання та матеріали; освітлювальне устаткування (кабельно-провідникова продукція та електротехнічні вироби), а також вказано, що придбаваються 500 метрів кабеля АСБл 3х70 та дві муфти кінцеві з комплектом наконечників та заземленням і визначені технічні характеристики кабеля і муфт.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі встановлено порушення пункту 22 частини першої статті 1 Закону, пункту 8 Особливостей № 1275, пункту 3 розділу І Порядку № 708. За результатами аналізу питання відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 15 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання розгляду пропозицій учасників спрощеної закупівлі Товариства та ФОП Баранник І. Ю. на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, визначення переможця спрощеної закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону. За результатами аналізу питань: оприлюднення інформації про закупівлю; наявності підстав для проведення спрощеної закупівлі; укладення договору – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити невідкладних заходів для усунення виявлених порушень, надалі не допускати таких порушень та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
18.11.2024 00:00
Дата публікації
18.11.2024 14:18
Документи висновку
18.11.2024 14:18
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі електротехнічного устаткування, апаратури, обладнання та матеріалів; освітлювального устаткування, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-21-004585-а, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості 1178), та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питань: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі; 2) чому предмет закупівлі визначено за другою цифрою основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749; 3) чому договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю розміщені в електронній системі закупівель не у форматі PDF, як це передбачено пунктом 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року № 1082? 4) як учасник закупівлі фізична особа-підприємець Бараннік І. Ю. виконав умову щодо надання листа від виробника муфт кінцевих з комплектом наконечників та заземленням про те, що учасник є офіційним представником (дистриб’ютором) виробника на території України? Згідно з документами, наданими у пропозиції, учасник пропонує муфти виробництва ТОВ «Кабельна арматура»; 5) чому пропозицію учасника ТОВ «Меганом Україна» не було відхилено відповідно до підпункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, якщо в його пропозиції відсутні будь-які документи, що можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі (муфта кінцева з комплектом наконечників та заземленням) технічним та якісним характеристикам (наприклад, технічний паспорт, інструкція з монтажу тощо), хоча надання таких документів передбачено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; 6) чому пропозицію учасника ТОВ «Меганом Україна» не було відхилено відповідно до підпункту 1 частини тринадцятої статті 14 Закону, якщо в його пропозиції відсутній лист від виробника муфт кінцевих з комплектом наконечників та заземленням про те, що цей учасник є офіційним представником (дистриб’ютором) виробника на території України? Згідно з документами, наданими у пропозиції, учасник пропонує муфти виробництва ТОВ «ТД «Термофіт». Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.11.2024 14:37
Орган перевірки
16.11.2024 00:00
Документи повідомлення
12.11.2024 14:38
-
Відповідь
А2614
відповідь на питання
Рішеня
14.11.2024 08:38
Замовник
Документи повідомлення
16.11.2024 15:44
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
758 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2024 11:00
Замовник:
Військова частина А2614
Контактний телефон:
+380965224986
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
758 000 грн.
Період подання пропозицій
до 04.09.2024 11:00
Замовник:
Військова частина А2614
Контактний телефон:
+380965224986
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності