Показати схожі тендери

Закупівля Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування. від НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-15-011065-a
Id Tender dfd0686217894bdaa71f6d95f1f808d8
План UA-P-2024-08-15-008412-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 15.08.2024 18:14
Остання зміна 30.10.2024 15:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
127 793 968.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 277 939.69 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 15.08.2024 18:13 до 03.09.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 15.08.2024 18:13
до 31.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 15.08.2024 18:13
до 31.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 03.09.2024 12:50
до 15.10.2024 16:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.09.2024 16:34
до 21.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.10.2024 16:02
до 30.10.2024 15:17
Період уточнень
з 15.08.2024 18:13 до 31.08.2024 00:00
Період оскарження
з 15.08.2024 18:13 до 31.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 03.09.2024 12:50 до 15.10.2024 16:02
Період кваліфікації
з 03.09.2024 12:50 до 15.10.2024 16:02
Основні параметри
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
127 793 968.8 грн.
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Назва предмета закупівлі
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Очікувана вартість
127 793 968.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1277939,69
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
500 000
Аукціон
Cтарт аукціону
03.09.2024 12:27
Закінчення аукціону
03.09.2024 12:50
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Код ДК 021:2015
45216129-4 - Будівництво сховищ
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, с.Наталине, вул.Промислова, 34
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може передбачати попередню оплату (аванс) на підставі рахунку на строк не більше 60 календарних днів, яка не повинна перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами).
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 70% здійснюються у термін до 90 (дев'яносто) календарних днів на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт по Об'єкту (Форми – КБ-2в) і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат по Об'єкту (Форми – КБ-3), згідно фактично виконаних робіт по Об'єкту.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
125 365 768.44 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"
Пропозиція:
117 090 181.22 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 03.09.2024 12:27
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
29.08.2024 16:26
Оголошення про проведення закупівлі
-
29.08.2024 11:26
-
29.08.2024 11:26
-
Проект договору
29.08.2024 11:26
-
29.08.2024 11:26
-
29.08.2024 11:26
-
29.08.2024 11:26
-
29.08.2024 11:26
-
Тендерна документація
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галина Прохватило
Електронна пошта
Телефон
+30996066106
Сайт:
https://natalynska-gromada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
24288081
Повна назва
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
63343
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Красноградський район, с. Наталине
Адреса
вул. І. Сенченка, буд. 89
Кваліфікація
Лот № 1 Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Період вимог/скарг з 05.09.2024 16:34 по 11.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
05.09.2024 16:34
-
Звіт про оцінку
03.09.2024 12:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2024 18:13
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2024 18:13
Період вимог/скарг з 11.09.2024 15:01 по 17.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2024 15:01
Довідка НАЗК
11.09.2024 15:01
-
Звіт про оцінку
05.09.2024 16:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2024 18:13
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2024 18:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 15.08.2024 № 43 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-08-15-011065-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"; 2) КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає заповнену довідка за формою, викладеній у Таблиці 2, що містять інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" надає Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, в якій позиція «49» Навантажувач фронтальний L34 має кількість наявних одиниць –«2», проте згідно Договору №02/01-2023 від 09.01.2023 «Навантажувач фронтальний L34» - один. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 2 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 12.09.2024 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 10.09.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН".
Створено
10.09.2024 14:54
Надати до
11.09.2024 14:54
Період вимог/скарг з 15.10.2024 16:02 по 21.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.10.2024 16:02
Довідка НАЗК
15.10.2024 16:02
-
Звіт про оцінку
14.10.2024 15:37
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2024 18:13
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
15.08.2024 18:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 15.08.2024 № 43 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-08-15-011065-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі: 1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС"; 2) КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН". Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно підпункту 3.2. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, зазначається що, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (их)* договору (ів) з реконструкції будівель, споруд або будівництво/ нове будівництво будівель, споруд, або капітальний ремонт до довідки додаються: - сканкопія договору відповідно до довідки; - сканкопії «Акта(ів) приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) відповідно до наданого договору; - сканкопії «Довідки (ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма № КБ-3) відповідно до наданого договору; - відгук від замовника про належне виконання учасником договору, зазначеного у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, завірений підписом керівника замовника). Учасником КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" в складі своєї пропозиції надано лист-відгук за № 0246 від 27.01.2022 який містить підпис Проректора з навчально-науково – виробничих питань і адміністративно – господарської діяльності Іщенко Валерій Васильович. Проте, керівником на дату видачі листа- відгука є Ректор Ніколаєнко Станіслав Миколайович. Враховуючи наведене, у складі пропозиції учасника відсутній лист-відгук від замовника про належне виконання учасником договору, завірений підписом саме керівника замовника. 2. Відповідно пункту 3.4. Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що пунктом 3 Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування передбачено: «Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону». Положення пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону не застосовуються замовниками у разі: здійснення замовником закупівлі товарів, робіт чи послуг, якщо країною походження таких товарів (зокрема, якщо набуття замовником у власність таких товарів передбачається за результатом виконання робіт чи надання послуг) є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”. Враховуючи викладене вище, у разі якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, а також відповідно до п.13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що затверджений Постановою Кабінету МіністрівУкраїни від 2 серпня 2022 р. № 861, Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Додаток 3 Документації містить підсумкову відомість ресурсів, де за позицією 897 міститься інформацію про «Каналізаційна насосна станція «Vodaland». Додаток 4 до Документації містить ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ 49. Копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності щодо товарів, що передаються замовнику та вартість яких у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У складі пропозиції Учасника міститься підсумкова відомість ресурсів (стор. 270 файл кошторис Наталино), в якій за позицією 897 зазначено: Каналізаційна насосна станція «Vodaland»; 865 100,61 всього, грн (Поточна ціна за одиницю, грн); 832 411,80 всього, грн (Відпускна ціна за одиницю, грн); у тому числі витрати підрядника на устаткування, що монтується 1 шт 865 100,61 всього, грн (Поточна ціна за одиницю, грн); 832 411,80 всього, грн (Відпускна ціна за одиницю, грн); Відповідно до пунктом 6-1 розділу X Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: 1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році – 10 відсотків; у 2023 році – 15 відсотків; у 2024 році – 20 відсотків; у 2025 році – 25 відсотків; у 2026 році – 30 відсотків; у 2027 році – 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків. 2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; відцентрові насоси. Враховуючи наведене, у тому числі надану учасником у складі пропозиції підсумкову відомість ресурсів, де за позицією 897 міститься інформація про каналізаційну насосну станцію «Vodaland», вартість якої перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у складі Пропозиції відсутня копія сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, зокрема, щодо «Каналізаційна насосна станція «Vodaland». Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН".
Створено
14.10.2024 15:51
Надати до
15.10.2024 15:51
Угоди
UA-2024-08-15-011065-a-c2
Підписаний і діє
Номер
435/24
125 365 768.44 грн.
104 471 473.7 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2024
Строк дії договору з
29.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Номенклатура
Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
125 365 768.44
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Повна назва
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24288081

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН"
Повна назва
КОНСОРЦІУМ "БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45429624

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.10.2024 15:17
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-24-000051
Дата створення проекту
24.10.2024 11:00
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
24.10.2024 14:29
Дата публікації висновку про результати
18.11.2024 18:06
Дата завершення усунення порушень
03.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
15.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 23.10.2024 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2024-08-15-011065-a 15.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Лілія КРИВОНОС
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
23.10.2024 00:00
Документи рішення
24.10.2024 14:29
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Наталинської сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію на закупівлю робіт (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.08.2024 № 135; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМІН БУД СЕРВІС» (далі – ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС») та КОНСОРЦІУМА «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН», вимогу про усунення невідповідностей, прокольні рішення (протоколи) уповноваженої особи від 05.09.2024 № 139, від 11.09.2024 № 141 та 15.10.2024; повідомлення про намір укласти договір від 15.10.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.10.2024 № 16337-р/пк-пз закупівель (далі – колегія АМКУ), договір від 29.10.204 № 435/24 (далі – Договір) на суму 125 365 768, 44 грн. з ПДВ, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду № 1 від 29.10.2024 до Договору, пояснення Замовника від 31.10.2024 та 05.11.2024, надані через електронну систему закупівель на запити Держаудитслужби. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно із пунктом 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Під час моніторингу встановлено, що Замовник відповідно до Додатку 3 тендерної документації передбачене надання інформації про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам яка повинна бути підтверджена документально. Кошторисні документи, що надаються Учасником на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника до Відомостей обсягів робіт ( Додаток 3 до тендерної документації) даної документації, повинні бути розраховані згідно Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, а саме: - договірною ціною; - локальний кошторисами (які Учасник складає відповідно до технічного завдання (Додаток 3) з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів; - проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України); Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації визначення вартості об’єкта будівництва при складені ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова). Договірна ціна з розрахунками повинна відповідати вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281. Договірна ціна встановлюється динамічна. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначена у додатку 3 тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» (протокол від 05.09.2024 № 139) з підстав, передбачених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, а саме «у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» міститься Договірна ціна Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області», за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування, у якій зазначено, зокрема «Визначена згідно з »(файл 49_ДЦ_ДЦ.xls). Разом з тим, у вищенаведеній Договірній ціні відсутня інформація, визначена додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, а саме – «визначено згідно з ». Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Отже Замовник, виявивши невідповідність в документах, які надав у тендерній пропозиції учасник ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», не надав можливості учаснику виправити наведену невідповідність, що призвело до подальшого відхилення тендерної пропозиції, яку за результатами оцінки визначено найбільш економічно вигідною (дешевше цінової пропозиції переможця ТОВ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН» на 8 275 587,22 грн), чим порушено вимоги пункту 43 та підпункт 2 пункту 44 Особливостей та не дотримано принципів здійснення публічних закупівель, визначених статтею 5 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» встановлено порушення вимог пункту 43 та підпункт 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.11.2024 00:00
Дата публікації
18.11.2024 18:06
Документи висновку
18.11.2024 18:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Керуючись Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (зі змінами) «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», положенням про уповноважену особу з питань конкурентних процедур закупівлі з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджене розпорядженням начальника Наталинської сільської військової адміністрації від 22.01.24 р. № 24. На зобов’язання за результатами моніторингу Наталинська сільська рада (далі –Замовник) є Замовником за публічною закупівлею «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування. » (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-15-011065-a). У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-011065-a) ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ оприлюднено висновок в електронній системі публічних закупівель PROZORRO з приводу виявлених порушень. За результатами аналізу даних, що містяться у системі, викладених пояснень Замовника, а також документів та відомостей, що знаходяться у відкритому доступі, Держаудитслужбою 18.11.2024 року о 18:06 було опубліковано висновок та зобов`язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Наталинською сільською радою були прийняті всі зауваження ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ та усунуто виявлені порушення шляхом припинення зобов’язань за договором. Відповідну додаткову угоду №2 до договору № 435/24 від 29.10.2024 року оприлюднено 25.11.2024 року, в якій підтверджено припинення зобов’язань за договором між Наталинською сільською радою та Консорціум «БУДМОНТАЖ ГРУП КОНСТРАКШН». На підтвердження про виконання зобов’язань ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ надаються скан-копії наступних документів, а саме: додаткова угода № 2 від 25.11. 2024 року та звіт про виконання договору про закупівлю. Таким чином, Наталинська сільська рада у повному обсязі виконала обов’язки, покладені на неї ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ.
Дата публікації
25.11.2024 18:32
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
усунуто
Результат
Усунуто
Дата публікації
09.12.2024 09:40
Інформація про результати по порушеннях
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області», за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-011065-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
29.10.2024 11:51
Орган перевірки
02.11.2024 00:00
Документи повідомлення
29.10.2024 11:51
-
Відповідь
Відповідь ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ до закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.»
Розмір бюджетного призначення визначено організаційно-розпорядчими документами замовника з урахуванням Розпорядження Наталинської сільської військової адміністрації Красноградського району Харківської області № 479 від 20.05.2024 року та переліком об’єктів для фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, у 2024 році (п.6 – Бюджет Наталинської сільської територіальної громади), що погоджено Наказом Міністерства освіти і науки України № 693 від 16.05.2024 року. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено Замовником відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, а саме наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275. При визначенні очікуваної вартості використовуємо зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, згідно якого загальна кошторисна вартість будівництва І черги складає 127381,765 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 93319,921 тис.грн.; устаткування, меблі та інвентар – 6389,953 тис.грн.; інші витрати – 27671,891 тис. грн; ІІ черга складає 11393,864 тис.грн., у тому числі: будівельні роботи – 8925,330 тис.грн.; устаткування, меблі та інвентар – 274,332 тис.грн.; інші витрати – 2194,202 тис. грн. Обґрунтування технічних та якісних характеристик здійснюється на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва складеного відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», Наказ від 01.11.2021 №281, в поточних цінах станом на квітень 2024 року. Окремими файлами надаються документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість: 1. Завдання на коригування, Дефектний акт, Експертний звіт (тип файлу Архив ZIP - WinRAR (.zip); 2. Нове будівництво укриття Наталино_коригування_ВИХІД_з числовими параметрами (тип файлу Архив ZIP - WinRAR (.zip).
Рішеня
31.10.2024 14:19
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі «Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області», за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-15-011065-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: Чому при виявленні невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС», що зазначені в протоколі щодо прийняття рішення Уповноваженою особою № 139 від 05.09.2024, Замовником не розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, як це передбачено пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
04.11.2024 16:25
Орган перевірки
08.11.2024 00:00
Документи повідомлення
04.11.2024 16:25
-
Відповідь
Відповідь ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ до закупівлі «Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування.»
Пояснення на запит ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ: Відповідно до пункту 43 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до умов Додатку 3 до тендерної документації вимагалось: «Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам повинна бути підтверджена наступними документами: ? договірною ціною; ? локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); ? підсумковою відомістю ресурсів; ? проектом календарного графіку виконання робіт (відповідно до норм Мінрегіонбуду України); ? сканкопією оригіналу ліцензії на провадження відповідної діяльності. Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам подається у форматі PDF. Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) здійснюється згідно кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується відповідно до Настанови на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для виконання робіт, та поточних цін на них, з урахуванням вимог зазначених Замовником у тендерної документації. Учасник визначає ціну на роботи, які він пропонує виконати за Договором по даній закупівлі, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.». Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 передбачено, зокрема: 5.2. Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови. Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема: ФОРМА договірної ціни Вид договірної ціни ________ Визначена згідно з. У складі Пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" міститься договірна ціна на будівництво Будівництво захисної споруди цивільного захисту в комунальному закладі "Наталинський ліцей Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області", за адресою: вул. Промислова, 34, с. Наталине, Красноградський район, Харківська область. Коригування, що здійснюється в 2024 році: визначена згідно з _______. (файл «49_ДЦ_ДЦ.xls»). Разом з тим, у вищенаведеній договірній ціні відсутня інформація, визначена додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, а саме - "визначена згідно з". Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Разом з тим, зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах. Повідомляємо, що виявлена Замовником невідповідність пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС" полягає у невідповідності документів щодо технічних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Таким чином, пунктом 43 Постанови №1178 не передбачено надання повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Оскільки Замовник не мав законних підстав вимагати виправлення невідповідності договірної ціни, наданої Учасником ТОВ "ПРОМІН БУД СЕРВІС», такому Учаснику не було надано повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, у зв’язку із тим, що Замовник не має права надати 24 години на усунення невідповідності у разі відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Враховуючи наведене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМІН БУД СЕРВІС", визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Зазначене вище підтверджується Рішеннями комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з аналогічного питання: №13801-р/пк-пз від 14.08.2024, №4279-р/пк-пз від 07.03.2024, №11870-р-пк-пз від 09.07.2024, № 14471-р/пк-пз від 28.08.2024. Додатки: 1. Договірна ціна Учасника файл «49_ДЦ_ДЦ.xls; 2. Рішення № 13801-р/пк-пз від 14.08.2024.
Рішеня
05.11.2024 14:57
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
127 793 968.8 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2024 00:00
Замовник:
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+30996066106
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
127 793 968.8 грн.
Період подання пропозицій
до 03.09.2024 00:00
Замовник:
НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+30996066106
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності