Показати схожі тендери

Закупівля Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-13-010628-a
Id Tender 18e6f744864b4209b5ad8cd55323760c
План UA-P-2024-08-13-012912-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2024 16:35
Остання зміна 17.09.2024 16:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 557 963 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
17 789.82 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2024 16:35 до 21.08.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2024 16:35
до 18.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2024 16:35
до 18.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2024 11:45
до 03.09.2024 15:18
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2024 15:04
до 09.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.09.2024 15:18
до 17.09.2024 16:32
Період уточнень
з 13.08.2024 16:35 до 18.08.2024 00:00
Період оскарження
з 13.08.2024 16:35 до 18.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2024 11:45 до 03.09.2024 15:18
Період кваліфікації
з 22.08.2024 11:45 до 03.09.2024 15:18
Основні параметри
Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 557 963 грн.
Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина)
Назва предмета закупівлі
Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина)
Примітки
Детальна інформація про кількісні та якісні показники предмета закупівлі зазначена в додатках до тендерної документації закупівлі.
Очікувана вартість
3 557 963 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
17789,82
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2024 11:22
Закінчення аукціону
22.08.2024 11:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Вакуумна (асенізаційна) машина
Код ДК 021:2015
34144410-5 - Автоцистерни для відкачування каналізаційних стоків
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Здійснення платежу на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури у розмірі 20% від загальної суми Договору та наданого оригіналу видаткової накладної протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару;
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Здійснення остаточного розрахунку за поставлений Товар (80% від загальної суми Договору) здійснюється після отримання гарантійного листа від банку, з яким Покупець укладе кредитний договір щодо надання фінансування та даний Товар - протягом 10 (десяти) робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ТД Будшляхмаш
Пропозиція:
3 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ"
Пропозиція:
3 491 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2024 11:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.08.2024 16:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
13.08.2024 16:35
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хомич Анна Сергіївна
Електронна пошта
Телефон
380672103913
Замовник
ЄДРПОУ
05500871
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
45000
Країна
Україна
Область або регіон
Волинська область
Населений пункт
Ковель
Адреса
Волинська обл. м. Ковель. вул. Геологів 2
Кваліфікація
Лот № 1 Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина)
Період вимог/скарг з 29.08.2024 15:04 по 04.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей. В ході розгляду документів тендерної пропозиції Учасника виявлені наступні невідповідності із вимогами тендерної документації, а саме: 1) Відповідно до абз. 11 п. 2.6. розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен представити у складі тендерної пропозиції гарантійний лист від виробника готового автомобіля про можливість виготовлення та поставки йому завершеного транспортного засобу у кількості та терміни зазначеній у тендерній документації. Даний гарантійний лист відсутній у тендерній пропозиції Учасника. 2) Відповідно до абз. 9 п. 2.6. розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник повинен представити у складі тендерної пропозиції інформацію в довільній формі про необхідну періодичність проведення ТО предмету закупівлі. Учасником було надано відповідно лист, однак даний лист не містить інформації щодо періодичність проведення ТО предмету закупівлі. 3) Відповідно до п. 2.1. розділу 2 додатку 2 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про те, що гарантійний термін експлуатації обладнання повинен бути не менше 12 місяців або 100 000 км пробігу (в залежності від того, що настане раніше). Учасником надано відповідний гарантійний лист, однак даний лист не відповідає вимогам встановлених у п. 2.1. . розділу 2 додатку 2 до тендерної документації. 4) Відповідно до п. 10 розділу 4 додатку 1 до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надається завізований проект договору. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній даний документ. 5) Відповідно до п. 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за період 2021-2024 роки; договір(и) відповідно до довідки з усіма додатковими угодами, що є його невід’ємними частинами; документ(и), підтверджуючий(і) виконання договору аналогічного предмету закупівлі, а саме: позитивний лист-відгук від контрагента, видаткова накладна/акт приймання-передачі товару. Даним пунктом передбачено, що аналогічним вважається договір постачання товару аналогічного за предметом закупівлі. Учасником у складі тендерної пропозиції було надано довідку про виконання аналогічного договору № 505/07/2024р.-13 20 липня 2024р, та відповідно їй договір №2023/06/12-ДФ від 01.06.2023р., акт приймання – передачі від 09.06.2023, лист – відгук від контрагента №20/10/2023 від 20.10.2023 р. Розглянувши дані документи, Уповноваженою особою КП «Ковельводоканал» було встановлено, що предметом закупівлі договору наданого Учасником є бортовий автомобіль, що не є аналогічним предметом закупівлі відповідно до предмету закупівлі даної процедури - вакуумної (асенізаційної) машини. 6) Відповідно до п. 2.11. розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасник процедури закупівлі подає у складі тендерної пропозиції сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданий органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI). Учасником було надано свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN) №511 від 22.04.2024, однак, як зазначено у свідоцтві, воно видане для маркування продукції – автомобілі спеціальні (авто- бетонозмішувачі), EUROMASH, N3GS. Враховуючи, що у даному свідоцтві конкретно зазначено вид спеціальної транспорту – автобетонозмішувачі, свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN) №511 від 22.04.2024 надане Учасником не відповідає товару запропонованого Учасником у своїй тендерній пропозиції та предмету закупівлі вцілому. 7) Також, розглянувши порівняльну таблицю надану Учасником із зазначенням технічних характеристик запропонованого товару та предмета закупівлі, який вимагається відповідно до розділу 1 додатку 2 до тендерної документації, було виявлено наступні невідповідності до технічних вимог товару: - у п. 2.3. Учасником вказано вантажопідйомність шасі 5435 кг, що не відповідає технічній вимозі Замовника – не менше 7100 кг; - у п. 2.6., Учасник вказує на максимальну потужність двигуна 115 кВт, хоча вимога Замовника становить не менше 125 кВт; - у п. 2.8. Учасник надає зазначає об’єм двигуна 3760 см3, що не відповідає вимозі Замовника – не менше 3900 см3; - у п. 2.9. Учасником пропонується паливний бак об’ємом 125 л, що не підпадає під технічну вимогу Замовника, де зазначено, що паливний бак повинен бути об’ємом не менше 150 л; - у п. 2.12. Учасник зазначає ширину (по кабіні) 2100 мм, що не відповідає технічній вимозі Замовника – не більше 2030 мм; - у п. 2.14. Учасник пропонує шини 8.25 R16 діаметром 820 мм, що не відповідає вимозі Замовника, оскільки Замовником передбачена шини 225/75 R17,5. Зважаючи на вищевказане, керуючись п. 43 Особливостей, уповноважена особа КП «Ковельводоканал» невбачає доцільності у розміщенні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель про невідповідностей у документах вказаних у п. 1-6 питання першого порядку денного даного протоколу, оскільки невідповідність вимог до предмета закупівлі у п. 7 питання першого порядку денного даного протоколу є причиною відхилення тендерної пропозиції Учасника. Враховуючи вищезазначене та оскільки надані характеристики товару запропонованого Учасником не є еквівалентом, а також не є кращими, за характеристики, які вимагається Замовником, на підставі абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідностей у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. На підставі вищевказаного, та абц. 2 пп. 2. 44 Особливостей, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" (ЄДРПОУ - 32849408; 01013, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БУДІНДУСТРІЇ, будинок 7, ЛІТЕРА "Ц"), оскільки тендерна пропозиція: - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей у процедурі закупівлі Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина) (ідентифікатор закупівлі - № UA-2024-08-13-010628-a).
Документи кваліфікації
29.08.2024 15:04
-
22.08.2024 11:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2024 16:35
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2024 16:35
Період вимог/скарг з 03.09.2024 15:18 по 09.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до ст. 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64/2022, зі змінами, (далі – Указ № 64/2022) введено воєнний стан в Україні. Відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” Кабінет Міністрів України своїм рішенням затвердив особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (постанова № 1178 від 12 жовтня 2022 року) (далі - Особливості). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до пункту 41 Особливостей. Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей, учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у даному пункті (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 пункту 47 Особливостей), шляхом самостійного декларування. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації Замовника, на сьогоднішній день відсутні будь які підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Враховуючи викладене, на сьогоднішній день тендерна пропозиція Учасника - ТОВ «ТД Будшляхмаш» (ЄДРПОУ - 32670703; 03113, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 68/1, оф.62) повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника. На підставі вищевикладеного, УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА ВИРІШИЛА: 1. Визначити Учасника - ТОВ «ТД Будшляхмаш» (ЄДРПОУ - 32670703; 03113, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 68/1, оф.62) переможцем процедури закупівлі «Відкриті торги з особливостями» (ідентифікатор - № UA-2024-08-13-010628-a) за предметом закупівлі Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина).
Документи кваліфікації
03.09.2024 15:19
Довідка НАЗК
03.09.2024 15:18
-
29.08.2024 15:04
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-08-13-010628-a-b1
Підписаний і діє
Номер
401/24
3 500 000 грн.
2 916 666.67 грн.
З ПДВ
Підписано
13.09.2024
Строк дії договору з
13.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (штуки)
Вакуумна (асенізаційна) машина
Номенклатура
Вакуумна (асенізаційна) машина
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05500871

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ТД Будшляхмаш
Повна назва
ТОВ ТД Будшляхмаш
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32670703

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
17.09.2024 16:32
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-28-000038
Дата створення проекту
28.10.2024 12:27
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
28.10.2024 13:00
Дата публікації висновку про результати
06.11.2024 14:12
Дата завершення усунення порушень
12.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
19.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 948-00-53
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 323-16-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40922492
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Ужгород
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 28.10.2024 № 59-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 23.10.2024 № 003100-18/13263-2024, почати моніторинг процедури закупівлі/ закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28.10.2024 № 59-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2024-08-13-010628-a 13.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.10.2024 00:00
Документи рішення
28.10.2024 13:00
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 06 листопада 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 09.07.2024, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ» Ковельської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 13 серпня 2024 року №427; тендерну пропозицію Товариство з обмеженою відповідальністю з іноземними інвестиціями «ЮРОМАШ» (далі – ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТД Будшляхмаш» (далі – ТОВ «ТД Будшляхмаш»); протокольне рішення уповноваженої особи про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ з ІІ «ЮРОМАШ» від 29.08.2024 №445; протокольне рішення уповноваженої особи про визначення переможця та про намір укласти договір з ТОВ «ТД Будшляхмаш» від 03.09.2024 №449; повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2024 року; договір про закупівлю від 13.09.2024 №401/24; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 28 жовтня 2024 року.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
06.11.2024 00:00
Дата публікації
06.11.2024 14:12
Документи висновку
06.11.2024 14:12
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-13-010628-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
28.10.2024 16:55
Орган перевірки
01.11.2024 00:00
Документи повідомлення
28.10.2024 16:55
-
Відповідь
Відповідь на запит Держаудитслужби України від 28.102024
28 жовтня 2024 року в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу (UA-M-2024-10-28-000038) процедури публічної закупівлі - Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина) за ідентифікатором UA-2024-08-13-010628-a, надійшов запит нанадання інформації та документів щодо обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості. КП «Ковельводоканал» надає наступні пояснення. Підбір вакуумної (асенізаційної) машини проводився КП «Ковельводоканал» у відповідності до наявних потреб підприємства, наявності на ринку та ціни. Першочергово підбір проводився саме відповідно до характеристик, які будуть повністю задовольняти потреби підприємства, а також досвід використання транспортного засобу іншими підприємствами житлово-комунального сектору. Передумовою для проведення закупівлі вакуумної (асенізаційної) машини є потреба підприємства для виконання робіт обумовлених: - щоденною роботою з ліквідації засмічень на мережах водовідведення потребує автомобіля, який буде повністю виконувати покладені на нього функції щодо відкачування та перевезення стічних вод. Для виконання таких робіт для підприємства є потреба в закупівлі однієї вакуумної (асенізаційної) машини об’ємом 4 м. куб. з мінімальними габаритами для даного об’єму, оскільки автомобілю доведеться працювати в стиснених умовах міської забудови. - останнім часом збільшилася кількість замовлень на послуги асенізаційного транспорту від фізичних та юридичних осіб як в межах так і поза межами міста. Наявні автомобілі не можуть виконати весь перелік замовлень в тому числі через великі габарити, а також малу потужність (продуктивність) вакуумного насосу. У зв’язку з цим, для оперативного виконання замовлень обрано оптимальні параметри по об’єму бочки, габаритних розмірах автомобіля та продуктивності вакуумного насоса не менше 390 м. куб./год. Було також визначено інші додаткові характеристики шасі автомобіля, які дозволять комфортно виконувати завдання в різних погодніх умовах, а також в межах щільної забудови та на пересічній місцевості (наявність кондиціонера, система динамічної стабілізації, дзеркала з підігрівом, допомога при старті в гору, задній противідкатний пристрій, паливний фільтр з підігрівом, гідро підсилювач керма, регулювання рульової колонки та ін. ). Після визначення необхідних характеристик було проведено моніторинг підходящих автомобілів в мережі інтернет та отримано комерційні пропозиції від потенційних постачальників потенційних автомобілів, відповідно до яких було сформовано технічні вимоги до вакуумної (асенізаційної) машини, які викладені у Додатку 2 до тендерної документації. Враховуючи рекомендації до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерствам розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика), визначення замовником очікуваної вартості складається з таких етапів: 1. Визначення потреби в товарах, роботах, послугах; 2. Формування опису предмета закупівлі із зазначенням технічних і якісних характеристик; 3. Аналіз ринку. Дана Методика застосовується для визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, при здійсненні публічних закупівель та має рекомендаційний характер. Після визначення технічних та якісних характеристик предмета даної закупівлі, на підставі отрманих комерційних пропозиції та проаналізувавши ринок по закупівлях вакуумних (асенізаційних) машин, Уповноваженою особою КП «Ковельводоканал» було визначено очікувану ціну за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих комерційних пропозицій та цін з відкритих джерел інформації, що розраховується формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих та інших джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих та інших джерел інформації, відповідно, очікувана вартість закупівлі Великовантажні мототранспортні засоби, 34140000-0 (Вакуумна (асенізаційна) машина) за ідентифікатором UA-2024-08-13-010628-a становить - 3 557 963,00 грн. з ПДВ. Повний розрахунок очікуваної вартості викладений у протоколі Уповноваженої особи №425 від 12.08.2024, що додається. Додатки: - Комерційна пропозиції – на 12 арк.; - Протокол №425 від 12.08.2024 – на 2 арк.
Рішеня
31.10.2024 16:25
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 557 963 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380672103913
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 557 963 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОВЕЛЬВОДОКАНАЛ" КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380672103913
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності