Показати схожі тендери
Закупівля Реконструкції системи моніторингу, автоматизації, комерційного та технічного обліку теплової енергії (АСМУ) теплових пунктів Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві; код ДК 021:2015 – 45310000-3 - «Електромонтажні роботи» від Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів".
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-13-003809-a
Id Tender 6b4cfc2ae38e4f299c3384f905374f4f
План UA-P-2024-08-13-004240-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 13.08.2024 11:32
Остання зміна 13.09.2024 12:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 088 938 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
40 889.38 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.08.2024 11:30 до 28.08.2024 08:00
Завершено
Період уточнень
з 13.08.2024 11:30
до 25.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.08.2024 11:30
до 25.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 28.08.2024 08:00
до 30.08.2024 11:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.08.2024 11:28
до 05.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.08.2024 11:28
до 13.09.2024 12:59
Період уточнень
з 13.08.2024 11:30 до 25.08.2024 00:00
Період оскарження
з 13.08.2024 11:30 до 25.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 28.08.2024 08:00 до 30.08.2024 11:28
Період кваліфікації
з 28.08.2024 08:00 до 30.08.2024 11:28
Основні параметри
Реконструкції системи моніторингу, автоматизації, комерційного та технічного обліку теплової енергії (АСМУ) теплових пунктів Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві; код ДК 021:2015 – 45310000-3 - «Електромонтажні роботи»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 088 938 грн.
Реконструкції системи моніторингу, автоматизації, комерційного та технічного обліку теплової енергії (АСМУ) теплових пунктів Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві
Назва предмета закупівлі
Реконструкції системи моніторингу, автоматизації, комерційного та технічного обліку теплової енергії (АСМУ) теплових пунктів Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві
Примітки
Увесь обсяг та якість Робіт за цим Договором повинні відповідати вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов, кошторисним нормам України у будівництві, а також іншим нормативним документам, що ставлять вимоги до такого виду/роду Робіт.
Очікувана вартість
4 088 938 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
40889,38
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкції системи моніторингу, автоматизації, комерційного та технічного обліку теплової енергії (АСМУ) теплових пунктів Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві
Код ДК 021:2015
45315100-9 - Встановлення електротехнічного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 38-44
Дата постачання по
27.12.2024 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Оплата в розмірі 30% від загальної вартості Робіт за цим Договором (ціни Договору), що становить _____________ грн (цифрами та прописом), у тому числі ПДВ (___%) – ____________ грн (цифрами та прописом)/або без ПДВ (зазначається відповідно до результатів електронного аукціону учасника переможця та його системи оподаткування), здійснюється Замовником впродовж 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення цього Договору.
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок за виконані Підрядником належним чином Роботи, здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акта приймання виконаних будівельних робіт по формі КБ-2в та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати по формі КБ-З.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Елітводотепломонтаж"
Пропозиція:
3 773 660 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Конюхов
Електронна пошта
Телефон
+380444810362
Сайт:
http://www.pk-ukraina.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
16286441
Повна назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Дегтярівська, 38-44
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкції системи моніторингу, автоматизації, комерційного та технічного обліку теплової енергії (АСМУ) теплових пунктів Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві
Період вимог/скарг з 30.08.2024 11:28 по 05.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.08.2024 11:28
Довідка НАЗК
30.08.2024 11:28
-
Звіт про оцінку
28.08.2024 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2024 11:30
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.08.2024 11:30
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пунктом 1.1.2. Розділу 1 «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям*» Додатку 1 до тендерної документації вимагається: «Не менше одної сканованої копії договору, зазначеного у довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Аналогічним вважається договір, що містить надання /виконання аналогічних послуг/робіт до тих, які закуповуються. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасником надано надано скановані копії договорів про виконання будівельних робіт: № 2615/ЕЗ-23 від 17.07.2023 року, файл «Договір 2615_ЕЗ-23 + акти.pdf», № 2616/ЕЗ-23 від 17.07.2023 року, файл «Договір 2616_ЕЗ-23 + акти.pdf», № 2698/ЕЗ-23 від 14.08.2023 року, файл «Договір 2698_ЕЗ-23 + акти.pdf» (далі – Договори), зазначені у довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не в повному обсязі - відсутні додаткові угоди №1. Відповідно до пункту 5.1. розділу V. Договорів: «Строк (термін) виконання робіт: Підрядник виконує роботи згідно з Графіком виконання робіт (Додаток 2 до Договору) з урахуванням умов п. 10.1 цього Договору, але не пізніше 01.09.2023 року включно.» Учасником, в складі пропозиції, на виконання підпункту 1.1.3. пункту 1.1 Розділу 1. Додатку 1 до тендерної документації надано скановані копії Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати від 05.12.2023 р., та Актів приймання виконаних будівельних робіт № 1 від 05.12.2023 р., файли «Договір 2615_ЕЗ-23 + акти.pdf, Договір 2616_ЕЗ-23 + акти.pdf, Договір 2698_ЕЗ-23 + акти.pdf» (далі – Акти). Пунктом Договорів 5.3., 11.2., передбачено, що рішення про зміну строку (терміну) виконання робіт оформлюється Сторонами шляхом підписання укладення додаткових угод. Виходячи з того, що Акти підписані пізніше строку (терміну) виконання робіт зазначених в Договорах, а також розглянувши процедури закупівлі (посилання в ЦБД - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-19-015897-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-06-20-014418-a, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-07-19-011853-a,), результатами яких є укладені Договори № 2615/ЕЗ-23 від 17.07.2023 року, № 2616/ЕЗ-23 від 17.07.2023 року, № 2698/ЕЗ-23 від 14.08.2023 року між Учасником та організаторами закупівлі, Учасником в складі своєї пропозиції завантажено аналогічні договори не в повному обсязі, а саме: відсутні: Додаткова угода № 1 від 18.09.2023 р. до договору про виконання робіт № 2615/ЕЗ-23 від 17.07.2023 р. Додаткова угода № 1 від 18.09.2023 р. до договору про виконання робіт № 2616/ЕЗ-23 від 17.07.2023 р. Додаткова угода № 1 від 18.09.2023 р. до договору про виконання робіт № 2698/ЕЗ-23 від 14.08.2023 р. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник для усунення виявлених невідповідностей повинен: 1. На виконання вимог Пункту 1.1.2. Розділу 1 «Документи та інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям*» Додатку 1 до тендерної документації: «Не менше одної сканованої копії договору, зазначеного у довідці з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Аналогічним вважається договір, що містить надання /виконання аналогічних послуг/робіт до тих, які закуповуються. Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» надати: Додаткова угода № 1 від 18.09.2023 р. до договору про виконання робіт № 2615/ЕЗ-23 від 17.07.2023 р. та/або Додаткова угода № 1 від 18.09.2023 р. до договору про виконання робіт № 2616/ЕЗ-23 від 17.07.2023 р. та/або Додаткова угода № 1 від 18.09.2023 р. до договору про виконання робіт № 2698/ЕЗ-23 від 14.08.2023 р..
Створено
29.08.2024 11:26
Надати до
30.08.2024 11:26
Договір
UA-2024-08-13-003809-a-b1
Підписаний і діє
Номер
201
3 773 660 грн.
3 144 716.67 грн.
З ПДВ
Підписано
13.09.2024
Строк дії договору з
13.09.2024
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкції системи моніторингу, автоматизації, комерційного та технічного обліку теплової енергії (АСМУ) теплових пунктів Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві
Номенклатура
Реконструкції системи моніторингу, автоматизації, комерційного та технічного обліку теплової енергії (АСМУ) теплових пунктів Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» по вул. Дегтярівській, 38-44, в м. Києві
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 27 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Повна назва
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
16286441

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Елітводотепломонтаж"
Повна назва
ТОВ "Елітводотепломонтаж"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36692233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.09.2024 12:59
-
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 088 938 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2024 08:00
Замовник:
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Контактний телефон:
+380444810362
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 088 938 грн.
Період подання пропозицій
до 28.08.2024 08:00
Замовник:
Державне підприємство "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів"
Контактний телефон:
+380444810362
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності