Показати схожі тендери

Закупівля Модульні газові блочно-модульні котельні від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-09-010737-a
Id Tender 4cd938efcb124e3db2ebeaf247bb3fbc
План UA-P-2024-08-09-013219-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.08.2024 19:25
Остання зміна 17.09.2024 15:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
131 035 641.04 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 310 356.41 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.08.2024 19:24 до 22.08.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 09.08.2024 19:24
до 19.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.08.2024 19:24
до 19.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2024 14:30
до 03.09.2024 19:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2024 14:13
до 09.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 03.09.2024 19:04
до 17.09.2024 15:37
Період уточнень
з 09.08.2024 19:24 до 19.08.2024 00:00
Період оскарження
з 09.08.2024 19:24 до 19.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2024 14:30 до 03.09.2024 19:04
Період кваліфікації
з 22.08.2024 14:30 до 03.09.2024 19:04
Основні параметри
Модульні газові блочно-модульні котельні
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
131 035 641.04 грн.
Модульні газові блочно-модульні котельні
Назва предмета закупівлі
Модульні газові блочно-модульні котельні
Очікувана вартість
131 035 641.04 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1310356,41
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
600 000
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2024 14:01
Закінчення аукціону
22.08.2024 14:30
Позиція : №1 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,25 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,25 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,25 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,25 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,5 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,5 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,5 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,5 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,6 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,6 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,7 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,7 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 1 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 1 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 1,5 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 1,5 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 1,5 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 1,5 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 2,5 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 2,5 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Позиція : №11 1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 12 МВт
Опис предмета закупівлі
Модульна газова блочно-модульна котельня 12 МВт
Код ДК 021:2015
42160000-8 - Котельні установки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно заявки замовника-ініціатора
Дата постачання по
25.11.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за товар здійснюється після його фактичного одержання Замовником, на підставі належним чином оформлених документів, протягом 20 календарних днів на поточний рахунок Постачальника.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВІССМАНН"
Пропозиція:
113 680 088 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТАС"
Пропозиція:
129 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
108 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2024 14:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.08.2024 17:15
Оголошення про проведення закупівлі
-
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Стукалова
Електронна пошта
Телефон
+380959270512
Замовник
ЄДРПОУ
40848524
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вул.Конторська, будинок 35
Кваліфікація
Лот № 1 Модульні газові блочно-модульні котельні
Період вимог/скарг з 29.08.2024 14:13 по 04.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.08.2024 14:13
-
22.08.2024 14:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 19:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 19:24
Період вимог/скарг з 02.09.2024 17:05 по 08.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
02.09.2024 17:05
-
29.08.2024 14:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 19:24
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 19:24
Період вимог/скарг з 03.09.2024 19:04 по 09.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.09.2024 19:05
Довідка НАЗК
03.09.2024 19:04
-
02.09.2024 17:06
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-08-09-010737-a-c1
Завершився
Номер
76091319
107 115 033.9 грн.
89 262 528.25 грн.
З ПДВ
Підписано
13.09.2024
Строк дії договору з
13.09.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
36 659 043.9
Сума оплати за договором без ПДВ
30 549 203.25
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,25 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,25 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,25 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,25 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,5 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,5 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,5 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,5 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,6 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,6 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,7 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 0,7 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 1 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 1 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 1,5 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 1,5 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 1,5 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 1,5 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 2,5 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 2,5 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Модульна газова блочно-модульна котельня 12 МВт
Номенклатура
Модульна газова блочно-модульна котельня 12 МВт
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 25 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
Повна назва
КП "ХАРКІВСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
31557119

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТАС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАВІТАС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37833334

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Зміни до договору
26.09.2024
Статус
Опубліковано
Номер
1
Сторони домовились викласти преамбулу Договору в новій редакції та викласти абзац 1 підпункту 3.2. Розділу 3 Договору в новій редакції.
Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Документи зміни договору
Зміни до договору
03.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
2
Сторони, уклали цю Додаткову угоду до Договору про закупівлю (далі за текстом – Договір) про наступне: На підставі підпункту 5 пункту 10.6. Договору та підпункту 5 пункту 19 постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”: 1. Сторони домовились викласти підпункт 2.1 Розділу 2 Договору в наступній редакції: «2.1.1. Загальна вартість за цим Договором становить 107 921 994,00 грн (Сто сім мільйонів дев’ятсот двадцять одна тисяча дев’ятсот дев’яносто чотири грн. 00 коп.), у тому числі ПДВ: 17 986 999,00 грн (сімнадцять мільйонів девятсот вісімдесят шість тисяч девятсот девяносто девять грн. 00 коп).». 2. Внести зміни до Додатку№1 до Договору – Специфікація та викласти його в новій редакції, що додається до цієї додаткової угоди. 3. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. 4. Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін і скріплення печатками Сторін та діє протягом строку дії Договору. 5. Ця Додаткова угода до Договору складена у двох ідентичних примірниках, по одному для кожної із Сторін, та є невід’ємною частиною Договору. Додатки: - Додаток №1 – Специфікація.
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Документи зміни договору
Зміни до договору
19.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
3
Сторони домовились викласти п.2.1. Розділу 2 Договору в новій редакції. Внести зміни до Додатку 1 до Договору та викласти його в новій редакції.
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Документи зміни договору
24.12.2024 15:55
-
Зміни до договору
23.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
4
Сторонидомовились викласти п.2.1. Розділу 2 Договору в новій редакції та внести зміни до Додатку № 1 до Договору та викласти його в новій редакції.
Погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Документи зміни договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-09-20-000004
Дата створення проекту
20.09.2024 15:02
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
20.09.2024 16:57
Дата публікації висновку про результати
11.10.2024 15:24
Дата завершення усунення порушень
17.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
12.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 057-69-34
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.09.2024 № 253 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2024-08-09-010737-a 09.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.09.2024 00:00
Документи рішення
20.09.2024 16:57
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату початку проведення торгів), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.08.2024 № 41/6, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ, товариства з обмеженою відповідальністю «ВІССМАНН», товариства з обмеженою відповідальністю «НАВІТАС», протокольні рішення уповноваженої особи від 29.08.2024 № 41/7, від 02.09.2024 № 41/8, від 03.09.2024 № 41/9, повідомлення про намір укласти договір від 03.09.2024, договір від 13.09.2024 № 76091319 на загальну суму 107 999 994,00 грн в тому числі ПДВ 17 999 999,00 грн, додаткову угоду від 26.09.2024 № 1 до Договору, пояснення та документи, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 26.09.2024.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.10.2024 00:00
Дата публікації
11.10.2024 15:24
Документи висновку
11.10.2024 15:24
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Модульні газові блочно-модульні котельні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-09-010737-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.09.2024 18:17
Орган перевірки
27.09.2024 00:00
Документи повідомлення
23.09.2024 18:17
-
Відповідь
На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2024-09-20-000004 від 20.09.2024 року закупівлі «Модульні газові блочно-модульні котельні» (закупівля за номером ID: UA-2024-08-09-010737-a)
Питання. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь. Відповідно до рішення 15 сесії Харківської міської ради 8 скликання від 28.02.2023 № 350/23 «Про організацію діяльності комунального підприємства «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (далі - Рішення) Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» (надалі по тексту – ЦЗО, Замовник) здійснює закупівлю товарів та послуг (крім поточного ремонту) в інтересах Харківської міської ради, її виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належить до комунальної власності Харківської міської територіальної громади (надалі по тексту – Замовники-ініціатори). Рішенням 27 сесії 8 скликання від 02.07.2024 року № 600/24 внесено зміни до додатку 1 Рішення і встановлено новий перелік товарів, закупівля яких є обов’язковою через ЦЗО для виконавчих органів, підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Харківської міської територіальної громади, в тому числі: «Котельні установки» та «Газові блочно-модульні котельні». ЦЗО в інтересах Замовників-ініціаторів проводить тендери, що передбачено Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2018 року № 1216 «Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій». На період проведення процедур закупівель правовідносини між ЦЗО та Замовниками-ініціаторами регулюються Регламентом взаємодії між комунальним підприємством «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» та замовниками, що здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту) через централізовану закупівельну організацію, затверджений директором КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» 19.03.2024 року, погоджений директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 19.03.2024 року (далі - Регламент). Відповідно до Регламенту Замовник-ініціатор самостійно відповідно до законодавства про публічні закупівлі визначає потребу в закупівлі (-ях) товарів, послуг (крім поточного ремонту), та їх очікувану вартість, визначає предмет закупівлі у своєму річному плані закупівель, закупівлю яких планує здійснити через ЦЗО. Замовник-ініціатор подає ЦЗО інформацію про потребу в закупівлі, разом із Заявкою, з зазначенням технічних характеристик предмета закупівлі та розрахунком очікуваної вартості закупівлі згідно з Регламентом. ЦЗО з метою проведення аналізу планованої закупівлі, здійснює попереднє опрацювання поданих документів Замовника-ініціатора, зокрема, щодо правильного визначення предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України, визначення розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, коректного зазначення технічних характеристик предмета закупівлі та іншої інформації, необхідної для підготовки тендерної документації, зокрема, щодо критеріїв оцінки, кількості, місця та строків постачання товарів, у тому числі умов договору про закупівлю, щодо дотримання принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників тощо. За наявними повними даними ЦЗО із залученням замовників-ініціаторів розробляє технічні специфікації для товарів, уніфікує технічні вимоги і специфікації для товарів, що закуповуються, уніфікує проекти договорів про закупівлю тощо. Технічні характеристики предмета закупівлі: «Модульні газові блочно-модульні котельні», код ДК 021:2015:42160000-8 «Котельні установки» були складені у відповідності до діючих в Україні нормативних документів: державних стандартів, технічних умов, міжнародних стандартів, стандартів країни-виробника, ISO, встановлених чинним законодавством України, в тому числі на даний вид устаткування. Крім того, при складанні вимог до предмету закупівлі та до учасників закупівлі, враховувався досвід попередніх закупівель замовників. Крім того, ЦЗО опрацювало та визначило очікувану вартість закупівлі. Очікувана вартість закупівлі була визначена на підставі Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів і послуг (крім поточного ремонту), закупівля яких здійснюється через комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради», затвердженої наказом директора КП «Централізована закупівельна організація Харківської міської ради» від 15.07.2024 року, погодженої директором Департаменту розвитку муніципального менеджменту Харківської міської ради 15.07.2023 року (далі – Методика), розробленої на підставі та у відповідності з Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 року № 275. Враховуючи положення Методики, відділом аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО був проведений аналіз ринку виробників та постачальників газових установок, газових когенераційних установок. На підставі отриманої інформації запити цінових пропозицій були направлені: ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», ТОВ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «ІСУ», ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС», ТОВ «Спільне підприємство «Укрінтерм», ТОВ «НВП «Святовіт-ЛТД», ТОВ МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ КОТЕЛЬНИЙ ЗАВОД «ЕНЕРГЕТИК», ТОВ «КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ», ТОВ «ЄВРОТЕРМГРУП», ТОВ «ЕСКО-ЛТАВА», ТОВ «ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «ВІССМАНН», ТОВ «АЛЬФАГАЗ», ПрАТ «Завод Маяк», ТОВ «ЕКОПРОМБУД Україна». Цінові пропозиції були отримані від ТОВ «ВІССМАНН», ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», ТОВ «ЄВРОТЕРМГРУП», ТОВ «ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС». Результати опрацьованої інформації надаються в службовій записці начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами ЦЗО від 09 серпня 2024 року № 122/2024-08-09 та в таблиці «Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» до неї. Сума очікуваної вартості закупівлі для Комунального підприємства «Харківські теплові мережі» – 131 035 641,04 грн. в т.ч. ПДВ. Після вищеописаних дій, Замовник-ініціатор Комунальне підприємство «Харківські теплові мережі» опублікував в електронній системі закупівель план на проведення закупівлі за предметом: «Модульні газові блочно-модульні котельні», код ДК 021:2015:42160000-8 «Котельні установки». План Замовника –ініціатора був взятий в роботу, включений в план закупівель ЦЗО та оголошена закупівля за предметом: «Модульні газові блочно-модульні котельні», код ДК 021:2015:42160000-8 «Котельні установки» з очікуваною вартістю 131 035 641,04 грн. в т.ч. ПДВ, оголошення № UA-2024-08-09-010737-a. Додатки до відповіді: 1. Службова записка начальника відділу аналізу ринку товарів і послуг та взаємодії з клієнтами від 09 серпня 2024 року № 122/2024-08-09 та таблиця до неї. 2. Запити цінових пропозицій до ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», ТОВ «ХОЛДИНГОВА КОМПАНІЯ «ІСУ», ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС», ТОВ «Спільне підприємство «Укрінтерм», ТОВ «НВП «Святовіт-ЛТД», ТОВ МОНАСТИРИЩЕНСЬКИЙ КОТЕЛЬНИЙ ЗАВОД «ЕНЕРГЕТИК», ТОВ «КОРОСТЕНСЬКИЙ ЗАВОД КЗОТ», ТОВ «ЄВРОТЕРМГРУП», ТОВ «ЕСКО-ЛТАВА», ТОВ «ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «ВІССМАНН», ТОВ «АЛЬФАГАЗ», ПрАТ «Завод Маяк», ТОВ «ЕКОПРОМБУД Україна». 3. Цінові пропозиції ТОВ «ВІССМАНН», ТДВ «БРОВАРСЬКИЙ ЗАВОД КОТЕЛЬНОГО УСТАТКУВАННЯ АРДЕНЗ», ТОВ «ЄВРОТЕРМГРУП», ТОВ «ЕНЕРГОПРОМ-ІНЖИНІРИНГ», ТОВ «УКРСПЕЦСЕРВІС». Уповноважена особа Ірина СТУКАЛОВА
Рішеня
26.09.2024 19:23
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
131 035 641.04 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380959270512
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
131 035 641.04 грн.
Період подання пропозицій
до 22.08.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Контактний телефон:
+380959270512
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності