Шановні учасники, зверніть увагу: до тендерної документації внесено зміни 15.08.2024 року! Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від ціни договору.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Україна, ЛЦ Київ Лівий АТ "Укрпошта", Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м. Координати: https://www.google.com/maps/place/50°24'04"N+30°54'41"E
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
7
робочі
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Замовник оплачує надані Послуги Виконавцю протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на підставі рахунку на оплату, наданого Виконавцем, за умови реєстрації Виконавцем до дати платежу належним чином складеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає від ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом IХ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 3 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає від ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом IХ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 3 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає від ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом IХ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 3 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає від ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом IХ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 3 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Виникла необхідність у відміні відкритих торгів, внаслідок скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг. Відповідно до підпункту 3 п. 50 Особливостей та пункту 1 розділу VІ тендерної документації замовник відміняє торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. З урахуванням зазначеного, керуючись підпунктом 3 п. 50 Особливостей та пунктом 1 розділу VІ тендерної документації, вирішено відмінити відкриті торги у зв’язку із скороченням обсягу видатків на здійснення такої закупівлі.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає від ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом IХ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 3 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник закупівлі повинен протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити зазначені невідповідності. 29.08.2024 о 16:01 було розміщено відповідне повідомлення з вимогою про усунення встановлених замовником невідповідностей. Проте учасник закупівлі ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" в установлені терміни (до 30.08.2024 16:01) не усунув невідповідності, про які зазначав замовник у відповідному повідомленні. А саме – наданий Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 22.11.2023 року №2/23.01-08 не відповідає Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року. Згідно п.1.2.5. Додатку 2 до тендерної документації та п.3.2 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було передбачено надання Учасником саме Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданого на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг. На підставі викладеного та на підставі висновку ініціатора закупівлі, наданого у вигляді службової записки №1.27.001.001.-38080-24 від 03.09.2024 за підписом начальника відділу централізованого забезпечення УМТЗ АТ «Укрпошта» Биченко А.С., керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА".
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано Експертний висновок №002674 з/24 від 10 червня 2024 року виданий Рівненською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Проте наданий документ не відповідає встановленій вимозі у тендерній документації, адже необхідно було надати - Протоколи випробувань змивів з кожного транспортного засобу (згідно довідки п.1.2.1.), виконаних в 2024 році, що підтверджують відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконаних територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України. 1.2) Не надано договір на проведення досліджень, що підтверджує відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори з територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України, термін дії якого - не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації цієї процедури закупівлі. 1.3) В складі тендерної пропозиції надано Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти №125 від 14.11.2023 року без зауважень, на вид господарської діяльності – Виробництво готової їжі та страв. Проте наданий документ не відповідає встановленій вимозі у тендерній документації, адже необхідно було надати Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг. 1.4) В складі тендерної пропозиції надано Експертний висновок №002515 п/24 від 04 липня 2024, який виданий Рівненською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, в якому відсутня інформація щодо об’єму зразка. Адже тендерною документацією було встановлено вимогу - дослідження на воду з крану(-ів) цеху учасника, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.2.4, 1.2.5, 6.2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згідно Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Протоколи випробувань змивів з кожного транспортного засобу (згідно довідки наявність 2 (двох) орендованих транспортних засобів), виконаних в 2024 році, що підтверджують відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконаних територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України, а також договір на проведення даних досліджень, укладений з Учасником, термін дії якого не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації цієї процедури закупівлі; 3.2) Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг; 3.3) Копію протоколу(-ів) випробувань або експертного висновку або результату дослідження чи результату санітарно-мікробіологічного дослідження на воду з крану(-ів) цеху учасника, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа. Протокол випробувань на воду має бути виданий лабораторією, акредитованою Національним агентством з акредитації України*. Дата проведення досліджень вказаних в протоколі повинна бути не раніше 01.01.2024 року. *Лабораторія повинна бути у переліку акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Замовник вимагає від ПЕРЕМОЖЦЯ надати Замовнику забезпечення виконання договору – оригінал банківської гарантії у вигляді електронного документа за примірною формою, передбаченою розділом IХ тендерної документації, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, але в будь-якому випадку до кінцевого строку укладання договору, передбаченого пунктом 49 Особливостей. Відповідно до умов Договору, розмір банківської гарантії становить 3 % від ціни Договору. Форма та зміст гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в МЮУ 13.01.2005 за №41/10321. Гарантія має бути безвідкличною та безумовною. Розмір, вид, строк та умови надання, повернення та неповернення забезпечення виконання договору про закупівлю, банківські реквізити Замовника детально визначені в пункті 6 розділу VI тендерної документації та у відповідному розділі договору про закупівлю, проєкт якого наведений в Додатку 1 до цієї тендерної документації. На момент подання тендерних пропозицій від учасників не вимагається надання забезпечення виконання договору у складі тендерної пропозиції.
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянута пропозиція, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки №1.27.001.001.-44402-24 від 01.11.2024 за підписом начальника відділу централізованого забезпечення УМТЗ АТ «Укрпошта» Биченко А.С., відсутні підстави для відмови в участі учаснику та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16944-р/пк-пз від 16.10.2024 замовника зобов'язано скасувати рішення про відміну процедури закупівлі - "Послуги харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-09-010368-a. Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Зважаючи на викладене, керуючись ч. 22 ст. 18 Закону з урахуванням Особливостей, вирішено виконати зазначене рішення, а саме: скасувати рішення про відміну процедури закупівлі "Послуги харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-09-010368-a.
Вважаємо рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції Скаржника необґрунтованим й протиправним та таким, що порушує інтереси та права Скаржника, з огляду на наступне.
Кваліфікація
UA-2024-08-09-010368-a
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Згідно розміщеного в ЕСЗ Протокольного рішення від 04.09.2024 (далі – Протокол) в обґрунтування свого рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника Замовником зазначено, зокрема, наступне:
«….
За результатами розгляду встановлено наступне:
Керуючись п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Учасник закупівлі повинен протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити зазначені невідповідності.
29.08.2024 о 16:01 було розміщено відповідне повідомлення з вимогою про усунення встановлених замовником невідповідностей.
Проте учасник закупівлі ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" в установлені терміни (до 30.08.2024 16:01) не усунув невідповідності, про які зазначав замовник у відповідному повідомленні. А саме – наданий Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 22.11.2023 року №2/23.01-08 не відповідає Наказу Міністерства аграрноі? політики та продовольства Украі?ни №1503 від 08 серпня 2023 року.
Згідно п.1.2.5. Додатку 2 до тендерної документації та п.3.2 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було передбачено надання Учасником саме Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрноі? політики та продовольства Украі?ни №1503 від 08 серпня 2023 року, виданого на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг.
На підставі викладеного та на підставі висновку ініціатора закупівлі, наданого у вигляді службової записки №1.27.001.001.-38080-24 від 03.09.2024 за підписом начальника відділу централізованого забезпечення УМТЗ АТ «Укрпошта» Биченко А.С., керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА".
….».
Однак з такими висновками Замовника та його рішенням про відхилення тендерної пропозиції Скаржника погодитись не можна, з огляду на наступне.
Так, Замовником 29.08.2024 о 16:01 було розміщено відповідне повідомлення з вимогою про усунення виявлених Замовником невідповідностей, перелік яких було визначено у відповідному розділі 1 такого повідомлення (Перелік виявлених невідповідностей).
Пункт 1.3 зазначеного Переліку виявлених невідповідностей містить наступний опис невідповідності: В складі тендерної пропозиції надано Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти №125 від 14.11.2023 року без зауважень, на вид господарської діяльності – Виробництво готової їжі та страв. Проте наданий документ не відповідає встановленій вимозі у тендерній документації, адже необхідно було надати Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг.
Отже, виявлена невідповідність у наданому Скаржником на виконання п. 1.2.5 Додатку 2 до тендерної документації (далі - ТД) Акті №125 від 14.11.2023 полягала виключно в тому, що такий Акт був виданий на вид господарської діяльності - виробництво готової їжі та страв, в той час як необхідно було надати на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг.
Таким чином, ані п. 1.3, ані інші положення розділу 1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (далі, також – Повідомлення), не містили інформацію про наявність будь-яких інших невідповідностей у наданому Скаржником в складі тендерної пропозиції на виконання п. 1.2.5 Додатку 2 до ТД Акті, окрім вищезазначеної – невідповідність Акту в частині виду господарської діяльності.
Отже, Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не містило жодної інформації в цілому про таку невідповідність, про яку зазначає Замовник в Протоколі, а саме - невідповідність Наказу Міністерства аграрноі? політики та продовольства Украі?ни №1503 від 08 серпня 2023 року, а так само таке Повідомлення не містило жодної інформації про те, в чому саме полягала така невідповідність Наказу Міністерства аграрноі? політики та продовольства Украі?ни №1503 від 08 серпня 2023 року.
В той же час, Скаржник на виконання вищезгаданої Вимоги про усунення невідповідностей у встановлені строки завантажив в ЕСЗ відповідні документи, зокрема, файл «4. Акт про харчові продукти.pdf», який містить Акт від 22.11.2023 №2/23.01-08, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти.
Зазначений Акт №2/23.01-08 від 22.11.2023 за процедурою (порядком) його складання, формою тощо, принципово не відрізняється від Акту №125 від 14.11.2023, наданого Скаржником в складі тендерної пропозиції на виконання п. 1.2.5 Додатку 2 до ТД, зокрема, такий Акт №2/23.01-08 від 22.11.2023 складений (датований) з різницею лише у 8 днів у порівнянні з Актом №125 від 14.11.2023, наданим у складі тендерної пропозиції.
В той же самий час, згідно відповідного пункту (поля) Акту №2/23.01-08 від 22.11.2023 «Види об’єктів та/або види господарської діяльності (із зазначенням коду згідно з КВЕД), щодо яких проводиться захід», вбачається, що такий Акт складений на вид діяльності за КВЕД 56.29 (основний), 52.10, 56.10.
При цьому, згідно Національного класифікатора «Класифікація видів економічної діяльності ДК 009:2010» (КВЕД 2010) та враховуючи Пояснення до КВЕД-2010, затверджені наказом Держкомстату від 23.12.2011 № 396, клас 56.29 включає надання послуг промислового кейтерингу, тобто послуги з надання харчування, засновані на договірних умовах зі споживачем протягом визначеного періоду часу.
Таким чином, Скаржник у повній відповідності до Вимоги про усунення невідповідностей виправив виявлену та зазначену Замовником у такій Вимозі невідповідність щодо акту, наданого на виконання п. 1.2.5 Додатку 2 до ТД, а саме: невідповідність в частині виду господарської діяльності.
Таким чином, відображений у Протоколі висновок Замовника, про те, що учасник закупівлі ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" в установлені терміни (до 30.08.2024 16:01) не усунув невідповідності, про які зазначав замовник у відповідному повідомленні, а саме – наданий Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 22.11.2023 року №2/23.01-08 не відповідає Наказу Міністерства аграрноі? політики та продовольства Украі?ни №1503 від 08 серпня 2023 року, є безпідставним та хибним по своїй суті, оскільки така невідповідність не була зазначена у переліку невідповідностей згаданого Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а отже Скаржник і не здійснював жодних дій, направлених на виправлення саме такої згаданої у Протоколі невідповідності, оскільки для цього були відсутні відповідні передбачені законодавством та самою Вимогою про усунення невідповідностей підстави.
Отже, Скаржник у повній відповідності до Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей належним чином виконав усі вимоги про виправлення невідповідностей, зокрема, в частині, які стосувалися акту, наданого на виконання умови п. 1.2.5 Додатку 2 до ТД, та які були зазначені у п. 1.3. такого Повідомлення, а отже, відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстав, зазначених у Протоколі та згідно підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, - в цілому є безпідставним та неправомірним.
Таким чином, враховуючи, що за результатами оцінки ЕСЗ тендерна пропозиція Скаржника була визначена найбільш економічно вигідною, безпідставне та неправомірне рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника, як зазначено вище, також фактично порушує право Скаржника бути визнаним переможцем Процедури закупівлі, та, відповідно, призводить до можливого неправомірного визнання переможцем іншого учасника.
Виходячи з наведеного вище, рішення Замовника про відхилення пропозиції Скаржника є незаконним, таким що порушує права та інтереси Скаржника, зокрема на об'єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій та недискримінацію учасників.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
1. Прийняти цю скаргу до розгляду.
2. Встановити факт порушення Акціонерним товариством «УКРПОШТА» Процедури закупівлі Послуг харчування, оголошення UA-2024-08-09-010368-a, зокрема, у вигляді безпідставного й неправомірного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА».
3. Зобов'язати Акціонерне товариство «УКРПОШТА» скасувати прийняте рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» у Процедурі закупівлі Послуг харчування, оголошення UA-2024-08-09-010368-a.
4. Зобов'язати Акціонерне товариство «УКРПОШТА» скасувати прийняте рішення про визнання переможцем іншого Учасника у Процедурі закупівлі Послуг харчування, оголошення UA-2024-08-09-010368-a, у випадку прийняття такого рішення на момент прийняття цієї Скарги до розгляду.
Автор:
41602890, ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
04053, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ СІЧОВИХ СТРІЛЬЦІВ, будинок 12, офіс 42
Зміст:
Відповідно до умов ТД вимагається надати: «Копію протоколу(-ів) випробувань або експертного висновку на воду з крану(-ів) цеху учасника, що підтверджує(- ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактеріи? (загальноі? коліформи), salmonella spp., Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа. Протокол випробувань на воду має бути виданий лабораторією, акредитованою Національним агентством з акредитації України*. Дата проведення досліджень вказаних в протоколі повинна бути не раніше 01.01.2024 року.
*Лабораторія повинна бути у переліку акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov .»
Тобто, одночасно висунуто вимоги:
1) Щодо змісту досліджень: відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактеріи? (загальноі? коліформи), salmonella spp., Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа
2) Щодо об’єму зразка: не менше 100 см3
3) Щодо лабораторії: лише з переліку акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov.
4) Щодо виду документа про дослідження – лише протокол випробувань або експертний висновок.
5) Щодо дати видачі документа – лише 2024 р.
Звертаємо увагу, що виконати усі ці вимоги одночасно дуже складно. Для прикладу, усі лабораторії мережі центрів контролю та профілактики хвороб МОЗ акредитовані (включені до Переліку), але видають документ про дослідження у вигляді «результату дослідження» або «результату санітарно-мікробіологічного дослідження», а не «протоколу» чи «експертного висновку». Окрім того, вказані лабораторії не визначають окремим рядком сальмонелу, зараховуючи її до бактерій кишкової палички (Е.Соli). Натомість деякі інші лабораторії, на зразок ТОВ «Укрхіманаліз» видають саме протоколи, вписують окремим рядком сальмонелу, АЛЕ їх відповідність підтверджена не шляхом акредитації (а наприклад, свідоцтвом про відповідність системи вимірювань), а отже – вони не входять у вказаний вами Перелік.
У зв’язку з цим просимо змінити умови щодо дослідження води, а саме:
- Уточнити, що може бути надано також «результат дослідження», «результат санітарно-мікробіологічного дослідження» чи інший аналогічний документ;
- Вилучити вимогу щодо відображення дослідження на сальмонелу.
Дата оприлюднення звернення:
13.08.2024 17:27
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
15.08.2024 09:17
Звернення:
За тендером : Послуги харчування
Тема:
Щодо вимог до дипломів кухарів
Зміст:
Відповідно до умов ТД вимагається надати: «1.3.4. Копія документу про освіту для кухарів вказаних в довідці згідно п.1.3.1 за напрямом «Харчова технологія» або «Технологія та організація громадського харчування» - для не менш як 4 кухарів». У нас працюють кухарі зі стажем роботи від кількох років до кількох десятиліть – і у кожного в дипломі міститься відмінне формулювання освітнього напрямку, адже ці напрямки неодноразово змінювалися. Чинне формулювання в ТД унеможливлює подання дипломів за напрямками «ХарчовІ ТехногіЇ», «Технології харчування», «Громадське харчування» тощо.
Відтак просимо змінити вимогу щодо документів про освіту кухарів, а саме: вказати на можливість подання диплому за будь-яким освітнім напрямом, що стосується сфери харчування.
Дата оприлюднення звернення:
13.08.2024 17:28
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
15.08.2024 15:16
Звернення:
За тендером : Послуги харчування
Тема:
Щодо вимог до змісту актів на дезінфекцію авто
Зміст:
Відповідно до вимог ТД треба надати: «1.2.2. Договір укладений з Учасником/Орендодавцем/Лізингодавцем/Суб’єктом господарювання по договору надання послуг перевезення транспортних засобів на проведення дезінфекції кожного транспортного засобу (зазначеного згідно довідки п.1.2.1.), із зазначенням в договорі марки(ок) та державного(их) номерного(их) знаку(ів) транспортного(их) засобу(ів). При цьому термін дії договору має бути не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації цієї процедури закупівлі. 1.2.3. Акти виконаних робіт/наданих послуг з дезінфекції транспортних засобів із зазначенням марки(ок) та державного(их) номерного(их) знаку(ів) транспортного(их) засобу(ів), за останні два місяці відносно кінцевої дати подання даної тендерної пропозиції (червень та липень).».
Ми маємо відповідний договір на санобробку – із зазначенням в договорі марки(ок) та державного(их) номерного(их) знаку(ів) транспортного(их) засобу(ів). Однак оплата за договором здійснюється одноразово – авансом на рік вперед, і в єдиному акті наданих послуг, який складається за фактом оплати, підприємство-постачальник послуг санобробки не зазначає ані ДНЗ, ані марки автомобілів, вказуючи лише зміст послуги (дезінфекція авто). Натомість протягом року при проведенні регулярної дезінфекції складаються не акти наданих послуг, а талони на дезінфекцію автомобіля, у час яких конкретизуються автомобілі, щодо яких надаються послуги.
За таких обставин наше товариство не зможе взяти участь у торгах, бо має інші підтвердні документи про проведення дезінфекції, аніж вказані у ТД.
У зв’язку з викладеним просимо змінити вимогу тендерної документації щодо змісту підтвердних документів про регулярну дезінфекцію авто, наприклад, виклавши ї їу такій редакції: «1.2.3. Підтвердні документи щодо виконаних робіт/наданих послуг з дезінфекції транспортних засобів із зазначенням марки(ок) та державного(их) номерного(их) знаку(ів) транспортного(их) засобу(ів), за останні два місяці відносно кінцевої дати подання даної тендерної пропозиції (червень та липень).»
Дата оприлюднення звернення:
13.08.2024 17:28
Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Стосовно Вашого питання повідомляємо, що до Тендерної документації найближчим часом будуть внесені відповідні зміни. Запрошуємо до участі в закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
15.08.2024 09:17
Послуги харчування
Тендер:
UA-2024-08-09-010368-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
24.09.2024 15:17
Кінець періоду оскарження з часом
05.10.2024 00:00
Стан
скасовано
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Виникла необхідність у відміні відкритих торгів, внаслідок скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг. Відповідно до підпункту 3 п. 50 Особливостей та пункту 1 розділу VІ тендерної документації замовник відміняє торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. З урахуванням зазначеного, керуючись підпунктом 3 п. 50 Особливостей та пунктом 1 розділу VІ тендерної документації, вирішено відмінити відкриті торги у зв’язку із скороченням обсягу видатків на здійснення такої закупівлі.