Показати схожі тендери

Закупівля Послуги харчування від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-09-010368-a
Id Tender 5b7298d75ce34455bf8be243faedd858
План UA-P-2024-08-09-013007-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 09.08.2024 17:13
Остання зміна 14.11.2024 13:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 119 999.14 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
75 600 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 09.08.2024 17:13 до 20.08.2024 20:00
Завершено
Період уточнень
з 09.08.2024 17:13
до 17.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 09.08.2024 17:13
до 17.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 21.08.2024 12:29
до 05.11.2024 15:10
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.09.2024 15:25
до 11.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.11.2024 15:10
до 14.11.2024 13:52
Період уточнень
з 09.08.2024 17:13 до 17.08.2024 00:00
Період оскарження
з 09.08.2024 17:13 до 17.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 21.08.2024 12:29 до 05.11.2024 15:10
Період кваліфікації
з 21.08.2024 12:29 до 05.11.2024 15:10
Основні параметри
Послуги харчування
Шановні учасники, зверніть увагу: до тендерної документації внесено зміни 15.08.2024 року! Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Терміни надання послуг в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо термінів надання послуг визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Замовник вимагає забезпечення виконання договору у вигляді банківської гарантії у розмірі 3% від ціни договору.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
15 119 999.14 грн.
Послуги харчування
Назва предмета закупівлі
Послуги харчування
Очікувана вартість
15 119 999.14 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
75600,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
21.08.2024 12:00
Закінчення аукціону
21.08.2024 12:29
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги харчування
Код ДК 021:2015
55521200-0 - Послуги з доставки їжі
Кількість
108 000
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, ЛЦ Київ Лівий АТ "Укрпошта", Київська область, Бориспільський район, автомобільна дорога Р-03 Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513м. Координати: https://www.google.com/maps/place/50°24'04"N+30°54'41"E
Дата постачання по
30.08.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Замовник оплачує надані Послуги Виконавцю протягом 7 (семи) робочих днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг на підставі рахунку на оплату, наданого Виконавцем, за умови реєстрації Виконавцем до дати платежу належним чином складеної податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІЛІНГ ФУД"
Пропозиція:
13 450 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
12 958 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Пропозиція:
12 960 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 21.08.2024 12:00
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
15.08.2024 16:02
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Скасування
24.09.2024 15:17
Виникла необхідність у відміні відкритих торгів, внаслідок скорочення видатків на здійснення закупівлі послуг. Відповідно до підпункту 3 п. 50 Особливостей та пункту 1 розділу VІ тендерної документації замовник відміняє торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. З урахуванням зазначеного, керуючись підпунктом 3 п. 50 Особливостей та пунктом 1 розділу VІ тендерної документації, вирішено відмінити відкриті торги у зв’язку із скороченням обсягу видатків на здійснення такої закупівлі.
24.09.2024 15:17
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Моргун Олександра Леонідівна
Електронна пошта
Телефон
380503217169
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги харчування
Період вимог/скарг з 04.09.2024 15:25 по 10.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник закупівлі повинен протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виправити зазначені невідповідності. 29.08.2024 о 16:01 було розміщено відповідне повідомлення з вимогою про усунення встановлених замовником невідповідностей. Проте учасник закупівлі ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" в установлені терміни (до 30.08.2024 16:01) не усунув невідповідності, про які зазначав замовник у відповідному повідомленні. А саме – наданий Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти від 22.11.2023 року №2/23.01-08 не відповідає Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року. Згідно п.1.2.5. Додатку 2 до тендерної документації та п.3.2 повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей було передбачено надання Учасником саме Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданого на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг. На підставі викладеного та на підставі висновку ініціатора закупівлі, наданого у вигляді службової записки №1.27.001.001.-38080-24 від 03.09.2024 за підписом начальника відділу централізованого забезпечення УМТЗ АТ «Укрпошта» Биченко А.С., керуючись підпунктом 1 п. 44 Особливостей та пунктом 6 розділу V тендерної документації, вирішено відхилити тендерну пропозицію ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА".
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
09.08.2024 17:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1) В складі тендерної пропозиції надано Експертний висновок №002674 з/24 від 10 червня 2024 року виданий Рівненською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів. Проте наданий документ не відповідає встановленій вимозі у тендерній документації, адже необхідно було надати - Протоколи випробувань змивів з кожного транспортного засобу (згідно довідки п.1.2.1.), виконаних в 2024 році, що підтверджують відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконаних територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України. 1.2) Не надано договір на проведення досліджень, що підтверджує відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори з територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України, термін дії якого - не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації цієї процедури закупівлі. 1.3) В складі тендерної пропозиції надано Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти №125 від 14.11.2023 року без зауважень, на вид господарської діяльності – Виробництво готової їжі та страв. Проте наданий документ не відповідає встановленій вимозі у тендерній документації, адже необхідно було надати Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг. 1.4) В складі тендерної пропозиції надано Експертний висновок №002515 п/24 від 04 липня 2024, який виданий Рівненською регіональною державною лабораторією державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, в якому відсутня інформація щодо об’єму зразка. Адже тендерною документацією було встановлено вимогу - дослідження на воду з крану(-ів) цеху учасника, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п. 1.2.4, 1.2.5, 6.2 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції згідно Додатку 2 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1) Протоколи випробувань змивів з кожного транспортного засобу (згідно довідки наявність 2 (двох) орендованих транспортних засобів), виконаних в 2024 році, що підтверджують відсутність встановлених показників наявності патогенної та умовно-патогенної мікрофлори виконаних територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України, а також договір на проведення даних досліджень, укладений з Учасником, термін дії якого не менше строку надання послуг, який вказаний в тендерній документації цієї процедури закупівлі; 3.2) Акт, складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти згідно Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №1503 від 08 серпня 2023 року, виданий на ім’я Учасника, без зауважень на вид господарської діяльності – надання кейтерингових послуг; 3.3) Копію протоколу(-ів) випробувань або експертного висновку або результату дослідження чи результату санітарно-мікробіологічного дослідження на воду з крану(-ів) цеху учасника, що підтверджує(-ють) відсутність у досліджуваних зразках (зразок не менше 100 см3) ентерококів, коліформних бактерій (загальної коліформи), Е.Соli, з визначенням загального мікробного числа. Протокол випробувань на воду має бути виданий лабораторією, акредитованою Національним агентством з акредитації України*. Дата проведення досліджень вказаних в протоколі повинна бути не раніше 01.01.2024 року. *Лабораторія повинна бути у переліку акредитованих випробувальних лабораторій за посиланням https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
29.08.2024 16:01
Надати до
30.08.2024 16:01
Період вимог/скарг з 05.11.2024 15:10 по 11.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Розглянута пропозиція, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, повністю відповідає вимогам тендерної документації, у тому числі в частині документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, про що свідчить зміст висновку підрозділу ініціатора, наданого у вигляді службової записки №1.27.001.001.-44402-24 від 01.11.2024 за підписом начальника відділу централізованого забезпечення УМТЗ АТ «Укрпошта» Биченко А.С., відсутні підстави для відмови в участі учаснику та відхилення його тендерної пропозиції. На підставі викладеного, вирішено визнати ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ" переможцем процедури закупівлі та прийняти рішення про намір укласти договір.
Договір
UA-2024-08-09-010368-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№131124-50Е
12 960 000 грн.
10 800 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.11.2024
Строк дії договору з
14.11.2024
по
30.08.2025
Номенклатура
108 000 (послуга)
Послуги харчування
Номенклатура
Послуги харчування
Кількість
108 000
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21560045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОМАШНЯ КУХНЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35252260

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.11.2024 13:52
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 119 999.14 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2024 20:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380503217169
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 119 999.14 грн.
Період подання пропозицій
до 20.08.2024 20:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380503217169
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності