Закупівля Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) від Ліцей № 23 міста Житомира ім. М.Очерета.
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10014, Житомирська обл., місто Житомир, вул. Бориса Лятошинського, будинок 14.. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Лот № 1
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником
ТОВ ДОМПРОМБУД:
1) перелік виявлених невідповідностей :
- Учасник ТОВ ДОМПРОМБУД не надав у складі тендерної пропозиції інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідною технічною специфікацією відповідно до Додатку 2 цієї тендерної документації, чим не дотримав вимоги п.1.1. та п. 6.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Учасник ТОВ ДОМПРОМБУД на виконання вимог 5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації надав у складі пропозиції:
- Договір підряду №258/22 від 16.11.2022 на Поточний ремонт підвального приміщення (укриття) ЗДО №3 «Веселка»Жмеринської міської об’єднаної територіальної громади;
- Лист-відгук Вих.№21 від 26.01.2024;
- Договір підряду №226 від 17.10.2022 на Завершальні роботи з облаштування споруди цивільного захисту (найпростішого укриття) в Городоцькому ліцеї Городоцької селищної ради Житомирського району Житомирської області за адресою: Житомирська область, Житомирський район, смт, Городок, вул. Шкільна, 9;
- Лист-відгук Вих №1167 від 11.10.2023р;
- Договір підряду №01/03-23 від 01.03.2023 року на Нове будівництво багатоквартирного житлового будинку з вбудовано-прибудованими приміщеннями громадського призначення (добудова незавершеного будівництва) на вул. Григорія Сковороди в м. Рівне;
- Лист-відгук №23/01/24 від 29.01.2024 р.
Надані документи не задовільняють вимоги 5.2. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», оскільки умовами Тендерної документації передбачено що Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання робіт по капітальному ремонту приміщень.
- Учасник ТОВ ДОМПРОМБУД надав у складі тендерної пропозиції Лист від 22.08.2024 №22, де зазначена інформація що «учасник закупівлі цим листом повідомляємо про незалучення субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю» а також що «натомість, Товариство з обмеженою відповідальністю «ДОМПРОМБУД», в особі директора Домського Дмитрія Валентиновича, як учасник процедури закупівлі, інформує про те, що на виконання робіт протипожежного призначення залучатиметься субпідрядник/співвиконавець – ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «СВАРОЖИЧ +», код ЄДРПОУ 36801710, місцезнаходження: 10029, Житомирська обл., м. Житомир, вул. Чапаєва, буд. 7, офіс 300.».
Дана довідка не містить інформацію щодо:
- телефон, телефакс кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника;
- розмір відсотку робіт з урахуванням ціни договору, що будуть виконуватись (надаватися) від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками).
Також тендерна пропозиція Учасника ТОВ ДОМПРОМБУД не містить листа від субпідрядника, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до виконання робіт, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника субпідрядника та засвідчуються печаткою (у разі наявності) з інформацією про вид робіт, які буде виконувати субпідрядник в рамках виконання робіт згідно предмету закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Учасником не дотримано вимоги п. 6.1. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації.
- Учасник ТОВ ДОМПРОМБУД не надав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі де зазначено, що під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, що не задовольняє вимог пункту 6.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації.
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - вимоги п.1.1., п.5.2, п.6.1., п. 6.5. Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», вимоги Додатку 2 до Тендерної документації.
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – Учасник повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надати:
- Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідною технічною специфікацією відповідно до додатку 2 цієї тендерної документації ) (Додаток 2 до Тендерної Документації);
- Копію аналогічного договору (за 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або за 2024 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання робіт по капітальному ремонту приміщень.
- Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору та дотримання учасником умов договору;
- Учасник надає у складі пропозиції довідку про кожного субпідрядника, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника. Така довідка у довільній формі, повинна містити інформацію про:
• повне найменування та місцезнаходження (юридична та поштова адреси), телефон, телефакс кожного суб’єкта господарювання, якого він планує залучити до надання послуг (виконання робіт) як субпідрядника;
• вид робіт, які буде виконувати субпідрядник;
• розмір відсотку робіт з урахуванням ціни договору, що будуть виконуватись (надаватися) від вартості договору про закупівлю, який буде надаватися субпідрядником (субпідрядниками).
Додатково подається лист від субпідрядника, що готуються суб’єктом господарювання, який залучатиметься до виконання робіт, на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника субпідрядника та засвідчуються печаткою (у разі наявності) з інформацією про вид робіт, які буде виконувати субпідрядник в рамках виконання робіт згідно предмету закупівлі.
- Під час виконання договору про закупівлю учасник зобов’язується дотримуватись передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля. На підтвердження цього надає довідку в довільній формі в своїй тендерній пропозиції.
Документи та інформація на усунення виявлених невідповідностей та згідно даного повідомлення можуть надаватись у вигляді нової редакції раніше наданих у складі тендерної пропозиції документів (з виправленою інформацією, та/або документами, тощо), або шляхом надання додаткових документів, тощо. Якщо надання учасником будь-якого документу та/або інформації на усунення невідповідностей в тендерній пропозиції згідно цього повідомлення призводить до зміни інформації та/або документів, що були вже надані у тендерній пропозиції, або надання яких зумовлює необхідність подання додаткових документів та/або інформації, такі документи та/або інформація надаються разом з відповідними інформацією та/або документами, до яких мають бути внесені зміни та в їх новій редакції.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 21:19
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо виконання робіт (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2024 №70-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 та на виконання доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 24.10.2024 №70-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-08-08-012003-a 08.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 11 листопада 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Ліцей № 23 міста Житомира ім. М.Очерета (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 08.08.2024 №б/н (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій, розгляд тендерних пропозицій, скарги до процедури UA-2024-08-08-012003-a.b1, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 29.08.2024 №41 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ ДОМПРОМБУД, вимога про усунення невідповідностей до 30.08.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2024 №43 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ ДОМПРОМБУД), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.09.2024 №45 про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ПП АМАРАНТ, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.09.2024 №46 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ПП АМАРАНТ), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.09.2024 (Розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗВЕДЕНО"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 13.09.2024 (Прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 04.10.2024 №55 (Прийняття рішення про намір укласти договір ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"), відповіді замовника на запити про надання пояснень від 01.11.2024, від 08.11.2024, рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15952-р/пк-пз від 27.09.2024, інформацію про резолютивну частину рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно скарги ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" від 27.09.2024 №15952, виконання Замовником рішення постійно діючої комісії антимонопольного комітету України (далі – АМКУ), договір підряду від 10.10.2024 №49.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду та відхилення тендерних пропозицій, виконання Замовником рішення АМКУ, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень, із врахуванням пояснення Замовника, не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-08-012003-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та відповідні документи: аналіз ринку щодо цін, листування з учасниками ринку тощо)?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
1. Відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі – Наказ 275) - очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням кошторисних норм України "Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво", затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням з вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертизи проектної документації, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560.
Експертиза проектної документації на Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) виконано ТОВ ПЕРША БУДІВЕЛЬНА ЕКСПЕРТИЗА, відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 та отримано Експертний звіт (позитивний) щодо розгляду кошторисної частини проектної документації № 240430-07/В від 03 травня 2024р.
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 Розділу ІІІ Наказу 275 та становить 15 783 979,20 грн (п'ятнадцять мільйонів сімсот вісімдесят три тисячі дев’ятсот сімдесят дев’ять грн 20 коп.) з урахуванням ПДВ. Обсяг робіт наведено у додатку №2 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості будівництва проектно-кошторисної документації на «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14» визначено очікувану вартість робіт, яка становить - 15 783 979,20 грн (п'ятнадцять мільйонів сімсот вісімдесят три тисячі дев’ятсот сімдесят дев’ять грн 20 коп.) з урахуванням ПДВ.
2. Надаємо посилання на сторінку веб-сайту Замовника, на якому розміщено обґрунтування https://lyceum23.zt.ua/ogoloshennya на якому 13.08.2024р. оприлюднено інформацію щодо процедур закупівель на виконання п. 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-08-08-012003-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. У пункті 7 Додатку 4 до тендерної документації (далі - ТД) Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме: - Копію аналогічного договору (за 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або за 2024 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання робіт по капітальному ремонту приміщень.
Учасником ТОВ ДОМПРОМБУД на вимогу про усунення невідповідностей до 30.09.2024 завантажено копію договору підряду від 27.02.2024 №10 (далі - Договір). Проте, замовником відхилено тендерну пропозицію учасника, як таку, що не відповідає вимогам пункту 5.2 Розділу ІІІ ТД «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, оскільки вищезазначений Договір та Додаткова угода від 27.02.2024 №1 до Договору не містять Додатків №2 та №3, що є невід’ємною частиною Договору (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.09.2024 №43).
Яким чином Замовником здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ ДОМПРОМБУ, тоді як Замовником не встановлено вимоги у ТД Замовника, щодо надання копії аналогічного договору про виконання у повному обсязі та з усіма додатками до договору?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Замовником розглянуто Ваш запит на пояснення та повідомляємо наступне.
Відповідно до п.5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, зокрема:
- Копію аналогічного договору (за 2020 рік або 2021 рік або за 2022 рік або за 2023 рік або за 2024 рік). Під аналогічним договором Замовник розуміє договори з виконання робіт по капітальному ремонту приміщень.
- Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) від замовника згідно аналогічного договору, інформацію про виконання якого надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності), а також найменування предмету закупівлі згідно договору, та інформацію про: суму договору та дотримання учасником умов договору.
29.08.2024 Замовником оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Учасником ТОВ ДОМПРОМБУД протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей надано зокрема:
- Договір підряду №10 від 27.02.2024 року на Капітальний ремонт приміщень поліклініки №2 КП «Лікарня №1» ЖМР для розміщення амбулаторного реабілітаційного відділення за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація);
- Додаток №1 «Договірна ціна» до договору №10 від 27.02.2024;
- Додаткова угода №1 від 27.02.2024 року до Договору №10 від 27.02.2024;
- Договірна ціна до д.у. №1 від 27.02.2024;
- Лист-відгук про виконання умов договору підряду товариством з обмеженою відповідальністю «ДОМПРОМБУД» №362 від 30.08.2024.
Однак подані учасником ТОВ ДОМПРОМБУД документи не задовольняють вимог пункту 5.2. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, оскільки Договір підряду №10 від 27.02.2024 року на Капітальний ремонт приміщень поліклініки №2 КП «Лікарня №1» ЖМР для розміщення амбулаторного реабілітаційного відділення за адресою: м. Житомир, площа Польова, 2 (CPV ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) та Додаткова угода №1 від 27.02.2024 року до Договору №10 від 27.02.2024 не містять Додатків №2 та №3 що є невід’ємною частиною договору.
Відповідно до Розділу 12 Договору №10 від 27.02.2024, що надав Учасник закупівлі ТОВ ДОМПРОМБУД, Невiд’ємною частиною Договору є:
1. Договiрна цiна (Додаток 1);
2. Календарний графiк виконання робiт (Додаток 2);
3. План фiнансування будiвництва об'єскта (Додаток 3).
Також відповідно до пунктів 1.4., 2.1., 3.1.3., 9.2. Договору №10 від 27.02.2024 визначено що Додатки 1, 2, 3 є його невід’ємною частиною, отже Договір без Додатків не наданий у повному обсязі.
Також відповідно до п. 1.Додаткової угоди №1 від 27.02.2024 до Договору №10 від 27.02.2024 року визначено що Додатки №1, №2, №3 додаються. А також відповідно до п. 5 Додаткової угоди, вона є невід’ємною частиною договору. Оскільки самим договором, що надав Учасник ТОВ ДОМПРОМБУД визначено що всі додатки є невід’ємними частинами, то ненадання всіх додатків не задовільняє вимог п.5.2. Розділу ІІІ Тендерної документації.
Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Підтвердженням вище викладеного є практика АМКУ. Комісія при розгляді справ керується правилом «невід’ємних додатків». Його суть полягає в тому, що якщо учасник у складі пропозиції завантажив документ який має додатки, що є невід’ємними частинами цього документу, але при цьому такі додатки або хоча б один з них не завантажено, то Комісія це сприймає як ненадання самого документа.
Таку ж позицію має і Верховний суд, що підтверджується Постановою Верховного Суду у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду від 28.12.2022 р. у справі 160/2000/20. Цитуємо: «ТОВ "Контракт Продрезерв 5" в складі тендерної пропозиції завантажено аналогічний договір за 2017 рік разом із Специфікацією, але відсутні додатки з передачі приміщень та технологічного обладнання харчоблоків шкіл, які також є невід`ємною частиною договору. Таким чином, учасником ТОВ "Контракт Продрезерв 5" внаслідок ненадання невід`ємних частин договору не підтверджено досвід виконання аналогічного договору, отже, тендерна пропозиція ТОВ "Контракт Продрезерв 5", визначеного переможцем торгів, не відповідала умовам тендерної документації. Разом з тим, в порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону №922 та п. 3 розділу V "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації Замовник не відхилив тендерну пропозицію як таку, що не відповідає умовам тендерної документації.»
Враховуючи вищевикладене, оскільки аналогічний договір подано учасником не в повному обсязі, Замовник правомірно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ ДОМПРОМБУД відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей.
В свою чергу, Учасник закупівлі ТОВ ДОМПРОМБУД погодився з прийнятим Замовником рішенням, та не оскаржував рішення про відхилення своєї тендерної пропозиції у Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Тендер:
UA-2024-08-08-012003-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
UA-2024-08-08-012003-a.b1
Дата:
18.09.2024 14:55
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на неправомірне рішення замовника в частині відхилення тендерної пропозиції
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Ліцея № 23 міста Житомира ім. М.Очерета (ЄДРПОУ 22059130) від 13 вересня 2024 року №49 (Додаток 1) було відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" не погоджується із прийнятим рішенням та вважає його незаконним і таким, що порушує наші права та законні інтереси, оскільки воно прийняте з порушенням вимог діючого законодавства.
Відповідно до абзацу 10 пункту 28 Особливостей, тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації».
Відповідно до абзацу 20 пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Згідно з протоколом тендерну пропозицію ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" було відхилено на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).
Відповідно до п.15 Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагалося надати в складі Договірної ціни наступну документацію:
Учасник надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника з урахуванням КНУ (кошторисних норм України) «Настанова визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 (зі змінами), з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, вироби та конструкції в Житомирській області, розміру кошторисної заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах яка не може перевищувати 13707,89 гривень, а середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 172,33 люд.годин.
Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 скан-копії наступних документів:
• договірна ціна з пояснювальною запискою;
• зведений кошторисний розрахунок;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів;
• календарний графік виконання робіт
В тендерній документації Замовника присутній Додаток 4, згідно якого Учасник надає Замовнику на перевірку інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5, складену згідно обґрунтованих розрахунків Учасника з урахуванням КНУ (кошторисних норм України) «Настанова визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 (зі змінами), з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, вироби та конструкції в Житомирській області, розміру кошторисної заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах яка не може перевищувати 13707,89 гривень, а середньомісячна тривалість робочого часу приймається на рівні 172,33 люд.годин.
Учасники до кінцевого строку подання тендерних пропозицій надають відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2 скан-копії наступних документів:
• договірна ціна з пояснювальною запискою;
• зведений кошторисний розрахунок;
• локальні кошториси;
• підсумкова відомість ресурсів;
• календарний графік виконання робіт.
На виконання вищезазначених вимог, Скаржником було завантажено документацію, файл «29. Кошторис.pdf» (Додаток 2). В якому міститься: договірна ціна з пояснювальною запискою; зведений кошторисний розрахунок; локальні кошториси; підсумкова відомість ресурсів; календарний графік виконання робіт.
Також було завантажено інформаційну модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5 «30. 58.imd.p7s.zip» (Додаток 3), складену згідно обґрунтованих розрахунків з урахуванням КНУ (кошторисних норм України) «Настанова визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281 (зі змінами), з урахуванням усереднених цін на будівельні матеріали, вироби та конструкції в Житомирській області, розміром кошторисної заробітної плати, що відповідає середньому розряду складності робіт у будівництві 3,8 при виконанні робіт в звичайних умовах, яка не перевищує 13707,89 гривень, а середньомісячна тривалість робочого часу прийнята на рівні 172,33 люд.годин.
Замовник в протоколі відхилення зазначає, що інформаційна модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5 не відповідає умовам технічного завдання до предмету закупівлі- додатку 2 до тендерної документації.
В договірній ціні учасника в порушення п.2.5 Вказівок щодо застосування до Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи, затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 15.06.2021 №156 до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосував коефіцієнти за ускладнені умови виконання робіт.
Замовник в протоколі зазначає, що згідно п.2.5 вищевказаних Вказівок щодо застосування, коефіцієнти до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів за ускладені умови виконання робіт застосовуються, якщо проектом організації ремонту передбачені ускладені умови виконання робіт.
Пунктом 1.2 Настанови визначено, що вказівки є кошторисними нормами, які повинні бути дотримані учасниками при розрахунку договірної ціни пропозиції.
Замовник зазначаає, що Додатком 2 до тендерної документації жодними умовами не передбачено застосування коефіцієнтів за ускладені умови виконання робіт..
Застосування коефіцієнта 1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних робіт, застосування коефіцієнта 1,15 для урахування впливу умов виконання монтажних робіт застосовано учасником на власний розсуд та суперечить вимогам робочого проекту за даним об’єктом на основі якого Замовником розроблене технічне завдання.
Розрахунки тендерної пропозиції Скаржника в тому числі файл - інформаційна модель договірної ціни (IMD), складені згідно обґрунтованих розрахунків Учасника з урахуванням КНУ (кошторисних норм України) «Настанова визначення вартості будівництва», затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021р. № 281.
Звертаємо увагу Органу оскарження, що Документацією не заборонено застосування таких коефіцієнтів та урахування умов виконання робіт.
Відповідно до пункту 1.2 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" кошторисні норми – нормативно-технічні документи, що включають сукупність кошторисних нормативів, показників, положень, вимог, вказівок, інструкцій, настанов, методичних рекомендацій тощо, що використовуються при визначенні вартості будівництва".
Документація не містить окремих вимог щодо заборони складання кошторисної документації учасника у відповідності до Наказу Мінрегіону від 15.06.2021 № 156 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві " в частині "КНУ Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи. Вказівки щодо застосування", у тому числі, щодо заборони урахування коефіцієнту до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт.
Так, при складанні договірної ціни при участі в тендері, було враховано, що ремонтні роботи мають проводитись у вересні-грудні 2024р., коли ліцей буде працювати згідно свого основного функціонального призначення, а саме проведення навчального процесу. Крім того, при огляді Замовником було підтверджено, що ліцей буде функціонувати. Згідно вищевикладеного, було застосовано к=1,2 для урахування впливу умов виконання будівельних робіт та коефіцієнт 1,15 для урахування впливу умов виконання монтажних робіт згідно додатку Б (обов’язковий) пункту 1.
Крім того відмітимо, що пунктом 2.5 РЕКНр визначено що коли «проектом організації ремонту передбачено виконання робіт в будинках, будівлях і спорудах, які експлуатуються; поблизу об'єктів, що знаходяться під високою напругою; з обмеженими умовами для складування матеріалів або в інших ускладнених умовах, до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин і механізмів застосовуються коефіцієнти, наведені в додатку Б», який є обов’язковим до використання.
Таким чином, розрахунки Скаржником проведено у відповідності до Діючих нормативів.
При цьому, в технічному завданні Замовника не містився робочий проект об’єкта будівництва, тому зазначення, що учасник неправомірно застосував коефіцієнти є безпідставним.
Також Замовник в протоколі відхилення зазначає, що надана Скаржником інформаційна модель договірної ціни (IMD) в програмному комплексі АВК-5 не відповідає Додатку 2 до тендерної документації (технічного завдання), однак документація в інформаційній моделі ідентична до кошторисних документів Скаржника, які, як зазначалось вище, повністю відповідають вимогам Замовника.
Крім того, вважаємо, що вимога Замовника відповідно до пункту 15 Додатку 4 до тендерної документації виконана. Адже в Додатку 4 відсутні вимоги про урахування або неврахування кошторисних норм, а саме: Вказівок щодо застосування до Ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно будівельні роботи, затверджених наказом Міністерства розвитку громад на території України від 15.06.2021 №156. Відповідно до п.44 Особливостей, відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту.
Враховуючи вищевикладене, вважаємо, що тендерна пропозиція відхилена неправомірно, адже тендерна пропозиція повністю відповідає вимогам технічного завдання.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
2. Зобов’язати Ліцей № 23 міста Житомира ім. М.Очерета скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ» за процедурою закупівлі - «Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14», оголошення UA-2024-08-08-012003-a
Автор:
39871335, ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
10012, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вул. Гоголівська 16а
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 15952-р/пк-пз від 27.09.2024, Ліцеєм № 23 міста Житомира ім. М.Очерета (код ЄДРПОУ: 22059130) скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" (код ЄДРПОУ: 39871335) за процедурою закупівлі — "Капітальний ремонт харчоблоку Ліцею №23 м. Житомира ім. М. Очерета за адресою: м. Житомир, вул. Б.Й. Лятошинського, 14 (ДК 021:2015 код 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-08-012003-a.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.