Зміст
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Під час розгляду пропозиції Учасника ФОП ТАНЧИК АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ (код ЄДРПОУ/ІПН 3411304517), юридична та фактична адреса 21050, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, місто Вінниця, вул. Соборна, будинок 57А, квартира 65, переможця закупівлі «Реле-регулятор генератора» (31161900-1 Системи контролю напруги) 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № UA-2024-08-08-011638-a, з ціновою пропозицією 30 303,00 грн. з ПДВ на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції:
Повідомлення
з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції
ФОП " ТАНЧИК АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ " (код ЄДРПОУ/ІПН 3411304517) невідповідностей
1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
1) У розділі 1 Додатка 1.1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі».
1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору Учасник має надати:
1.1.1. Довідку з інформацією про досвід виконання одного або більше аналогічного(их) договору(ів), за формою згідно Таблиці № 1 цього пункту.
Аналогічним вважається договір що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК.
Таблиця №1
Довідка про досвід виконання аналогічних договорів
№ з/п Предмет договору Загальна сума Договору Номер та дата укладення договору, строк дії договору Найменування, адреса, контактні дані Замовника
1.
2.
_________________________ ________________________ __________________
(Посада) (підпис, печатка)* (прізвище, ініціали)
*Вимога щодо скріплення печаткою не стосується учасників, які провадять діяльність без печатки згідно з законодавством.
1.1.2. копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками.
1.1.3. Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
2) У розділі 3 Додатка 1.1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника, а саме:
- пункт 1. Реєстр наданих документів (до реєстру входить перелік усіх документів у складі тендерної документації, у тому числі і «Реєстр наданих документів»);
- пункт 3. Погоджений проект Договору (Додаток 3 до тендерної документації);
- пункт 5. Документи, що підтверджують повноваження службової (уповноваженої) особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: для фізичних осіб-підприємців (у тому числі фізичних осіб): в тому числі - копію (скан-копію) Витягу з ЄДДР (Єдиний державний демографічний реєстр) або копію документа виданого уповноваженим органом із зазначенням інформації про місце проживання особи);
- пункт 6. Документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним ст. 16 Закону (згідно розділу 1 Додатка 1.1.).
- пункт 17. Гарантійні листи за наведеними взірцями про те, що до учасника, в тому числі і до його кінцевого бенефіціарного власника (кінцевих бенефіціарних власників) та/або засновника (засновників), не застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» та іншого санкційного законодавства (два гарантійних листа за наведеними взірцями);
- пункт 18 Надати заповнену Анкету учасника закупівлі, відповідно до Додатку 6 до тендерної документації.
2. Перелік виявлених невідповідностей:
Всупереч вимогам Замовника Учасник не надав у складі пропозиції документи що передбачені тендерною документацією:
Не надав відповідно до пункту 6 розділу 3 Додатка 1.1 документально підтверджену інформацію про відповідність кваліфікаційним критеріям визначеним ст. 16 Закону (згідно розділу 1 Додатка 1.1.) , тобто не надав документи, які передбачені в частині 1 Додатка 1.1 до тендерної документації.
1.1.1. Довідку з інформацією про досвід виконання одного або більше аналогічного(их) договору(ів), за формою згідно Таблиці № 1 цього пункту.
Аналогічним вважається договір що відповідає предмету закупівлі (найменуванню) та/або коду ДК.
Таблиця №1
Довідка про досвід виконання аналогічних договорів
№ з/п Предмет договору Загальна сума Договору Номер та дата укладення договору, строк дії договору Найменування, адреса, контактні дані Замовника
1.
2.
_________________________ ________________________ __________________
(Посада) (підпис, печатка)* (прізвище, ініціали)
*Вимога щодо скріплення печаткою не стосується учасників, які провадять діяльність без печатки згідно з законодавством.
1.1.2. копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками.
1.1.3. Копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці.
Не надав документи передбачені розділом 3 Додатка 1.1 Тендерної документації, а саме:
1. Реєстр наданих документів (до реєстру входить перелік усіх документів у складі тендерної документації, у тому числі і «Реєстр наданих документів»);
3. Погоджений проект Договору (Додаток 3 до тендерної документації);
5. Документи, що підтверджують повноваження службової (уповноваженої) особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: копію (скан-копію) Витягу з ЄДДР (Єдиний державний демографічний реєстр) або копію документа виданого уповноваженим органом із зазначенням інформації про місце проживання особи);
17. Гарантійні листи про те, що до учасника, в тому числі і до його кінцевого бенефіціарного власника (кінцевих бенефіціарних власників) та/або засновника (засновників), не застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» та іншого санкційного законодавства за наведеними взірцями (два гарантійних листа за наведеними взірцями).
18 Заповнену Анкету учасника закупівлі, відповідно Додатку 6 до тендерної документації.
3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
Для усунення зазначених у розділі 2 даного «Повідомлення» невідповідностей у документах поданих у складі тендерної пропозиції, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, документи, які не були долучені Учасником до тендерної пропозиції та вимагалися Замовником, а також надати інші документи, які зазначені Замовником у розділі 2 цього Повідомлення що не відповідають вимогам тендерної документації Замовника процедури закупівлі UA-2024-08-08-011638-a закупівлі «Реле-регулятор генератора» (31161900-1 - Системи контролю напруги) 31160000-5 Частини електродвигунів, генераторів і трансформаторів за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, а саме:
- надати на вимогу підпункту 1.1.1 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1.1 до ТД «Довідку про досвід виконання аналогічних договорів, за формою згідно Таблиці № 1»;
- надати на вимогу підпункту 1.1.2 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1.1 до ТД копію аналогічного договору, зазначеного в довідці в повному обсязі із усіма додатками;
- надати на вимогу підпункту 1.1.3 пункту 1 Розділу 1 Додатка 1.1 до ТД копію/ї документа/ів на підтвердження повного виконання договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (тобто у Довідці за формою згідно Таблиці № 1 даного розділу);
надати документи у відповідності до вимог Розділу 3 Додатку 1.1., а саме:
- Реєстр наданих документів (до реєстру входить перелік усіх документів у складі тендерної документації, у тому числі і «Реєстр наданих документів») у відповідності до пункту 1 Розділу 3 Додатку 1.1.;
- Погоджений проект Договору (Додаток 3 до тендерної документації) у відповідності до пункту 3 Розділу 3 Додатку 1.1.;
- Документи, що підтверджують повноваження службової (уповноваженої) особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: копію (скан-копію) Витягу з ЄДДР (Єдиний державний демографічний реєстр) або копію документа виданого уповноваженим органом із зазначенням інформації про місце проживання особи) у відповідності до пункту 5 Розділу 3 Додатку 1.1.;
- Гарантійні листи за двома наведеними взірцями, про те, що до учасника, в тому числі і до його кінцевого бенефіціарного власника (кінцевих бенефіціарних власників) та/або засновника (засновників), не застосовуються обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції» та іншого санкційного законодавства у відповідності до пункту 17 Розділу 3 Додатку 1.1.;
- Заповнену Анкету учасника закупівлі, відповідно Додатку 6 до тендерної документації згідно пункту 18 Розділу 3 Додатку 1.1..