Показати схожі тендери

Закупівля Аудит річної фінансової звітності від Фонд розвитку інновацій.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-08-010697-a
Id Tender ca725ae9bd604e92b0d64c5d0f925b69
План UA-P-2024-08-07-014035-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2024 18:01
Остання зміна 27.09.2024 12:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
240 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2024 16:34 до 16.08.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2024 16:34
до 13.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2024 16:34
до 13.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2024 13:16
до 29.08.2024 20:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2024 18:17
до 04.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.08.2024 20:11
до 27.09.2024 12:26
Період уточнень
з 08.08.2024 16:34 до 13.08.2024 00:00
Період оскарження
з 08.08.2024 16:34 до 13.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2024 13:16 до 29.08.2024 20:11
Період кваліфікації
з 16.08.2024 13:16 до 29.08.2024 20:11
Основні параметри
Аудит річної фінансової звітності
Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
240 000 грн.
Аудит річної фінансової звітності
Назва предмета закупівлі
Аудит річної фінансової звітності
Очікувана вартість
240 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.08.2024 12:53
Закінчення аукціону
16.08.2024 13:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Аудит річної фінансової звітності
Код ДК 021:2015
79212500-8 - Послуги з перевірки бухгалтерської звітності
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04112, Україна, м. Київ, Київ, вул. Дорогожицька, 3, корпус В8, офіс 201
Дата постачання по
31.12.2024 16:39
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Після підписання Сторонами Договору, Замовник протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, перераховує на розрахунковий рахунок Виконавця аванс в розмірі 50% від вартості зазначеної у п.5.3. цього Договору
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 50,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок за надані послуги здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання Акта приймання-передачі наданих послуг обома Сторонами.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
180 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
АУДИТОРСЬКА ФІРМА У ВИГЛЯДІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР-АУДИТ КРОУ"
Пропозиція:
179 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.08.2024 12:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2024 18:01
Оголошення про проведення закупівлі
08.08.2024 16:34
Тендерна документація
08.08.2024 16:34
-
08.08.2024 16:34
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
08.08.2024 16:34
Проект договору
08.08.2024 16:34
-
08.08.2024 16:34
-
08.08.2024 16:34
-
08.08.2024 16:34
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швець Олена Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380662503899
Замовник
ЄДРПОУ
42688455
Повна назва
Фонд розвитку інновацій
Поштовий індекс
04107
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Київ
Адреса
Отто Шмідта, 26
Кваліфікація
Лот № 1 Аудит річної фінансової звітності
Період вимог/скарг з 20.08.2024 18:17 по 26.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2024 18:17
Довідка НАЗК
20.08.2024 18:17
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
16.08.2024 13:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 16:34
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 16:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «ІНТЕР-АУДИТ КРОУ» (далі – Учасник), на відповідність вимогам тендерної документації, встановлено таке. 1. В електронній системі закупівель Учасником розміщено (завантажено) довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з якою у чарунці «Код за ДК 021:2015 предмета закупівлі за договором» зазначено «7921». Натомість, основний словник класифікатор ДК 021:2015 базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев’яти цифр; групи цифр, у свою чергу, відповідають найменуванню, що описує товари, роботи і послуги, які становлять предмет договору. 2. Тендерною документацією встановлено вимоги: 2.1. Частиною другою підпункту 5.1.1 пункту 5.1 підрозділу 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені пунктом 47 Особливостей ….» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», підпунктом 2.1 пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) встановлено вимогу щодо надання: - довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з формою Замовником (під аналогічним договором слід розуміти виконаний (закритий) договір щодо надання послуг за предметом закупівлі (за четвертим знаком національного класифікатора ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») - листа-відгуку (листів-відгуків), у довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з інформацією про номер та дату виконаного (закритого) договору, посилання на який міститься в цій довідці. 3. Враховуючи невідповідності, виявлені Замовником в інформації та/або документах, що подані ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «ІНТЕР-АУДИТ КРОУ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, відповідно до пункту 43 Особливостей та пункту 3.3 підрозділу 3 «Інша інформація» розділу V «Оцінка тендерних пропозицій» тендерної документації, пропонується виправити їх шляхом завантаження через електронну систему закупівель: 3.1. довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з формою встановленою Замовником за кодом за ДК 021:2015 який відповідає ієрархічній структурі і складається з дев’яти цифр з інформацією про номер та дату виконаного (закритого) договору, посилання на який міститься в листі відгуку від замовника (контрагента) Державного підприємства «Генеральна дирекція з обслуговування іноземних представництв». або нової довідки про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), згідно з формою встановленою Замовником з листом-відгуком (листами-відгуками), у довільній формі, від контрагента (контрагентів), зазначеного (зазначених) в довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з інформацією про номер та дату виконаного (закритого) договору, посилання на який міститься в цій довідці.
Створено
19.08.2024 18:00
Надати до
20.08.2024 18:00
Період вимог/скарг з 26.08.2024 22:46 по 01.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Зміст
Керуючись підпунктом 3 пункту 44 Особливостей тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «ІНТЕР-АУДИТ КРОУ» відхилити, оскільки переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Документи кваліфікації
26.08.2024 22:46
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
26.08.2024 22:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 16:34
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
08.08.2024 16:34
Період вимог/скарг з 29.08.2024 20:11 по 04.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2024 20:11
Довідка НАЗК
29.08.2024 20:11
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
26.08.2024 22:46
Витяг з ЄДР
26.08.2024 22:46
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-08-08-010697-a-a2
Завершився
Номер
26-01/09/24
180 000 грн.
150 000 грн.
З ПДВ
Підписано
26.09.2024
Строк дії договору з
26.09.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
180 000
Сума оплати за договором без ПДВ
150 000
Номенклатура
1 (послуга)
Аудит річної фінансової звітності
Номенклатура
Аудит річної фінансової звітності
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фонд розвитку інновацій
Повна назва
Фонд розвитку інновацій
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42688455

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Повна назва
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33833362

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
27.09.2024 12:26
Повідомлення про договір
06.01.2025 12:03
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2024 00:00
Замовник:
Фонд розвитку інновацій
Контактний телефон:
+380662503899
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
240 000 грн.
Період подання пропозицій
до 16.08.2024 00:00
Замовник:
Фонд розвитку інновацій
Контактний телефон:
+380662503899
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності