Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13 від Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №18 "Зірниця" Сумської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-08-009460-a
Id Tender e82c578cd01247a28313f4e934b1d69e
План UA-P-2024-08-08-010775-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 08.08.2024 15:56
Остання зміна 11.09.2024 09:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 572 078 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
105 720.78 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 08.08.2024 15:46 до 26.08.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 08.08.2024 15:46
до 23.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 08.08.2024 15:46
до 23.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.08.2024 12:18
до 30.08.2024 12:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 30.08.2024 12:11
до 05.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.08.2024 12:11
до 11.09.2024 09:45
Період уточнень
з 08.08.2024 15:46 до 23.08.2024 00:00
Період оскарження
з 08.08.2024 15:46 до 23.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.08.2024 12:18 до 30.08.2024 12:11
Період кваліфікації
з 26.08.2024 12:18 до 30.08.2024 12:11
Основні параметри
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 572 078 грн.
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13
Очікувана вартість
10 572 078 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
105720,78
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.08.2024 11:55
Закінчення аукціону
26.08.2024 12:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
40035, Україна, Сумська область, м.Суми, проспект Михайла Лушпи , б.13
Дата постачання по
21.11.2024 15:51
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ СУМИСЛАВБУД
Пропозиція:
10 029 138.73 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП ПРИВАТБУДСЕРВІС
Пропозиція:
10 045 088.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.08.2024 11:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
20.08.2024 11:44
Оголошення про проведення закупівлі
08.08.2024 15:46
Тендерна документація
08.08.2024 15:46
Тендерна документація
08.08.2024 15:46
Тендерна документація
Проект договору
08.08.2024 15:46
Тендерна документація
08.08.2024 15:46
Тендерна документація
08.08.2024 15:46
Тендерна документація
08.08.2024 15:46
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шептуха Ірина Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380661108400
Замовник
ЄДРПОУ
23294257
Повна назва
Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №18 "Зірниця" Сумської міської ради
Поштовий індекс
40035
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
Суми
Адреса
проспект Михайла Лушпи, б.13
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13
Період вимог/скарг з 30.08.2024 12:11 по 05.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.08.2024 12:11
Довідка НАЗК
30.08.2024 12:11
Повідомлення про рішення
26.08.2024 12:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-08-08-009460-a-b1
Підписаний і діє
Номер
33
10 029 138.73 грн.
8 357 615.61 грн.
З ПДВ
Підписано
10.09.2024
Строк дії договору з
10.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13
Номенклатура
Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 21 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №18 "Зірниця" Сумської міської ради
Повна назва
Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №18 "Зірниця" Сумської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23294257

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ СУМИСЛАВБУД
Повна назва
ТОВ СУМИСЛАВБУД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35906877

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.09.2024 09:45
Повідомлення про договір
11.09.2024 09:37
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-16-000032
Дата створення проекту
16.10.2024 14:40
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
16.10.2024 15:41
Дата публікації висновку про результати
04.11.2024 16:27
Дата завершення усунення порушень
19.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
07.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 16.10.2024 №41-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 16.10.2024 №41-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-08-08-009460-a 08.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Катерина СЕМЕНОВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
16.10.2024 00:00
Документи рішення
16.10.2024 15:41
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 04 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) №18 «Зірниця» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 08.08.2024, зі змінами (протоколи № 5/1-2024 та № 5/2 2024), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.08.2024, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Сумиславбуд» (далі – ТОВ «Сумиславбуд», учасник), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 30.08.2024 № 5/4, повідомлення про намір укласти договір від 30.08.2024, договір від 10.09.2024 № 33, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 21.10.2024, від 24.10.2024, від 28.10.2024 та від 31.10.2024. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що Замовник у пункті 6 «Вимоги до виконання робіт» у додатку 3 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» до тендерної документації встановив вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції договірної ціни з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, розрахованими в програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, що діє на даний момент у відповідності до вимог «Настанови з визначення вартості будівництва» (зі змінами), затвердженої Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», які включають: договірну ціну, пояснювальну записку, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису, розрахунок загальновиробничих витрат (виходячи з структури підрядної організації) за попередній період, розрахунок прибутку та податку. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сумиславбуд», якого визначено переможцем торгів, надано договірну ціну з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат, розрахованими в програмному комплексі АВК, та пояснювальну записку до договірної ціни (складеної у поточних цінах станом на 21 серпня 2024 року) (файл «2. Пояснювальна записка.pdf»). Відповідно до зазначеного документу при розрахунку договірної ціни учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу – 172,33 людино-години. При цьому, з 12.08.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 173,83 людино-години у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 23 липня 2024 року № 3891-IX. Отже, учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий станом на дату подання пропозиції (21.08.2024) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області (далі – Управління) 22.10.2024 та повторно 25.10.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» з огляду на те, що у пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024, учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., в той час як з 12.08.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 173,83 люд.год. у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». На зазначений запит Управління Замовник 28.10.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що «у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024 (файл «2. Пояснювальна записка.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., так як у випадку продовження воєнного стану в Україні можна перераховувати норми тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії (ст. 91 Збірника офіційних документів та роз'яснень № 8 за серпень 2024 року. Ціноутворення у будівництві). Тобто застосування середньомісячної норми тривалості робочого часу, яка від 12.08.2024 становить 173,83 люд.год., це можливість підрядника застосувати дану норму, а не обов’язок». Однак, відповідно до пункту 1.1 Настанови з визначення вартості будівництва Кошторисних норм України, затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова) ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою. Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам пункту 6 додатку 3 до тендерної документації Замовника. Крім того, за результатами моніторингу процедури установлено, що на вимогу пункту 6 додатку 3 до тендерної документації, яким, зокрема, вимагалося надання розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, учасником ТОВ «Сумиславбуд» у складі тендерної пропозиції надано Таблицю 2-3. «Дані по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат» (файл «5. 303_ДЦ_Т2_ Розрахунок вартості експлуатації буд.машин.pdf»). При цьому, розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів у складі тендерної пропозиції не надано, чим не дотримано вимоги пункту 6 додатку 3 тендерної документації Замовника. У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, керуючись вимогами частини п’ятої статті 8 Закону, Управління 25.10.2024 та повторно 29.10.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника щодо надання пояснень, в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції учасника міститься розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, з огляду на те, що у файлі «5. 303_ДЦ_Т2_ Розрахунок вартості експлуатації буд.машин.pdf» містяться дані лише по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат. На зазначений запит Управління Замовник 31.10.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначив, що «у тендерній пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» відображено розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів, як власної, так і орендованої техніки, у зведеному вигляді, що включено до складу інших документів, зокрема в загальних кошторисних витратах (файли «1.Договірна ціна.pdf», «2. Пояснювальна записка.pdf», «3.1 303_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf», «3.2 303_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf», «3.3 303_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf», «3.4 303_ДЦ_ЛК1_02-01-04.pdf», «3.5 303_ДЦ_ЛК1_02-01-05.pdf», «4.Підсумкова відомість ресурсів.pdf», «5. 303_ДЦ_Т2_Розрахунок вартості експлуатації буд.машин.pdf», «6.1 303_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf», «6.2 303_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf», «6.3 303_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf», «6.4 303_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-04.pdf», «6.5 303_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-05.pdf», «7. Розрахунок загальновиробничих витрат.pdf», «8.1. 303_ДЦ_ЗКР_7_ Кошторисний прибуток.pdf», «8.2. 303_ДЦ_ЗКР_8_ Адміністративні витрати.pdf», «8.3. 303_ДЦ_ДЦ_4_ Розрахунок прямих витрат.pdf», «8.4.Розрахунок ПДВ.pdf»). Таким чином, Замовник підтвердив відсутність у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Сумиславбуд» розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, у вигляді окремого документу. Слід зазначити, що тендерна документація Замовника містить пряму вимогу щодо надання розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки в програмному комплексі АВК або в іншому програмному комплексі, що діє на даний момент. При цьому, учасником ТОВ «Сумиславбуд» надано частину вихідного документу з програмного комплексу АВК «Зведена таблиця розрахунку ціни експлуатації будівельних машин» (шифр документа «ДЦ_Т2»), а саме: «Таблиця 2-3. Дані по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат», при цьому відсутні інші частини – «Таблиця 2-1. Розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин» та «Таблиця 2.2. Підсумкова вартість експлуатації машин». Отже, учасником ТОВ «Сумиславбуд» не надано розрахунку вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, що не відповідає вимогам пункту 6 додатку 3 тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни та відсутність підтверджуючого розрахунку договірної ціни стосуються випадків відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а отже, не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Таким чином, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Сумиславбуд», визначив його переможцем торгів та уклав з ним договір від 10.09.2024 № 33.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Дата висновку
04.11.2024 00:00
Дата публікації
04.11.2024 16:27
Документи висновку
04.11.2024 16:27
-
Притягнення до адміністративної відповідальності
ID об'єкту протоколу
8afff73b418c4644a4b59b295e36facd
Номер протоколу
18/0022/2024/пр
Дата опублікування протоколу
04.12.2024 08:46 04.12.2024 08:46
Інформація про відкриття провадження
26.12.2024
591/12288/24
Документи оскарження в суді
Інформація про усунення порушення
Зміст
Добрий день!Інформацію надано у окремому файлі.
Дата публікації
11.11.2024 10:29
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009460-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Також просимо надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.10.2024 15:33
Орган перевірки
23.10.2024 00:00
Документи повідомлення
17.10.2024 15:34
-
Відповідь
Пояснення на запит
Добрий день! Пояснення на запит надіслано окремим файлом. Відомість ресурсів, обсяг робіт та зведений кошторисний розрахунок знаходиться у Проектно-кошторісній документації.
Рішеня
21.10.2024 11:54
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009460-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» (далі – учасник) з огляду на те, що: 1) у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024 (файл «2. Пояснювальна записка.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., в той час як з 12.08.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 173,83 люд.год. у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; 2) у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів (файл «4.Підсумкова відомість ресурсів.pdf») учасника відсутні будівельні машини і механізми, які передбачені Підсумковою відомістю ресурсів у додатку 3 до тендерної документації, зокрема, позиції: 10 – Крани баштові, вантажопідйомність 5 т 11 – Кран переносний, вантажопідйомність 1 т 13 –Крани на автомобільному ходу, вантажопідйомність 6,3 т 15 –Крани на пневмоколісному ходу, вантажопідйомність 16 т 16 – Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 1 т 17 – Навантажувачі одноковшеві, вантажопідйомність 2 т 22 – Компресори пересувні з двигуном внутрішнього згоряння, тиск до 686 кПа (7 ат), продуктивність 2,2 м3/хв 29 – Молотки відбійні пневматичні, при роботі від пересувних компресорних станцій 34 – Пістолет монтажний 35 – Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність 63 т 36 – Домкрати гідравлічні, вантажопідйомність до 100 т 37 – Лебідки електричні, тягове зусилля до 5,79 кН (0,59 т) 38 – Лебідки електричні, тягове зусилля до 12,26 кН (1,25 т) 39 – Лебідки електричні, тягове зусилля до 49,05 кН (5 т) 41 – Термопенали з масою завантажувальних електродів не більше 5 кг 43 – Бадді, місткість 2 м3 46 – Ножиці листові кривошипні (гільйотинні) 48 – Апарат для газового зварювання і різання 50 – Люльки двомісні самопідйомні, вантажопідйомність 300/500 кг ; 3) у складі тендерної пропозиції учасника відсутні документи, що підтверджують наявність обладнання, врахованого ним у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, зокрема, в позиціях: 10 – Автогідропідіймачі, висота підйому 12м 14 – Агрегати фарбувальні високого тиску для фарбування поверхонь конструкцій, потужність 1 кВт 15 – Верстати свердлильні 19 – Машини бурильно-кранові на автомобілі, глибина буріння 3,5м 20 – Машини листозгинальні спеціальні (вальці) 22 – Підіймачі щоглові будівельні, вантажопідйомність 0,5 т 24 – Прес кривошипний простої дії 25 – Прес листозгинальний 26 – Прес-ножиці комбіновані 27 – Трактори на гусеничному ходу, потужність 96 кВт (130к.с.) 31 – Лебідки ручні та важільні, тяглове зусилля до 9,81 кН (1т) 34 – Пальник газопламеневий 37 – Пилка дискова електрична 40 – Фен для зварювання поліетиленових листів. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
22.10.2024 15:21
Орган перевірки
26.10.2024 00:00
Документи повідомлення
22.10.2024 15:22
-
Відповідь
Пояснення на запит
Пояснення надане у окремому файлі
Рішеня
24.10.2024 23:02
Замовник
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009460-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» (далі – учасник), а саме: 1) у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024 (файл «2. Пояснювальна записка.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., в той час як з 12.08.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 173,83 люд.год. у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; 2) надати пояснення, в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції учасника міститься розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, з огляду на те, що у файлі «5. 303_ДЦ_Т2_Розрахунок вартості експлуатації буд.машин.pdf» містяться дані лише по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.10.2024 15:52
Орган перевірки
31.10.2024 00:00
Документи повідомлення
25.10.2024 15:53
-
Відповідь
Пояснення до запиту
В системі електронних торгів Prozorro опубліковано Запит замовнику на пояснення (Дата: 2024-10-=25 15:52 (надалі по тексту – Запит), що подано в рамках Моніторингу UAM-2024-10-16-000032 ? 8788131e2e5044ab8016582662996531, затвердженого Начальником Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби Ігорем Коротким (наказ Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби від 16.10.2024 №41-З). За Запитом сформовано наступні питання: У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009460-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» (далі – учасник) а саме: 1) у Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024 (файл «2. Пояснювальна записка.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., в той час як з 12.08.2024 середньомісячна норма тривалості робочого часу становить 173,83 люд.год. у зв’язку із продовженням воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента України від 23 липня 2024 року №469/2024 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні»; Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №18 "Зірниця" Сумської міської ради, що є замовником в розумінні пункту 11, частини 1, статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIII від 25.12.2015 року, в редакції від 19.04.2020 №114-IX (далі – Закон) з урахуванням положень Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Постанова про особливості) по предмету закупівлі: Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 "Зірниця" Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м.Суми, просп. Михайла Лушпи, 13. (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація) готовий надати пояснення та спростувати можливі виявлення органом контролю порушення: У Пояснювальній записці до договірної ціни, складеної в поточних цінах станом на 21.08.2024 (файл «2. Пояснювальна записка.pdf») учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 172,33 люд.год., так як у випадку продовження воєнного стану в Україні можна перераховувати норми тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії (ст. 91 Збірника офіційних документів та роз'яснень № 8 за серпень 2024 року. Ціноутворення у будівництві). Тобто застосування середньомісячної норми тривалості робочого часу яка від 12.08.2024 становить 173,83 люд.год., це можливість підрядника застосувати дану норму, а не обовязок.
Рішеня
28.10.2024 23:04
Замовник
Документи повідомлення
28.10.2024 23:06
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт покрівлі з утепленням Сумського дошкільного навчального закладу (центр розвитку дитини) № 18 «Зірниця» Сумської міської ради за адресою: Сумська область, м. Суми, просп. Михайла Лушпи, 13» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-08-009460-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СУМИСЛАВБУД» (далі – учасник), а саме: в якому файлі (файлах) (із зазначенням відповідних сторінок) тендерної пропозиції учасника міститься розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів власної будівельної техніки або вартості експлуатації будівельних машин і механізмів орендованої будівельної техніки, зазначеної у розділі ІІ Підсумкової відомості ресурсів, з огляду на те, що у файлі «5. 303_ДЦ_Т2_Розрахунок вартості експлуатації буд.машин.pdf» містяться дані лише по машинам та механізмам, врахованим у складі загальновиробничих витрат. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
29.10.2024 08:41
Орган перевірки
02.11.2024 00:00
Документи повідомлення
29.10.2024 08:42
-
Відповідь
Пояснення на запит
Добрий день! Пояснення надано у окремому файлі.
Рішеня
31.10.2024 16:46
Замовник
Документи повідомлення
31.10.2024 16:50
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 572 078 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2024 00:00
Замовник:
Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №18 "Зірниця" Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380661108400
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 572 078 грн.
Період подання пропозицій
до 26.08.2024 00:00
Замовник:
Сумський дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини) №18 "Зірниця" Сумської міської ради
Контактний телефон:
+380661108400
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності