Показати схожі тендери

Закупівля 33140000-3 - Медичні матеріали. Штучні суглобиі та пристрої для лікування переломів - 6 найменувань. від ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-07-011807-a
Id Tender 6897b4da5a904cbda6e64adc196f3aac
План UA-P-2024-08-07-014539-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 07.08.2024 23:28
Остання зміна 23.08.2024 07:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 750 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,14 %)
Вартість подання пропозиції:
2 652 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2024 23:25 до 15.08.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2024 23:25
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2024 23:25
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2024 12:00
до 17.08.2024 12:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2024 16:56
до 23.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.08.2024 12:44
до 23.08.2024 07:51
Період уточнень
з 07.08.2024 23:25 до 12.08.2024 00:00
Період оскарження
з 07.08.2024 23:25 до 12.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2024 12:00 до 17.08.2024 12:44
Період кваліфікації
з 15.08.2024 12:00 до 17.08.2024 12:44
Основні параметри
33140000-3 - Медичні матеріали. Штучні суглобиі та пристрої для лікування переломів - 6 найменувань.
Внесено зміни закупівля розділена на два лоти
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 500 000 грн.
Ендопротези - 5 найменувань
Назва предмета закупівлі
Ендопротези - 5 найменувань
Очікувана вартість
1 500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 10 (штуки)
Ендопротез колінного суглоба
Опис предмета закупівлі
Ендопротез колінного суглоба
Код ДК 021:2015
33141750-2 - Штучні суглоби
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Дата постачання по
31.12.2024 23:30
Позиція : №2 7 (штуки)
Кульшові суглоби цементні: тотальні ендопротези
Опис предмета закупівлі
Кульшові суглоби цементні: тотальні ендопротези
Код ДК 021:2015
33141750-2 - Штучні суглоби
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Дата постачання по
31.12.2024 23:30
Позиція : №3 13 (штуки)
Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементний
Опис предмета закупівлі
Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементний
Код ДК 021:2015
33141750-2 - Штучні суглоби
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Дата постачання по
31.12.2024 23:30
Позиція : №4 2 (штуки)
Ендопротез кульшового суглоба ревізійний
Опис предмета закупівлі
Ендопротез кульшового суглоба ревізійний
Код ДК 021:2015
33141750-2 - Штучні суглоби
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Дата постачання по
31.12.2024 23:30
Позиція : №5 1 (штуки)
Ендопротез колінного суглоба ревізійний зв’язаний ротаційний
Опис предмета закупівлі
Ендопротез колінного суглоба ревізійний зв’язаний ротаційний
Код ДК 021:2015
33141750-2 - Штучні суглоби
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська, 80
Дата постачання по
31.12.2024 23:30
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Діденко Олена Миколаївна
Пропозиція:
1 485 000 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
250 000 грн.
Спеціалізований комплект ортопедичний для проведення оперативних втручань на кістках та суглобах
Назва предмета закупівлі
Спеціалізований комплект ортопедичний для проведення оперативних втручань на кістках та суглобах
Очікувана вартість
250 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Спеціалізований комплект ортопедичний для проведення оперативних втручань на кістках та суглобах
Код ДК 021:2015
33141770-8 - Пристрої для лікування переломів, спиці та пластини
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61024, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Пушкінська 80
Дата постачання по
31.12.2024 23:30
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Діденко Олена Миколаївна
Пропозиція:
190 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.08.2024 22:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Котлярова Тетяна Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380988492936
Факс
+380577251470
Сайт:
https://sytenko.org.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02012214
Назва (англійською мовою)
SYTENKO INSTITUTE OF SPINE AND JOINT PATHOLOGY UKRAINIAN NATIONAL ACADEMY OF MEDICAL SCIENCES
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Повна назва (англійською мовою)
SYTENKO INSTITUTE OF SPINE AND JOINT PATHOLOGY UKRAINIAN NATIONAL ACADEMY OF MEDICAL SCIENCES
Поштовий індекс
61024
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вулиця Пушкінська 80, Київський район
Кваліфікація
Лот № 1 Ендопротези - 5 найменувань
Період вимог/скарг з 15.08.2024 16:56 по 21.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2024 16:56
Довідка НАЗК
15.08.2024 16:56
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
15.08.2024 12:00
Витяг з ЄДР
Лот № 2 Спеціалізований комплект ортопедичний для проведення оперативних втручань на кістках та суглобах
Період вимог/скарг з 17.08.2024 12:44 по 23.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.08.2024 12:44
Довідка НАЗК
17.08.2024 12:44
Повідомлення про рішення
15.08.2024 12:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2024 23:25
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2024 23:25
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Просимо усунути невідповідність надавши уточнення. В Додатоку 2 до тендерної документації поЛот 2 в додаткових вимогах до предмета закупівлі в п.3 Замовник пише, що Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Тендерною документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати копію з оригіналу листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, а також назву предмета закупівлі. Учасник надав оригінал відповідного листа, та просимо уточнити: ФОП Діденко - є представником, дилером, дистриб'ютором, офіційно уповноваженим на це виробником?
Створено
16.08.2024 10:28
Надати до
17.08.2024 10:28
Угоди
UA-2024-08-07-011807-a-c1
Підписаний і діє
Номер
61
1 485 000 грн.
1 485 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.08.2024
Строк дії договору з
21.08.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
10 (штуки)
Ендопротез колінного суглоба
Номенклатура
Ендопротез колінного суглоба
Кількість
10
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
48 600
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Кульшові суглоби цементні: тотальні ендопротези
Номенклатура
Кульшові суглоби цементні: тотальні ендопротези
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
23 800
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
13 (штуки)
Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементний
Номенклатура
Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементний
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
45 769.23
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Ендопротез кульшового суглоба ревізійний
Номенклатура
Ендопротез кульшового суглоба ревізійний
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
64 100
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Ендопротез колінного суглоба ревізійний зв’язаний ротаційний
Номенклатура
Ендопротез колінного суглоба ревізійний зв’язаний ротаційний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
109 200
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02012214

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Діденко Олена Миколаївна
Повна назва
ФОП Діденко Олена Миколаївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3072018780

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2024 13:17
Повідомлення про договір
Повідомлення про договір
Підписаний договір
UA-2024-08-07-011807-a-b2
Підписаний і діє
Номер
62
190 000 грн.
190 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
23.08.2024
Строк дії договору з
23.08.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
2 (комплект)
Спеціалізований комплект ортопедичний для проведення оперативних втручань на кістках та суглобах
Номенклатура
Спеціалізований комплект ортопедичний для проведення оперативних втручань на кістках та суглобах
Кількість
2
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
95 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Повна назва
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02012214

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Діденко Олена Миколаївна
Повна назва
ФОП Діденко Олена Миколаївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3072018780

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.08.2024 07:51
Повідомлення про договір
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-14-000054
Дата створення проекту
14.10.2024 15:25
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
15.10.2024 11:28
Дата публікації висновку про результати
06.11.2024 21:33
Дата завершення усунення порушень
21.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
06.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 780-52-61
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 14.10.2024 № 182 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 14.10.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 14.10.2024 № 182 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 7 UA-2024-08-07-011807-a 07.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
14.10.2024 00:00
Документи рішення
15.10.2024 11:28
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час укладання договору; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; внесення змін до тендерної документації; тендерну пропозицію ФОП Діденко Олена Миколаївна по Лоту № 1 та ФОП Діденко Олена Миколаївна по Лоту № 2; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 15.08.2024 по Лоту № 1 та від 16.08.2024 по Лоту № 2; повідомлення про намір укласти договір від 15.08.2024 та 16.08.2024; договір від 21.08.2024 № 61 по лоту № 1 та від 23.08.2024 № 62 по лоту № 2; пояснення на запит органу державного фінансового контролю від 22.10.2024. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Діденко Олени Миколаївни установлено, що на виконання вимог пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації, для підтвердження про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасник, повинен підтвердити, що до тотальних ендопротезів кульшового суглоба безцементного буде допущена продукція виробників, які мають загальний досвід виробництва штучних суглобів не менше 15 років. Для підтвердження учасник надав файл з документами (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4 , 5, які не мають повного перекладу. Згідно пункту 7 Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції зазначено, що під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються учасником та замовником, викладаються українською мовою. Документи викладені іноземною мовою, повинні мати автентичний переклад на українську мову. У складі тендерної пропозиції Учасником, надані документами в файлі (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4, 5 без перекладу на українську мову, всупереч пункту 7 «Інформація про мову, якою повинно бути складено тендерну пропозицію» Загальних положень тендерної документації. Однак, на порушення абзацу першого пункту 43 Особливостеи? Замовником не розміщено в електронніи? системі повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностеи? в інформаціі? та/або документах, які наявні у складі тендерноі? пропозиціі? ФОП Діденко Олени Миколаївни, тим самим не надав можливість учаснику усунути такі невідповідності. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 18.10.2024 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 22.10.2024 оприлюднив інформацію наступного змісту: «В файлі (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4 , 5 надані копії документів с частковим перекладом на українську мову, деякі дані з Свідоцтва, у тому числі про місцезнаходження виробника є комерційною таємницею Учасника.» Зазначене пояснення не спростовує факт наявності порушення, оскільки зі змісту наданих листів та фрагментального їх перекладу не можливо встановити відповідність наданої інформації вимогам тендерної документації. Крім того, за результатами моніторингу розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Діденко Олена Миколаївна встановлено наступне. Пунктом 2 Додатку 1 «Підтверджуючи документи що подаються Переможцем» до ТД ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" передбачено, що Переможець повинен надати, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, інформаційну довідку або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, про те, що керівника учасника-переможця процедури закупівлі/ фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Довідка формується користувачем на основі даних з кваліфікованого електронного підпису. Дата формування документу не може бути раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому, переможець ФОП Діденко Олена Миколаївна надала довідку дата формування 06.08.2024 р.,тобто датованого раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення, що не відповідає вимогам ТД ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ". Поряд з цим, пунктом 3 Додатку 1 «Підтверджуючи документи що подаються Переможцем» до ТД ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" передбачено, що Переможець повинен надати, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України у формі витягу з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» відносно керівника учасника-переможця процедури закупівлі / фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Такий документ має бути виданий (датований) після дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. При цьому, переможець ФОП Діденко Олена Миколаївна надала витяг станом на 05.08.2024,тобто датованого раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення, що не відповідає вимогам ТД ДЕРЖАВНОЇ УСТАНОВИ "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ". Отже, переможець ФОП Діденко Олена Миколаївна по лоту №1 та лоту №2 підлягала відхилення на підставі абзацу третьго підпункту 3 пункту 44 Особливостей як такий, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Однак, на порушення абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей, Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Діденко Олена Миколаївна та укладено з нею Договір від 21.08.2024 № 61 по Лоту № 1 та договір від 23.08.2024 № 62 по Лоту № 2.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ФОП Діденко Олени Миколаївни встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей, абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно – східний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору № 61 від 21.08.2024 Лот 1 та договору № 62 від 23.08.2024 Лот 2 з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
05.11.2024 00:00
Дата публікації
06.11.2024 21:33
Документи висновку
06.11.2024 21:33
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «33140000-3 - Медичні матеріали. Штучні суглоби та пристрої для лікування переломів - 6 найменувань» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-08-07-011807-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати інформаційну довідку або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Дата формування документу не може бути раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі. Однак переможець надав довідку виданою 06.08.2024р. 3.На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Такий документ має бути виданий (датований) після дати оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі. Однак переможець надав довідку станом на 05.08.2024р. 4. На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати інформацію про те, що учасник-переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Під раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, мається на увазі Договори, що укладені після 01.10.2020 р. Однак переможець надав довідку де не зазначена її дата видачі. Даний документ підписаний за допомогою кваліфікованого електронного підпису 16.08.2024. В даній довідці він підтверджує необхідну інформацію, але тільки протягом останніх трьох років. 5. Згідно затвердженої тендерної документації документи повинні бути викладені іноземною мовою, та мати автентичний переклад на українську мову. В файлі (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4 , 5 завантажені документи які не мають перекладу. Надати пояснення, для підтвердження якої вимоги Замовника надані дані документи? 6. Яким документом переможця підтверджується виробник продукції, який має загальний досвід виробництва штучних суглобів не менше 15 років? Яким документом наданим переможцем підтверджується позитивний досвід імплантації не менше ніж 90% від встановлених імплантантів та не потребують повторного ревізійного втручання протягом не менше 10 років? Документи повинні були наведені стосовно усіх компонентів комбінації запропонованого імплантанту. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.10.2024 16:10
Орган перевірки
24.10.2024 00:00
Документи повідомлення
18.10.2024 16:12
-
Відповідь
Надаємо відповідь пояснення 22.10.2024р.
Надаємо пояснення відповідь на питання запиту Моніторингу: 1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь. Замовник визначав очікувану вартість закупівлі моніторячи ринок товару в інтернеті та по ціновим пропозиціям (Додаток в файлах до Пояснення). 2. На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати інформаційну довідку або витяг з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. Дата формування документу не може бути раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення (07.08.2024р.) про проведення процедури закупівлі. Однак переможець надав довідку виданою 06.08.2024р. 3.На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати довідку про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Такий документ має бути виданий (датований) після дати оприлюднення оголошення (07.08.2024р.) про проведення процедури закупівлі. Однак переможець надав довідку станом на 05.08.2024р. Відповідь на пункт 2 і пункт 3 запиту Моніторингу. Вимоги, про які йдеться  в запиті мова, визначені  Додатком 1 до ТД для Переможця і є підтверджуючими документами що подаються Переможцем (саме так зазначено у Додатку). Пункт 47 Особливостей, на які в запиті посилається Держаудитслужба : •  не визначає ані виду, ані порядку, ані способу яким учасник торгів повинен здійснити декларування відсутності перелічених в пункті  підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції; • не містить вимоги щодо  надання Документу під назвою - Довідка/Витяг про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України; •  стосується ВИКЛЮЧНО розгляду документів які подаються УЧАСНИКАМИ торгів під час подання тендерної документації, тобто на стадії яка передує процедурі визначення Переможця  - тобто є обмеженою у застосуванні в часі; •  передбачає здійснення перевірки поданих учасниками документів  на предмет прийняття  рішення про відмову учасника процедури закупівлі в участі у відкритих торгах  у відповідності з  п.47 Особливостей, що ще раз підтверджує обмеження застосування зазначеного пункту певним етапом - прийняття рішення про відмову учасника в процедурі закупівлі (тобто до визначення будь якого учасника Переможцем); •  не визначає порядку здійснення уповноваженою особою перевірки документів учасників ЯКІ СТАЛИ  ПЕРЕМОЖЦЯМИ ТОРГІВ. Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості",  наданий Диденко Л.   дійсно містить дату формування документу 05.08, що: відповідає умовам визначеним «ОСОБЛИВОСТЯМИ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», які затверджені ПКМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, оскільки  як самостійно так і у сукупності з інформацією з Єдиного державного реєстру судових рішень (яка отримана уповноваженою особою під час перевірки документів на підтвердження участі в закупівлі) є декларуванням того,  що під час подання тендерної пропозиції  вона не відносилась до жодної з категорій осіб визначених  п.п. 5,6 п.47 Особливостей, а саме: не є  особою визначеною п.п. 5, в т.ч.:  фізичною особою, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку; не є  особою визначеною п.п.6, а тому числі  керівником учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку і на момент здійснення перевірки щодо прийняття рішення про відмову учасника в процедурі закупівлі не повинна відповідати положенням Додатку 1 до ТД для Переможця, оскільки  не є Переможцем. Уповноваженою особою здійснювалась  перевірка поданих Диденко Л. документів  на предмет прийняття  рішення про відмову учасника процедури закупівлі в участі у відкритих торгах  у відповідності до  п.47 Особливостей і не було знайдено підстав для   відхилення тендерної пропозицію учасника процедури закупівлі оскільки жодний з перелічених підпунктів пункту 47 Особливостей нею порушено не було. Уповноважена особа вважає, що застосування критеріїв оцінки Переможця на стадії перевірки документів на предмет прийняття  рішення про відмову учасника процедури закупівлі в участі у відкритих торгах  у відповідності з  п.47 Особливостей є передчасним, а застосування до учасника вимог визначених для Переможця перелік яких зазначено у Додатку № 1 є  порушенням  прав учасника. 4.На підтвердження відповідності Учасника-переможця інформації про відсутність підстав визначених пунктом 47 Особливостей необхідно надати інформацію про те, що учасник-переможець процедури закупівлі виконав свої зобов’язання за раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, відповідно підстав, що призвели б до його дострокового розірвання, і до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків не було. Під раніше укладеним з замовником договором про закупівлю, мається на увазі Договори, що укладені після 01.10.2020 р. Однак переможець надав довідку де не зазначена її дата видачі. Даний документ підписаний за допомогою кваліфікованого електронного підпису 16.08.2024. В даній довідці він підтверджує необхідну інформацію, але тільки протягом останніх трьох років. Відповідь. Інформація надана Учасником саме про Договори укладені після 01.10.2020р . В тендерній документації не вимагалося перелічити всі договори з цієї дати. Також в тендерній документації було зазначено, що договорів з Замовником може і не бути взагалі. 5. Згідно затвердженої тендерної документації документи повинні бути викладені іноземною мовою, та мати автентичний переклад на українську мову. В файлі (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4 , 5 завантажені документи які не мають перекладу. Надати пояснення, для підтвердження якої вимоги Замовника надані дані документи? Відповідь. В файлі (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4 , 5 надані копії документів с частковим перекладом на українську мову ( деякі дані з Свідоцтва, у тому числі про місцезнаходження виробника є комерційною таємницею Учасника). Це реєстраційне свідоцтво на ендопротези з зазначеною датою видачи 2005 рік, що підтверджує досвід роботи виробника більше 15 років. 6.1. Яким документом переможця підтверджується виробник продукції, який має загальний досвід виробництва штучних суглобів не менше 15 років? Відповідь. В файлі (Гарантійні листи до закупівлі Лот 1.pdf ) сторінка 2, 3, 4 , 5 Реєстраційне свідоцтво на ендопротези з зазначеною датою видачи 2005 рік, що підтверджує досвід роботи виробника більше 15 років. 6.2. Яким документом наданим переможцем підтверджується позитивний досвід імплантації не менше ніж 90% від встановлених імплантантів та не потребують повторного ревізійного втручання протягом не менше 10 років? Документи повинні були наведені стосовно усіх компонентів комбінації запропонованого імплантанту. Просимо надати пояснення щодо вищезазначеного. Відповідь. Додаткова вимога до Ендопротези кульшового суглоба безцементні повністю звучить так : До закупівлі тотальних ендопротезів кульшового суглоба безцементного допускається продукція виробників, які мають загальний досвід виробництва штучних суглобів не менше 15 років, що підтверджується європейськими, або американськими, або українськими сертифікатами відповідності, або сертифікатами відповідності країни виробника, або Наявність публікації даних про позитивний досвід імплантації відповідних ендопротезів в міжнародних Реєстрах, коли не менше ніж 90% від встановлених імплантантів не потребують повторного ревізійного втручання протягом не менше 10 років. Дані повинні бути наведені стосовно усіх компонентів комбінації запропонованого імплантанту (стегнового, ацетабулярного компоненту, пари тертя тощо). Це має бути підтверджено копією витягу з відповідного міжнародного Реєстру, що завірена безпосередньо виробником продукціі?, або офіціи?ним представником компаніі?-виробника в Украі?ні. Дозволяє Учаснику підтвердження документом на вибір, або один документ або інший. Тобто передбачено надання підтвердження Учасником одним з перелічених способів. Відповідь. Інформація надана в пропозиції учасника, в файлі - Сертифікати_декларації_інструкціі Лот1.pdf
Рішеня
22.10.2024 16:14
Замовник
Документи повідомлення
22.10.2024 16:27
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Надаємо Додаток до Пояснення на Запит.
Рішеня
22.10.2024 16:25
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Роз'яснення щодо висновку
Замовник аргументовано не погоджується з висновком про результати моніторингу закупівлі, порушення викладені у ньому вважає безпідставними та не огрунттованими. Просимо об’єктно розглянути та врахувати аргументовані заперечення Замовника.
Висновку
12.11.2024 16:15
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2024 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380988492936
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 750 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2024 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ ПАТОЛОГІЇ ХРЕБТА ТА СУГЛОБІВ ІМЕНІ ПРОФЕСОРА М.І.СИТЕНКА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
+380988492936
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності