Показати схожі тендери

Закупівля Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-07-010382-a
Id Tender d5b9f66be87f49bf8094f70e73ca42e1
План UA-P-2024-08-07-012598-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 07.08.2024 16:37
Остання зміна 17.09.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 930 520 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
9 652.6 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2024 16:36 до 15.08.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2024 16:36
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2024 16:36
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2024 15:43
до 11.09.2024 10:34
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 20.08.2024 11:50
до 17.09.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 11.09.2024 10:34
-
Період уточнень
з 07.08.2024 16:36 до 12.08.2024 00:00
Період оскарження
з 07.08.2024 16:36 до 12.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2024 15:43 до 11.09.2024 10:34
Період кваліфікації
з 16.08.2024 15:43 до 11.09.2024 10:34
Основні параметри
Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 930 520 грн.
Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Назва предмета закупівлі
Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Очікувана вартість
1 930 520 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
9652,6
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
57 900
Аукціон
Cтарт аукціону
16.08.2024 15:20
Закінчення аукціону
16.08.2024 15:43
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 3 (штуки)
Газовий котел 50 кВт
Опис предмета закупівлі
Газовий котел 50 кВт
Код ДК 021:2015
44621210-4 - Водяні котли
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61096, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона,132 А
Дата постачання по
10.09.2024 00:00
Позиція : №2 2 (штуки)
Газовий котел 100 кВт
Опис предмета закупівлі
Газовий котел 100 кВт
Код ДК 021:2015
44621210-4 - Водяні котли
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61096, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона,132 А
Дата постачання по
10.09.2024 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Твердопаливний котел 62 кВт
Опис предмета закупівлі
Твердопаливний котел 62 кВт
Код ДК 021:2015
44621210-4 - Водяні котли
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61096, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона,132 А
Дата постачання по
10.09.2024 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Твердопаливний котел 75 кВт
Опис предмета закупівлі
Твердопаливний котел 75 кВт
Код ДК 021:2015
44621210-4 - Водяні котли
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61096, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона,132 А
Дата постачання по
10.09.2024 00:00
Позиція : №5 8 (штуки)
Твердопаливний котел 98 кВт
Опис предмета закупівлі
Твердопаливний котел 98 кВт
Код ДК 021:2015
44621210-4 - Водяні котли
Кількість
8
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61096, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона,132 А
Дата постачання по
10.09.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 100 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 100 (сто) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РУДНИК ІРИНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
1 799 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
Пропозиція:
1 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.08.2024 15:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Едуард Неділько
Електронна пошта
Телефон
+380577393276
Сайт:
http://kh.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38631015
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Поштовий індекс
61013
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Шевченка, 8
Кваліфікація
Лот № 1 Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі
Період вимог/скарг з 20.08.2024 11:50 по 26.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
20.08.2024 11:51
Довідка НАЗК
20.08.2024 11:50
-
16.08.2024 15:43
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 09.09.2024 16:10 по 15.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2024 16:36
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2024 16:36
Період вимог/скарг з 11.09.2024 10:34 по 17.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2024 16:36
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
07.08.2024 16:36
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Після розкриття тендерних пропозицій на закупівлю - Твердопаливні та газові котли ДК 021:2015 – 44620000-2 – Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі виявлені невідповідності в інформації, що подані ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА у складі тендерної пропозиції. На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) та керуючись пунктом 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.» розміщую повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА: 1) Тендерною документацією передбачено: «Повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта (ця копія може не засвідчуватися учасником відповідно до умов тендерної документації) громадянина України (сторінки 1,2,3,4,5,6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копії обох сторін паспорта, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки з безконтактним електронним носієм, або копії іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), та копії картки платника податків (довідки про присвоєння ідентифікаційного номеру).». В складі тендерної пропозиції наданий документ: ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ Пінчук Олени Олександрівни (завантажено: файл Паспорт + ІНН.pdf) в якому наявні сторінки 1, 2, 3, 12,13. Тендерною документацією вимагались сторінки: 1,2,3,4,5,6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи. Необхідно: оприлюднити ПАСПОРТ ГРОМАДЯНИНА УКРАЇНИ Пінчук Олени Олександрівни у відповідності з вимогами тендерної документації. Відповідно до п. 1 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції ФОП ПІНЧУК ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА повинна виправити невідповідності в інформації та/або документах: «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.» та надати «ОПИС документів, що подаються заявником для проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань "Державна реєстрація створення юридичної особи" з підписом державного реєстратора. УПОВНОВАЖЕНА ОСОБА Едуард НЕДІЛЬКО 10.09.2024 року
Створено
10.09.2024 10:17
Надати до
11.09.2024 10:17
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 930 520 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2024 09:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Контактний телефон:
+380577393276
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 930 520 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2024 09:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Контактний телефон:
+380577393276
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності