Показати схожі тендери

Закупівля Контейнер-холодильник на базі 20 футового контейнеру від А4548.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-07-000062-a
Id Tender 0158698deef34d31857ee3db1a4835f8
План UA-P-2024-08-07-000041-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 10.08.2024 14:43
Остання зміна 31.10.2024 12:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
950 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
28 500 грн. (3 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 07.08.2024 07:46 до 15.08.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 07.08.2024 07:46
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 07.08.2024 07:46
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2024 13:13
до 17.08.2024 14:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.08.2024 14:14
до 23.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.08.2024 14:14
до 31.10.2024 12:13
Період уточнень
з 07.08.2024 07:46 до 12.08.2024 00:00
Період оскарження
з 07.08.2024 07:46 до 12.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2024 13:13 до 17.08.2024 14:14
Період кваліфікації
з 15.08.2024 13:13 до 17.08.2024 14:14
Основні параметри
Контейнер-холодильник на базі 20 футового контейнеру
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
950 000 грн.
Контейнер-холодильник на базі 20 футового контейнеру
Назва предмета закупівлі
Контейнер-холодильник на базі 20 футового контейнеру
Очікувана вартість
950 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
28500,0
3 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2024 12:50
Закінчення аукціону
15.08.2024 13:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Контейнер для зберігання охолодженої та замороженої продукції "Контейнер 20Т холодильний"
Код ДК 021:2015
44210000-5 - Конструкції та їх частини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
30.10.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСБЕРГ" ЛТД
Пропозиція:
742 462 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КАПРЕМОНТ І СЕРВІС"
Пропозиція:
945 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2024 12:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.08.2024 14:43
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роженко Олександр
Електронна пошта
Телефон
0664759208
Замовник
ЄДРПОУ
26637154
Назва
Повна назва
А4548
Поштовий індекс
68001
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Чорноморськ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Контейнер-холодильник на базі 20 футового контейнеру
Період вимог/скарг з 17.08.2024 14:14 по 23.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.08.2024 14:14
Довідка НАЗК
17.08.2024 14:14
-
15.08.2024 13:13
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-08-07-000062-a-b1
Підписаний і діє
Номер
36
742 462 грн.
742 462 грн.
З ПДВ
Підписано
29.10.2024
Строк дії договору з
29.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (штуки)
Контейнер для зберігання охолодженої та замороженої продукції "Контейнер 20Т холодильний"
Номенклатура
Контейнер для зберігання охолодженої та замороженої продукції "Контейнер 20Т холодильний"
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
742 462
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 30 жовтня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
А4548
Повна назва
А4548
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26637154

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСБЕРГ" ЛТД
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЙСБЕРГ" ЛТД
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13879991

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
31.10.2024 12:13
-
31.10.2024 12:07
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-09-17-000043
Дата створення проекту
17.09.2024 15:39
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
17.09.2024 17:12
Дата публікації висновку про результати
30.09.2024 17:42
Дата завершення усунення порушень
15.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
09.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.09.2024 Одеса № 187 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 17.09.2024, доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 17.09.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 17.09.2024 № 187 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 6 UA-2024-08-07-000062-a 07.08.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
17.09.2024 00:00
Документи рішення
17.09.2024 17:12
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Порушення строків оприлюднення тендерної документації
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 30 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: оголошення про проведення відкритих торгів Військової частини А4548 (далі – Замовник), додаток № 2 до ТД, оприлюднений в електронній системі закупівель 07.08.2024, тендерну пропозицію учасника товариства з обмеженою відповідальністю «АЙСБЕРГ» ЛТД, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 16.08.2024 № 1, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 17.08.2024. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено. Відповідно до пункту 24 Особливостей замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовник 07.08.2024 оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів за номером ID: UA-2024-08-07-000062-a, згідно з яким строк подання тендерних пропозицій становить 15.08.2024 00:00 годин, та Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі» до ТД. Проте Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій тендерну документацію на закупівлю товарів, чим не дотримано вимоги пункту 24 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час здійснення моніторингу цієї процедури закупівлі Південний офіс Держаудитслужби 24.09.2024 надав через електронну систему закупівель Замовнику запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та вчинених дій, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Отже, відповідно до вимог Закону кінцевим терміном надання Замовником відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель на вказаний запит про надання пояснень протягом трьох робочих днів з дня його оприлюднення є 27.09.2024. Проте станом на 30.09.2024 Замовник не надав відповідні пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель на вказаний запит про надання пояснень (інформації, документів), чим не дотримано вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей. За результатами аналізу питання надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, яке є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, розгляду тендерних пропозицій, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів, передбачених підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
30.09.2024 00:00
Дата публікації
30.09.2024 17:42
Документи висновку
30.09.2024 17:42
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Постанова №501/282/25
Дата публікації
14.02.2025 10:00
Документи інформації про усунення порушення
14.02.2025 11:35
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів): 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). 2. Чи укладено Замовником за результатами цієї процедури закупівлі договір про закупівлю у межах строків, передбачених абзацами третім та четвертим пункту 49 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами). 3. Чому Замовником у межах цієї процедури закупівлі не оприлюднено тендерну документацію не пізніше ніж за сім днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
24.09.2024 12:16
Орган перевірки
28.09.2024 00:00
Документи повідомлення
24.09.2024 12:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2024 00:00
Замовник:
А4548
Контактний телефон:
0664759208
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
950 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2024 00:00
Замовник:
А4548
Контактний телефон:
0664759208
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності