Показати схожі тендери

Закупівля Тотальні ендопротези (ДК 021:2015 "33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму") від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-06-009956-a
Id Tender b7e03637c38b4797b3447519785623a0
План UA-P-2024-08-06-010844-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2024 16:52
Остання зміна 02.09.2024 16:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2024 16:51 до 15.08.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2024 16:51
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2024 16:51
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2024 13:52
до 22.08.2024 11:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 21.08.2024 14:25
до 28.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2024 11:31
до 02.09.2024 16:12
Період уточнень
з 06.08.2024 16:51 до 12.08.2024 00:00
Період оскарження
з 06.08.2024 16:51 до 12.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2024 13:52 до 22.08.2024 11:31
Період кваліфікації
з 16.08.2024 13:52 до 22.08.2024 11:31
Основні параметри
Тотальні ендопротези (ДК 021:2015 "33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму")
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 000 000 грн.
Тотальні ендопротези (ДК 021:2015 "33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму")
Назва предмета закупівлі
Тотальні ендопротези (ДК 021:2015 "33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму")
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.08.2024 13:29
Закінчення аукціону
16.08.2024 13:52
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 7 (штуки)
Тотальні ендопротези колінного суглоба цементної фіксації
Опис предмета закупівлі
Тотальні ендопротези колінного суглоба цементної фіксації
Код ДК 021:2015
33183200-8 - Ортопедичні протези
Код НК 024:2023
33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вулиця Сумської артбригади, 13
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементної фіксації
Опис предмета закупівлі
Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементної фіксації
Код ДК 021:2015
33183200-8 - Ортопедичні протези
Код НК 024:2023
33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вулиця Сумської артбригади, 13
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "СУЛІНА НАТАЛІЯ МАКСИМІВНА"
Пропозиція:
993 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "Науково-виробнича фірма "КАТО"
Пропозиція:
926 100.02 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.08.2024 13:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Литвяк
Електронна пошта
Телефон
+380542701345
Сайт:
http://cmkl.sumy.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
05519480
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40021
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
м. Суми
Адреса
вул. Сумської артбригади, буд.13
Кваліфікація
Лот № 1 Тотальні ендопротези (ДК 021:2015 "33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму")
Період вимог/скарг з 21.08.2024 14:25 по 27.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
21.08.2024 14:25
-
21.08.2024 14:22
Звіт про оцінку
16.08.2024 13:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2024 16:18
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2024 16:18
Період вимог/скарг з 22.08.2024 11:31 по 28.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2024 11:31
Довідка НАЗК
22.08.2024 11:31
-
22.08.2024 11:29
Звіт про оцінку
21.08.2024 14:25
Витяг з ЄДР
21.08.2024 14:25
Витяг з ЄДР
21.08.2024 14:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-08-06-009956-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2220/97
993 000 грн.
993 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
02.09.2024
Строк дії договору з
02.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
7 (штуки)
Тотальні ендопротези колінного суглоба цементної фіксації
Номенклатура
Тотальні ендопротези колінного суглоба цементної фіксації
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
79 800
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Код НК 024:2023
33665 Ендопротез колінного суглоба повний із задньою стабілізацією
Номенклатура
6 (штуки)
Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементної фіксації
Номенклатура
Тотальні ендопротези кульшового суглоба безцементної фіксації
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
72 400
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Код НК 024:2023
33181 Ендопротез кульшового суглоба цілий з парою тертя метал-поліетилен

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05519480

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "СУЛІНА НАТАЛІЯ МАКСИМІВНА"
Повна назва
ФОП "СУЛІНА НАТАЛІЯ МАКСИМІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2601218782

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
02.09.2024 16:12
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-18-000008
Дата створення проекту
18.11.2024 10:12
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
18.11.2024 13:00
Дата публікації висновку про результати
29.11.2024 17:04
Дата завершення усунення порушень
05.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
10.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 987-41-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 554-51-87
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913671
Назва
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Луцьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.11.2024 № 51-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 15.11.2024 № 51-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2024-08-06-009956-a від 06.08.2024. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.11.2024 00:00
Документи рішення
18.11.2024 13:00
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом в.о. уповноваженої особи від 06.08.2024 року № 514 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції учасників ПП "Науково-виробничої фірми "КАТО" та ФОП «Суліної Наталії Максимівни»; протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 21.08.2024 № 526, від 22.08.2024 №527; договір про закупівлю від 02.09.2024 №97 на суму 993000,00 грн укладений з ФОП Суліною Наталією Максимівною (ІПН 2601218782); пояснення надане від 20.11.2024 через електронну систему закупівель, на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 18.11.2024.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі та її розміщення, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації, документів у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.11.2024 00:00
Дата публікації
29.11.2024 17:04
Документи висновку
29.11.2024 17:04
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Тотальні ендопротези (ДК 021:2015 "33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму")» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-06-009956-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації карається штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
18.11.2024 16:09
Орган перевірки
22.11.2024 00:00
Документи повідомлення
18.11.2024 16:09
-
Відповідь
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Тотальні ендопротези (ДК 021:2015 "33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму") (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-06-009956-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом - Тотальні ендопротези (ДК 021:2015 "33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму") (Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-08-06-009956-a) комунальне некомерційне підприємство «Центральна міська клінічна лікарня» Сумської міської ради надає пояснення (інформації, документів) з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі згідно переліку питань. 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру очікуваної вартості предмета закупівлі і визначено його технічні та якісні характеристики? Визначення потреби в товарах (номенклатура, кількісні та якісні показники тощо) здійснюється на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення діяльності замовника у минулих періодах та з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. До формування опису предмета закупівлі залучено відповідних фахівців замовника, які відповідають за подальше використання товарів, що будуть закуплені. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме розрахована на підставі отриманих комерційних пропозицій (за методом порівняння ринкових цін), з урахуванням суми коштів затверджених кошторисом.
Рішеня
20.11.2024 11:38
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2024 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380542701345
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2024 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380542701345
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності