Показати схожі тендери

Закупівля Засоби індивідуального захисту в асортименті від Банкнотно-монетний двір Національного банку України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-06-008493-a
Id Tender 33ad38bd33e34f5196760c553fb22823
План UA-P-2024-07-31-010247-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2024 15:26
Остання зміна 09.09.2024 12:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 573 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
15 000 грн. (0,95 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2024 15:19 до 15.08.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2024 15:19
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2024 15:19
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.08.2024 15:06
до 28.08.2024 12:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2024 16:00
до 03.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.08.2024 12:04
до 09.09.2024 12:09
Період уточнень
з 06.08.2024 15:19 до 12.08.2024 00:00
Період оскарження
з 06.08.2024 15:19 до 12.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.08.2024 15:06 до 28.08.2024 12:04
Період кваліфікації
з 16.08.2024 15:06 до 28.08.2024 12:04
Основні параметри
Засоби індивідуального захисту в асортименті
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 573 000 грн.
Засоби індивідуального захисту в асортименті
Назва предмета закупівлі
Засоби індивідуального захисту в асортименті
Очікувана вартість
1 573 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15000,0
0,95 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
16.08.2024 14:43
Закінчення аукціону
16.08.2024 15:06
Позиція : №1 190 (штуки)
Навушники протишумові
Опис предмета закупівлі
Навушники протишумові
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
190
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №2 65 (штуки)
Окуляри захисні відкритого типу
Опис предмета закупівлі
Окуляри захисні відкритого типу
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
65
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №3 250 (штуки)
Окуляри захисні закритого типу
Опис предмета закупівлі
Окуляри захисні закритого типу
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №4 6 (штуки)
Захисні окуляри для газозварювальника
Опис предмета закупівлі
Захисні окуляри для газозварювальника
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №5 18 (штуки)
Маска зварника "Хамелеон"
Опис предмета закупівлі
Маска зварника "Хамелеон"
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №6 81 (штуки)
Щиток захисний, прозорий
Опис предмета закупівлі
Щиток захисний, прозорий
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
81
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №7 2 100 (штуки)
Респіратор ЗМ К112 FFP2
Опис предмета закупівлі
Респіратор ЗМ К112 FFP2
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
2 100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №8 100 (штуки)
Напівмаска 3М (або еквівалент) серії 6000
Опис предмета закупівлі
Напівмаска 3М (або еквівалент) серії 6000
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №9 7 (штуки)
Повнолицьова маска серії 3М (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Повнолицьова маска серії 3М (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №10 500 (штуки)
Фільтр до масок 3М (або еквівалент) 6000, АВЕК1
Опис предмета закупівлі
Фільтр до масок 3М (або еквівалент) 6000, АВЕК1
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №11 65 (штуки)
Фартух прогумований
Опис предмета закупівлі
Фартух прогумований
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
65
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №12 18 (штуки)
Фартух прогумований кислотостійкий
Опис предмета закупівлі
Фартух прогумований кислотостійкий
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02222, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №13 15 (штуки)
Комбінезон захисний одноразовий
Опис предмета закупівлі
Комбінезон захисний одноразовий
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №14 6 (штуки)
Захисний комбінезон 3M 4565 (або еквівалент)
Опис предмета закупівлі
Захисний комбінезон 3M 4565 (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №15 110 (штуки)
Костюм захисний Л-1
Опис предмета закупівлі
Костюм захисний Л-1
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
110
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №16 250 (штуки)
Напальчники гумові
Опис предмета закупівлі
Напальчники гумові
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Позиція : №17 12 (штуки)
Протигаз шланговий ПШ-2 в комплекті
Опис предмета закупівлі
Протигаз шланговий ПШ-2 в комплекті
Код ДК 021:2015
35110000-8 - Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
02232, Україна, Київська область, Київ, м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Дата постачання по
13.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата за фактично прийнятий товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими особами сторін акта про приймання-передавання партії товару
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА
Пропозиція:
1 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Новотна Юлія Павлівна
Пропозиція:
999 995 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.08.2024 14:43
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.08.2024 14:18
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гриценко Владислав
Електронна пошта
Телефон
380445311123
Замовник
ЄДРПОУ
21575489
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Поштовий індекс
02222
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
м.Київ, вул. Пухівська, 7, Банкнотно-монетний двір
Кваліфікація
Лот № 1 Засоби індивідуального захисту в асортименті
Період вимог/скарг з 22.08.2024 16:00 по 28.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 Особливостей,Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей,Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП НОВОТНА Ю. П. за процедурою закупівлі — “35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Засоби індивідуального захисту в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 1 573 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – серпень 2024 року”, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2024 15:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2024 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОВОТНА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА, номер запису про проведення державної реєстрації: 25860000000006280 (далі – ФОП НОВОТНА Ю. П.) щодо закупівлі “35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Засоби індивідуального захисту в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 1 573 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – серпень 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. у складі тендерної пропозиції надано документи у формі електронного документа, на які не накладено УЕП або КЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, а саме: - документ “Тендерна пропозиція”; - документ “Таблиця відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам”; - документ “Лист-згода”; - документ “Довіреність”, що суперечить вимогам абзаців 2 та 16 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації. 1.2. Учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в довідці учасника у довільній формі, завіреній підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років зазначено договір на поставку Товару №38-В-РЕФ-23 від 10.03.23р, найменування замовника за договором: ДП «Адміністрація морських портів України». На підтвердження належного виконання вищевказаного договору, відповідно до умов договору, учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. не надані до довідки копії наступних документів: - договір (учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. завантажено договір за яким постачальником є Фізична особа Підприємець Заброскова Юлія Павлівна), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в довідці учасника у довільній формі, завіреній підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років зазначено Договір поставки №10/12 від 10.12.2018р., найменування замовника за договором: ТОВ «Аквафрост», загальна вартість договору та сума фактичного виконання договору: 138 700,00. На підтвердження належного виконання вищевказаного договору, відповідно до умов договору учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. не надані до довідки копії наступних документів: - договір (учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. завантажено договір за яким постачальником є Фізична особа Підприємець Заброскова Юлія Павлівна, відсутні підпис та відбиток печатки від іншої сторони за договором, загальна вартість договору становить 76 405,00 грн), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Абзац 2 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей в цій тендерній документації та завантаження нижченаведених документів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”: - документ “Тендерна пропозиція”; - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення такої вимоги замовником); - інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - інформація щодо залучення субпідрядників/співвиконавців (для закупівлі робіт або послуг); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інша інформація та документи, визначені у Додатку 1 до тендерної документації; - документи для учасника – фізичної особи/ фізичної особи-підприємця; - забезпечення тендерної пропозиції (у разі встановлення такої вимоги замовником).”| Абзац 16 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу: “Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам: 1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів); 2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому; 2) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім’я/ ініціалів та посади особи), (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку ненакладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його пропозиція буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (крім учасників-нерезидентів).” 2.2. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу завантажити: “Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей в цій тендерній документації та завантаження нижченаведених документів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”: - документ “Тендерна пропозиція”; - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення такої вимоги замовником); - інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - інформація щодо залучення субпідрядників/співвиконавців (для закупівлі робіт або послуг); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інша інформація та документи, визначені у Додатку 1 до тендерної документації; - документи для учасника – фізичної особи/ фізичної особи-підприємця; - забезпечення тендерної пропозиції (у разі встановлення такої вимоги замовником). Більш детальна інформація щодо документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначено у Додатку 1 до тендерної документації. … Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам: 1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів); 2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому; 2) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім’я/ ініціалів та посади особи), (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». 3.2. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.
Створено
19.08.2024 17:13
Надати до
20.08.2024 17:13
Період вимог/скарг з 28.08.2024 12:04 по 03.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідно до вимог Закону з урахуванням Особливостей та за результатами розгляду, визначити ФОП СУШИНА М. С. (РНОКПП 2924610224) з остаточною пропозицією – 1 000 000,00 грн з ПДВ, переможцем торгів щодо закупівлі “35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Засоби індивідуального захисту в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 1 573 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – серпень 2024 року”, та оприлюднити рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2024 15:19
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2024 15:19
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА, номер запису про проведення державної реєстрації в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань: 22300000000025617, РНОКПП 2924610224 (далі – ФОП СУШИНА М. С.) щодо закупівлі “35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Засоби індивідуального захисту в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 1 573 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – серпень 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ФОП СУШИНА М. С. у складі тендерної пропозиції на підтвердження належного виконання договорів, зазначених в довідці учасника у довільній формі, завіреної підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років, не надано платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.2. Учасником ФОП СУШИНА М. С. у складі тендерної пропозиції не надано довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції, що суперечить вимогам пункту 11 додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу завантажити: “Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.” 2.2. Пункт 11 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу завантажити: “Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції. Відповідно до пункту 42 Особливостей, Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. У разі відсутності листа-згоди та довіреності у складі тендерної пропозиції учасника, така пропозиція відхиляється із підстав визначених Законом.” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності. 3.2. Довіреність на посадову особу Замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції.
Створено
22.08.2024 16:31
Надати до
23.08.2024 16:31
Договір
UA-2024-08-06-008493-a-c1
Підписаний і діє
Номер
24-81-296
1 000 000 грн.
1 000 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
09.09.2024
Строк дії договору з
09.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
190 (штуки)
Навушники протишумові
Номенклатура
Навушники протишумові
Кількість
190
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
65 (штуки)
Окуляри захисні відкритого типу
Номенклатура
Окуляри захисні відкритого типу
Кількість
65
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
250 (штуки)
Окуляри захисні закритого типу
Номенклатура
Окуляри захисні закритого типу
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Захисні окуляри для газозварювальника
Номенклатура
Захисні окуляри для газозварювальника
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
18 (штуки)
Маска зварника "Хамелеон"
Номенклатура
Маска зварника "Хамелеон"
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
81 (штуки)
Щиток захисний, прозорий
Номенклатура
Щиток захисний, прозорий
Кількість
81
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
2 100 (штуки)
Респіратор ЗМ К112 FFP2
Номенклатура
Респіратор ЗМ К112 FFP2
Кількість
2 100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Напівмаска 3М (або еквівалент) серії 6000
Номенклатура
Напівмаска 3М (або еквівалент) серії 6000
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Повнолицьова маска серії 3М (або еквівалент)
Номенклатура
Повнолицьова маска серії 3М (або еквівалент)
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
500 (штуки)
Фільтр до масок 3М (або еквівалент) 6000, АВЕК1
Номенклатура
Фільтр до масок 3М (або еквівалент) 6000, АВЕК1
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
65 (штуки)
Фартух прогумований
Номенклатура
Фартух прогумований
Кількість
65
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
18 (штуки)
Фартух прогумований кислотостійкий
Номенклатура
Фартух прогумований кислотостійкий
Кількість
18
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
15 (штуки)
Комбінезон захисний одноразовий
Номенклатура
Комбінезон захисний одноразовий
Кількість
15
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Захисний комбінезон 3M 4565 (або еквівалент)
Номенклатура
Захисний комбінезон 3M 4565 (або еквівалент)
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
110 (штуки)
Костюм захисний Л-1
Номенклатура
Костюм захисний Л-1
Кількість
110
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
250 (штуки)
Напальчники гумові
Номенклатура
Напальчники гумові
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.
Номенклатура
12 (штуки)
Протигаз шланговий ПШ-2 в комплекті
Номенклатура
Протигаз шланговий ПШ-2 в комплекті
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 13 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Повна назва
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21575489

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА
Повна назва
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СУШИНА МАРИНА СЕРГІЇВНА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2924610224

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
09.09.2024 12:09
-
09.09.2024 12:01
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 573 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2024 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 573 000 грн.
Період подання пропозицій
до 15.08.2024 12:00
Замовник:
Банкнотно-монетний двір Національного банку України
Контактний телефон:
380445311123
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності