Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах, поданих учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ НОВОТНА ЮЛІЯ ПАВЛІВНА, номер запису про проведення державної реєстрації: 25860000000006280 (далі – ФОП НОВОТНА Ю. П.) щодо закупівлі “35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Засоби індивідуального захисту в асортименті), очікувана вартість закупівлі – 1 573 000,00 грн з ПДВ, процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями), початок проведення закупівлі – серпень 2024 року”. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. у складі тендерної пропозиції надано документи у формі електронного документа, на які не накладено УЕП або КЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, а саме: - документ “Тендерна пропозиція”; - документ “Таблиця відповідності технічним, якісним та кількісним вимогам”; - документ “Лист-згода”; - документ “Довіреність”, що суперечить вимогам абзаців 2 та 16 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації. 1.2. Учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в довідці учасника у довільній формі, завіреній підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років зазначено договір на поставку Товару №38-В-РЕФ-23 від 10.03.23р, найменування замовника за договором: ДП «Адміністрація морських портів України». На підтвердження належного виконання вищевказаного договору, відповідно до умов договору, учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. не надані до довідки копії наступних документів: - договір (учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. завантажено договір за яким постачальником є Фізична особа Підприємець Заброскова Юлія Павлівна), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 1.3. Учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в довідці учасника у довільній формі, завіреній підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років зазначено Договір поставки №10/12 від 10.12.2018р., найменування замовника за договором: ТОВ «Аквафрост», загальна вартість договору та сума фактичного виконання договору: 138 700,00. На підтвердження належного виконання вищевказаного договору, відповідно до умов договору учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. не надані до довідки копії наступних документів: - договір (учасником ФОП НОВОТНА Ю. П. завантажено договір за яким постачальником є Фізична особа Підприємець Заброскова Юлія Павлівна, відсутні підпис та відбиток печатки від іншої сторони за договором, загальна вартість договору становить 76 405,00 грн), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, що суперечить вимогам пункту 2 додатку 1 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1. Абзац 2 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу: “Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей в цій тендерній документації та завантаження нижченаведених документів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”: - документ “Тендерна пропозиція”; - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення такої вимоги замовником); - інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - інформація щодо залучення субпідрядників/співвиконавців (для закупівлі робіт або послуг); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інша інформація та документи, визначені у Додатку 1 до тендерної документації; - документи для учасника – фізичної особи/ фізичної особи-підприємця; - забезпечення тендерної пропозиції (у разі встановлення такої вимоги замовником).”| Абзац 16 пункту 1 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу: “Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам: 1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів); 2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому; 2) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім’я/ ініціалів та посади особи), (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє УЕП або КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify Під час перевірки УЕП або КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації або у випадку ненакладення учасником УЕП або КЕП відповідно до умов тендерної документації, учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом 1 частини 3 статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, та його пропозиція буде відхилена на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей (крім учасників-нерезидентів).” 2.2. Пункт 2 додатку 1 до тендерної документації містить вимогу завантажити: “Інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям(ю): - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 1) Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); 2) До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. 3) У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.” 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей в цій тендерній документації та завантаження нижченаведених документів, які надаються в сканованому вигляді в форматі Portable Document Format (PDF) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом відповідно до Закону України “Про електронні документи та електронний документообіг” та Закону України “Про електронні довірчі послуги”: - документ “Тендерна пропозиція”; - інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі встановлення такої вимоги замовником); - інформація щодо наявності/відсутності підстав, установлених у пункті 47 Особливостей; - інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - інформація щодо залучення субпідрядників/співвиконавців (для закупівлі робіт або послуг); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - інша інформація та документи, визначені у Додатку 1 до тендерної документації; - документи для учасника – фізичної особи/ фізичної особи-підприємця; - забезпечення тендерної пропозиції (у разі встановлення такої вимоги замовником). Більш детальна інформація щодо документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції визначено у Додатку 1 до тендерної документації. … Тендерна пропозиція учасника має відповідати таким вимогам: 1) якщо у складі тендерної пропозиції є хоча б один сканований документ, потрібно накласти удосконалений електронний підпис на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) на тендерну пропозицію (крім учасників-нерезидентів); 2) якщо у складі тендерної пропозиції документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо; 3) якщо у складі тендерної пропозиції містяться і скановані, і електронні документи, потрібно накласти УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо пропозиція учасника містить лише скановані документи і кожен з цих документів підписаний УЕП або КЕП окремо, то учасник може не накладати УЕП або КЕП на тендерну пропозицію в цілому; 2) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено УЕП або КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій УЕП або КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ім’я/ ініціалів та посади особи), (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». 3.2. Довідка учасника у довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи, про наявність досвіду виконання аналогічного(-их) за предметом закупівлі договору(-ів) за останні шість років (аналогічним вважається виконаний договір (завершений не пізніше дати подання тендерної пропозиції) про закупівлю засобів індивідуального захисту в асортименті) (далі – договір) з наступною інформацією: предмет договору, найменування контрагента, загальна вартість договору, сума фактичного виконання договору, наявність/відсутність рекламацій за договором та номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro.gov.ua (за наявності); До довідки повинні бути надані копії документів, що підтверджують належне виконання договору, відповідно до умов договору, а саме: - договір, - додатковий(-і) договір(-и) / угода(-и) (за наявності), - акт(-ти) або інші документи, за формою, передбаченою договором, що свідчать про виконання договору, - платіжні документи (квитанції, платіжні доручення тощо) з відміткою банківської установи про оплату(-и) згідно договору. У разі розбіжності між загальною вартістю договору і сумою фактичного виконання договору, та відсутності додаткового(-их) договору(-ів) / угод (-и) про зміну загальної вартості договору та / або інших документів, за формою, передбаченою договором, що свідчать про зміну загальної вартості договору, повинно бути надане детальне пояснення про виникнення зазначеної розбіжності.