Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв від Одеська обласна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-06-006668-a
Id Tender 87c58755e2dd4a518f03dd39df2514a4
План UA-P-2024-08-06-000494-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 06.08.2024 14:17
Остання зміна 30.08.2024 12:14
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 06.08.2024 14:08 до 14.08.2024 17:00
Завершено
Період уточнень
з 06.08.2024 14:08
до 11.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 06.08.2024 14:08
до 11.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.08.2024 13:16
до 21.08.2024 17:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2024 11:40
до 27.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 21.08.2024 17:12
до 30.08.2024 12:14
Період уточнень
з 06.08.2024 14:08 до 11.08.2024 00:00
Період оскарження
з 06.08.2024 14:08 до 11.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.08.2024 13:16 до 21.08.2024 17:12
Період кваліфікації
з 15.08.2024 13:16 до 21.08.2024 17:12
Основні параметри
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
100 000 грн.
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв
Очікувана вартість
100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.08.2024 12:53
Закінчення аукціону
15.08.2024 13:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв
Код ДК 021:2015
50320000-4 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65032, Україна, Одеська область, Одеса, проспект Шевченка,4
Дата постачання по
31.12.2024 14:13
Документи позиції
06.08.2024 14:13
Тендерна документація
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ЖАННА МИКОЛАЇВНА
Пропозиція:
84 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Сагайдак Тетяна Михайлівна
Пропозиція:
85 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.08.2024 12:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2024 14:17
Оголошення про проведення закупівлі
06.08.2024 14:08
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рудик Андрій Михайлович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380487189623
Факс
+380487189562
Сайт:
http://oblrada.od.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
25042882
Повна назва
Одеська обласна рада
Поштовий індекс
65032
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
проспект Шевченка, 4
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв
Період вимог/скарг з 19.08.2024 11:40 по 25.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, а саме, довідку про досвід виконання аналогічного договору та аналогічний договір який не відповідає вимогам Додатку №3 ТД Замовника, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення.
Документи кваліфікації
19.08.2024 11:40
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
15.08.2024 13:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2024 14:08
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2024 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ЖАННА МИКОЛАЇВНА код ЄДРПОУ 2136007285 (далі – Учасник), виявлено наступні невідповідності: - відповідно до розділу VI. Результати торгів та укладання договору про закупівлю п.3 Проект договору про закупівлю тендерної документації - Разом з тендерною документацією в Додатку 6 подається проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов (проект договору є складовою та невід’ємною частиною цієї тендерної документації). Так, Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано проект договору без зазначення змін його умов; - відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Довідка про досвід виконання аналогічного договору за 2023 рік повинна містити повну назву замовника, зазначення контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору та предмета закупівлі (в переліку техніки повинні обов’язково бути принтери Xerox формату А4 для великих робочих груп та документ-сканери Xerox та Epson переліку техніки повинні обов’язково бути принтери Xerox формату А4 для великих робочих груп та документ-сканери Xerox та Epson). Так, Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано довідку про досвід виконання аналогічного договору яка не визначає вимоги Додатка №3 до тендерної документації; - відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Учасник повинен надати завірену копію договору з додатками (якщо такі зазначені у договорі та є його невід’ємною частиною) аналогічний предмету закупівлі відповідно до Довідки про досвід виконання аналогічного договору. Так, Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано копію аналогічного договору який не визначає вимоги Додатка №3 до тендерної документації. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ РАДЧЕНКО ЖАННА МИКОЛАЇВНА код ЄДРПОУ 2136007285 необхідно надати у строк, визначений Особливостями проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов та Довідку про досвід виконання аналогічного договору і аналогічний договір де є усі вимоги зазначені у Додатку №3 до тендерної документації.
Створено
16.08.2024 15:30
Надати до
17.08.2024 15:30
Період вимог/скарг з 21.08.2024 17:12 по 27.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2024 17:12
Довідка НАЗК
21.08.2024 17:12
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
19.08.2024 11:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2024 14:08
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
06.08.2024 14:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Сагайдак Тетяна Михайлівна код ЄДРПОУ 3179613720 (далі – Учасник), виявлено наступні невідповідності: - відповідно до Додатку №3 до тендерної документації Довідка про досвід виконання аналогічного договору за 2023 рік повинна містити повну назву замовника, зазначення контактної інформації (адреса, телефон), періоду виконання договору та предмета закупівлі (в переліку техніки повинні обов’язково бути принтери Xerox формату А4 для великих робочих груп та документ-сканери Xerox та Epson переліку техніки повинні обов’язково бути принтери Xerox формату А4 для великих робочих груп та документ-сканери Xerox та Epson). Так, Учасником на виконання вищезазначеної вимоги надано довідку про досвід виконання аналогічного договору яка не визначає вимоги Додатка №3 до тендерної документації; - відповідно до Додатку №10 Учасник для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) повинен надати позитивний(і) відгук(и) від замовника(ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику Фізична особа-підприємець Сагайдак Тетяна Михайлівна код ЄДРПОУ 3179613720 необхідно надати у строк, визначений Особливостями Довідку про досвід виконання аналогічного договору та позитивний відгук від замовника про належне виконання учасником договору зазначеного у довідці.
Створено
20.08.2024 15:09
Надати до
21.08.2024 15:09
Договір
UA-2024-08-06-006668-a-b1
Завершився
Номер
42/08-п
77 005 грн.
77 005 грн.
Без ПДВ
Підписано
28.08.2024
Строк дії договору з
28.08.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
77 005
Сума оплати за договором без ПДВ
77 005
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв
Номенклатура
Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів та комп’ютерних периферійних пристроїв
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Одеська обласна рада
Повна назва
Одеська обласна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25042882

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Сагайдак Тетяна Михайлівна
Повна назва
Фізична особа-підприємець Сагайдак Тетяна Михайлівна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3179613720

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
30.08.2024 12:14
Повідомлення про договір
30.12.2024 15:36
Повідомлення про договір
30.12.2024 18:15
Повідомлення про договір
Зміни до договору
30.12.2024
Статус
Опубліковано
Номер
№ 1
Зменшення обсягів закупівлі
Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Документи зміни договору
30.12.2024 15:34
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2024 17:00
Замовник:
Одеська обласна рада
Контактний телефон:
+380487189623
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2024 17:00
Замовник:
Одеська обласна рада
Контактний телефон:
+380487189623
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності