Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт з усунення аварійного стану мереж опалення будівлі за адресою: вул. Квітки-Основ’яненка, 7, м. Харків від Харківська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-05-010907-a
План UA-P-2024-08-05-013302-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 04.09.2024 14:57
Остання зміна 04.09.2024 14:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 506 885 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 534.42 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2024 17:41 до 14.08.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2024 17:41
до 11.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2024 17:41
до 11.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 14.08.2024 00:00
до 19.08.2024 12:50
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2024 12:50
до 25.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.08.2024 12:50
до 04.09.2024 14:57
Період уточнень
з 05.08.2024 17:41 до 11.08.2024 00:00
Період оскарження
з 05.08.2024 17:41 до 11.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 14.08.2024 00:00 до 19.08.2024 12:50
Період кваліфікації
з 14.08.2024 00:00 до 19.08.2024 12:50
Основні параметри
Поточний ремонт з усунення аварійного стану мереж опалення будівлі за адресою: вул. Квітки-Основ’яненка, 7, м. Харків
послуги
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 506 885 грн.
Поточний ремонт з усунення аварійного стану мереж опалення будівлі за адресою: вул. Квітки-Основ’яненка, 7, м. Харків
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт з усунення аварійного стану мереж опалення будівлі за адресою: вул. Квітки-Основ’яненка, 7, м. Харків
Очікувана вартість
6 506 885 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32534,42
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт з усунення аварійного стану мереж опалення будівлі за адресою: вул. Квітки-Основ’яненка, 7, м. Харків
Код ДК 021:2015
45454100-5 - Відновлювальні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
61003, Україна, Харківська область, Харків, вул. Квітки-Основ’яненка, 7
Дата постачання по
15.11.2024 00:00
Умова оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату послуги в безготівковій формі, у розмірі 100% вартості, протягом 90 календарних днів з моменту підписання Сторонами Акта
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГІДРА БУД МОНТАЖ"
Пропозиція:
6 482 296.91 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
06.08.2024 15:24
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Майстренко Вікторія
Електронна пошта
Телефон
380677278454
Замовник
ЄДРПОУ
04059243
Назва (англійською мовою)
Kharkiv City Council
Повна назва
Харківська міська рада
Повна назва (англійською мовою)
Kharkiv City Council
Поштовий індекс
61003
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
майдан Конституції, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт з усунення аварійного стану мереж опалення будівлі за адресою: вул. Квітки-Основ’яненка, 7, м. Харків
Період вимог/скарг з 19.08.2024 12:50 по 25.08.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2024 12:50
Довідка НАЗК
19.08.2024 12:50
-
documentType.award.awardNotice
14.08.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2024 17:21
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2024 17:21
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1.1. Тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження наявності обладнання, вказаного учасником у третій графі таблиці Форми І ( Шліфмашина кутова Dnipro-M GS-120S), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал (оригінали) чи копію (копії) документу (документів), що підтверджує (підтверджують) право власності або оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, або залучення тощо: договору (договорів) купівлі – продажу, та/або акта (актів) введення в експлуатацію, та/або накладної (накладних) на придбання товару, та/або договору (договорів) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу, та/або договору (договорів) про співпрацю, та/або договору (договорів) користування чи надання послуг тощо (поданий (подані) договір (договори) оренди/суборенди/лізингу/сублізингу/про співпрацю/користування/ надання послуг, повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату кінцевого строку подання тендерної пропозиції). 1.2. Тендерна пропозиція учасника не містить у таблиці за Формою ІІ (з урахуванням видів та обсягів надання послуги, наведених у додатоку 4 до тендерної документації учасник обов?язково повинен зазначити інформацію про керівний склад учасника (для учасника - юридичної особи), про наявність фахівців інженерно-технічної кваліфікації з будівельною освітою, у тому числі обов’язкова наявність: головного інженера, виконавця робіт. 1.3. В довідці учасника тендерній пропозиції, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуги, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за Формою ІІ наведена інформація, не відповідає документам (інформації) наданим в пропозиції учасника. 1.4. Тендерна пропозиція учасника не містить лист-гарантію про те що учасник несе повну відповідальність за дотримання персоналом правил техніки безпеки та протипожежної безпеки, у відповідності до вимог діючого законодавства 2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: УЧАСНИКОМ НЕ ДОТРИМАНО ВИМОГИ ЗАМОВНИКА, ВСТАНОВЛЕНІ У ТЕНДЕРНІЙ ДОКУМЕНТАЦІЇ, а саме: 2.1. невідповідність вимогам пп. 1.3. п.1. Додатку 2 до тендерної документації «СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ» 2.2. невідповідність вимогам пп. 2.1. п.2. Додатку 2 до тендерної документації «СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ» 2.3. невідповідність вимогам пп. 2.1., 2.2. п.2. Додатку 2 до тендерної документації «СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ УСТАНОВЛЕНИМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ, З УРАХУВАННЯМ ПОЛОЖЕНЬ ОСОБЛИВОСТЕЙ» 2.4. невідповідність вимогам п4 розділу «ТЕХНІЧНІ ТА ІНШІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» Додатку 4 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» 3. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі (UA-2024-08-05-010907-a ). У разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВ «ГІДРА БУД МОНТАЖ», буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178.
Створено
16.08.2024 9:32
Надати до
17.08.2024 9:32
Договір
UA-2024-08-05-010907-a-c1
Підписаний і діє
Номер
105-24
6 482 296.91 грн.
5 401 914.09 грн.
З ПДВ
Підписано
04.09.2024
Строк дії договору з
04.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт з усунення аварійного стану мереж опалення будівлі за адресою: вул. Квітки-Основ’яненка, 7, м. Харків
Номенклатура
Поточний ремонт з усунення аварійного стану мереж опалення будівлі за адресою: вул. Квітки-Основ’яненка, 7, м. Харків
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
15 листопада 2024 р.
Документи договору
04.09.2024 14:56
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 506 885 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2024 00:00
Замовник:
Харківська міська рада
Контактний телефон:
380677278454
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 506 885 грн.
Період подання пропозицій
до 14.08.2024 00:00
Замовник:
Харківська міська рада
Контактний телефон:
380677278454
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності