Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2 від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-05-007444-a
Id Tender 15037d746b934284af2c95ad2a6f751d
План UA-P-2024-07-18-005577-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.08.2024 14:47
Остання зміна 13.09.2024 14:46
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 820 832 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
118 208.32 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.08.2024 14:47 до 21.08.2024 17:00
Завершено
Період уточнень
з 05.08.2024 14:47
до 18.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 05.08.2024 14:47
до 18.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.08.2024 12:19
до 06.09.2024 07:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2024 15:02
до 12.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.09.2024 07:55
до 13.09.2024 14:46
Період уточнень
з 05.08.2024 14:47 до 18.08.2024 00:00
Період оскарження
з 05.08.2024 14:47 до 18.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 22.08.2024 12:19 до 06.09.2024 07:55
Період кваліфікації
з 22.08.2024 12:19 до 06.09.2024 07:55
Основні параметри
ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 820 832 грн.
Роботи «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №106415 комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м.Київ, проспект Валерія Лобановського,2»
Назва предмета закупівлі
Роботи «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №106415 комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м.Київ, проспект Валерія Лобановського,2»
Очікувана вартість
11 820 832 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
118208,32
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
22.08.2024 11:56
Закінчення аукціону
22.08.2024 12:19
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
03037, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ЛОБАНОВСЬКОГО ВАЛЕРІЯ, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Грін Трейдінг"
Пропозиція:
11 813 246.4 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ."
Пропозиція:
11 350 044.08 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.08.2024 11:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.08.2024 16:10
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Омельчук Л.С.
Електронна пошта
Телефон
380442498025
Сайт:
http://5roddom.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
01993730
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
03037
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ ЛОБАНОВСЬКОГО ВАЛЕРІЯ, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №106415 комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м.Київ, проспект Валерія Лобановського,2»
Період вимог/скарг з 27.08.2024 15:02 по 02.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція учасника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 44668048), надана для участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №106415 Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м.Київ, проспект Валерія Лобановського,2» код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, відповідає тендерній документації на закупівлю. Підстави відхилення пропозиції: відсутні. За результатами проведеної процедури закупівлі UA-2024-08-05-007444-а, визнати переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 44668048) та погодити намір укласти договір за результатами проведеної закупівлі з цим учасником.
Документи кваліфікації
27.08.2024 15:02
Довідка НАЗК
27.08.2024 15:02
-
22.08.2024 12:19
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 05.09.2024 18:21 по 11.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ» (код ЄДРПОУ 44668048) листом від 04.09.2024 №04-9/1 повідомлено про відмову від підписання договору про виконання робіт по закупівлі UA-2024-08-05-007444-а. Згідно підпункту 3 пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) зі змінами пропозиція учасника відхиляється
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2024 14:47
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
05.08.2024 14:47
Період вимог/скарг з 06.09.2024 07:55 по 12.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Пропозиція учасника ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 40729651), надана для участі у відкритих торгах з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт захисної споруди цивільного захисту №106415 Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м.Київ, проспект Валерія Лобановського,2» код ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація UA-2024-08-05-007444-а, відповідає тендерній документації на закупівлю. Підстави відхилення пропозиції: відсутні. За результатами проведеної процедури закупівлі UA-2024-08-05-0074444-а, визнати переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «ГРІН ТРЕЙДІНГ» (код ЄДРПОУ 40729651) та погодити намір укласти договір за результатами проведеної закупівлі з цим учасником.
Документи кваліфікації
06.09.2024 07:55
Довідка НАЗК
06.09.2024 07:55
-
05.09.2024 18:21
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-08-05-007444-a-a2
Підписаний і діє
Номер
09/2
11 813 246.4 грн.
9 844 372 грн.
З ПДВ
Підписано
12.09.2024
Строк дії договору з
12.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2
Номенклатура
Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01993730

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Грін Трейдінг"
Повна назва
ТОВ "Грін Трейдінг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40729651

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.09.2024 14:46
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-10-000016
Дата створення проекту
10.10.2024 09:26
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
10.10.2024 11:54
Дата публікації висновку про результати
01.11.2024 15:38
Дата завершення усунення порушень
16.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
01.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 09.10.2024 № 274 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 04 жовтня 2024 року № 128-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 54 UA-2024-08-05-007444-a 05.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
09.10.2024 00:00
Документи рішення
10.10.2024 11:54
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок № 5» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 25.07.2024 № 25 зі змінами від 02.08.2024 № 27, від 07.08.2024 № 27-1, від 13.08.2024 № 27-2, від 14.08.2024 № 27-3 та від 16.08.2024 № 27-4 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Теп-кепітал» (далі – ТОВ «Теп-кепітал»), товариства з обмеженою відповідальністю «Грін Трейдінг» (далі – ТОВ «Грін Трейдінг»), протоколи уповноваженої особи Замовника від 26.08.2024 № 37, від 04.09.2024 № 38, від 05.06.2024 № 39, повідомлення про намір укласти договір від 06.09.2024, договір про закупівлю від 12.09.2024 № 09/2 (далі – договір) на суму 11 813 246,40 грн, додаткові угоди до договору від 18.09.2024 № 1, від 07.10.2024 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 19.09.2024, від 09.10.2024, пояснення Замовника, надані 17.10.2024 через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу встановлено, що підпунктом 5.5.4. пункту 5 розділу 3 тендерної документації та пункту 8 додатку 5 до тендерної документації визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. З цією метою у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати згоду на звернення замовника за підтвердженням інформації, наданої учасником в частині направлення запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій (далі – згода на звернення) та оформлену відповідно до вимог цивільного законодавства довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв'язок з учасниками, що передбачена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, на право отримання інформації (далі – довіреність) щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у пункті 47 Постанови, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації із зазначенням строку дії не менше, ніж строк дії тендерної пропозиції. Відповідно до абзацу першого пункту 3 Особливостей замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводити закупівлі відповідно до Закону з урахуванням цих особливостей. Абзацом першим пункту 28 Особливостей визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель визначених Законом. Абзацом першим пункту третього статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Абзацом першим пункту 42 Особливостей визначено, що Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Зазначене вказує, що вимогами пункту 42 Особливостей передбачено можливість здійснення виключно самостійних дій Замовника щодо підтвердження інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, і ніяким чином не установлено обмежень щодо надання на це згоди учасника торгів, зокрема, шляхом включення до складу тендерної пропозиції вимоги про надання довіреності та згоди на звернення. Отже, тендерна документація Замовника складена з порушенням вимог пунктів 3, 28, 42 Особливостей та пункту третього статті 22 Закону, в частині вимоги щодо надання довіреності та згоди на звернення за підтвердженням інформації, наданої учасником в частині направлення запитів до органів державної влади, підприємств, установ, організацій.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог пунктів 3, 28, 42 Особливостей, пункту третього статті 22 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Теп-кепітал» та ТОВ «Грін Трейдінг», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
31.10.2024 00:00
Дата публікації
01.11.2024 15:38
Документи висновку
01.11.2024 15:38
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Держаудитслужба України КНП «Перинатальний центр м. Києва» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) – правонаступник КНП «Київський міський пологовий будинок №5» згідно рішення Київської міської ради від 05.10.2023 №7109/7150 «Про реорганізацію КНП «Київський міський пологовий будинок №5» шляхом приєднання до КНП «Перинатальний центр м.Києва», щодо вимог Держаудитслужби України про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель за результатами моніторингу закупівлі ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-05-007444-a) повідомляє наступне. Уповноваженій особі, відповідальній за проведення закупівель/спрощених закупівель КНП «Перинатальний центр м. Києва», вказано на необхідність формування тендерної документації з дотриманням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 зі змінами, та недопущення у подальшому випадків внесення до тендерної документації умов, що не відповідають вимогам законодавства.
Дата публікації
07.11.2024 15:26
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2» (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-05-007444-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів (дефектних актів, експертних звітів, локальних кошторисів, підсумкових відомостей, договірної ціни з розрахунками, пояснювальної записки тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.10.2024 12:31
Орган перевірки
19.10.2024 00:00
Документи повідомлення
15.10.2024 12:32
-
Відповідь
Обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі«ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Капітальний ремонт укриття Комунального некомерційного підприємства «Київський міський пологовий будинок №5» за адресою: 03037, м. Київ, проспект Валерія Лобановського, 2»
Розмір бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначена на підставі експертного звіту щодо розгляду проектної документації на будівництво №240627-06/А від 27.06.2024 та зведеного кошторисного розрахунку.
Рішеня
17.10.2024 08:26
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 820 832 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2024 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442498025
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 820 832 грн.
Період подання пропозицій
до 21.08.2024 17:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380442498025
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності