Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП). від Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-08-02-011161-a
Id Tender 936b3a0f030644099dfd038bd948b8c5
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.08.2024 18:39
Остання зміна 30.09.2024 13:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
77 896 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
778 960 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.08.2024 18:37 до 10.08.2024 17:26
Завершено
Період уточнень
з 02.08.2024 18:37
до 07.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.08.2024 18:37
до 07.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.08.2024 11:34
до 18.09.2024 09:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.08.2024 09:22
до 24.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 18.09.2024 09:55
до 30.09.2024 13:51
Період уточнень
з 02.08.2024 18:37 до 07.08.2024 00:00
Період оскарження
з 02.08.2024 18:37 до 07.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2024 11:34 до 18.09.2024 09:55
Період кваліфікації
з 12.08.2024 11:34 до 18.09.2024 09:55
Основні параметри
Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
77 896 000 грн.
Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП).
Назва предмета закупівлі
Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП).
Очікувана вартість
77 896 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
778960,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.08.2024 11:05
Закінчення аукціону
12.08.2024 11:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП).
Код ДК 021:2015
44310000-6 - Вироби з дроту
Кількість
7 000
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Сумська область
Дата постачання по
31.10.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар, після підписання Сторонами накладної та акту прийому-передачі Товару.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
Пропозиція:
69 993 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)"
Пропозиція:
60 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНІТ ПРЕСТИЖ ВІП"
Пропозиція:
56 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.08.2024 11:05
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Світлана Нехрюк
Електронна пошта
Телефон
+380506342229
Замовник
ЄДРПОУ
04014045
Повна назва
Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
40030
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
місто Суми
Адреса
ВУЛИЦЯ ШИШКАРІВСЬКА, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП).
Період вимог/скарг з 16.08.2024 09:22 по 22.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.08.2024 09:22
-
16.08.2024 09:19
-
12.08.2024 11:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 18:27
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 18:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей Зміст Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "Граніт Престиж ВІП" (далі Учасник) в процедурі закупівлі UA-2024-08-02-011161-a, відкриті торги з Особливостями за предметом закупівлі: «Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (код ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту) виявлено наступні невідповідності: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно Додатку № 1 до тендерної Документації «Технічні вимоги на закупівлю матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту) на підтвердження відповідності товару вимогам, зазначеним у цьому додатку, з переліку документів, які підтверджують якість товару від Учасників вимагалося надати: сертифікат на систему управління якістю стосовно розробки, виготовлення виробів з дроту; сертифікат відповідності продукції, виданий уповноваженим органом з сертифікації; ТУ на виготовлення виробу; формуляр з відміткою ВТК ( за наявності) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при постачанні товару. - Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності товару щодо закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) вимогам, зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації, Учасник надав Технічні Умови: ТУ У 25.9-08680075-002:2018 «МАЛОПОМІТНА ПЕРЕШКОДА З ДРОТУ ТИПУ «МПП». Згідно Технічних умов на товар «Малопомітна перешкода з дроту типу «МПП» позначення перешкоди при замовленні: «Перешкода малопомітна з дроту типу «МПП» 10x5x1,4 ТУ У 25.9-08680075-002:2018», що не дає можливість встановлення відповідності малопомітної перешкоди вимогам товару, зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації, що підлягає закупівлі. Також, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник не надав сертифікату на систему управління якістю стосовно розробки, виготовлення виробів з дроту; сертифікату відповідності продукції, виданого уповноваженим органом з сертифікації; формуляру з відміткою ВТК ( за наявності) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при постачанні товару. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати Технічні Умови, які відповідають вимогам товару «Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (код ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту), зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації; сертифікат на систему управління якістю стосовно розробки, виготовлення виробів з дроту; сертифікат відповідності продукції, виданий уповноваженим органом з сертифікації та формуляр з відміткою ВТК (за наявності) виробника у відповідності до діючої програми забезпечення якості підприємства при постачанні товару. 1.2. Відповідно до вимог Додатка № 3 до тендерної Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та кваліфікаційним вимогам згідно із чинним законодавством України» на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник мав надати: довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (виконаних у 2022-2024 році в повному обсязі); копії документів на підтвердження виконання не менше ніж 3 договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме акти прийому-передачі, ТТН тощо (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору; - Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасником було надано копію договору за № 4 від 26.04.2023 року про надання послуг, предметом якого є виконання робіт «Виготовлення виробів з дроту – перешкоди «захист від диких тварин»», що не відповідає предмету договору щодо закупівлі «Матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП). Тобто даний договір не є аналогічним, а тому не відповідає вимогам зазначених в тендерній Документації Замовника. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підтвердження кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник має надати довідку в довільній формі про наявність досвіду виконання саме аналогічних договорів (виконаних у 2022-2024 році в повному обсязі); копії документів на підтвердження виконання не менше ніж 3 договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та документів, що підтверджують їх повне виконання, а саме акти прийому-передачі, ТТН тощо (в тому числі мають бути надані додаткові угоди щодо зміни істотних умов договору); лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, який виданий суб’єктом господарювання (з яким було укладено договір) із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору; 1.3. Відповідно до вимог Додатка № 6 до тендерної Документації «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник мав надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів Учасника, у тому числі якщо засновником Учасника є інша юридична особа; Крім того, від Учасника вимагалась довідка, складена в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних (або іншого установчого документу) обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції, а при наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління Учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надати копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право Учаснику на підписання договору на суму наданої пропозиції; Також, довідка, що містить відомості про Учасника (Додаток 5 до тендерної Документації); - Перелік виявлених невідповідностей. Учасником було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датою від 03.08.2023 року, що суперечить вимогам встановлених Замовником і передбачених додатком № 6 до тендерної Документації. Також, Учасник не надав довідку, складену в довільній формі, про відсутність або наявність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Відсутня довідка, що містить інформацію про Учасника за формою, передбаченою Додатком № 5 до тендерної Документації. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати довідку, складену в довільній формі, про відсутність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції або копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або інший документ згідно законодавства України, який дає право уповноваженій особі Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів Учасника, у тому числі якщо засновником Учасника є інша юридична особа. Також надати довідку, що містить інформацію про Учасника за формою, передбаченою Додатком № 5 до тендерної Документації. 1.4. Відповідно до пункту 7 розділу 1 тендерної Документації, документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Також, згідно з Додатком № 1 до тендерної Документації, оригінали документів, видані іноземними органами державної влади, які надаються разом із комерційною пропозицією, повинні бути легалізовані або засвідчені апостилем відповідно до вимог законодавства країни походження документу, а також бути офіційно переведені на українську мову (такий переклад повинен бути відповідним чином завірений). - Перелік виявлених невідповідностей. Учасником було надано сертифікат на скобу оцинковану з недотриманням вимог, зазначених в тендерній документації. Сертифікат на дріт сталевий канатний (DIN 2078, EN 10264-2/ ГОСТ 7372-79) відсутній. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати всі необхідні сертифікати, що підтверджують якість продукції та відповідають вимогам Замовника, у відповідності до вимог тендерної Документації та норм законодавства України. 1.5. Відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної Документації, якщо тендерна пропозиція Учасника містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. - Перелік виявлених невідповідностей. В тендерній пропозиції Учасника наявні і скановані, і електронні документи за наявністю накладеного КЕП/УЕП на тендерну документацію в цілому та без накладення КЕП/УЕП на кожний електронний документ тендерної пропозиції окремо. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Створено
14.08.2024 18:34
Надати до
15.08.2024 18:34
Період вимог/скарг з 19.08.2024 11:20 по 25.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2024 11:21
Довідка НАЗК
19.08.2024 11:20
-
Звіт про оцінку
16.08.2024 09:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 18:27
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 18:27
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення про усунення невідповідностей Зміст Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№55)» (далі Учасник) в процедурі закупівлі UA-2024-08-02-011161-a, відкриті торги з Особливостями за предметом закупівлі: «Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (код ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту) виявлено наступні невідповідності: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно Додатку № 1 до тендерної Документації «Технічні вимоги на закупівлю матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (ДК 021:2015-44310000-6: Вироби з дроту) на підтвердження відповідності товару вимогам, зазначеним у цьому додатку, з переліку документів, які підтверджують якість товару від Учасників вимагалося надати: Технічні умови на виготовлення виробу; - Перелік виявлених невідповідностей. На підтвердження відповідності товару щодо закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) вимогам, зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації, Учасник надав титульний аркуш : Технічні умови ТУ У 25.9-08680075-002:2018, які зареєстровані Мінекономрозвитку України 21.02.2018 за № 04725906/017224, Зміна № 1 від 17.11.2023 № 04725906/017224/01, Зміна № 2 від 15.01.2024 № 04725906/017224/02, що не дає можливість встановлення відповідності малопомітної перешкоди вимогам товару, зазначеним у додатку №1 до тендерної Документації, що підлягає закупівлі. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати Технічні умови на виготовлення виробу в повному обсязі. 1.2. Відповідно до вимог Додатка № 6 до тендерної Документації «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Учасник мав надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів Учасника, у тому числі якщо засновником Учасника є інша юридична особа; Крім того, від Учасника вимагалась довідка, складена в довільній формі, про відсутність обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції, а при наявності обмежень у Статуті (або іншому установчому документі) органів управління Учасника на укладання договорів, відповідно до Господарського кодексу України, обов’язково надати копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства, або інший документ згідно законодавства, який дає право Учаснику на підписання договору на суму наданої пропозиції; - Перелік виявлених невідповідностей. Учасником було надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань датою від 14.02.2024 року, що суперечить вимогам встановлених Замовником і передбачених додатком № 6 до тендерної Документації. Також, Учасник не надав довідку, складену в довільній формі, про відсутність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати довідку, складену в довільній формі, про відсутність Статутних обмежень щодо права уповноваженої особи Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції або копію рішення загальних зборів учасників (засновників) товариства або інший документ згідно законодавства України, який дає право уповноваженій особі Учасника на підписання договору на суму наданої пропозиції. Надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань або будь-який інший документ датою видачі не раніше дати оголошення закупівлі, що містить повну інформацію про кінцевих бенефіціарів Учасника, у тому числі якщо засновником Учасника є інша юридична особа. 1.3. Відповідно до вимог Додатка № 3 до тендерної Документації «Інформація про спосіб документального підтвердження відповідності Учасників встановленим критеріям та кваліфікаційним вимогам згідно із чинним законодавством України», Учасник мав надати довідку, складену в довільній формі, з інформацією щодо відсутності в Учасника невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання договору. - Перелік виявлених невідповідностей. Учасник в своїй тендерній пропозиції надав довідку доведення надійності, в якій вказано, що даний Учасник жодного разу не перебував в обставинах, зазначених у абзаці 14 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178. Згідно постанови КМУ від 02.04.2024 року № 382, абзац 14 пункту 47 цих Особливостей виключено. - Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати довідку, складену в довільній формі, з інформацією щодо відсутності в Учасника невиконаних зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із цим самим Замовником, що призвело до його дострокового розірвання і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання договору ( п. 45 Особливостей).
Створено
16.08.2024 13:33
Надати до
17.08.2024 13:33
Період вимог/скарг з 18.09.2024 08:55 по 24.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Департаментом капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (Код ЄДРПОУ:04014045) було прийнято рішення про скасувавання рішення про визначення ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)" (код ЄДРПОУ: 08680075) переможцем процедури закупівлі — "Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженернотехнічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024- 08-02-011161-a за результатом розгляду скарги АМКУ.
Документи кваліфікації
18.09.2024 08:55
-
18.09.2024 08:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 18:27
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 18:27
Період вимог/скарг з 18.09.2024 09:55 по 24.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2024 09:55
Довідка НАЗК
18.09.2024 09:55
-
18.09.2024 09:46
-
18.09.2024 08:55
Витяг з ЄДР
Угоди
UA-2024-08-02-011161-a-b2
Підписаний і діє
Номер
20
69 993 000 грн.
58 327 500 грн.
З ПДВ
Підписано
25.09.2024
Строк дії договору з
25.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
7 000 (комплект)
Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП).
Номенклатура
Матеріали, вироби, конструкції для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП).
Кількість
7 000
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
8 332.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 жовтня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04014045

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
Повна назва
ТОВ "ЮГСТАЛЬ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37941143

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
30.09.2024 13:51
-
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-09-20-000016
Дата створення проекту
20.09.2024 15:08
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
20.09.2024 16:52
Дата публікації висновку про результати
07.10.2024 15:35
Дата завершення усунення порушень
11.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
12.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 20.09.2024 № 253 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2024-08-02-011161-a 02.08.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
20.09.2024 00:00
Документи рішення
20.09.2024 16:52
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 02.08.2024 № 247, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ГРАНІТ ПРЕСТИЖ ВІП» (далі – ТОВ «ГРАНІТ ПРЕСТИЖ ВІП»), державного підприємства «ПІДПРИЄМСТВО ДЕРЖАВНОЇ КРИМІНАЛЬНО-ВИКОНАВЧОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ (№55)» (далі – ДП «ПІДПРИЄМСТВО ДКВС УКРАЇНИ (№55)»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГСТАЛЬ» (далі – ТОВ «ЮГСТАЛЬ»), вимоги про усунення невідповідностей, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.08.2024 № 249, від 19.08.2024 № 251, від 17.09.2024 № 255, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 18.09.2024, договір від 25.09.2024 № 20 на суму 69 993 000,00 грн., повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду № 1 до договору від 25.09.2024, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ) від 04.09.2024 № 14803-р/пк-пз, пояснення та документи Замовника надані 27.09.2024 на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГРАНІТ ПРЕСТИЖ ВІП»), ДП «ПІДПРИЄМСТВО ДКВС УКРАЇНИ (№55)», ТОВ «ЮГСТАЛЬ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
07.10.2024 00:00
Дата публікації
07.10.2024 15:35
Документи висновку
07.10.2024 15:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-011161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме: 1. Плану закупівель (з посиланням на електронну систему закупівель), інформацію про джерело фінансування та обґрунтування закупівлі. 2. Інформації та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.09.2024 09:54
Орган перевірки
28.09.2024 00:00
Документи повідомлення
24.09.2024 09:55
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-011161-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань, а саме: 1. Плану закупівель (з посиланням на електронну систему закупівель), інформацію про джерело фінансування та обґрунтування закупівлі. 2. Інформації та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.09.2024 09:54
Орган перевірки
28.09.2024 00:00
Документи повідомлення
25.09.2024 14:06
-
Відповідь
Пояснення на запит
Про надання пояснення у закупівлі UA-2024-08-02-011161-а На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП)», (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-08-02-011161-а). На виконання запиту, повідомляємо: 1. Закупівля матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) є оборонною закупівлею. Відповідно до пункту 10 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (далі – Особливості) такі закупівлі не включаються до річного плану закупівель. Згідно з пунктом 6 Особливостей для планування оборонних закупівель та звітування про їх здійснення відповідно до цих особливостей рішеннями державних замовників, що здійснюють такі закупівлі, визначаються переліки та обсяги закупівель товарів, робіт і послуг оборонного призначення, інших товарів, робіт і послуг для гарантованого забезпечення потреб безпеки і оборони. Так, наказом Департаменту капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації від 01.08.2024 № 53-ОД визначено перелік та обсяг закупівлі матеріалів, виробів, конструкцій для облаштування військових інженерно-технічних і фортифікаційних споруд (малопомітні перешкоди типу МПП) (копія наказу додається). У Департамента капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації є власний Web-сайт http://www.kap-bud.sm.gov.ua, де на Головній сторінці в розділі «Річний план закупівель» (під реквізитами та розпорядком роботи Департаменту), в підрозділі «2024 рік», є «Інформація щодо процедур закупівель», в якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, джерело фінансування відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням http://www.kap-bud.sm.gov.ua/index.php/uk/2013-04-18-21-50-35 (копія інформації додається). 2. Очікувана вартість предмета закупівлі розрахована відповідно до пункту 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), методом порівняння ринкових цін, а саме: на підставі отриманих від учасників ринку комерційних пропозицій із зазначенням актуальних цін: - комерційна пропозиція ТОВ «Енрон», ЄДРПОУ 43539983 – 11000,00 грн; - комерційна пропозиція ТОВ «Інтекс Стіл», ЄДРПОУ 44477834 – 12600,00 грн; - комерційна пропозиція ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 55)», ЄДРПОУ 08680075 – 8700,00 грн; - комерційна пропозиція ТОВ «Буд стандарт 2016», ЄДРПОУ 40991440 – 12500,00 грн; - комерційна пропозиція ТОВ «Шинкар Агро», ЄДРПОУ 35784883 – 10840,00 грн; Визначаємо очікувану ціну за одиницю товару, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних: Цод = (Ц1 + … + Цк)/К де: Цод – очікувана ціна за одиницю товару; Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації; К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації. (11000 + 12600 + 8700 + 12500 + 10840) : 5 = 11128 грн. Очікувану вартість предмету закупівлі визначаємо, як добуток очікуваної ціни за одиницю товару на кількість товару за такою формулою: ОВмрц = Цод ? V де: ОВмрц – очікувана вартість за методом ринкових цін; Цод – очікувана ціна за одиницю товару; V – кількість (обсяг) товару, що закуповується. 11128 * 7000 = 77896000 грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару. Всі технічні вимоги предмета закупівлі викладені в Додатку 1 до Тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 02.08.2024 № 247. Додатки: 1. Копія наказу від 01.08.2024 № 53-ОД на 2 арк. в 1 прим. 2. Копія інформації щодо процедур закупівель на 2 арк. в 1 прим. 3. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Енрон» від 21.06.2024 № 2106/24 на 1 арк. в 1 прим. 4. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Інтекс Стіл» від 18.06.2024 б/н на 1 арк. в 1 прим. 5. Копія комерційної пропозиції ДП «Підприємство Державної кримінально-виконавчої служби України (№ 55)» від 17.06.2024 № 7/8-1027 на 2 арк. в 1 прим. 6. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Буд стандарт 2016» від 20.06.2024 б/н на 1 арк. в 1 прим. 7. Копія комерційної пропозиції ТОВ «Шинкар Агро» від 14.06.2024 № 14.06.24.1 на 1 арк. в 1 прим.
Рішеня
27.09.2024 14:10
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
77 896 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2024 17:26
Замовник:
Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380506342229
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
77 896 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2024 17:26
Замовник:
Департамент капітального будівництва Сумської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380506342229
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності