Закупівля ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)
Закупівля,ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л) , здійснюється на підставі "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (зі змінами) затверджено Рішення № 207 від 02.08.2024
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)
Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «B» 2,25 л НК 024-2023:35429 -Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів
Код ДК 021:2015
44619000-2 -
Інші контейнери
Кількість
1 043
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,22/1
Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «B» 5 л НК 024-2023:35429 -Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів
Код ДК 021:2015
44619000-2 -
Інші контейнери
Кількість
917
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,22/1
Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «B» 10 л НК 024-2023:35429 -Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів
Код ДК 021:2015
44619000-2 -
Інші контейнери
Кількість
553
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,22/1
Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «B» 25 л НК 024-2023:35429 -Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів
Код ДК 021:2015
44619000-2 -
Інші контейнери
Кількість
420
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,22/1
Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «B» 28 л НК 024-2023:35429 -Місткість для збирання колючо-різальних медичних відходів
Код ДК 021:2015
44619000-2 -
Інші контейнери
Кількість
56
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,22/1
Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л НК 024-2023: 62172 Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів
Код ДК 021:2015
44619000-2 -
Інші контейнери
Кількість
2 142
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,22/1
Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 60 л НК 024-2023: 62172 Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів
Код ДК 021:2015
44619000-2 -
Інші контейнери
Кількість
2 436
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,22/1
Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 120 л НК 024-2023: 62172 Мішок для збирання лабораторних біологічно небезпечних відходів
Код ДК 021:2015
44619000-2 -
Інші контейнери
Кількість
1 015
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
73000, Україна, Херсонська область, м. Херсон, проспект Незалежності,22/1
Дата постачання по
25.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
15
банківські
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється «Замовником» за фактично отриманий належної якості Товар, шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок «Постачальника», вказаний у даному Договорі, в національній валюті України, з відстрочкою платежу до 15 банківських днів, згідно видаткової накладної, та після перевірки його на відповідність технічним вимогам, фізичного стану та підписання Акту прийому-передачі.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Керуючись п.п.3 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
73000
Країна
Україна
Область або регіон
Херсонська область
Населений пункт
місто Херсон
Адреса
проспект Ушакова, будинок 22/1
Кваліфікація
Лот № 1
ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції, наданою Фізичною особою-підприємцем Тищенко Оленою Сергіївною, ІПН 3637210741, на закупівлю ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л), уповноваженою особою встановлено невідповідності щодо умов тендерної документації: Учасником не надана інформація щодо виконання вимог, викладених Замовником у Додатку 1 тендерної документації, а само, не надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції, наданою Товариством з обмеженою відповідальністю «ФАРТУНАТ», ЄДРПОУ: 37308833, на закупівлю ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л), уповноваженою особою встановлено наступні невідповідності щодо умов тендерної документації: Учасником не надана інформація щодо виконання вимог, викладених Замовником у Додатку 1 тендерної документації, а само: 1). П.3 Додатку 5 «Загальні відомості про учасника торгів» не відповідає Запису, згідно з наданою учасником Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 05.03.2024; 2). Пункт 4 Додатку 4 «Тендерна пропозиція» не відповідає умовам, узгодженим Учасником у проєкті договору; 3). Учасником не надані усі заповнені сторінки проєкту договору та Додаток до нього; 4). Згідно з вимогами Замовника, Учасник повинен надати скан-копію оригіналу Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, тобто, експертизи на відповідність санітарному законодавству від акредитованої експертної лабораторії. Наданий Учасником «Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи» від 08.08.2024, без номеру, за власним підписом директора ТОВ «Фартунат», викликає сумнів. На підтвердження результатів експертизи на відповідність санітарному законодавству, Учасник повинен підтвердити інформацію щодо наявності у ТОВ «Фартунат» акредитованої експертної лабораторії та ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі, а, також, повнова-ження директору ТОВ «Фартунат» на підписання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи» щодо результатів проведеної 05.08.2024 експертизи на вироби власного виробництва, та експертизи щодо контейнерів 5л, 10 л, запропонованих виробником ТОВ «Мед-партнер» у процедурі даної закупівлі.
Учасником не надана інформація щодо виконання вимог, викладених Замовником у Додатку 3 тендерної документації, а само: 1). Не надано фото продукції. Завантажені Учасником «сторінки фото» у дійсності не відображають фото запропонованого товару. Проте, згідно «сторінки фото контейнеру 25 л» відсутня інформація щодо діаметру контейнеру, яка зазначена 260 мм у сертифікаті якості на цей товар; 2). У гарантійному листі № 20 від 05.08.2024 підтверджена можливість поставки лише частини товару, виробником якого є Учасник. У гарантійному листі № 3-к від 07.08.2024 підтверджена можливість поставки лише частини товару, виробником якого є ТОВ «Мед-партнер». Проте, Учасником не надано гарантійний лист про підтвердження поставки усього товару у відповідній кількості, згідно з Додатком 4 тендерної пропозиції.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.08.2024 12:06
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)
Тендер:
UA-2024-08-02-005370-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-08-02-005370-a.c2
Дата:
03.09.2024 15:22
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного скасування процедури закупівлі
ТОВ «ФАРТУНАТ» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу про відміну відкритих торгів №240 від 02.09.2024 р.
ТОВ «ФАРТУНАТ» є учасником закупівлі UA-2024-08-02-005370-a та його тендерна пропозиція, після розгляду скарги № UA-2024-08-02-005370-a.a1 є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «ФАРТУНАТ» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі.
Відповідно до Протоку №240 від 02.09.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей уповноваженою особою прийнято рішення відмінити торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-02-005370-a, у зв’язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг».
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №240 від 02.09.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.
По-друге, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно умовами пп. 4.3 пункту 4 розділу 6 Тендерної документації, Замовником встановлено наступне:
«Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».
Відповідно до умов п.6.2.4 Проекту договору, який викладений в Додатку 6 до тендерної документації, Замовником встановлено наступне:
««Замовник» має право:
6.2.4. Зменшувати обсяг закупівлі Товару та ціну (загальну вартість) цього Договору залежно від реального фінансування видатків на зазначені цілі, а також у випадку змен-шення обсягу споживчої потреби Товару. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору.»
Відповідно до умов п.13.6 Проекту договору, який викладений в Додатку 6 до тендерної документації, Замовником встановлено наступне:
«13.6. Згідно пункту 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особ-ливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передба-чених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім під-пункту 13 пункту 13) Постанови не можуть змінюватися після його підписання до вико-нання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;»
Аналогічне положення закріплене у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив факт «скорочення видатків» через які Замовник відмінив торги.
Оскільки у Замовника наявна подальша потреба у закупівлі товару, що є предметом закупівлі за цими торгами, а сталося лише скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів (як це зазначає Замовник), то нічого не заважає йому закінчити цю процедуру закупівлі з визначенням переможця торгів та під час укладання відповідного договору, укласти додаткову угоду до нього на зменшення обсягу поставки товару.
Внаслідок протизаконних дій Змовника було грубо порушено право ТОВ «ФАРТУНАТ» бути обраним переможцем процедури закупівлі.
Так, у діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а перш за все: відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/прощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, яке оприлюднено в Протоколі про відміну відкритих торгів №240 від 02.09.2024 р.
Автор:
37308833, ТОВ "Фартунат"
03115, Україна, Київська область, Киев, вул. Пушиної Феодори, будинок 8А, офіс 410
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.09.2024 №15232-р/пк-пз, уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради, 18.09.2024 скасоване рішення Замовника від 02.09.2024 про відміну процедури закупівлі ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії "В" 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії "В" 35 л, 60 л, 120 л)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-02-005370-a.
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)
UA-2024-08-02-005370-a.a1
Дата:
15.08.2024 09:59
Стан:
Порушення усунуто
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного обрання переможця
ТОВ «ФАРТУНАТ» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо обрання переможцем пропозиції ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" та рішенням про намір укласти договір з цим учасником, що оприлюднено в Протоколі розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №221, оскільки вважає його неправомірним, прийнятим з порушенням чинного законодавства, та таким що порушує наші права.
На товар, який ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" пропонує за позицією №1, 2, 3, 4, 5 Додатку 3 до тендерної документації, не містить підтвердження відповідності технічних характеристик всім технічним вимогам (характеристикам) Замовника, які встановлені в Додатку 3 до тендерної документації, а саме не надані скан-копії оригіналу технічного документа виробника (сертифікат якості виробника, та/або паспорт якості виробника, та/або настанови з експлуатації, та/або інструкції, та/або технічного опису чи технічних умов, та/або іншого документа виробника про застосування), які містять інформацію, вказану в Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, пропозиція ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації, а тому Замовник мав відхилити цю пропозицію відповідно до абзацу 1 пп.2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
На товар, який ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" пропонує за позицією №1, 2, 3, 4, 5 Додатку 3 до ТД, не містить підтвердження відповідності технічних характеристик всім технічним вимогам (характеристикам) Замовника, які встановлені в Додатку 3 до ТД, а саме не надані скан-копії оригіналу технічного документа виробника.
У складі своєї пропозиції ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" до позиції №4 «Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «B» 25 л» не було надано ані Декларації про відповідність технічному регламенту, ані Сертифікат відповідності, виданий органом з Оцінки відповідності, що суперечить вимогам п.4 Додатку 3 до ТД.
У складі своєї пропозиції ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" до позиції №4 «Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «B» 25 л» не було надано фото продукції, що суперечить вимогам п.7 Додатку 3 до тендерної документації.
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Враховуючи викладене у скарзі, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про обрання переможцем пропозицію ФОП "Тищенко Олена Сергіївна", яке оприлюднено в Протоколі розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №221 від 14.08.2024 р.
Автор:
37308833, ТОВ "Фартунат"
03115, Україна, Київська область, Киев, вул. Пушиної Феодори, будинок 8А, офіс 410
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14376-р/пк-пз від 27.08.2024, уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради, 30.08.2024 скасоване рішення від 14.08.2024 про визнання переможцем відкритих торгів з особливостями UA-2024-08-02-005370-a на закупівлю ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)» Фізичну особу-підприємця Тищенко Олену Сергіївну (код ЄДРПОУ 3637210741).
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)
ТОВ «ФАРТУНАТ» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оскільки вважає його неправомірним, прийнятим з порушенням чинного законодавства, та таким що порушує наші права виходячи з наступного.
1. В Протоколі №266 від 26.09.2024 р. вказано, що тендерну пропозицію ТОВ «ФАРТУНАТ» відхилено на підставі того, що учасник, нібито, частково виконав вимоги про усунення невідповідностей, а саме не надав фото продукції.
Дане твердження Замовника не відповідає дійсності.
Відповідно до вимог п.33 Додатку 9 до тендерної документації, до переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відноситься наступний:
«Маркування запропонованого Товару має бути українською мовою, та відповідати міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку.
На підтвердження Учасник надає фото продукції.»
З цієї вимоги, яку встановив Замовник в Додатку 9 до тендерної документації, вбачається, що учасник має надати фото продукції, яке повинно підтверджувати, що маркування запропонованого Товару викладено українською мовою, та відповідає міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку.
На підтвердження відповідності встановленій вимозі Замовника у складі своєї пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» надав файл «Фото товару.pdf», в якому міститься фото всієї продукції, яка пропонується учасником.
Варто зауважити, що в тендерній документації Замовником не було встановлено окремих вимог до формату фото продукції, які учасник має надати у складі своєї пропозиції (наприклад: 2D-зображення, або 3D-зображення, або об’ємне фото тощо). Таким чином учасник самостійно обрав варіант фото продукції яке і надав у складі своєї пропозиції, а саме фото кожної з сторін упаковки продукції (контейнери мають прямокутну форму, тому фото зроблено з кожної сторони цього контейнеру щоб було видно інформацію, яка на ньому зазначена; пакети плоскі тому фото зроблено зверху де вказана вся інформація про цей товар)
Також, надані Скаржником фото продукції повністю відповідають встановленим вимогам Замовника в п.33 Додатку 9 до тендерної документації, а саме підтверджують той факт, що маркування запропонованого Товару викладено українською мовою, та відповідає міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку.
Весь текст, який вказаний на упаковці продукції викладений українською мовою, а також на фото кожної продукції міститься логотип про біологічну небезпеку, який виглядає наступним чином .
Замовник не має повноважень на оцінку фотографій, які надаються учасниками.
На підставі наведеного вище, Замовник не мав законних підстав для визначення наданих фото продукції у складі тендерної пропозиції Скаржника, як невідповідність і не мав вимагати виправлення їх, оскільки надані Скаржником у складі своєї пропозиції фото продукції повністю відповідають встановленим Замовником вимогам в п.33 Додатку 9 до тендерної документації.
Висунувши вимогу на виправлення впродовж 24 годин наданих у складі тендерної пропозиції Скаржника фото продукції, Замовник порушив норми Закону та Особливостей, а також наші права та законні інтереси.
На підставі того, що вимога на усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Скаржника в частині, яка вказана вище є неправомірною, Замовник не мав законного права на відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави того, що ця незаконна вимога не була виправлена Скаржником впродовж 24 годин.
Отже, ТОВ «ФАРТУНАТ» у складі своєї пропозиції надав фотографії продукції, як це вимагалося в п.33 Додатку 9 до тендерної документації, тому Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника за цією підставою, чим порушив наші права, законні інтереси та законодавство України.
2. В Протоколі №266 від 26.09.2024 р. вказано, що тендерну пропозицію ТОВ «ФАРТУНАТ» відхилено на підставі того, що учасник, нібито, частково виконав вимоги про усунення невідповідностей, а саме наданий Учасником Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.08.2024, без номеру, за власним підписом директора ТОВ «ФАРТУНАТ», не відповідає вимогам чинного законодавства України і не може бути прийнятим Замовником у складі тендерної пропозиції Учасника.
Дане твердження Замовника не відповідає дійсності.
Відповідно до вимог п.21 Додатку 9 до тендерної документації, до переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відноситься наступний:
«Скан-копія оригіналу Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи.
Якщо на даний товар не передбачено вищезазначені документи, надати лист-пояснення, з посиланням на нормативні акти.»
Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації Замовником не було встановлено окремих вимог до органу, яким має бути видано документ під назвою «Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», тому учасник самостійно приймає рішення щодо місця отримання такого документу.
Також, умовами тендерної документації, а саме в Додатку 9 до тендерної документації, в якому перелічені всі документи і інформація, яку учасник повинен надати у складі своєї пропозиції, не було встановлено вимог щодо надання документів з підтвердженням наявності у учасника акредитованої експертної лабораторії та ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі.
На підтвердження відповідності встановленій вимозі Замовника у складі своєї пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» надав файл «Додаток 3. Технічні вимоги.pdf», в якому на сторінках 1-9 надано документ під назвою «Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», який видано 08.08.2024 р., та який містить інформацію щодо запропонованого товару та відповідає умовам документації.
Слід зазначити, що тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо складання вище вказаного документу, а саме в частині підтвердження повноважень підписанта.
У документації також відсутня вимога щодо підтвердження акредитації експертної лабораторії та вимога щодо надання ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі. Таким чином, Замовник не має права вимагати вище згадані документи, оскільки вони не передбачені документацією.
На підставі наведеного вище, Замовник не мав законних підстав для визначення наданого Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.08.2024 р. у складі тендерної пропозиції Скаржника, як невідповідність і не мав права вимагати додаткову інформацію щодо наявності у ТОВ «Фартунат» акредитованої експертної лабораторії та ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі, а також, повноваження директору ТОВ «Фартунат» на підписання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо результатів проведеної 05.08.2024 експертизи на вироби власного виробництва, та експертизи щодо контейнерів 5л, 10 л, запропонованих виробником ТОВ «Мед-партнер, оскільки це не передбачено умовами тендерної документації.
Висунувши вимогу на виправлення впродовж 24 годин, а саме надання додаткової інформації щодо наявності у ТОВ «Фартунат» акредитованої експертної лабораторії та ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі, а також, повноваження директору ТОВ «Фартунат» на підписання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо результатів проведеної 05.08.2024 експертизи на вироби власного виробництва, та експертизи щодо контейнерів 5л, 10 л, запропонованих виробником ТОВ «Мед-партнер, оскільки це не передбачено умовами тендерної документації, Замовник порушив норми Закону та Особливостей, а також наші права та законні інтереси.
На підставі того, що вимога на усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Скаржника в частині, яка вказана вище, є неправомірною, Замовник не мав законного права на відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави того, що ця незаконна вимога не була виправлена Скаржником впродовж 24 годин.
Отже, ТОВ «ФАРТУНАТ» у складі своєї пропозиції надав Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», як це вимагалося в п.21 Додатку 9 до тендерної документації, тому Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника за цією підставою, чим порушив наші права, законні інтереси та законодавство України.
Підсумовуючи все вище наведене, Замовник неправомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ», оскільки вона повністю відповідає всім вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації, чим порушив наші права, законні інтереси та законодавство України.
Враховуючи викладене у скарзі, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке оприлюднено 26.09.2024 р. в Протоколі про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №266 від 26.09.2024 р.
ТОВ «ФАРТУНАТ» вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення наших прав та законних інтересів в частині незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ», а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вище вказаного ТОВ «ФАРТУНАТ» звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ПРОСИМО:
1) Прийняти цю скаргу до розгляду;
2) Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке оприлюднено 26.09.2024 р. в Протоколі про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №266 від 26.09.2024 р.
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке оприлюднено 26.09.2024 р. в Протоколі про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №266 від 26.09.2024 р.
Автор:
37308833, ТОВ "Фартунат"
03115, Україна, Київська область, Киев, вул. Пушиної Феодори, будинок 8А, офіс 410
На виконання Рішення Комісії АМКУ від №16486-р/пк-пз від 08.10.2024, уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради скасовано рішення від 26.09.2024 про відхилення тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРТУНАТ», ЄДРПОУ 37308833 у відкритих торгах з особливостями UA-2024-08-02-005370-a на закупівлю ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)»
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)
Тендер:
UA-2024-08-02-005370-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Дата оприлюднення з часом
02.09.2024 09:12
Кінець періоду оскарження з часом
13.09.2024 00:00
Стан
скасовано
Скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Керуючись п.п.3 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)