Показати схожі тендери

Закупівля Фартух сапера для розмінування від АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-31-008485-a
План UA-P-2024-07-31-010485-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 05.09.2024 16:39
Остання зміна 05.09.2024 16:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
512 040 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 560.2 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.07.2024 17:57 до 10.08.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.07.2024 17:57
до 07.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.07.2024 17:57
до 07.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.08.2024 13:59
до 15.08.2024 11:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.08.2024 11:05
до 21.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.08.2024 11:05
до 05.09.2024 16:39
Період уточнень
з 31.07.2024 17:57 до 07.08.2024 00:00
Період оскарження
з 31.07.2024 17:57 до 07.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.08.2024 13:59 до 15.08.2024 11:05
Період кваліфікації
з 12.08.2024 13:59 до 15.08.2024 11:05
Основні параметри
Фартух сапера для розмінування
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
512 040 грн.
Фартух сапера для розмінування
Назва предмета закупівлі
Фартух сапера для розмінування
Очікувана вартість
512 040 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2560,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.08.2024 13:36
Закінчення аукціону
12.08.2024 13:59
Позиція
Опис предмета закупівлі
Фартух сапера для розмінування
Код ДК 021:2015
18130000-9 - Спеціальний робочий одяг
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61039, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Баварська, буд. 7
Дата постачання по
09.09.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ФІЛЕНКО НАТАЛІЯ ЛЕОНІДІВНА"
Пропозиція:
508 250.16 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ"
Пропозиція:
373 597.2 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.08.2024 13:36
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.08.2024 15:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
31.07.2024 17:47
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альбіна Шушпан
Електронна пошта
Телефон
+380970953735
Замовник
ЄДРПОУ
08588599
Повна назва
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
93001
Країна
Україна
Область або регіон
Луганська область
Населений пункт
м. Рубіжне
Адреса
вул. Заводська, буд. 4
Кваліфікація
Лот № 1 Фартух сапера для розмінування
Період вимог/скарг з 15.08.2024 11:05 по 21.08.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.08.2024 11:05
Довідка НАЗК
15.08.2024 11:05
-
12.08.2024 13:59
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2024 17:47
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.07.2024 17:47
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХАРКІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ" (ЄДРПОУ 39243307), поданої на процедуру закупівлі Фартух сапера для розмінування - 18130000-9 Спеціальний робочий одяг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: І. Пунктом 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)*» Додатку №2 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» передбачено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - Довідку з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше одного договору) в повному обсязі, за формою 1 Аналогічним вважається договір закупівлі товарі за кодом ДК 021:2015 - 18130000-9 - Спеціальний робочий одяг. - Копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше одного договору, зазначених в наданій учасником довідці. - Лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним(-и) договором (-ами), які зазначені в довідці та надані у складі тендерної пропозиції про належне виконання цих договорів. У складі пропозиції учасника відсутні всі документи передбачені пунктом 1. Учасник має виправити виявлену невідповідність шляхом надання довідки з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за формою 1; копії документів на підтвердження виконання не менше одного договору зазначеного в довідці; лист-відгук від контрагентів згідно з аналогічним договором, що зазначений в довідці. ІІ. Додаток №4 «Технічна специфікація» містить порівняльну таблицю в якій вказано комплектацію предмета закупівлі, а саме: комплектація індивідуального захисту: плитоноска, захист шиї, верхня частина фартуха, нижня частина фартуха, захист попереку, захист спини. Водночас, у підпункті 3.2. пункту 3 «Склад виробу» Паспорту виробу поданим учасником у складі тендерної пропозиції, вказано комплект поставки – бронежилет, паспорт виробу, сумка для переносу. Виходячи з вказаного вище, учаснику необхідно надати лист-роз’яснення стосовно комплектації індивідуального захисту. ІІІ. Додаток №4 «Технічна специфікація» містить порівняльну таблицю в якій зазначено розмір товару що закуповується, а саме: Розмір: Універсальний. В той же час, Паспорт виробу поданий учасником у складі тендерної пропозиції, містить наступну інформацію про розміри – бронежилет має умовний розмірозріст: М. Виходячи з вказаного вище, учаснику необхідно надати лист-роз’яснення стосовно розмірів запропонованого ним товару.
Створено
13.08.2024 15:56
Надати до
14.08.2024 15:56
Договір
UA-2024-07-31-008485-a-a1
Підписаний і діє
Номер
82
373 597.2 грн.
311 331 грн.
З ПДВ
Підписано
05.09.2024
Строк дії договору з
05.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
12 (штуки)
Фартух сапера для розмінування
Номенклатура
Фартух сапера для розмінування
Кількість
12
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
9 вересня 2024 р.
Документи договору
05.09.2024 16:39
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
512 040 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2024 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380970953735
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
512 040 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2024 00:00
Замовник:
АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380970953735
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності