Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Сливи) від Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-30-006396-a
Id Tender b3dc1aeaa9654edfb78eea032ea6825c
План UA-P-2024-07-30-007741-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 21.08.2024 17:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
470 280 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 351.4 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.07.2024 14:34 до 07.08.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.07.2024 14:34
до 04.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.07.2024 14:34
до 04.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2024 15:11
до 13.08.2024 15:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2024 15:07
до 19.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 13.08.2024 15:07
до 21.08.2024 17:31
Період уточнень
з 30.07.2024 14:34 до 04.08.2024 00:00
Період оскарження
з 30.07.2024 14:34 до 04.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2024 15:11 до 13.08.2024 15:07
Період кваліфікації
з 07.08.2024 15:11 до 13.08.2024 15:07
Основні параметри
ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Сливи)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
470 280 грн.
ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Сливи)
Назва предмета закупівлі
ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Сливи)
Очікувана вартість
470 280 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2351,4
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
14 108.4
Аукціон
Cтарт аукціону
07.08.2024 14:48
Закінчення аукціону
07.08.2024 15:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Сливи
Код ДК 021:2015
03222334-3 - Сливи
Кількість
7 838
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, Адреси дошкільних навчальних закладів міста Черкаси
Дата постачання по
31.12.2024 14:38
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Каштан-Плюс"
Пропозиція:
438 849.62 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АГРО-ДНІПРО-НІКОПОЛЬ"
Пропозиція:
438 928 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 07.08.2024 14:48
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2024 14:46
-
30.07.2024 14:34
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Письменний Сергій Володимирович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Sorochan Maxim Anatoliyovich
Електронна пошта
Телефон
+380472373386
Факс
+380472373386
Замовник
ЄДРПОУ
36299692
Назва (англійською мовою)
Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
Повна назва
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education and Humanitarian Politics of Cherkasy City Council
Поштовий індекс
18000
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Гоголя, 251
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Сливи)
Період вимог/скарг з 13.08.2024 15:07 по 19.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.08.2024 15:07
Довідка НАЗК
13.08.2024 15:07
Повідомлення про рішення
07.08.2024 15:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2024 14:34
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.07.2024 14:34
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: «ДК 021-2015 (CPV) 03220000-9 – Овочі, фрукти та горіхи (Сливи)», ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-30-006396-a. Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВ "КАШТАН-ПЛЮС", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ТОВ "КАШТАН-ПЛЮС", а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Відповідно пп.1.2.1 п.1.2 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації, вимагалось надання довідки в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у т. ч.: ? комірник або завідуючий складом; ? водій(-ї) (у кількості, відповідно до зазначених у пропозиції автотранспортних засобів), вантажник(-и). Разом з тим, відповідно пп.1.2.2 п.1.2 розділу І «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі»» додатку 1 до тендерної документації, на підтвердження інформації, зазначеної у довідці про наявність працівників відповідно до вимог п.1.2.1. Додатку 1 до тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції копії наступних документів: а) для підтвердження наявності штатних працівників: ? копії наказів про призначення/переведення на посаду, та/або суміщення посад/сумісництво (у разі наявності); ? Додаток №1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (Д1) за останній звітній період, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. У разі, якщо працівник, прийнятий на роботу після складання вищевказаного звіту, необхідно надати повідомлення про прийняття працівника на роботу згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 червня 2015 р. № 413, з відміткою про прийняття уповноваженим органом. б) для підтвердження наявності працівників, які працюють за договором цивільно-правового характеру (далі – ЦПХ): копії відповідних договорів ЦПХ. У складі тендерної пропозиції ТОВ "КАШТАН-ПЛЮС" надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для постачання товару від 02.08.2024 року №ТП/02-08/01, в якій відсутня інформація про комірника або завідуючого складом. Крім того, відсутній документ, що підтверджує наявність такого штатного працівника або працюючого за договором цивільно-правового характеру. На усунення даної невідповідності, Учасник повинен надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно вимог пп.1.2.1 п.1.2 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації, та документ, що підтверджує наявність такого штатного працівника або працюючого за договором цивільно-правового характеру, згідно вимог пп.1.2.2 п.1.2 розділу І додатку 1 до тендерної документації.
Створено
12.08.2024 12:02
Надати до
13.08.2024 12:02
Договір
UA-2024-07-30-006396-a-c1
Завершився
Номер
200824-01
438 849.62 грн.
365 708.02 грн.
З ПДВ
Підписано
20.08.2024
Строк дії договору з
20.08.2024
по
31.12.2024
Сума оплати за договором
363 755.39
Сума оплати за договором без ПДВ
303 129.49
Номенклатура
7 838 (кілограми)
Сливи
Номенклатура
Сливи
Кількість
7 838
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Повна назва
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36299692

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Каштан-Плюс"
Повна назва
ТОВ "Каштан-Плюс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30955757

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2024 17:25
Підписаний договір
21.08.2024 17:27
Повідомлення про договір
28.01.2025 15:50
Повідомлення про договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
470 280 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2024 00:00
Замовник:
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472373386
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
470 280 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2024 00:00
Замовник:
Департамент освіти та гуманітарної політики Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472373386
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності