Показати схожі тендери

Закупівля Основні неорганічні хімічні речовини від Чернівціводоканал.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-25-008517-a
Id Tender 7559e5588e77474d99897d158fa041e4
План UA-P-2024-07-25-009746-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 20.11.2024 10:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 541 766 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
32 708.83 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 25.07.2024 15:26 до 30.09.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 25.07.2024 15:26
до 27.09.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 25.07.2024 15:26
до 27.09.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.09.2024 12:30
до 24.10.2024 16:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.10.2024 16:22
до 30.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 24.10.2024 16:22
до 20.11.2024 10:38
Період уточнень
з 25.07.2024 15:26 до 27.09.2024 00:00
Період оскарження
з 25.07.2024 15:26 до 27.09.2024 00:00
Період кваліфікації
з 30.09.2024 12:30 до 24.10.2024 16:22
Період кваліфікації
з 30.09.2024 12:30 до 24.10.2024 16:22
Основні параметри
Основні неорганічні хімічні речовини
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 541 766 грн.
Основні неорганічні хімічні речовини
Назва предмета закупівлі
Основні неорганічні хімічні речовини
Очікувана вартість
6 541 766 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
32708,83
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
196 252.98
Аукціон
Cтарт аукціону
30.09.2024 12:07
Закінчення аукціону
30.09.2024 12:30
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 15 (тонни)
Гіпохлорит натрію марки "А"
Опис предмета закупівлі
Гіпохлорит натрію марки "А"
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
15
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 145 (тонни)
Гідроксихлорид алюмінію
Опис предмета закупівлі
Гідроксихлорид алюмінію
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
145
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 22 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
22
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 1 (тонни)
Хлор рідкий в балонах
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в балонах
Код ДК 021:2015
24310000-0 - Основні неорганічні хімічні речовини
Кількість
1
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата проводиться протягом 30 ( тридцяти) календарних днів з дати поставки хімічної продукції (партії хімічної продукції).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
-
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
25.07.2024 15:27
Критерії прийнятності
25.07.2024 15:27
Критерії прийнятності
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Пропозиція:
6 359 400 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Пропозиція:
6 055 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.09.2024 12:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.09.2024 15:55
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
-
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
25.07.2024 15:27
Критерії прийнятності
25.07.2024 15:27
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олеся Дудник
Електронна пошта
Телефон
+380372547559
Сайт:
https://vodokanal.cv.ua
Замовник
ЄДРПОУ
03361780
Повна назва
Чернівціводоканал
Поштовий індекс
58023
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вул. КОМУНАЛЬНИКІВ, 5
Кваліфікація
Лот № 1 Основні неорганічні хімічні речовини
Період вимог/скарг з 24.10.2024 16:22 по 30.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.10.2024 16:23
Довідка НАЗК
24.10.2024 16:22
-
Звіт про оцінку
30.09.2024 12:31
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-07-25-008517-a-a1
Підписаний і діє
Номер
1146/01/1
6 055 800 грн.
5 046 500 грн.
З ПДВ
Підписано
18.11.2024
Строк дії договору з
18.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
15 (тонни)
Гіпохлорит натрію марки "А"
Номенклатура
Гіпохлорит натрію марки "А"
Кількість
15
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
20 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
145 (тонни)
Гідроксихлорид алюмінію
Номенклатура
Гідроксихлорид алюмінію
Кількість
145
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
21 900
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
22 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Номенклатура
Хлор рідкий в контейнерах
Кількість
22
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
68 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
1 (тонни)
Хлор рідкий в балонах
Номенклатура
Хлор рідкий в балонах
Кількість
1
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
75 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чернівціводоканал
Повна назва
Чернівціводоканал
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03361780

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Повна назва
ТОВ "ХІМРЕАГЕНТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44051599

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.11.2024 10:38
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-29-000002
Дата створення проекту
29.11.2024 12:45
Статус
вирішено
Дата публікації моніторингу
29.11.2024 15:19
Дата публікації висновку про результати
20.12.2024 21:47
Дата завершення усунення порушень
04.01.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.11.2024 № 64-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 25.11.2024 № 003100-18/14734-2024 почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 29 листопада 2024 року № 64-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 1. UA-2024-07-25-008517-a від 25.07.2024 – Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.11.2024 00:00
Документи рішення
29.11.2024 15:19
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) із змінами, дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ або Орган оскарження). Під час моніторингу проаналізовано: Комунального підприємства «Чернівціводоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2024-07-25-009746-a); оголошення про проведення відкритих торгів із змінами від 25.09.2024; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 25.07.2024 № 350, зі змінами внесеними протоколами від 22.08.2024 № 391 та від 25.09.2024 № 450; звернення до Замовника від 26.09.2024 та відповідь Замовника від 26.09.2024; рішення Комісії АМКУ від 09.08.2024 № 13555-р/пк-пз, від 04.09.2024 № 14796-р/пк-пз, від 07.11.2024 № 18042-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 30.09.2024; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ХІМРЕАГЕНТ» (далі – ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ»); рішення уповноваженої особи від 04.10.2024 № 473 та від 24.10.2024 № 505; повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2024; договір поставки товару від 18.11.2024 № 1146/01/1; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 18.12.2024 та 19.12.2024 через електронну систему закупівель (далі – Пояснення). Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Органом оскарження, не здійснювався. За результатами аналізу питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 24 Особливостей № 1178 Замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082 (далі – Порядок № 1082), та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вимогами пункту 14 Порядку № 1082, визначено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Відповідно до інформації про предмет даної закупівлі, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначив, назви номенклатурних позицій предмета закупівлі: Гіпохлорит натрію марки "А", Гідроксихлорид алюмінію, Хлор рідкий в контейнерах, Хлор рідкий в балонах, та до кожної з номенклатурних позицій предмета закупівлі зазначив код за ДК 021:2015: 24310000-0 – Основні неорганічні хімічні речовини. Водночас, Національний класифікатор України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, має ієрархічну структуру кодів, що складаються з дев’яти цифр, та для номенклатурних позицій товарів, які є предметом досліджуваної закупівлі, містить наступні коди, найбільш відповідні назвам номенклатурних позицій товарів, зокрема: «24312220-2 –Гіпохлорит натрію», «24311900-6 – Хлор». Однак, Замовник під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначив кодів товарів, визначених згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідають назвам номенклатурних позицій предмета закупівлі, чим порушив вимоги пункту 14 Порядку № 1082. На запит про надання пояснень щодо встановлених вище порушень Замовник надав Пояснення наступного змісту: «…Відповідно до вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 – під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Тобто даний пункт Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 стосується проведення переговорної процедури закупівлі. КП "Чернівціводоканал" при проведені закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a застосовано процедуру закупівлі "Відкриті торги з особливостями".». Проте, пояснення не спростовує вчинення Замовником порушення пункту 14 Порядку № 1082, оскільки даним пунктом передбачено зазначати найбільш відповідний код за Єдиним закупівельним словником не лише в повідомленні про намір укласти договір у разі проведення переговорної процедури закупівлі, а зазначати і в оголошеннях, оприлюднення яких передбачено Законом. Законом та Особливостями №1178 передбачено оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, тому, під час його розміщення в електронній системі закупівель застосовуються положення пункту 14 Порядку № 1082. За результатами аналізу питання дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів встановлено, що Замовник двічі вносив зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, а саме: 22 серпня 2024 року та 25 вересня 2024 року. Відповідно до пункту 54 Особливостей № 1178 Замовник має право внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Моніторингом встановлено, що 25.09.2024 Замовник оприлюднив нові редакції оголошення про проведення відкритих торгів (із змінами) і тендерної документації (із змінами), та в окремому документі оприлюднив перелік змін, що вносяться. Так, до тендерної документації Замовник вніс зміни, зокрема, щодо умов оплати, а саме у пункті 2.2. Проекту договору, що є Додатком 3 до тендерної документації, зазначено: «провести оплату протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати поставки хімічної продукції (партії хімічної продукції)». Водночас, в оголошенні про проведення відкритих торгів із змінами від 25.09.2024 інформація щодо умов оплати Замовником не змінювалась, тобто в оголошенні зазначено: «оплата проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки хімічної продукції (партії хімічної продукції)», що суперечить такій інформації про умови оплати, вказаній у тендерній документації. З огляду на зазначене, вносячи одночасно зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів, Замовник в даному оголошенні не змінив інформацію про умови оплати, яку змінив у тендерній документації, чим не дотримав вимог пункту 54 Особливостей № 1178. В електронній системі закупівель Замовнику оприлюднено Запит про надання пояснень щодо причин не внесення до оголошення про проведення відкритих торгів змін про умови оплати? На зазначений запит Замовник 19.12.2024 оприлюднив Пояснення, в якому щодо запитуваної інформації пояснень по суті не надав, а зазначив лише про причини необхідності внесення змін в Додаток 3 (Проект договору) та додав, що «Внаслідок допущення арифметичної помилки дані зміни не були відображені в електронній тендерній документації». Отже, в порушення вимог пункту 54 Особливостей № 1178 до нової редакції оголошення про проведення відкритих торгів (із змінами від 25.09.2024) Замовником не внесено зміни в частині умов оплати, які змінені ним у тендерній документації (із змінами від 25.09.2024). За результатами аналізу питання виконання рішень Органу оскарження встановлено, що на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» від 29.07.2024 № UA-2024-07-25-008517-a.b1 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією АМКУ було прийняте рішення від 09.08.2024 № 13555-р/пк-пз, відповідно до якого встановлено, зокрема, що: - є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника те, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть копію саме дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (транспортування небезпечних речовин) та копію саме дозволу Держпраці на експлуатування машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, пов’язане з транспортуванням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки; - не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції встановлена вимога тендерної документації щодо надання у складі пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства. Рішенням від 09.08.2024 № 13555-р/пк-пз Комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни щодо зазначених вище невідповідностей (дискримінаційної вимоги та неможливості належним чином підготувати пропозиції) до тендерної документації за процедурою закупівлі – «Основні неорганічні хімічні речовини», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-25-008517-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення. Відповідно до абзацу першого частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Абзацом другим частини 22 статті 18 Закону визначено: якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 22.08.2024 внесено зміни до тендерної документації, відповідно до яких для підтвердження відповідності предмета закупівлі технічним, якісним та кількісним характеристикам у складі тендерної пропозиції учасник надає наступні документи: - копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (транспортування небезпечних речовин) та/або Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Дозвільні документи можуть бути видані як на Учасника, так і на організацію чи підприємство, що буде здійснювати відповідні роботи (транспортування) для потреб замовника, в порядку визначеному діючим законодавством України; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дезінфекційний засіб хлор рідкий, запропонований до закупівлі, щодо можливості його застосування для знезараження в системі питного водопостачання або у зв’язку з втратою чинності Закону України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» з 01 жовтня 2023 року надати висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність дезінфекційного засобу хлор рідкий, запропонований до закупівлі, санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості його застосування для знезараження в системі питного водопостачання. Згодом, на розгляд Комісії АМКУ надійшла скарга ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» від 23.08.2024 № UA-2024-07-25-008517-a.a2 щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації (до якої вже внесені певні зміни Замовником) та невиконання рішення Органу оскарження від 09.08.2024 № 13555-р/пк-пз. За результатами розгляду зазначеної вище скарги Комісією АМКУ було прийняте відповідне рішення від 04.09.2024 № 14796-р/пк-пз, згідно з яким встановлено, зокрема, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника, те, що взяти/прийняти участь у Процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які: - нададуть копію саме дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме 2 класу (транспортування небезпечних речовин); - можуть надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на дезінфекційний засіб хлор рідкий, запропонований до закупівлі, щодо можливості його застосування для знезараження в системі питного водопостачання або висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність дезінфекційного засобу хлор рідкий, запропонований до закупівлі, санітарному законодавству, виданого установою, уповноваженою на проведення санітарно-епідеміологічної експертизи щодо можливості його застосування для знезараження в системі питного водопостачання. Рішенням від 04.09.2024 №14796-р/пк-пз Комісія АМКУ зобов'язала Замовника внести зміни до тендерної документації щодо зазначених вище невідповідностей в частині дискримінаційних вимог за процедурою закупівлі – «Основні неорганічні хімічні речовини», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-25-008517-a. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 25.09.2024 внесено відповідні зміни до тендерної документації, чим виконано рішення Комісії АМКУ від 04.09.2024 №14796-р/пк-пз. Слід зазначити, що предметами скарг ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» від 29.07.2024 № UA-2024-07-25-008517-a.b1 та від 23.08.2024 № UA-2024-07-25-008517-a.a2 були питання щодо встановлення Замовником у тендерній документації аналогічних дискримінаційних вимог, по яких Комісією АМКУ прийняті рішення від 09.08.2024 № 13555-р/пк-пз та від 04.09.2024 №14796-р/пк-пз (виконано Замовником) із зобов’язанням внести відповідні зміни. Таким чином, за результатами аналізу питання виконання рішення Органу оскарження встановлено, що Замовник виконав рішення Органу оскарження від 09.08.2024 № 13555-р/пк-пз на 47-ий день (25.09.2024) з дня прийняття такого рішення (09.08.2024) Органом оскарження, чим не дотримав строків, визначених абзацом другим частини 22 статті 18 Закону, відповідно до якого таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження. Крім того, рішення комісії АМКУ від 09.08.2024 № 13555-р/пк-пз Замовником до суду не оскаржувалося.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 14 Порядку № 1082. За результатами розгляду питання дотримання порядку внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів встановлено порушення вимог пункту 54 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання виконання рішень Органу оскарження встановлено порушення вимог абзацу другого частини 22 статті 18 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 із змінами, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо,5 та, протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
20.12.2024 00:00
Дата публікації
20.12.2024 21:47
Документи висновку
20.12.2024 21:47
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу ІD: UA-M-2024-11-29-000002 до процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a повідомляємо наступне. Щодо зобов’язання щодо усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме зобов’язання щодо недопущення в подальшому встановлених вимог пункту 14 Порядку № 1082, вимог пункту 54 Особливостей № 1178, вимог абзацу другого частини 22 статті 18 Закону, наказом генерального директора КП «Чернівціводоканал» № 318 від 25.12.2024 уповноважених осіб підприємства направлено на позачергове підвищення кваліфікації (копія наказу додається, копія договору про направлення уповноважених осіб на підвищення кваліфікації додається, скрін екрану про проведення навчання 06.02.2025-07.02.2025 додається). Також, уповноваженими особами підприємства проведено вивчення порушень, виявлених при закупівлі шляхом опрацювання висновку з метою недопущення в подальшому встановлених порушень вимог пункту 14 Порядку № 1082, вимог пункту 54 Особливостей № 1178, вимог абзацу другого частини 22 статті 18 Закону та врахуванням в подальшій роботі виявлених порушень та зауважень. Копія рішення № 600 від 26.12.2024 додається.
Дата публікації
26.12.2024 11:14
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
.
Результат
Усунуто
Дата публікації
26.12.2024 15:17
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
26.12.2024 15:18
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-25-008517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надайте протокол/рішення уповноваженої особи Замовника щодо прийняття рішення про затвердження річного плану та/або внесення змін до річного плану стосовно цієї закупівлі (UA-2024-07-25-008517-a). 3. З яких причин Вами під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення процедури закупівлі не зазначено кодів товарів щодо Гіпохлориту натрію марки "А", Хлору рідкого в контейнерах, Хлору рідкого в балонах, що найбільше відповідають назві номенклатурної позиції відповідно до вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, якщо Єдиний закупівельний словник визначає зокрема такі коди: 24312220-2 Гіпохлорит натрію, 24311900-6 Хлор? 4. З яких причин Вами не виконано в повному обсязі рішення від 09.08.2024 № 13555-р/пк-пз Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
16.12.2024 17:54
Орган перевірки
20.12.2024 00:00
Документи повідомлення
16.12.2024 17:55
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Основні неорганічні хімічні речовини» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-25-008517-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) із наступних питань: 1. Відповідно до абзацу четвертого пункту 49 Особливостей № 1178 договір про закупівлю укладається з переможцем процедури закупівлі не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Такий строк може бути продовжений до 60 днів у випадку обґрунтованої необхідності. Згідно даних, оприлюднених в електронній системі закупівель, Договір поставки товару від 18.11.2024 № 1146/01/1 укладений на 25-й день з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Чим обґрунтовується необхідність продовження строку укладення Договору поставки товару від 18.11.2024 № 1146/01/1? 2. Відповідно до розділу ІІ «Гіпохлорит натрію марки "А"» Додатку 2 до тендерної документації учасники повинні надати довідка про наявність власного, орендованого або такого, що використовується на підставі договору про надання послуг або про те, що поставка відбувається засобами виробника/постачальника гіпохлориту натрію, спеціального транспорту для перевезення гіпохлориту натрію марки «А» з хімічним насосом для перекачування в тару Замовника. Для підтвердження наявності хімічного насосу, учасник надає підтверджуючі документи (видаткова накладна, витяг з бухгалтерських даних тощо). Яким документом (-ами) учасник ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ», якого визначено переможцем, підтвердив наявність хімічного насосу? Надайте посилання на назву такого документу (або файлу із зазначенням номера сторінки тощо). 3. В електронній системі закупівель 25.09.2024 Вами оприлюднено тендерну документацію із змінами та оголошення про проведення відкритих торгів із змінами. До тендерної документації внесено зміни, зокрема, щодо умов оплати, а саме у пункті 2.2. Проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації), зазначено «провести оплату протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати поставки хімічної продукції (партії хімічної продукції)». Водночас в оголошенні про проведення відкритих торгів із змінами зазначено, що оплата проводиться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки хімічної продукції (партії хімічної продукції). З яких причин до оголошення про проведення відкритих торгів Вами не внесено зміни в частині умов оплати? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
17.12.2024 16:59
Орган перевірки
21.12.2024 00:00
Документи повідомлення
17.12.2024 16:59
-
Відповідь
Відповіді на звернення
Щодо питання першого: Під час проведення публічних закупівель КП «Чернівціводоканал» як замовник діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). Під час визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовник керувався примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом від 18.02.2020 № 275 (далі – Методика № 275), а саме очікувана вартість закупівлі визначалась методом порівняння ринкових цін за одиницю, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації; Відповідно до комерційних пропозицій отриманих від ТОВ «Марілайф», ТОВ «Гідрохім» та ТОВ «Вотерголд», Методики № 275 було визначено очікувану вартість закупівлі, а також, умови оплати та поставки хімічної продукції. Комерційні пропозиції додаються. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до моніторингу фактичного використання КП «Чернівціводоканал» хімічної продукції для очищення та знезараження води попередніх років, результати якого викладені у службовій записці головного технолога підприємства Олексія Зубко (додається). Щодо питання другого: Відповідно до даного питання КП «Чернівціводоканал» надає файл «Зміни до річного плану закупівель на 2024 рік від 25.07.2024 №350» та файл «Рішення уповноваженої особи №350 від 25.07.2024 року» Щодо питання третього: Відповідно до пункту 34 частини 1 статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» – товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Відповідно до пункту 3 Розділу І Порядку визначення предмета закупівлі затвердженого наказом МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ №708 від 15.04.2020 року – Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до вимог пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 – під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Тобто даний пункт Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082 стосується проведення переговорної процедури закупівлі. КП «Чернівціводоканал» при проведені закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a застосовано процедуру закупівлі «Відкриті торги з особливостями». Щодо питання четвертого: Рішення АМКУ №13555 р/пк-пз від 09.08.2024 було виконано, що підтверджується документами закупівлі із внесеними змінами до тендерної документації, зокрема у файлах: «Перелік змін» (копія додається) та «Перелік змін 2» (копія додається).
Рішеня
18.12.2024 12:35
Замовник
Відповідь
Відповіді на звернення
З питання першого: Відповідно до проведеної закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-07-25-008517-a, 24.10.2024 року протоколом уповноваженої особи прийнято рішення про намір укласти договір із переможцем закупівлі ТОВ «Хімреагент». 29.10.2024 року до АМКУ подано скаргу ТОВ «Гідрохім» щодо оскарження результатів кваліфікації переможця закупівлі. 31.10.2024 року Рішенням Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 17695-р/пк-пз від 31.10.2024 скаргу прийнято до розгляду за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a.c3. Відповідно до статті 18, статті 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пункту 49 Постанови №1178 від 12.10.2022 року укладення договору про закупівлю під час оскарження забороняється. Розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частинами десятою та дванадцятою статті 29, частиною шостою статті 33, частиною сьомою статті 40 цього Закону. Перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. 07.11.2024 року відбувся розгляд скарги. 08.11.2024 року АМКУ в системі електронних закупівель опубліковано результативну частину Рішення № 18042-р/пкпз згідно з яким за результатами розгляду скарги ТОВ «ГІДРОХІМ» відмовлено у задоволені скарги та розблоковано процедуру закупівлі. Відповідно до статті 10 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Тобто договір з переможцем закупівлі №1146/01/1 від 18.11.2024 заключено та опубліковано у відповідні терміні встановлені законодавством. Знімки екрану щодо процедури публікації рішення про намір укласти договір до завантаження договору в електронну систему закупівель додаються. З питання другого: У складі тендерної пропозиції ТОВ «Хімреагент» надав файл «Довідка про наявність спецавтотранспорту гхн.pdf» відповідно до якого зазначив, що підтверджує наявність спеціального транспорту, що використовується на підставі договору про надання послуг, для перевезення гіпохлориту натрію марки «А» з хімічним насосом для перекачування в тару Замовника (додається). Також в складі тендерної пропозиції міститься файл «копія договору з перевізником.pdf» (додається), в якому, зокрема, вкладений договір від 18.08.2023 № 2023/08-18 на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування, укладений між ТОВ «ВЕЛТРАНС Україна» (перевізник) та ТОВ «ХІМРЕАГЕНТ» (замовник), додаткова угода від 20.09.2023 № 1 та додаткова угода № 2 від 01.11.2023 (стр. 7 файлу «копія договору з перевізником.pdf») до договору на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування від 18.08.2023 № 2023/08-18. Згідно пункту 1 додаткової угоди від 01.11.2023 № 2 до договору на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування від 18.08.2023 № 2023/08-18 «1. Сторони домовились, що розвантаження транспортних засобів може буде здійснене Перевізником за допомогою власного та/або орендованого обладнання (шлангів, насосів, перехідників), або із залученням обладнання Замовника у разі його відсутності». Також в файлі «Довідка про наявність спецавтотранспорту гхн.pdf» (стр. 8-11) тендерної пропозиції ТОВ «Хімреагент» надані свідоцтва про реєстрацію спеціалізованих транспортних засобів, які будуть залучені для поставки гіпохлориту натрію марки «А» та свідоцтва про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів. Отже, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Хімреагент» надано додаткову угоду від 01.11.2023 № 2 до договору на надання послуг перевезення та транспортно-експедиційного обслуговування від 18.08.2023 № 2023/08-18, відповідно до якої розвантаження може буде здійснене ТОВ «ВЕЛТРАНС Україна» (перевізником за договором) за допомогою власного та/або орендованого обладнання (в тому числі, насосів), або із залученням обладнання ТОВ «Хімреагент» (замовником за договором) у разі його відсутності. Крім того повідомляємо, що поставлене Вами питання було предметом скарги за ідентифікатором UA-2024-07-25-008517-a.c3, поданої ТОВ «Гідрохім». Антимонопольний комітет України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівнль в своєму рішенні № 18042-р/пк-пз від 07.11.2024 (ст.6-7) відхилив доводи скаржника ТОВ «Гідрохім» в частині не підтвердження наявності хімічного насосу для перекачування реагенту в тару Замовника та прийшов до висновку щодо відсутності підстав для задоволення скарги. Рішення № 18042-р/пк-пз від 07.11.2024 АМКУ додається. З питання третього: Ситуація, що склалась, пов’язана з гострою нестачею обігових коштів для здійснення роботи підприємства в стабільному режимі, так як основним джерелом покриття витрат на виробництво послуг з централізованого водопостачання та централізованого водовідведення є кошти, отримані від реалізації цих послуг за встановленими тарифами. Постановою НКРЕКП від 28.05.2024 №1018 «Про встановлення тарифів на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення КОМУНАЛЬНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ «ЧЕРНІВЦІВОДОКАНАЛ», яка набрала чинності з 01.06.2024р., встановлено тарифи на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення споживачам, які є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення та споживачам, які не є суб’єктами господарювання у сфері централізованого водопостачання та водовідведення, а тарифи на централізоване водопостачання та централізоване водовідведення для населення застосовуються на рівні тарифів, що застосовувалися станом на 24 лютого 2022 року, що призводить до невідшкодування економічно обґрунтованих витрат КП «Чернівціводоканал» у сфері централізованого водопостачання та централізованого водовідведення отриманими доходами. Зважаючи на обмежену кількість обігових коштів КП «Чернівціводоканал» вимушене збільшувати терміни оплати в договорах. Це стало причиною для внесення змін в Додаток 3 (нова редакція 2) (додається). Внаслідок допущення арифметичної помилки дані зміни не були відображені в електронній тендерній документації.
Рішеня
19.12.2024 14:20
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 541 766 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2024 00:00
Замовник:
Чернівціводоканал
Контактний телефон:
+380372547559
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 541 766 грн.
Період подання пропозицій
до 30.09.2024 00:00
Замовник:
Чернівціводоканал
Контактний телефон:
+380372547559
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності