Показати схожі тендери

Закупівля Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом"янському районі». від Комунальне підприємство "Солом"янка - Сервіс" Солом"янської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-20-000495-a
Id Tender ef9032bf1e5c4496846d865ce0500a01
План UA-P-2024-06-17-007305-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 10.09.2024 16:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 561 174.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
345 611.74 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 20.07.2024 18:42 до 05.08.2024 22:00
Завершено
Період уточнень
з 20.07.2024 18:42
до 02.08.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 20.07.2024 18:42
до 02.08.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2024 22:00
до 28.08.2024 20:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.08.2024 20:56
до 03.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 28.08.2024 20:56
до 10.09.2024 16:57
Період уточнень
з 20.07.2024 18:42 до 02.08.2024 00:00
Період оскарження
з 20.07.2024 18:42 до 02.08.2024 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2024 22:00 до 28.08.2024 20:56
Період кваліфікації
з 05.08.2024 22:00 до 28.08.2024 20:56
Основні параметри
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі».
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
34 561 174.8 грн.
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі».
Назва предмета закупівлі
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі».
Очікувана вартість
34 561 174.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
345611,74
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
75 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі».
Код ДК 021:2015
45212200-8 - Будівництво спортивних об’єктів
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
20.08.2024 00:00
Дата постачання по
20.06.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Технічні специфікації
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ-БУД"
Пропозиція:
34 555 430.5 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
20.07.2024 18:44
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Хом'як Олена Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380445201263
Замовник
ЄДРПОУ
34879125
Назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Solom'yanka - Servis" Solom'yanskoyi raionnoyi v misti Kiyevi derzhavnoyi administraciyi
Повна назва
Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Komunalne pidpriyemstvo "Solom'yanka - Servis" Solom'yanskoyi raionnoyi v misti Kiyevi derzhavnoyi administraciyi
Поштовий індекс
03110
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Солом'янська, 3 офіс 614
Кваліфікація
Лот № 1 Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі».
Період вимог/скарг з 28.08.2024 20:56 по 03.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
28.08.2024 20:56
Довідка НАЗК
28.08.2024 20:55
-
documentType.award.awardNotice
Скарги та рішення
05.08.2024 22:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.07.2024 18:42
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
20.07.2024 18:42
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відовідно до розділу 3 пункту 5 Тендерної документації та додатку 3 пункту 1 виявлено відсутність: - договори дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг на техніку та механізми та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - ліцензоване програмне забезпечення (програмний комплекс АВК-5, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, нормативно-правовової бібліотеки, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі); - додаткова угода на родовження строку дії договору № 16/2022 від 03 травня 2022 року щодо ореди приміщення. 2. Відовідно до розділу 3 пункту 5 Тендерної документації та додатку 3 пункту 3 виявлено відсутність: - копія аналогічного договору з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт, що підтверджують повне виконання договору; - фотофіксацію виконаних робіт. Аналогічним договором (договорами) відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду виконання робіт, аналогічних за предметом закупівлі (з реконструкції або нового будівництва спортивних майданчиків із вартістю виконаних робіт в цілому по одному об’єкту не менше 10% вартості цього тендеру). - лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. 3. Відовідно до розділу 3 пункту 5 Тендерної документації та додатку 3 пункту 5 виявлено відсутність: - акту обстеження об’єкта, підписаний стороною Замовника та Учасника.
Створено
26.08.2024 14:47
Надати до
27.08.2024 14:47
Договір
UA-2024-07-20-000495-a-b1
Підписаний і діє
Номер
10/09-24
34 555 430.5 грн.
28 796 192.08 грн.
З ПДВ
Підписано
10.09.2024
Строк дії договору з
10.09.2024
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі».
Номенклатура
Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі».
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
34 555 430.5
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 червня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34879125

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ-БУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МБ-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38506123

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.09.2024 16:57
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-22-000009
Дата створення проекту
22.10.2024 11:04
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.10.2024 12:03
Дата публікації висновку про результати
14.11.2024 14:48
Дата завершення усунення порушень
29.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
13.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 245-82-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 245-82-27
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2024 № 275 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-07-20-000495-a 20.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.10.2024 00:00
Документи рішення
22.10.2024 12:03
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 листопада 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.06.2024 року № 2 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.08.2024, тендерну пропозицію ТОВ «МБ-БУД» (далі – Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» від 12.08.2024 №3, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 28.08.2024 № 5 та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 28.08.2024, договір підряду від 10.09.2024 №10/09-24, додаткову угоду від 24.09.2024 № 1, додаткову угоду від 03.10.2024 № 2, пояснення та документи надані Замовником від 28.10.2024 та від 07.11.2024 на запити органу державного контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано єдиного учасника торгів - ТОВ «МБ-БУД» з ціновою пропозицією 34 555 430,50 гривень. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам тендерної документації Замовника, з огляду на наступне. Відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 та Додатку 6 до ТД, установлено, що учасник у підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею повинен надати, зокрема: - декларацію про відповідність технічним регламентам 1) низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1067), 2) з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1077), 3) безпеки машин (Постанова КМУ від 30.01.2013 №62) та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Декларація про відповідність повинна бути видана організацією акредитованою Національним агентством з акредитації України, для підтвердження відповідності безпеки машин (автоматизований укладальник марка PTJ-1.5, міксер для змішування гумового грануляту та крихти, електрогенератор). Однак, у складі тендерної пропозиції Переможця не надано висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, чим порушено вимоги підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 та Додатку 6 до ТД. Враховуючи вищевикладене, керуючись положеннями частини п’ятої статті 8 Закону № 922-VIII Північний офіс Держаудитслужби 04.11.2024 із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 та Додатку 6 до ТД, зокрема щодо: «....Враховуючи вищезазначене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» в частині надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи?». Так, Замовником за запит органу державного фінансового контролю надані наступні пояснення: «...Учасником було надано документальне підтвердження лише в частині надання декларацій.». Тим самим, Замовник підтвердив відсутність у складі тендерної пропозиції учасника висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які були установлені Замовником у тендерній документації. Поруч з тим, відповідно до вимог підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до ТД, установлено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування, а також на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/користування тощо відповідним майном. Так на виконання вищезазначеної вимоги, ТОВ «МБ-БУД» надано відомості про обладнання, матеріально-технічної бази та технології, які необхідні для виконання робі від 05.08.2024 № 20/08 відповідно до якої зазначено 30 позиції обладнання та матеріально-технічної бази, що «орендований». Однак, у складі тендерної пропозиції відсутні документи, які підтверджують інформацію стосовно орендованої техніки (30 позицій) згідно наданої довідки ТОВ «МБ-БУД». Враховуючи вищевикладене, Північний офіс Держаудитслужби із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вищезазначеним вимогам ТД. Замовником надано наступні пояснення: «Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині документального підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (обладнання й матеріально-технічної бази), зазначеної у довідці Учасника від 05.08.2024 №20/08 підтверджується довідкою від 26.07.2024 №26/07-2.». Слід зазначити, що лист від 26.07.2024 №26/07-2 наданий ТОВ «Магнум-МВ» щодо не заперечення використання обладнання, машин та механізмів під час надання послуг ТОВ «МБ-БУД», що відповідає вимог установлених Замовником, а саме в частині надання «оригінала листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця, або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі». Окрім того, відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 Додатку 3 до ТД, установлено обов’язковий перелік та кількість необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт, зокрема: автогрейдера, автокрана, екскаватора, котка, електростанцій пересувних, компресора пересувного, молотка відбійного, тощо. На запит Північного офісу щодо надання пояснень стосовно: «Відповідності тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до ТД в частині наявності в Учасника/Субпідрядника необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт, зокрема: автогрейдера, автокрана, екскаватора, котка, молотка відбійного, віброущільнювача (віброплита масою понад 100кг) з відповідним документальним підтвердженням згідно вимогам Замовника?». Замовником надані пояснення, що відповідність встановлено: «….на підставі договору оренди обладнання 26/07/2024, що був наданий згідно до пункту 41 Особливостей». Слід зазначити, що у вищезазначеному договорі, на який надає посилання Замовник, відсутній перелік обладнання, зокрема: автогрейдер, автокран, екскаватор, коток та молоток відбійний, чим, відповідно не дотримано вимоги установлені в підпункті 1.1. пункту 1 Додатку 3 до ТД. Відповідно до вимог підпункту 2.1 пункту 2 Додатку 2 до ТД, установлено, що учасник надає довідку про наявність в учасника, працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у відповідності до Додатку 6 (форма 2,3). Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 Додатку 2 та Додатку 6 до ТД, установлено, що учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати листи-згоди на обробку та поширення персональних даних від всіх працівників, зазначених у довідці згідно вимог п. 2.1. цього Додатку. Так, на виконання вищезазначеної вимоги, ТОВ «МБ-БУД» у складі тендерної пропозиції надано довідки від 05.08.2024 №22/08 та довідки від 05.08.2024 № 21/08, однак, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутні листи згоди на обробку та поширення персональних даних від всіх працівників зазначених у довідках, чим порушено вимоги Додатку 2 та Додатку 6 до ТД. Враховуючи вищевикладене, Північний офіс Держаудитслужби із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вищезазначеним вимогам ТД. Замовником надані наступні пояснення: «Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 6 до ТД, а саме в частині надання листів-згод на обробку та поширення персональних даних «від всіх працівників, зазначених у довідці згідно вимог п. 2.1. цього Додатку» відповідно до наданої довідки Учасником у складі тендерної пропозиції від 05.08.2024 № 21/08 визначено на підставі наказів про прийняття на роботу», та прикріплено файл: «Відповідь листопад з додтками.pdf». Слід зазначити, що надані накази про прийняття на роботу, підтверджують працевлаштування працівників ТОВ «Магнум-МВ» (Субпідрядник/Співвиконавець) згідно довідки від 26.07.2024 № 26/07-4. Таким чином, ТОВ «МБ-БУД» не надано листів згод від всіх працівників зазначених у довідці згідно вимог п. 2.1 Додатку 2 до ТД, що також підтверджують надані пояснення Замовника, чим відповідно учасником порушено вимоги Додатку 2 та Додатку 6 до ТД. Також, слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність інженерно-технічних працівників ТОВ «Магнум-МВ» (Субпідрядник/Співвиконавець) від 26.07.2024 № 26/07-4, відповідно до якої, зазначено про наявність інженера-проектувальника кошторисної документації — Вознюк Н.М., однак у складі тендерної пропозиції також відсутній лист-згода на обробку та поширення персональних даних працівника. Поруч з тим, відповідно до вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 ТД, установлено, що учасник повинен письмово гарантувати замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, а також необхідно зазначити що будівельні матеріали та вироби, від яких залежить якість будівельної продукції, будуть відповідати вимогам проектів, ДБН, ДСТУ та іншим нормативно-правовим актам у сфері будівництва. Гарантія має містити посилання на оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі. Однак, Учасником торгів - ТОВ «МБ-БУД» не надано письмову гарантію Замовнику виконати роботи (замовлені цими торгами) якісно у кількості та терміни встановлені замовником, чим не дотримано вимоги пункту 6 Розділу 3 ТД. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 ТД, Замовником установлено, що «учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності робіт (послуг) вимогам тендерної документації визначеним в Додатку 2 до тендерної документації, що включає в себе: В складі договірної ціни Підрядник надає Замовнику скановану з оригіналу та підписом уповноваженої особи відповідно, наступну документацію: - договірну ціну; - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - підсумкову відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат до локальних кошторисів; - розрахунок кошторисної заробітної плати (згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами)); - лист-погодження в довільній формі виконати власними силами (або із залученням субпідрядників/співвиконавців) та засобами роботи відповідно до технічного завдання, наведеного замовником в Додатку 2 до тендерної документації; - календарний графік виконання робіт із зазначенням переліку видів робіт та строків;». Разом з тим, вимогами пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Розділу 3 ТД, Замовником передбачено, що Ціна тендерної пропозиції є динамічною, та при цьому, розрахунок ціни тендерної пропозиції та кошториси, мають бути надані додатково в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» надано динамічну Договірну ціну (файл «35.1Договірна ціна (ДЦ).PDF»), а також розрахунки до неї у сканованому з оригіналу вигляді та з підписом уповноваженої особи. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» відсутній «наданий додатково» розрахунок ціни тендерної пропозиції /кошториси в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Враховуючи вищевикладене, Північний офіс Держаудитслужби із відповідним запитом звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень з підтвердними документами щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вищезазначеним вимогам ТД. Замовником надані наступні пояснення: «Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД надано довідкою №21/08-2 від 21 серпня 2024 року.». Відповідно до вищезазначеної довідки зазначено наступне: «ТОВ «Магнум-МВ»…у разі потреби надає доступ до виконання Програмного комплекс АВК-5 для директора ТОВ «МБ-БУД»…». Таким чином, ТОВ «МБ-БУД» у складі пропозиції не надано кошториси в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, чим не дотримано вимоги пункту 6 Розділу 3 ТД. Разом з тим, відповідно до пункту 1 Додатку 2 до ТД, Замовником установлено, що ціну тендерної пропозиції слід визначати відповідно до вимог проекту щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості будівельно-монтажних робіт, а також з дотриманням діючих норм і правил виконання будівельно-монтажних робіт, технічною експлуатації будівельної техніки і безпечних умов праці. До ціни тендерної пропозиції включаються податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені згідно з чинним законодавством, а також інші витрати, передбачені для робіт даного виду згідно з чинним законодавством та тендерною документацією. Так, наказом Міністерства розвитку громад та територій України «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 № 281, затверджено Настанову з визначення вартості будівництва, відповідно до пункту 5.31 якої установлено, що за динамічної договірної ціни — не враховується кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються. Натомість, у Договірній ціні ТОВ «МБ-БУД» враховано кошти на покриття ризиків у сумі 490 164,25 гривень, чим порушено вимоги пункту 1 Додатку 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Крім того, відповідно до вимог встановлених у пункті 3 Додатку 3 («Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей») до ТД, Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених підпунктами 3, 5, 6, 12 пункту 47 Особливостей. Так, моніторингом установлено, що Замовником 28.08.2024 оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та визначено переможцем торгів - ТОВ «МБ-БУД». Слід зазначити, що відповідно до пункту 37 частини першої статті 1 Закону № 922- VIII, установлено, що учасник процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, у тому числі об’єднання учасників, яка подала тендерну пропозицію/пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Разом з тим, відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону № 922-VIII, установлено, що переможець процедури закупівлі - учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі. Однак, ТОВ «МБ-БУД», як переможцем торгів, не надано, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей № 1178, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, чим порушено вимоги Додатку 3 до ТД та вимоги пункту 47 Особливостей № 1178. Згідно з абзацом 3 підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та пункту 47 цих Особливостей. Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 та підпункту 3 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «МБ-БУД», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також як таку, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та пункту 47 цих Особливостей, а, натомість, укладено договір на суму 34 555 430,50 гривень з ПДВ. Крім того, згідно з підпунктом 1 пункту 51 Особливостей № 1178, відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД», установлено порушення вимог пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.11.2024 00:00
Дата публікації
14.11.2024 14:48
Документи висновку
14.11.2024 14:48
-
Оскарження в суді
АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ до Київського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-20-000495-a від 14.11.2024 р.
Дата публікації
28.11.2024 14:57
Інформація про відкриття провадження
04.12.2024
П/320/58149/24
Документи оскарження в суді
28.11.2024 16:00
-
06.12.2024 09:36
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якого є будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» за ДК 021:2015: 45212200-8 - Будівництво спортивних об’єктів (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-20-000495-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, експертні звіти, тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.10.2024 12:46
Орган перевірки
30.10.2024 00:00
Документи повідомлення
24.10.2024 12:46
-
Відповідь
Пояснення до запиту по моніторингу № UA-M-2024-10-22-000009
Комунальним підприємством «Солом'янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 24 жовтня 2024 року щодо закупівлі за предметом - Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» оголошення № UA-2024-07-20-000495-a за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме: - Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024- 2026 роки; - Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 05.02.2024 року № 75 Про внесення змін до Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Наказ про перезатвердження проекту " Реконструкцію стадіону вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Експертний звіт № 46859 від 07.05.2024 виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту. Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 17.06.2024 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/480A03FCDD2D228BC2258B3F003EAC16.
Рішеня
28.10.2024 17:55
Замовник
Документи повідомлення
28.10.2024 17:55
-
28.10.2024 17:58
-
Відповідь
Пояснення до запиту по моніторингу № UA-M-2024-10-22-000009
Комунальним підприємством «Солом'янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 24 жовтня 2024 року щодо закупівлі за предметом - Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» оголошення № UA-2024-07-20-000495-a за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувана вартість визначені на підставі наступних документів, а саме: - Програма економічного і соціального розвитку м. Києва на 2024- 2026 роки; - Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Розпорядження Київської міської військової адміністрації від 05.02.2024 року № 75 Про внесення змін до Розпорядження Київської міської ради КМДА № 127 від 01.02.2021 "Про реконструкцію стадіону та окремо розташованої двоповерхової будівлі вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Наказ про перезатвердження проекту " Реконструкцію стадіону вечірньої (змінної) школи № 3 м. Києва на вул. Ушинського, 15 у Солом’янському районі"; - Експертний звіт № 46859 від 07.05.2024 виданий ТОВ «ЕКСПЕРТИЗА МВК». Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі інформуємо, що КП «Солом’янка-Сервіс» не має власного сайту. Разом з тим повідомляємо, що вся запитувана інформація у відповідності до чинного законодавства розміщена 17.06.2024 року на офіційному інтернет-порталі «Київаудит» Департаменту внутрішнього фінансового контролю та аудиту Київської міської державної адміністрації за посиланням https://kyivaudit.gov.ua/vr/ka/cabinet.nsf/0/480A03FCDD2D228BC2258B3F003EAC16.
Рішеня
28.10.2024 18:04
Замовник
Документи повідомлення
28.10.2024 18:04
-
28.10.2024 18:07
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі постала потреба у отриманні додаткових пояснень/ інформації/ документів. 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині документального підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (обладнання й матеріально-технічної бази), зазначеної у довідці Учасника від 05.08.2024 №20/08? 2. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до ТД в частині наявності в Учасника/Субпідрядника необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт, зокрема: автогрейдера, автокрана, екскаватора, котка, молотка відбійного, віброущільнювача (віброплита масою понад 100кг) з відповідним документальним підтвердженням згідно вимогам Замовника? 3. Відповідно до вимог установлених Замовником у підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 3 та Додатку 6 до ТД, Учасник повинен надати декларацію про відповідність технічним регламентам 1) низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1067), 2) з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1077), 3) безпеки машин (Постанова КМУ від 30.01.2013 №62) та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Декларація про відповідність повинна бути видана організацією акредитованою Національним агентством з акредитації України, для підтвердження відповідності безпеки машин (автоматизований укладальник марка PTJ-1.5, міксер для змішування гумового грануляту та крихти, електрогенератор). Враховуючи вищезазначене, прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» в частині надання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи? 4. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам підпункту 2 пункту 2 Розділу 5 ТД, а саме в частині надання листа-згоди з проектом договору, викладеним у Додатку 7 до тендерної документації? 5. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД, а саме в частині надання Розрахунку ціни тендерної пропозиції та кошторисів в електронній формі, у вигляді окремого файлу (файлів) у програмному комплексі АВК-5, або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін? 6. Яким чином та на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 6 до ТД, а саме в частині надання листів-згод на обробку та поширення персональних даних «від всіх працівників, зазначених у довідці згідно вимог п. 2.1. цього Додатку» відповідно до наданої довідки Учасником у складі тендерної пропозиції від 05.08.2024 № 21/08, а також на підставі яких документів Замовником визначено відповідність тендерної пропозиції щодо підтвердження зазначеної інформації у довідці Учасника з документальним підтвердженням щодо працевлаштування працівників учасника («мають працювати згідно штатного розпису за основним місцем праці або за сумісництвом, що підтверджується кольоровими скан-копіями оригіналів першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або повідомлень (наказів) про прийняття працівника на роботу»)? 7. Прошу надати обґрунтовані пояснення та їх документальне підтвердження щодо того, яким чином Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 2 до ТД в частині надання документів щодо модульного спортивного покриття, а саме: - листа від виробника про відповідність DIN EN14877:2006; - листа від виробника про термін гарантії; - висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або паспортів, та /або сертифікатів відповідності на спортивну модульну підлогу. Щодо двошарового каучуково-поліуретанового покриття, а саме надання: - листа від виробника про відповідність гранул EPDM 1,0-3,5 мм, що використовуватимуться для укладання покриття, нормам DIN 18035-7; - висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи та/або паспортів, та /або сертифікатів відповідності, зокрема, на однокомпонентне поліуретанове в’яжуче, поліуретанове в'яжуче стійкого до ультрафіолету (аліфатика), двокомпонентну поліуретанову розміточну фарбу. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
04.11.2024 18:02
Орган перевірки
08.11.2024 00:00
Документи повідомлення
04.11.2024 18:03
-
Відповідь
Пояснення до запиту по моніторингу № UA-M-2024-10-22-000009
Комунальним підприємством «Солом'янка-Сервіс» Солом’янської районної в місті Києві державної адміністрації (Замовник) отримано запит, дата публікації: 4 листопада 2024 року щодо закупівлі за предметом - Будівельні роботи по об’єкту: «Реконструкція стадіону вечірньої (змінної) школи №3 м. Києва на вулиці Ушинського, 15 у Солом'янському районі» оголошення № UA-2024-07-20-000495-a за результатом розгляду запиту надаємо наступні пояснення. Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» (далі – Учасник) вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації (далі – ТД), а саме в частині документального підтвердження права власності/володіння/користування відповідним майном (обладнання й матеріально-технічної бази), зазначеної у довідці Учасника від 05.08.2024 №20/08 підтверджується довідкою від 26.07.2024 №26/07-2. Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам підпункту 1.1 пункту 1 Додатку 3 до ТД в частині наявності в Учасника/Субпідрядника необхідного обладнання для надання послуг/виконання робіт, зокрема: автогрейдера, автокрана, екскаватора, котка, молотка відбійного, віброущільнювача (віброплита масою понад 100кг) з відповідним документальним підтвердженням згідно вимогам Замовника встановлено на підставі договору оренди обладнання 26/07/2024, що був наданий згідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до вимог установлених Замовником у підпункті 1.1 пункті 1 Додатку 3 та Додатку 6 до ТД, Учасник повинен надати декларацію про відповідність технічним регламентам: 1) низьковольтного електричного обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1067); 2) з електромагнітної сумісності обладнання (Постанова КМУ від 16.12.2015 №1077); 3) безпеки машин (Постанова КМУ від 30.01.2013 №62) та висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Декларація про відповідність повинна бути видана організацією акредитованою Національним агентством з акредитації України, для підтвердження відповідності безпеки машин (автоматизований укладальник марка PTJ-1.5, міксер для змішування гумового грануляту та крихти, електрогенератор). Учасником було надано документальне підтвердження лише в частині надання декларацій. Відповідність тендерної пропозиції Учасника вимогам підпункту 2 пункту 2 Розділу 5 ТД підтверджується п. 1. Тендерної пропозиціії, копією проекту договору та актом обстеження об’єкта. Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам пункту 6 Розділу 3 ТД надано довідкою №21/08-2 від 21 серпня 2024 року. Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 6 до ТД, а саме в частині надання листів-згод на обробку та поширення персональних даних «від всіх працівників, зазначених у довідці згідно вимог п. 2.1. цього Додатку» відповідно до наданої довідки Учасником у складі тендерної пропозиції від 05.08.2024 № 21/08 визначено на підставі наказів про прийняття на роботу. Відповідність тендерної пропозиції ТОВ «МБ-БУД» вимогам Додатку 2 до ТД в частині надання документів щодо модульного спортивного покриття, а саме: - сертифікат модульне покриття; - декларація від виробника про відповідність DINEN14877:2006 з завіреним перекладом; - лист від виробника про терміни гарантії з завіреним перекладом; - класифікація покриття з завіреним перекладом; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на модульне покриття; - сертифікат затвердження на покриття від виробника з завіреним перекладом; Щодо двошарового каучуково-поліуретанового покриття: - сертифікати на EPDM покриття наданий виробником протокол лабораторних досліджень відповідності EPDM гранул вимогам стандарту DINV 18035-7 з завіреним перекладом; - наданий виробником протокол досліджень зразків гранул EPDMіз завіреним перекладом; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на поліуретани TM «Polycomp» (цей висновок відноситься на всі поліуретанові вироби TM «Polycomp» - зокрема на однокомпонентне поліуретанове в’яжуче, поліуретанове в'яжуче стійкого до ультрафіолету (аліфатика), двокомпонентну поліуретанову розміточну фарбу).
Рішеня
07.11.2024 18:31
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 561 174.8 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2024 22:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380445201263
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 561 174.8 грн.
Період подання пропозицій
до 05.08.2024 22:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Солом'янка - Сервіс" Солом'янської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380445201263
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності