Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля протиожеледних матеріалів з доставкою (насипом) від УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2024-07-19-002859-a
Id Tender a141607e333f46e68dbd1e5e067c18e8
План UA-P-2024-07-12-007545-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 19.07.2024 11:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 997 180 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Основні параметри
Закупівля протиожеледних матеріалів з доставкою (насипом)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Закупівля протиожеледних матеріалів з доставкою (насипом)
Код ДК 021:2015
14410000-8 - Кам’яна сіль
Кількість
1 308
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
53200, Україна, Дніпропетровська область, м. Нікополь, вул. Електрометалургів 3
Дата постачання з
12.07.2024 00:00
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Документи закупівлі
19.07.2024 11:01
Оголошення про проведення закупівлі
19.07.2024 11:00
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Микола Тимошенко
Електронна пошта
Телефон
+380663357397
Замовник
ЄДРПОУ
26136719
Повна назва
УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
53213
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Нікополь
Адреса
ВУЛИЦЯ ЕЛЕКТРОМЕТАЛУРГІВ, будинок 3
Кваліфікація
Договір
UA-2024-07-19-002859-a-a1
Підписаний і діє
Номер
449/24
5 997 180 грн.
4 997 650 грн.
З ПДВ
Підписано
12.07.2024
Строк дії договору з
12.07.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 308 (тонни)
Закупівля протиожеледних матеріалів з доставкою (насипом)
Номенклатура
Закупівля протиожеледних матеріалів з доставкою (насипом)
Кількість
1 308
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26136719

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Солт Індастрі»
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю «Солт Індастрі»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45206870

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-07-22-000013
Дата створення проекту
22.07.2024 12:25
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
31.07.2024 12:25
Дата публікації висновку про результати
16.08.2024 10:36
Дата завершення усунення порушень
31.08.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
22.08.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 56) 722-22-72
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477689
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Дніпро
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
31.07.2024 № 98 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 31.07.2024 № 98 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-07-19-002859-a 19.07.2024 УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
31.07.2024 00:00
Документи рішення
31.07.2024 12:25
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2024 року. Предметом аналізу були питання: наявність підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі), визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, (далі – Замовник) UA-P-2024-07-12-007545-a, наказ №62 від 12.07.2024, договір поставки товару від 12.07.2024 №449/24, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 02.08.2024 та 07.08.2024 на запити Східного офісу Держаудитслужби від 01.08.2024 та від 02.08.2024. Відповідно до п.3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості) Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. З пояснень, оприлюднених Замовником в електронній системі закупівель від 02.08.2024, орієнтовна вартість предмета закупівлі була розрахована згідно проведеного аналізу ринку постачання аналогічних товарів по Дніпропетровській області за методом запиту комерційних пропозицій, які були долучені до пояснення. Разом з цим, моніторингом установлено, що Замовник не дотримався одного з принципів здійснення закупівель, зокрема, максимальна економія, ефективність та пропорційність, чим порушив вимоги пункту 3 Особливостей, пункту 2 частини 1 статті 5 Закону №922. Моніторингом установлено, що при закупівлях аналогічного товару за ДК 021:2015: 14410000-8 «Кам'яна сіль» шляхом відкритих торгів з Особливостями, які проводилися у липні 2024 року, а саме: (UA-2024-07-23-006524-a) вартість 1 тони солі склала 3579,96 гривень, UA-2024-07-18-006811-a – по ціні 3890,00 грн за тону, UA-2024-07-02-008018-a – вартість 3840,00 грн за тону, тоді, як Замовником укладено договір по ціні за од.товару – 4585,00 грн за тонну. Окрім того, ТОВ "СОЛТ ІНДАСТРІ ІНДАСТРІ (дата реєстрації – 20.12.2023), з яким укладено договір 19.07.2024, вийшло на ринок відкритих торгів з Особливостями з пропозицією по ціні 3850,00 грн за тонну (UA-2024-07-02-008018-a, ) по закупівлі UA-2024-07-18-006811-a – 3890,00 грн за тонну, що дешевше на 735,00 грн за тону та 695,00 грн за тонну відповідно, що у середньому складає 815,00 грн за 1 тонну. Відповідно до частини 1 статті 203 Цивільного Кодексу України зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Частиною 1 статті 215 Цивільного Кодексу України визначено, що підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою – третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу. Таким чином, укладення договору за результатами закупівлі з наведеними порушеннями має наслідком незаконне використання коштів місцевого бюджету та спричиняє шкоду інтересам держави на суму 935 220,00 грн (1308т х715,00).
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання наявності підстав для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель (інформація, документи щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі) встановлено порушення пункту 2 частини 1 статті 5 Закону №922, пункту 3 Особливостей. За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю встановлено порушення частини 1 статті 203 Цивільного Кодексу України. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) та його оприлюднення, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору поставки товару від 12.07.2024 №449/24 через укладання додаткової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
14.08.2024 00:00
Дата публікації
16.08.2024 10:36
Документи висновку
16.08.2024 10:36
-
Оскарження в суді
27.08.2024 подано позовну заяву
Дата публікації
28.08.2024 12:55
Інформація про відкриття провадження
28.08.2024
Справа № 160/23432/24
Документи оскарження в суді
28.08.2024 13:27
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Начальнику Східного офісу Державної аудиторської служби України Валентину ДОВГОМУ Про надання аргументованих заперечень до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-19-002859-a Шановний Валентин Вільямсович! Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради уважно розглянуто та проаналізовано висновок про результати моніторингу нашої закупівлі UA-2024-07-19-002859-a (далі – Висновок), зроблений посадовою особою Східного офісу Державної аудиторської служби України. Даним Висновком, посадова особа Східного офісу Державної аудиторської служби України зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору поставки товару від 12.07.2024 № 449/24 через укладання додаткової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. За результатами розгляду та аналізу Висновку, управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради вважає його необґрунтованим, тому керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» надає аргументовані заперечення до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-19-002859-a. Уповноважена особа при здійсненні закупівель діє виключно у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), зважаючи на поточну ситуацію, що викликана ворожою агресією з боку рф та перебуванням військ агресора на відстані 8 кілометрів від міста Нікополь. Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради знаходиться на території міста Нікополь (Нікопольська міська територіальна громада), яка станом на 21.08.2024 року зазначена в Переліку як територія активних бойових дій, які не були завершені (п. 3 Території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси розділу I. Території, на яких ведуться (велися) бойові дії; код територіальної громади UA12080050000062712). З метою визначення очікуваної вартості Замовником здійснено перевірку інформації щодо вартості товару на сайті (https://prices.nidi.org.ua/sum/2024/7/) Державного підприємства «Національний інститут розвитку інфраструктури». Станом на червень-липень 2024, вартість товару без урахування транспортування для Дніпропетровської області склала 10 500,00 грн. за 1 тону. Орієнтовна вартість предмета закупівлі була розрахована згідно проведеного аналізу ринку постачання аналогічних товарів за методом запиту комерційних пропозицій. Таким чином, очікувана вартість розрахована шляхом аналізу ринку за критеріями максимальної економії та спроможності постачальника поставити товар у зону активних бойових дій, у якій замовник перебував станом на дату укладення договору про закупівлю. Наведені у Висновку посилання на закупівлі: - UA-2024-07-23-006524-а станом на 21.08.2024 не містять інформації про укладені договори між Замовником та Постачальником на постачання товару, тому не може бути застосований як приклад для визначення вартості предмету закупівлі, оскільки в даній закупівлі не визначено вартість кінцевої ціни поставки товару. - UA-2024-07-02-008018-a та UA-2024-07-18-006811-a посилання вважаю не доречним, оскільки Замовники знаходиться на значній відстані від м. Нікополя що призводить до додаткових витрат на транспортування товару до м. Нікополя. Таким чином, наведені у Висновку посилання на закупівлі, що проведені за конкурентними процедурами з цінами нижче ніж за нашою закупівлею вважаю не доречними та таким на які не варто посилатись адже учасники та замовники в різних регіонах по різному калькулюють видатки, що пов’язані з постачанням товару, а ціна пропозиції за результатами аукціону, згідно чинного закупівельного законодавства може бути змінена, у тому числі в сторону її збільшення, при цьому на відміну від Закону, Особливості не мають обмежень на зростання вартості за одиницю товару. До речі, згідно проведеної закупівлі за аналогічним видом товару UA-2024-05-31-008298-a вартість однієї тони солі склала 5900,00 грн. Зважаючи на наведене, з метою забезпечення потреб Замовника в умовах воєнного стану, вважаю цілком правомірним укладення договору з використанням виключень наведених у п 13 Особливостей при дотриманні положень наведених у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Частиною першою статті 626 ЦК України визначено, що договором є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов'язків. Відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов’язковим для виконання сторонами. Згідно з ч.ч. 1.2 ст. 651 ЦК України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до ч. ч. 1.2 ст. 202 ГК України господарське зобов'язання припиняється: виконанням, проведеним належним чином; зарахуванням зустрічної однорідної вимоги або страхового зобов'язання: у разі поєднання управленої та зобов'язаної сторін в одній особі: за згодою сторін: через неможливість виконання та в інших випадках, передбачених цим Кодексом або іншими законами. Господарське зобов'язання припиняється також у разі його розірвання або визнання недійсним за рішенням суду. Згідно з ч. 1 ст. 206 ГК України господарське зобов'язання може бути розірвано сторонами відповідно до правил, встановлених статтею 188 цього Кодексу. В свою чергу, відповідно до ч. 1 ст. 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Товариство з обмеженою відповідальністю «Солт Індастрі» свої зобов’язання за Договором виконало в повному обсязі, що підтверджується Актом приймання-передачі № 1 від 05.08.2024, видатковою накладною № 2407/6 від 05.08.2024 та Актом приймання-передачі № 2 від 09.08.2024, видатковою накладною № 808/1 від 09.08.2024 (копії додаються). При цьому Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради не має претензій до Товариства з обмеженою відповідальністю «Солт Індастрі» щодо кількості та якості товару. Відтак, в Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради відсутні будь-які правові підстави для припинення зобов'язань за Договором. Частиною другою статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На підтвердження вищезазначеного, доводимо до відома Східного офісу Державної аудиторської служби України, що вже неодноразово, судами різних інстанцій України, визнавалися противоправними та скасовувалися висновки територіальних органів Державної аудиторської служби України про результати моніторингу закупівель, у яких вимагалося «в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору». Так, зокрема, але не виключно, Дніпропетровський окружний адміністративний суд у справі № 160/1884/20 від 03 червня 2020 року зазначав, що «у висновку про необхідність «вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства», відповідач не визначив спосіб усунення виявлених під час моніторингу порушень (судовий або позасудовий), що свідчить про його нечіткість та невизначеність. Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанту поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушень. Спонукання позивача самостійно визначити на підставі невизначених норм, які саме заходи слід вжити для усунення виявлених порушень, в свою чергу, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства. Зазначене є порушенням вимог закону в частині змісту висновку як акта індивідуальної дії. Суд визнає, що зобов’язальний характер вимоги щодо усунення правопорушення свідчить про встановлення цього порушення, так і визначення імперативного обов’язкового способу його усунення. Відповідна правова позиція викладена в постанові Верховного Суду від 10 грудня 2019 року в справі № 160/9513/18 та у постанові Верховного Суду від 05.03.2020 року по справі № 640/467/19» та в наслідок чого, визнав протиправним та скасував висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу відповідної закупівлі. 18.06.2020 року у справі № 160/1475/20 той же Дніпропетровський окружний адміністративний суд зазначав: «Щодо обраного відповідачем способу усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства, у вигляді зобов’язання позивача вжити заходи щодо розірвання договору, суд зазначає наступне. Згідно з пп.9 п.4 Положення № 43, Держаудитслужба відповідно до покладених на неї завдань вживає в установленому порядку заходів до усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства та притягнення до відповідальності винних осіб, а саме:- вимагає від керівників та інших осіб підприємств, установ та організацій, що контролюються, усунення виявлених порушень законодавства; здійснює контроль за виконанням таких вимог;- звертається до суду в інтересах держави у разі незабезпечення виконання вимог щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства з питань збереження і використання активів;- застосовує заходи впливу за порушення бюджетного законодавства, накладає адміністративні стягнення на осіб, винних у порушенні законодавства;- передає в установленому порядку правоохоронним органам матеріали за результатами державного фінансового контролю у разі встановлення порушень законодавства, за які передбачено кримінальну відповідальність або які містять ознаки корупційних діянь; Положеннями ч.1-2 ст.651 ЦК України визначено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї із сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Аналогічні положення зазначені і в ч.1 ст.188 ГК України, згідно якої зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. З аналізу наведених норм слідує, що за загальним правилом розірвання договору в односторонньому порядку не допускається, а розірвання договору за рішенням суду на вимогу однієї із сторін можливо лише у випадку істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Статтею 19 Конституції України встановлено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України» та у наслідок чого, визнав протиправним та скасував висновок Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу відповідної закупівлі. 16.06.2020 року у справі № 120/1297/20-а. 03.09.2020 року у справі № 640/13175/20 Окружний адміністративний суд міста Києва зауважував, що: «… ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Закон України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» не визначає повноваження відповідача [Північний офіс Держаудитслужби] зобов’язувати за результатом здійсненого моніторингу закупівлі її замовника вчиняти дії по розірванню укладеного договору на закупівлю. Зокрема, такі повноваження відсутні і у статтях 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», на які здійснено посилання у п. 3 констатуючої частини самого оскаржуваного висновку.» та у наслідок чого, визнав протиправним та скасував висновок Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу відповідної закупівлі. 18.02.2020 року у справі № 420/6760/19 Одеський окружний адміністративний суд також зазначив, що: «…оскаржений висновок, пунктом 3 Констатуючої частини якого позивача зобов’язано здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку не містить вказівок щодо способу такого усунення, у ньому не вказано які саме дії та на підставі яких положень закону повинен здійснити позивач для усунення негативних, на думку відповідача, наслідків протиправного формування тендерної документації. Тобто як акт індивідуальної дії спірний висновок прийнятий з порушенням вимог закону щодо його змісту, оскільки є неконкретизованим … Відповідно до п.11 ч.1 ст.1 Закону «Про публічні закупівлі» мета моніторингу публічних закупівель - запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, - відповідачем [Південним офісом Держаудитслужби] внаслідок складання висновку за результатами моніторингу від 12.07.2019 жодним чином досягнута не була.» та у наслідок чого, визнав протиправним та скасував висновок Південного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу відповідної закупівлі. Необхідність враховувати, у тому числі національну судову практику підтверджується рішенням Європейського суду з прав людини у справі «Редакція газети «Правоє дело» та Штекель проти України», у якому зазначено, що в рішенні національного суду є можливим посилання на рішення українських судів, у яких останні схильні до відповідного тлумачення законодавчих положень, котрими врегульовані подібні відносини, або в яких був загальний підхід у таких справах, та, що відповідне тлумачення або загальних підхід національних судів у таких справах має впливати на прийняття рішення в подібних відносинах. Таким чином, враховуючи все вищенаведене, зобов’язання Східного офісу Державної аудиторської служби України у констатуючий частині висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-19-002859-a в частині необхідності «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку шляхом розірвання договору поставки товару від 12.07.2024 № 449/24 через укладання додаткової угоди та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів» є не тільки контр продуктивним, а й може призвести до грубого порушення нами не тільки Національного законодавства України, а й Міжнародного законодавства (до якого належить Європейський суд з прав людини, рішення якого, відповідно до Закону України «Про виконання рішень та застосування практики Європейського суду з прав людини» є джерелом права), оскільки, означені «зобов’язання» саме «підштовхують» нас до розірвання відповідного договору та порушення прав (у тому числі майнових) контрагента Товариства з обмеженою відповідальністю «Солт Індастрі», з понесенням непередбачених витрат як Замовником так і Постачальника. Договірні зобов’язання між Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради та Товариства з обмеженою відповідальністю «Солт Індастрі» сторони виконали частково, (мета договору досягнута: товар наданий та отриманий на користь територіальної громади міста Нікополя для задоволення її потреб) та інтереси держави та/або суспільства не зачеплені, не порушені. Вважаю за доцільне повідомити, що Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та раціональне використання бюджетних коштів. Підбиваючи підсумки, Управлінням благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради готується позовна заява до Дніпропетровського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Східного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-19-002859-a від 16.08.2024 року, яка буде подана у строки передбачені ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», про що буде зазначено в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Уповноважена особа Микола ТИМОШЕНКО
Дата публікації
21.08.2024 16:42
Документи інформації про усунення порушення
21.08.2024 16:42
-
21.08.2024 16:42
-
21.08.2024 16:46
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Відповідь на заперечення у файлі
Результат
Не усунуто
Дата публікації
26.08.2024 09:03
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання у файлі
Рішеня
01.08.2024 10:32
Орган перевірки
07.08.2024 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запитання
Надання пояснень до моніторингу до закупівлі: Закупівля протиожеледних матеріалів з доставкою (насипом) (UA-2024-07-19-002859-a). Закупівельна діяльність Управління благоустрою, інфраструктури та комунального господарства Нікопольської міської ради здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). Відповідно до статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. У разі якщо замовником у розумінні Закону передбачено придбання товарів, робіт і послуг, така закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону та Особливостей, в один із способів, в залежності від очікуваної вартості предмета закупівлі, визначеного згідно з Порядком визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708. Згідно підпункту 2 пункту 13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли, замовник або його відокремлений підрозділ, що здійснює закупівлю згідно з абзацом другим пункту 15 цих особливостей, перебуває на території активних бойових дій, які не були завершені на дату укладення договору про закупівлю. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до цього пункту замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до цього пункту. Обґрунтування у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого документа готується уповноваженою особою або іншою службовою (посадовою) особою замовника та погоджується (затверджується) керівником замовника або іншою особою, визначеною керівником замовника. Пунктом 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону установлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні в разі здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель, за умови що вартість закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, не пізніше ніж через 10 робочих днів з дня укладення такого договору. Враховуючи вище зазначене: 1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів на день закупівлі. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України від 15.04.2020 № 708. Відповідно до пункту 3 даного Наказу, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Відповідно до пункту 34 частини першої статті 1 Закону, товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів. Орієнтовна вартість предмета закупівлі була розрахована згідно проведеного аналізу ринку постачання аналогічних товарів по Дніпропетровській області за методом запиту комерційних пропозицій (пропозиції учасників додаються) який був опублікований на офіційному сайті Нікопольської міської ради 15.01.2024: http://nikopol-mrada.dp.gov.ua/news/zapyt-komertsiynykh-propozytsiy-21501. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднені на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів - Нікопольської міської ради. Враховуючи те, що Нікопольська міська територіальна громада наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 «Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією» віднесено до території активних бойових дій, на яких функціонують державні електронні інформаційні ресурси (код територіальної громади UA12080050000062712), офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів - Нікопольської міської ради в умовах введеного в Україні воєнного стану є закритим, з метою запобігання використання ворогом інформації. 2. Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель та з метою належного утримання міських доріг, які є власністю територіальної громади міста Нікополя, забезпечення стабільної життєдіяльності міста, безпеки руху пішоходів та транспорту на вулицях міста, уникнення аварійних ситуацій та заторів транспорту, а також своєчасної поставки значної кількості товару на адресу замовника. Замовником прийнято рішення щодо здійснення закупівлі за виключеннями наведеними у підпункту 2 пункту 13 Особливостей без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу. Замовником дотримано принципів здійснення публічних закупівель, а саме максимальна економія та раціональне використання бюджетних коштів.
Рішеня
02.08.2024 13:19
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснення
Питання 2 у файлі
Рішеня
02.08.2024 16:35
Орган перевірки
08.08.2024 00:00
Документи повідомлення
Відповідь
Відповідь на запитання
У межах проведення моніторингу закупівлі протиожеледних матеріалів з доставкою (насипом) що розміщена на сайті уповноваженого органу за номером UA-2024-07-19-002859-a повідомляю наступне. Закупівельна діяльність УБІтаКГ проводиться у відповідності до чинного закупівельного законодавства з дотриманням основних принципів ЗУ «Про публічні закупівлі» зважаючи на поточну ситуацію, що викликана ворожою агресією з боку рф та перебуванням військ агресора на відстані 8 кілометрів від міста Нікополь. З метою визначення очікуваної вартості Замовником здійснено перевірку інформації щодо вартості товару на сайті Державного підприємства «Національний інститут розвитку інфраструктури». Станом на червень 2024, вартість товару без урахування транспортування для Дніпропетровської області склала 10 500,00 грн. за 1 тону. З метою підтвердження інформації, а також максимальної економії бюджетних коштів, на виконання Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», Замовником здійснено запит цінових пропозицій учасників ринку. Зважаючи на можливі обстріли, що перешкоджають доставці товару, а також обмежений строк, що залишився до початку посипання замовником для укладення договору використані виключення, наведені у пп.2 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Наведені у вашому запиті посилання на закупівлі, що проведені за конкурентними процедурами з цінами нижче ніж за нашою закупівлею вважаю не доречними та таким на які не варто посилатись адже учасники та замовники в різних регіонах по різному калькулюють видатки, що пов’язані з постачанням товару, а ціна пропозиції за результатами аукціону, згідно чинного закупівельного законодавства може бути змінена, у тому числі в сторону її збільшення, при цьому на відміну від Закону України «Про публічні закупівлі» Особливості не мають обмежень на зростання вартості за одиницю товару. До речі, згідно проведеної закупівлі за аналогічним видом товару (ІД UA-2024-05-31-008298-a) вартість однієї тони солі склала 5900,00 грн. Додатково повідомляю, що територія міста Нікополь межує з тимчасово окупованою територією та щоденно піддається ворожим обстрілам з різного виду озброєння, що впливає на логістику, та бажання постачальників здійснювати поставку товару безпосередньо в місто та зазвичай пропонують здійснювати перевантаження товару в більш безпечних місцях на відстані від приблизно 50-100 кілометрів від міста. Зазначене призводить до збільшення вартості товару. Таким чином, очікувана вартість розрахована шляхом аналізу ринку за критеріями максимальної економії та спроможності постачальника поставити товар у зону активних бойових дій, у якій замовник перебував станом на дату укладення договору про закупівлю. Зважаючи на наведене, з метою забезпечення потреб Замовника в умовах воєнного стану, вважаю цілком правомірним укладення договору з використанням виключень наведених у п 13 Особливостей при дотриманні положень наведених у Наказі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Рішеня
07.08.2024 14:09
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 997 180 грн.
Замовник:
УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380663357397
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 997 180 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
УПРАВЛІННЯ БЛАГОУСТРОЮ, ІНФРАСТРУКТУРИ ТА КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА НІКОПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380663357397
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності