Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,** від КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-19-001526-a
Id Tender 0360a58327ac4fe0abdf33525abbb290
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.10.2024 17:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 470 440.9 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
104 704.41 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 19.07.2024 10:00 до 03.08.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 19.07.2024 10:00
до 31.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 19.07.2024 10:00
до 31.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2024 15:45
до 30.09.2024 17:30
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2024 16:55
до 06.10.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 30.09.2024 17:30
до 15.10.2024 17:29
Період уточнень
з 19.07.2024 10:00 до 31.07.2024 00:00
Період оскарження
з 19.07.2024 10:00 до 31.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2024 15:45 до 30.09.2024 17:30
Період кваліфікації
з 05.08.2024 15:45 до 30.09.2024 17:30
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**
Підставою для проведення закупівлі є пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами та доповненнями)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 470 440.9 грн.
Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**
Очікувана вартість
10 470 440.9 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
104704,41
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
50 000
Аукціон
Cтарт аукціону
05.08.2024 15:10
Закінчення аукціону
05.08.2024 15:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, м. Хмельницький
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» за формою КБ-2в та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» за формою КБ-3 після їх підписання Замовником
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЖК - Гарант"
Пропозиція:
10 439 026 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДОРОЖНІ МАШИНИ"
Пропозиція:
9 341 319.02 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ Будлайф-ХМ
Пропозиція:
9 300 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1"
Пропозиція:
9 214 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.08.2024 15:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
19.07.2024 10:01
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Альона СНІЦАР
Електронна пошта
Телефон
+380984110701
Замовник
ЄДРПОУ
07928461
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Поштовий індекс
29006
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
м. Хмельницький
Адреса
вул. Героїв АТО, буд. 3/1
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**
Період вимог/скарг з 07.08.2024 16:55 по 13.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
07.08.2024 16:55
-
Звіт про оцінку
05.08.2024 15:45
Витяг з ЄДР
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2024 16:55
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 03.09.2024 17:26 по 09.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
03.09.2024 17:26
-
Звіт про оцінку
02.09.2024 17:31
Витяг з ЄДР
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
03.09.2024 17:27
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.09.2024 17:30 по 06.10.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2024 17:30
Довідка НАЗК
30.09.2024 17:30
-
Звіт про оцінку
26.09.2024 16:17
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2024 10:00
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
19.07.2024 10:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: - не надано скановані копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які залучатимуться до виконання робіт, а саме бульдозери (потужність 59 кВт [80 к.с.]), екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу (місткість ковша 0,4 м3), екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу (місткість ковша 0,25 м3); - не надано скановану копію з оригіналу наказу про прийняття на роботу директора Дурасова Руслана Олександровича; - в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договір не вірно вказано дату укладання договору підряду на виконання робіт №161; - не надано скановану копію оригіналу договору підряду на виконання робіт №161 від 18.10.2022; - не надано додатки до договору підряду на виконання робіт №161 від 18.10.2022; - не надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), яка підтверджує виконання будівельних робіт на суму 1136321,80 грн по договору підряду на виконання робіт №161 від 18.10.2022; - не надано скановану копію оригіналу листа-відгука (або рекомендаційного листа тощо) від контрагента згідно з договором підряду на виконання робіт №161 від 18.10.2022; - не надано рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетентності якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - не надано статут у формі оригіналу; - не надано свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) у формі оригіналу; - не надано реєстр документів, які надані учасником у складі пропозиції. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пп.1.1.1. п.1.1. Додаток 1 до тендерної документації: «У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається сканована копія оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.»; - пп.1.2.3. п.1.2. Додаток 1 до тендерної документації: «Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці 2 та Таблиці 3 учасник повинен надати: трудові книжки (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, та/або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо шляхом надання сканованих копій з оригіналу вказаних документів.»; - пп.1.3.1. п.1.3. Додаток 1 до тендерної документації: «Довідка з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів.»; - пп.1.3.2. п.1.3. Додаток 1 до тендерної документації: «Скановану копію оригіналу аналогічних договорів в повному обсязі, зазначених в наданій учасником довідці.»; - пп.1.3.2. п.1.3. Додаток 1 до тендерної документації: «Скановану копію оригіналу аналогічних договорів в повному обсязі, зазначених в наданій учасником довідці.»; - пп.1.3.3. п.1.3. Додаток 1 до тендерної документації: «Скановану копію оригіналу документів на підтвердження виконання договорів, зазначених в наданій учасником довідці.»; - пп.1.3.4. п.1.3. Додаток 1 до тендерної документації: «Скановану копію оригіналу листа-відгука (або рекомендаційного листа тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.»; - пп.1.3.4. п.1.3. Додаток 1 до тендерної документації: «Скановану копію оригіналу листа-відгука (або рекомендаційного листа тощо) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.»; - п.7.2. Додаток 1 до тендерної документації: «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та правомочність на укладення договору про закупівлю: рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетентності якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення)»; - п.7.5. Додатку 1 до тендерної документації: «Установчі документи (статут, установчий договір / засновницький договір, положення тощо) у формі оригіналу.»; - п.7.6. Додатку 1 до тендерної документації: «Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витягу з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ)/свідоцтво платника єдиного податку або Витягу з реєстру платників єдиного податку (для платників єдиного податку) у формі оригіналу. У разі, якщо Учасник не є платником податку на додану вартість та платником єдиного податку, тоді він повинен подати довідку у довільній формі з посиланням на конкретні статті законодавства України про те, що відповідно до законодавства України не передбачено наявність у нього зазначених документів.»; - Додаток 1 до тендерної документації: «Реєстр документів, наданих учасником у складі пропозиції, подається на фірмовому бланку учасника (у разі наявності).». 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надано скановані копії оригіналів свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, які залучатимуться до виконання робіт, а саме бульдозери (потужність 59 кВт [80 к.с.]), екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу (місткість ковша 0,4 м3), екскаватори одноковшеві дизельні на гусеничному ходу (місткість ковша 0,25 м3); - надати скановану копію з оригіналу наказу про прийняття на роботу директора Дурасова Руслана Олександровича; - надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договір з правильною датою укладання договору підряду на виконання робіт №161; - надати скановану копію оригіналу договору підряду на виконання робіт №161 від 18.10.2022; - надати додатки до договору підряду на виконання робіт №161 від 18.10.2022; - надати довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3), яка підтверджує виконання будівельних робіт на суму 1136321,80 грн по договору підряду на виконання робіт №161 від 18.10.2022; - надати скановану копію оригіналу листа-відгука (або рекомендаційного листа тощо) від контрагента згідно з договором підряду на виконання робіт №161 від 18.10.2022; - надати рішення про призначення керівника (у формі оригіналу або належним чином завіреної копії або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетентності якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - надати статут у формі оригіналу; - надати свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або Витяг з реєстру платників податку на додану вартість (для платників ПДВ) у формі оригіналу; - надати реєстр документів, які надані учасником у складі пропозиції.
Створено
27.09.2024 16:19
Надати до
28.09.2024 16:19
Договір
UA-2024-07-19-001526-a-b1
Підписаний і діє
Номер
600
9 214 000 грн.
7 678 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
15.10.2024
Строк дії договору з
15.10.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі №** військового містечка №**, м.Хмельницький, вул. **,**
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
9 214 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Повна назва
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
07928461

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю " ЕКОСТРОЙ- 1"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37520097

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.10.2024 17:29
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 470 440.9 грн.
Період подання пропозицій
до 03.08.2024 00:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Контактний телефон:
+380984110701
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 470 440.9 грн.
Період подання пропозицій
до 03.08.2024 00:00
Замовник:
КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНИЙ ВІДДІЛ МІСТА ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ
Контактний телефон:
+380984110701
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності