Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до додатку №1 розділ 2 Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають
необхідні знання та досвід Учасник повинен підтвердити наявність у працівників робітничих
професій (не менше 5-ти покрівельників) посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони
праці, а саме:
- допуску до експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18);
- допуску до безпечного ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85);
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
Учасник повинен підтвердити наявність у працівників робітничих професій (не менше 6-ти осіб,)
посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- навчання з питань пожежно-технічного мінімуму;
- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
Просимо підтвердити Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання
та досвід Учасник повинен підтвердити наявність у працівників робітничих професій (не менше 5-
ти покрівельників) посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони праці, а саме:
- допуску до експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18);
- допуску до безпечного ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85);
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
____________________________________________________________________________________
2. Серед працівників робітничих професій обов’язково має бути: маляр, штукатур,
електрик/електромонтажник з кабельних мереж, монтажник-складальник металопластикових
конструкцій, лицювальник-плиточник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування.
У своїй пропозиції учасник не підтвердив наявність у працівників робітничих професій (не менше
5-ти покрівельників) посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони праці
- допуску до експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18);
- допуску до безпечного ведення газонебезпечних робіт (НПАОП 0.00-5.11-85);
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
У своїй пропозиції учасник не підтвердив наявність у працівників робітничих професій (не менше
6-ти осіб,) посвідчень і протоколів (витягів з протоколів) з охорони праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- навчання з питань пожежно-технічного мінімуму;
- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
Просимо підтвердити серед працівників робітничих професій: електрик/електромонтажник з
кабельних мереж, монтажник-складальник металопластикових конструкцій, лицювальник-
плиточник, монтажник санітарно-технічних систем і устаткування. З посвідченнями про охорону
праці, а саме:
- допуску до виконання робіт з інструментом і пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13);
- групи електробезпеки не нижче 2-ї;
- навчання з питань пожежно-технічного мінімуму;
- допуску до робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07).
___________________________________________________________________________________
3. Відповідно до додатку №1 Таблиця 2 Інші документи, що вимагаються замовником розділ 1
Установчі та інші документи щодо ведення господарської діяльності п.1.7 учасник мав
підтвердити наявніть копії діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему управління якістю
ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на
виконання робіт (надання послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі.
видані на ім’я Учасника органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який
акредитований в установленому порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво
– на підтвердження надати сферу акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів
за результатами останнього аудиту.
Учасник у своїй пропозицій не підтвердив наявність діючих сертифікатів учасника закупівлі на
систему управління якістю ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на виконання робіт (надання
послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника
органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому
порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу
акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього
аудиту.
Учасник у своїй пропозицій не підтвердив наявність діючих сертифікатів учасника закупівлі на
систему управління якістю ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на виконання робіт (надання
послуг) відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника
органом з сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому
порядку (НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу
акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього
аудиту.
Просимо підтвердити наявність наявність діючих сертифікатів учасника закупівлі на систему
управління якістю ДСТУ ISO 37001 та ДСТУ ISO 50001 на виконання робіт (надання послуг)
відповідно до технічних характеристик предмету закупівлі. видані на ім’я Учасника органом з
сертифікації (органом з оцінки відповідності), який акредитований в установленому порядку
(НААУ) та сфера акредитації якого містить будівництво – на підтвердження надати сферу
акредитації ОС (ООВ). Надати звіти по кожному із сертифікатів за результатами останнього
аудиту.
4. 3. Відповідно до додатку №1 Таблиця 2 Інші документи, що вимагаються замовником розділ 2
Дозвільні документи на право здійснення діяльності у визначеній сфері. П. 2.2. учасник мав
підтвердити наявність чинного дозволу Держпраці та/або Декларацію про відповідність
матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці (за умови, якщо виконання робіт, що
пропонується учасником в рамках цих торгів потребує наявності такого дозволу та/або декларації
відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011року № 1107 «Про
затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на
експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки») (зі
змінами) за виконання робіт:
- роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра;
- вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машин і механізмів;
- газополум’яні, а також наплавочні і паяльні роботи, що виконуються із застосуванням відкритого
полум’я;
- застосування мастик на бітумній основі;
- газонебезпечні роботи;
- верхолазні роботи та промисловий альпінізм;
- монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх
аварійних частин;
- нанесення лакофарбових покрить, ґрунтівок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних
композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо);
роботи в колодязях, шурфах, траншеях, котлованах, бункерах, камерах, колекторах, замкнутому
просторі (ємностях, боксах, топках, трубопроводах тощо).
У своїй пропозиції учасник не підтвердив наявність дозволу держраді та/або декларацію про
відповідність матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці: газонебезпечні
роботи; монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та
зміцнення їх аварійних частин.
Просимо підтвердити наявність в учасника дозволу держраді та/або декларацію про відповідність
матеріально-технічної бази учасника вимогам охорони праці: газонебезпечні роботи; монтаж,
демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних
частин.
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
18.07.2024 11:31
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
08.11.2024 № 76-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 23 жовтня 2024 року № 003100-18/13263-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2024-07-18-003461-a, 18.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Військової частини А2788 (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Архітектурно будівельна компанія «Укрбуд» (далі – ТОВ «АБК «Укрбуд»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Будівельна компанія «Мега стайл» (далі – ТОВ «БК «Мега стайл»); протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 06.08.2024; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «БК «Мега стайл» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір від 12.08.2024 №157 (далі – Договір); пояснення Замовника, отримане 15.11.2024 в електронній системі закупівель.
Аналізом питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено, що Замовником в порушення п. 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня 2020 року № 1082 (далі – Порядок №1082), який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, Договір, додатки до Договору розміщені в електронній системі закупівель у не форматі PDF.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 15 Порядку №1082.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. №18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує вжити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, надалі не допускати такі порушення, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Військова частина А2788 (далі – Замовник) ознайомившись з Висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 25.11.2024 по моніторингу ID: UA-M-2024-11-08-000001 по закупівлі за номером ID: UA-UA-2024-07-18-003461-a повідомляє, що з уповноваженою особою, відповідальною за проведення публічних закупівель (далі – уповноважена особа), проведено роз’яснювальну роботу щодо недопущення у подальшому встановлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Таким чином, всі зауваження, викладені у Висновку від 25.11.2024 р. про результати моніторингу процедури закупівлі UA-UA-2024-07-18-003461-a, повністю враховані та прийняті для керівництва в роботі з метою недопущення Замовником в подальшому порушень у сфері здійснення публічних закупівель.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи (Послуги з поточного ремонту приміщення) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-18-003461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
1. Як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі?;
2. Чи були виявлені невідповідності під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» (далі – учасник) щодо:
- ненадання учасником ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, як передбачено пп. 2.3 п. 2 таблиці 2 Додатку 1 «Інші документи, що вимагаються замовником» до тендерної документації. Згідно Підсумкової відомості ресурсів, наданої учасником в складі тендерної пропозиції, передбачено використання вогнебіозахисту «Kompozit для деревини F-1 1 група вогнестійкості» (п. 36);
- надання учасником тендерної пропозиції на виконання робіт із прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм в кількості 20 метрів (п. 54 Технічного завдання Додатку 1 до тендерної документації) поліетиленовими трубами іншого діаметру (п. 67, п. 68, п. 69, п. 70, п. 71 кошторисної документації), що включено до Договору про послуги з поточного ремонту від 12.08.2024 №157 (далі – Договір), зокрема до п. 67, п. 68, п. 69, п. 70, п. 71 Локального кошторису №02-01-01).
3. Чому зміст укладеного Договору відрізняється від змісту тендерної пропозиції учасника (файл 1.9 Проект договору.pdf) в частині термінів виконання послуг (п. 6.1) та терміну дії договору (п. 12.1, п. 12.2)?
4. Чому в порушення п. 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 11 червня
2020 року № 1082, який зареєстровано в Міністерстві юстиції України 01 липня 2020 р. за № 610/34893, Договір, додатки до Договору розміщені в електронній системі закупівель у не форматі PDF?
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
У разі якщо ваша відповідь на ці питання несе загрозу вашій безпеці та/або безпеці постачальника, просимо не оприлюднювати таку інформацію в електронній системі закупівель.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Надання пояснень та інформації щодо закупівлі UA-2024-07-18-003461-a.
Питання 1
Пунктом 10 Особливостей визначено, що закупівлі послуг з поточного ремонту, предмет закупівлі яких визначається відповідно до пункту 3 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708 (далі – Наказ), а їх вартість становить або перевищує 200 000 грн, проводяться шляхом застосування відкритих торгів, у порядку, визначеному Особливостями.
Цей порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг.
Пункт 4 Наказу говорить, що Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону "Про публічні закупівлі" за об’єктами будівництва та з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
З урахуванням вищевикладеного, військова частина А2788 виконує завдання шляхом проведення маркетингових досліджень, та вивчення ринку робіт та постуг посилаючись на лист Мінекономіки №3304-06/48844 від 28.12.2017 року, котрий повідомляє, що для дотримання принципів здійснення закупівель, установлених статтею 3 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності, замовники можуть здійснювати попередні маркетингові дослідження, моніторинг комерційних пропозицій потенційних надавачів послуг та виконавців робіт з відкритих джерел (майданчик прозоро, сайти будівельних компаній з відкритими прайсами) про що свідчать надіслані листи №960/4984 від 15.06.2024 (додається з відповіддю) та №960/4985 від 15.06.2024 (додається з відповіддю), №5035 від 17.06.2024 (додається), в яких військова частина звертається до організацій-виконаців відповідних робіт з проханням попереднього прорахунку, знайдених при моніторингу майданчика, Вивчивши ситуації на ринку, військовою частиною було залучено також інженера Київськового квартирно експлуатаційного управління (Міністерства Оборони України) (особи балансоутримувача) для формування попереднього акту згідно предмета закупівлі. Вивчивши та провівши попередні форматні рамки військова частина А2788 почала попередні розрахунки стосовно переліку робіт та попередніх обсягів керуючись листом Мінекономіки №3304-04/13647-06 від 01.04.2019, який містить рекомендації до застосування документа «Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель».
Визначення ж самого механізму розрахунку базується на принципах викладених на основі листа Мінекономіки №3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, та прописано всі можливості дій замовника перед проведенням закупівлі. За основу розробки майбутнього дефектного акту військовою частиною було взято Акт загального огляду будівлі №11 від 18 березня 2024 року (Додаток №1 до Порядку поточного ремонту будівель і комунальних споруд ЗСУ – додається) та напрацювання інженера.
Уклавши попередній перелік та сформувавши візуальний результат можливих дій, викладений на основі попередньої оцінки можливостей, в подальшому названий дефектним актом з усіма правками та корективами надсилається для погодження до керуючого органу Київського квартирно-експлуатаційного управління (Міністерства Оборони України), балансоутримувача відповідних будівель. За згоди, отриманої внаслідок підпису балансоутримувача, відповідні прорахунки надсилаємо до Центрального управління інфраструктурного забезпечення, котрий погоджує відповідні кошторисні призначення в межах яких, маємо можливість провести роботи (надання послуг).
На основі всіх уточнень та погоджень формуємо тендерну документацію та викладаємось на майданчик.
Для погодження такого сформованого документу (Додаток №2 «Дефектного акту»), а саме перлік робіт, направили клопотання на погодження балансоутримувачу з номером вихідного № 960/6078 (клопотання та дефектний акт - додається). Також, на підтвердження додаємо копію заявки на фінансування з номером вихідного листа №960/5732 (Додаток №3 «Розрахунки, які обгрунтовують зміни показників видатків державного бюджету за бюджетною програмою (підпрограмою) КПКВ 2101020/2 на 2024 рік та клопотання – додається.)
Додатки:
- Додаток 1: Акт загального огляду будівлі ( 2арк.);
- Додаток 2: Дефектний акт ( 3арк.);
- Додаток 3: Розрахунки, які обґрунтовують зміни видатків бюджету за бюджетною програмою (форма 1/фс., форма 9/фс) ( 3арк.);
- Додаток 4: Листи запити для моніторингу цін; ( 3арк.);
- Додаток 5: Комерційні пропозиції ( 2 арк.)
Питання 2
Виконавцем ТОВ «Будівельна кампанія «Мега Стайл» було надано відповідні документи (ліцензію) на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, первірено наступне: вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання, вогнезахисне заповнення).
Документи заходяться в файлі Додаток 1 Таблиця 2 - ч.3.rar (далі >) файл 2.2, 2.3 Дозвільні документи.rar (далі >) папка 7 Дозвільні документи (далі >) файл 6 Ліцензія на вогнезахист.pdf який містить лист від 31.03.2020 № 02-5325/261-4 від ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, стосовно рішення органу ліцензування (наказ ДСНС від 17.003.2020 № 212) про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, а саме: (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання, вогнезахисне заповнення) та ВИТЯГ З НАКАЗУ від 17.03.2020 № 212 ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл».
У зв’язку з тим, що п. 54 Технічного завдання Додатку 1 на прокладання трубопроводів каналізації з поліетиленових труб діаметром 100 мм, є стандартною розцінкою КР15-18-2 на вказані роботи, де 100 мм є умовним, розрахунковим, проєктним, стандартним, внутрішнім діаметром трубопроводу каналізації, матеріалом для виконання цієї роботи є стандартна, міжнародна каналізаційна Труба ППР 110 (п. 67, п. 68, п. 69, п. 70, п. 71 кошторисної документації), де 110 це міжнародний зовнішній діаметр вказаної труби, а внутрішнім розрахунковим проектним діаметром є 100мм необхідних для виконання вказаних робіт. Тобто для того щоб отримати необхідні за стандартом 100мм для відводу нечистот, потрібно виключити 3мм*2шт = 6мм товщини стінок труби, і ми отримаємо проектні 104 мм внутрішнього діаметру прокладеної каналізації, при умові що внутрішній діаметр 100мм є мінімальним для виконання вказаних робіт. Інших труб для внутрішньої каналізації ніж труби 110 мм не існують. Вони можуть бути поліпропіленові (ПП), а також полівінілхлоридні (ПВХ), але діаметр у обох буде 110мм, це є маркування стандартних труб по зовнішньому діаметру. Вказане вище стосується також і будь-яких інших труб. Роботи рахуються з розрахунку внутрішнього діаметру трубопроводу, а матеріали можуть мати маркування по зовнішньому діаметру з врахуванням товщини стінки. Це необхідно враховувати також, для свердлення отворів у стінах для проходу вказаних трубопроводів.
З огляду на вищевказане тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ» у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації та законодавства України, наслідком чого стало визначення його переможцем процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Питання 3
Дякуємо Вам за цікавість до нашого тендеру та проведений моніторинг. Виконавцем ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ» під час подання тендерної пропозиції надав (файл 1.9 Проект договору.pdf) в якості згоди з основними умовами проєкту договору Замовника по зразку який був опублікований на майданчику згідно закупівлі UA-2024-07-18-003461-a. Військова частина А2788 в свою чергу опублікувала свій зразок проекту договору з вказаними чіткими рамками виконання робіт в полі термін виконання та відповідно в тендерній документації в пункті 4.4. строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) для того щоб потенційний учасник міг ознайомитись з основними умовами договору і надати свою згоду з проєктом договору та разом з тим міг бачити чіткі часові рамки. Під час підписання договору між Замовником Військова частина А2788 та переможцем відкритих торгів з особливостями ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» Замовником було підписано (п.6.1 з вказаною датою, котра чітко відображена в тендерній документації та висвітлена на майданчику до 10 грудня 2024 року) та (п. 12.1, п.12.2 було доповнено актуальним Указом Президента України «Про продовження строку проведення загальної мобілізації» та «дії військового стану») та встановлено терміни завершення виконання будівельних послуг котрі відображені на майданчику. Оскільки, основний документ, котрий регламентує діяльність військової частини саме по Постанові 1178 – це є Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні” (з продовженнями). Проєкт договору, який надав переможець ТОВ «Будівельна компанія «Мега Стайл» як згоду з проектом договору був зроблений за зразком який надала військова частина А2788, в проєкті договору п. 6.1 термінів завершення виконання будівельних послуг за Договором становить не пізніше «30» червня 2024 року, що в свою чергу ніяк не може відповідати дійсності тому що, оголошення про відкриті торги з особливостями було опубліковано 18 липня 2024 року о 11:31 та не прописаний актуальний Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 “Про введення воєнного стану в Україні”. Виконавець попередньо надав проєкт договору, що в свою чергу означає наступне, останній погодився з попередніми загальними положеннями документу. Після визнання переможця, військовою частиною були внесені всі відповідні зміни, та відповідно прописаний актуальний календарний план згідно тендерної документації та данний відображених на сторінці закупівлі.
Питання 4.
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 “Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних” Далі згідно цього положення один із принципів та основ Положення говорить, що відновідно до набору данних має наслідувати відкритість за замовчуванням, тобто забезпечення оприлюднення розпорядниками усієї публічної інформації у формі відкритих даних, яка перебуває в їх володінні, крім інформації, яка законом віднесена до інформації з обмеженим доступом, а також інформації, яка не підлягає оприлюдненню згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”. Посилаючись на вищевикладене, хочемо наголосити, що стосовно викладення всієї інформації на публічному ресурсі існує загроза певної «чутливості» Тоді, коли певні комбінаційні зв’язки відповідних інтерпретацій можуть нанести дійсний вплив безпеці та життю і здоров’ю нашого захисника. При завантаженні таких документів в форматі JPEG уповноважена особа проводить певні маніпуляції, аби такі «чутливі» моменти були видалені.
Якщо ж звернутись до роботи на відповідній платформі, то посилаючись на наказ Мінекономіки від 07.04.2020 № 648 веб-порталу Уповноваженого органу з питань закупівель визначено інформаційно-телекомунікаційну систему “PROZORRO” за адресою в мережі Інтернет: www.prozorro.gov.ua, а відповідальним за забезпечення функціонування та наповнення веб-порталу є державне підприємство “ПРОЗОРРО” (далі – ДП “ПРОЗОРРО”). Тому, з технічних питань слід звертатися до адміністратора системи ДП “ПРОЗОРРО”. Станом на листопад місяць, під посиланням для завантаження документів чітко прописано формати для завантаження даних, що і дозволяє поточне використання.
Військова частина А2788 в особі уповноваженої особи прийняла Ваші зауваження, та врахує зазначені недоліки в подальшій роботі.
З огляду на вищевказане тендерна пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «МЕГА СТАЙЛ» у повній мірі відповідає вимогам тендерної документації та законодавства України, наслідком чого стало визначення його переможцем процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.