Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт елементів благоустрою міжбудинкового проїзду на вул.600-річчя Борислава, 16-18 в м. Борислав Львівської області від Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-17-009918-a
Id Tender e0a55fe224b843469456551eae6b6edc
План UA-P-2024-07-11-007203-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 05.09.2024 08:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 222 078.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
16 110.39 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2024 20:13 до 01.08.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2024 20:13
до 29.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2024 20:13
до 29.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2024 00:00
до 29.08.2024 13:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2024 13:35
до 04.09.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.08.2024 13:35
до 05.09.2024 08:27
Період уточнень
з 17.07.2024 20:13 до 29.07.2024 00:00
Період оскарження
з 17.07.2024 20:13 до 29.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.08.2024 00:00 до 29.08.2024 13:35
Період кваліфікації
з 01.08.2024 00:00 до 29.08.2024 13:35
Основні параметри
Капітальний ремонт елементів благоустрою міжбудинкового проїзду на вул.600-річчя Борислава, 16-18 в м. Борислав Львівської області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 222 078.2 грн.
Капітальний ремонт елементів благоустрою міжбудинкового проїзду на вул.600-річчя Борислава, 16-18 в м. Борислав Львівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт елементів благоустрою міжбудинкового проїзду на вул.600-річчя Борислава, 16-18 в м. Борислав Львівської області
Очікувана вартість
3 222 078.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
16110,39
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
16 110.39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт елементів благоустрою міжбудинкового проїзду на вул.600-річчя Борислава, 16-18 в м. Борислав Львівської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82300, Україна, Львівська область, м. Борислав, міжбудинковий проїзд на вул.600-річчя Борислава, 16-18
Дата постачання по
31.12.2025 20:18
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
Пропозиція:
3 147 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.07.2024 20:19
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Герич Олена Євгеніївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380931403648
Замовник
ЄДРПОУ
26412705
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Поштовий індекс
82300
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Борислав
Адреса
вул. Шевченка,42
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт елементів благоустрою міжбудинкового проїзду на вул.600-річчя Борислава, 16-18 в м. Борислав Львівської області
Період вимог/скарг з 29.08.2024 13:35 по 04.09.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2024 13:35
Довідка НАЗК
29.08.2024 13:35
Повідомлення про рішення
01.08.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2024 20:13
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2024 20:13
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пункту 12 Додатку 7 до Тендерної документації вимагається: Інформація наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) згідно предмету закупівлі підтверджується документально, а саме: - у разі, якщо транспортні засоби та/або механізми власні, то на підтвердження подаються сканкопії оригіналів свідоцтв на всі транспортні засоби та/або механізми, що підлягають державній реєстрації. - у разі, якщо транспортні засоби та/або механізми орендовані, чи у лізингу, чи надаються послуги, тощо, то подаються сканкопії оригіналів технічних паспортів/свідоцтв про реєстрацію та сканкопії оригіналів договорів (з усіма додатками) оренди (лізингу, надання послуг, тощо) на запропоновані транспортні засоби та/або механізми. Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Також обов’язково надається лист-підтвердження орендодавця (надавача послуг, тощо), щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 1.2. Відповідно до пункту 15 Додатку 7 до Тендерної документації вимагається: 15. Учасник в складі тендерної пропозиції повинен підтвердити наявність грунтозмішувальної установки для виробництва щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими. На підтвердження наявності власної або залученої на умовах оренди/надання послуг, поставки, тощо грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими або закупки щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими учасник в складі тендерної пропозиції надає: - оригінал документу, що підтверджує наявність власної грунтозмішувальної установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими/оригінал договору оренди/надання послуг/поставки (тощо) установки з виробництва щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими, укладений на весь строк надання послуг за предметом закупівлі та оригінал акту приймання-передачі або інший документ, який підтверджує факт отримання грунтозмішувальної установки/оригінал договору поставки (купівлі-продажу, тощо) з виробником (постачальником) щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими, укладений на весь строк надання послуг за преметом закупівлі та оригінал документу підтверджуючого право власності (обліку) виробника (постачальника) на установку з виробництва щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими; - оригінал атестату виробництва щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. У разі залучення грунтозмішувальної установки за договором оренди/надання послуг/поставки учасник додатково подає оригінал (и) листа(ів) - підтвердження від орендодавця/надавача послуг/постачальника про можливість постачання учаснику щебенево- піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими в потрібній кількості для надання послуг за предметом закупівлі протягом усього періоду надання послуг; 2) Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. Учасником не надано листи-підтвердження орендодавців (надавача послуг, тощо), щодо незаперечення використання їхніх машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 2.2. Учасником не надано оригінал атестату виробництва щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 3.1.1. лист-підтвердження від Гаджиєва Вугара, щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 3.1.2. лист-підтвердження від ПП «ГАРАЗД», щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 3.1.3. лист-підтвердження від ТОВ «ТРАФІК МЕНЕДЖМЕНТ ГРУП», щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 3.1.4. лист-підтвердження від ТОВ «ХІМРЕСУРС-ПРИКАРПАТТЯ», щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 3.1.5. лист-підтвердження від ТОВ «ВІТЕКС ТРАНС», щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 3.1.6. лист-підтвердження від ТОВ «СПЕЦТЕХНІКА 2017», щодо незаперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт/надання послуг учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі, а також з підтвердженням, що договір є діючий на момент проведення закупівлі, а також за необхідності буде продовжено на строк необхідний для закінчення робіт по предмету закупівлі. 3.2. оригінал атестату виробництва щебенево-піщаних сумішей, оброблених неорганічними в’яжучими, що виданий компетентним органом та дійсний на дату його подання.
Створено
26.08.2024 14:43
Надати до
27.08.2024 14:43
Договір
UA-2024-07-17-009918-a-a1
Підписаний і діє
Номер
05/09
3 147 000 грн.
2 622 500 грн.
З ПДВ
Підписано
05.09.2024
Строк дії договору з
05.09.2024
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт елементів благоустрою міжбудинкового проїзду на вул.600-річчя Борислава, 16-18 в м. Борислав Львівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт елементів благоустрою міжбудинкового проїзду на вул.600-річчя Борислава, 16-18 в м. Борислав Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
3 147 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Повна назва
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26412705

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
Повна назва
ТОВ "КАРПАТ-БУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40480728

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
05.09.2024 08:26
Повідомлення про договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-08-13-000003
Дата створення проекту
13.08.2024 11:37
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
13.08.2024 15:16
Дата публікації висновку про результати
21.08.2024 15:15
Дата завершення усунення порушень
05.09.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
04.09.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.08.2024 № 168 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 13.08.2024 № 168. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 2. UA-2024-07-17-009918-a, 17.07.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.08.2024 00:00
Документи рішення
13.08.2024 15:16
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 21 серпня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-07-11-007203-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 26 Особливостей №1178 визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо умови оплати. Проведеним моніторингом встановлено, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі UA-2024-07-17-009918-a зазначено наступні умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяоплата в розмірі 100 відсотків протягом 15 календарних днів після виконання робіт. Водночас, за умовами Проєкту договору про закупівлю робіт (пункт 4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати»), що міститься у Додатку №5 до тендерної документації у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок. Таким чином, Замовником в опублікованому оголошенні про проведення досліджуваної процедури закупівлі вказано недостовірні дані щодо умов оплати, чим порушено вимоги пункту 7 частини другої статті 21 Закону, а також пунктів 3 та 26 Особливостей №1178. Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до норм чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що в основній частині тендерної документації (частина 6.3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6) Замовником вимагається від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, однак у жодному з додатків тендерної документації не визначено переліку документів чи інформації, які переможець процедури закупівлі повинен надати на підтвердження права підписання договору. Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю. Одночасно, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що за умовами пункту 13.1 розділу 13 «Додатки до договору» Проєкту договору про закупівлю робіт невід’ємною частиною договору є Додаток №1 – Договірна ціна. Проте, відповідно до пункту 5.1. розділу 5 «Виконання робіт» Проекту договору визначено, що строк виконання робіт – до 31.12.2025 року, якщо інше не встановлено Календарним графіком виконання робіт (Додаток №2, який є невід’ємною частиною цього договору). Частиною другою статті 180 Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV (далі – ГК України) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Відповідно до частини першої статті 323 ГК України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Так, згідно порядку укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ №668). Пунктом 17 Постанови КМУ №668 визначено, що невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Крім того, відповідно до пункту 83 Постанови КМУ №668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Також, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Водночас, моніторингом встановлено, що в Проекті договору про закупівлю не визначено як невід'ємну частину договору План фінансування робіт, чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668. Як наслідок, відсутність Календарного графіку виконаних робіт та Плану фінансування робіт при укладанні договору за результатами процедури закупівлі UA-2024-07-17-009918-a призведе до порушення Замовником вимоги пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, недотримання вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону. Таким чином, при складанні тендерної документації за досліджуваною процедурою закупівлі Замовником не враховано чинні норми Особливостей №1178, чим порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, встановлено порушення вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостям №1178 встановлено порушення вимог пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Крім того, проект договору про закупівлю складено не у відповідності до норм чинного законодавства, що при укладанні призведе до порушення вимоги пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, недотримання вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушення вимог пунктів 3, 26 та 28 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону у встановленому законодавством порядку, зокрема, вчинити дії, передбачені пунктом 50 Особливостей №1178. Крім того, вжити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пунктів 3 та 26 Особливостей №1178 та пункту 7 частини другої статті 21 Закону при заповненні документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178, пунктів 3 та 28 Особливостей №1178 при складанні тендерної документації та врахування норм пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 при складанні проектів договорів підряду в капітальному будівництві та їх укладанні. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
21.08.2024 00:00
Дата публікації
21.08.2024 15:15
Документи висновку
21.08.2024 15:15
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-07-17-009918-a «Капітальний ремонт елементів благоустрою міжбудинкового проїзду на вул.600-річчя Борислава, 16-18 в м. Борислав Львівської області» повідомляємо наступне: По-перше, Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Відповідно до вимог пункту 24 Особливостей №1178 замовник самостійно та безоплатно через авторизований електронний майданчик оприлюднює в електронній системі закупівель відповідно до Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11 червня 2020 р. № 1082, та цих особливостей оголошення про проведення відкритих торгів та тендерну документацію на закупівлю товарів, послуг не пізніше ніж за сім днів, на закупівлю робіт не пізніше ніж за 14 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Пунктом 26 Особливостей №1178 визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію, визначену частиною другою статті 21 Закону з урахуванням цих особливостей. Зокрема, відповідно до пункту 7 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо умови оплати. Твердження про те, що «Проведеним моніторингом встановлено, в оприлюдненому Замовником оголошенні про проведення закупівлі UA-2024-07-17-009918-a зазначено наступні умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): післяоплата в розмірі 100 відсотків протягом 15 календарних днів після виконання робіт. Водночас, за умовами Проєкту договору про закупівлю робіт (пункт 4.1 розділу 4 «Порядок здійснення оплати»), що міститься у Додатку №5 до тендерної документації у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок» не відповідає дійсності, адже, відповідно до пункту 4.1. Проекту договору: «Оплата здійснюється Замовником на підставі ч.1 ст.49 Бюджетного кодексу України – лише за фактично виконані роботи на підставі належним чином оформлених документів Виконавця (Акту прийому - передачі виконаних робіт) протягом 15 календарних днів.. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок. Датою оплати вважається дата списання грошових коштів з поточного рахунку Замовника.». Таким чином, як і оголошення, так і Проект договору містить вказівки про те, що оплата здійснюється протягом 15 календарних днів після виконання робіт. Проектом договору окремо, додатково, передбачена ситуація коли виникає затримка бюджетного фінансування, лише тоді розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 20 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на свій банківський рахунок.» По-друге, Відповідно до вимог пункту 28 Особливостей №1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до норм чинної для досліджуваної процедури закупівлі редакції Особливостей №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Моніторингом встановлено, що в основній частині тендерної документації (частина 6.3 «Проєкт договору про закупівлю» розділу 6) Замовником вимагається від переможця процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю. Твердження про те, що у жодному з додатків тендерної документації не визначено переліку документів чи інформації, які переможець процедури закупівлі повинен надати на підтвердження права підписання договору, не відповідає дійсності з огляду на наступне: Розділ 4. Інші документи, які повинні надати Учасники в складі тендерної пропозиції Додатку 1 до тендерної документації, а саме пункт 1 «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції» містить вимоги: «Для юридичних осіб 1.1. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/або протокол зборів засновників та/або рішення засновника тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність. 1.2. Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. Для фізичних осіб-підприємців: 1.3. Повноваження учасника – фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця підтверджується поданням в складі тендерної пропозиції паспорта громадянина України або двосторонньої копії паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій та копією Витягу про місце реєстрації, що відповідно до норм чинного законодавства України є невід’ємним додатком до ID-карти, або копією іншого документа, передбаченого ст.13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від №549VI 20.11.2012р. (зі змінами та доповненнями); довідкою про присвоєння ідентифікаційного коду; Учасник-нерезидент повинен надати зазначені у цій тендерній документації документи з урахуванням особливостей законодавства країни, в якій цей учасник зареєстрований (аналоги документів). У разі подання аналогу документу або у разі відсутності такого документу та його аналогу учасник-нерезидент повинен додати до тендерної пропозиції пояснювальну записку. Для підтвердження дійсності оригіналів офіційних документів з метою використання їх на території України, документи повинні бути легалізовані у встановленому порядку або засвідчені спеціальним штампом «Apostille» (апостиль), якщо країна, в якій цей учасник зареєстрований, підписала відповідну конвенцію, крім випадку, якщо існують угоди між двома або декількома державами, які відміняють або спрощують зазначену процедуру або звільняють сам документ від легалізації. Документи легалізуються учасниками торгів – іноземними суб’єктами господарювання наступним чином: а) за спрощеною процедурою проставлення Апостиля (Apostille) відповідно до статей 3 та 4 Гаазької Конвенції від 05.10.1961р. б) або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції «Про консульські зносини» 1963 року в) або завірений нотаріально (в разі, якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною-учасника торгів) та в такому випадку надається лист-роз‘яснення, складений в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною-учасника торгів, згідно з якою документ не потребує легалізації. *У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання.» Як видно із назви пункту «Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції» цей перелік документів підтверджує не лише повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, а й повноваження щодо права підписання договору. Таким чином, Замовником у повній мірі виконано вимоги у цій частині. Додатково слід відмітити, що у потенційних учасників процедури закупівлі не постало питань про те який саме перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, жодних звернень через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів та/або вимог щодо усунення порушення під час проведення тендеру не надходило. Відповідно до пункту 5.2.1. Тендерної документації, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означатиме, що учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі. По-третє, Згідно з пунктом 8 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю. Одночасно, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Моніторингом встановлено, що за умовами пункту 13.1 розділу 13 «Додатки до договору» Проєкту договору про закупівлю робіт невід’ємною частиною договору є Додаток №1 – Договірна ціна. Проте, відповідно до пункту 5.1. розділу 5 «Виконання робіт» Проекту договору визначено, що строк виконання робіт – до 31.12.2025 року, якщо інше не встановлено Календарним графіком виконання робіт (Додаток №2, який є невід’ємною частиною цього договору). Частиною другою статті 180 Господарського кодексу України від 16.01.2003 №436-IV (далі – ГК України) визначено, що господарський договір вважається укладеним, якщо між сторонами у передбачених законом порядку та формі досягнуто згоди щодо усіх його істотних умов. Відповідно до частини першої статті 323 ГК України договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Так, згідно порядку укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ №668). Пунктом 17 Постанови КМУ №668 визначено, що невід'ємною частиною договору підряду є календарний графік виконання робіт, в якому визначаються дати початку та закінчення всіх видів (етапів, комплексів) робіт, передбачених договором підряду. Крім того, відповідно до пункту 83 Постанови КМУ №668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Також, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Твердження про те, що в Проекті договору про закупівлю не визначено як невід'ємну частину договору План фінансування робіт, чим недотримано вимоги пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668. Як наслідок, відсутність Календарного графіку виконаних робіт та Плану фінансування робіт при укладанні договору за результатами процедури закупівлі UA-2024-07-17-009918-a призведе до порушення Замовником вимоги пунктів 17, 83 та 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, недотримання вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону. не відповідає дійсності, оскільки: 1. Відповідно до пункту 5.1. Проекту договору «Строк (термін) виконання робіт – до 31.12.2025 року, якщо інше не встановлено Календарним графіком виконання робіт (Додаток №2, який є невід’ємною частиною цього договору).». Тобто, Проект договору прямо містить вказівку про те, що Календарний графік виконання робіт є невід’ємною частиною цього договору. 2. Відповідно до пункту 3.2. Проекту договору «Сума зобов’язань Замовника можуть коригуватися в межах ціни цього Договору при зміні напрямків використання бюджетних коштів відповідно до планів фінансування (розпоряджень Кабінету Міністрів України, облдержадміністрації, інших розпорядників коштів), що буде визначатися додатковими угодами.», тобто Проект договору передбачає наявність плану фінансування. 3. Окрім цього, основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти. Тобто, під час укладення договору сторони доповнюють його проект в залежності від специфіки предмету закупівлі не змінюючи істотних умов та з урахуванням вимог чинного законодавства. Таким чином, Замовником у жодній мірі не порушено вимоги пунктів 3 та 28 Особливостей №1178. Відповідно, у Замовника відсутні підстави передбачені підпунктом 2 пункту 50 Особливостей № 1178 для відміни відкритих торгів.
Дата публікації
28.08.2024 15:33
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2024-07-17-009918-a, яка проводилась Управлінням житлово-комунального господарства та енергозбереження Бориславської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
15.08.2024 15:39
Орган перевірки
21.08.2024 00:00
Документи повідомлення
15.08.2024 15:41
-
Відповідь
Пояснення на запит Державної Аудиторської Служби України
На запит Державної Аудиторської Служби України щодо надання пояснень по предмету закупівлі «Капітальний ремонт елементів благоустрою міжбудинкового проїзду на вул.600-річчя Борислава, 16-18 в м. Борислав Львівської області» за ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор закупівлі № UA-2024-07-17-009918-a, повідомляємо: На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1. Бюджетні призначення для проведення Закупівлі здійснено на підставі рішення Бориславської міської ради від 30 травня 2024 №1894 «Про внесення змін до підпункту 1, підпункту 2 пункту 1 рішення міської ради від 21 грудня 2023 року № 1637 «Про бюджет Бориславської міської територіальної громади на 2024 рік» за загальним та спеціальним фондом та в додатки 1,2,3,4,6 до нього», що додається. Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічні та якісні характеристики Закупівлі визначені у відповідності до проєктно-кошторисної документації. Проєктно-кошторисна документація пройшла експертизу у Філія ДП "Укрдержбудекспертиза" у Львівській області (Експертний звіт № ЛВ 0070-5957—24/УЕГ/А від 02 липня 2024 року), що додаються. 2. Разом з цим, надаємо посилання на сторінку вебсайту Бориславької міської ради, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів», за наступним посиланням: https://boryslavrada.gov.ua/post/2024/145052.
Рішеня
16.08.2024 14:02
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 222 078.2 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2024 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контактний телефон:
+380931403648
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 222 078.2 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2024 00:00
Замовник:
Управління житлово-комунального господарства та енергозбереження міської ради
Контактний телефон:
+380931403648
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності