Показати схожі тендери

Закупівля 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання від ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-17-007454-a
Id Tender efb2a5eb6f154d5986c28462243d4744
План UA-P-2024-07-17-009439-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.08.2024 11:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 363 224 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
33 632.24 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.07.2024 15:22 до 25.07.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 17.07.2024 15:22
до 22.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.07.2024 15:22
до 22.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2024 12:38
до 06.08.2024 14:43
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.07.2024 15:09
до 12.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.08.2024 14:43
до 16.08.2024 11:21
Період уточнень
з 17.07.2024 15:22 до 22.07.2024 00:00
Період оскарження
з 17.07.2024 15:22 до 22.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2024 12:38 до 06.08.2024 14:43
Період кваліфікації
з 26.07.2024 12:38 до 06.08.2024 14:43
Основні параметри
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
ролики
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 363 224 грн.
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Назва предмета закупівлі
42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Примітки
ролики
Очікувана вартість
3 363 224 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
33632,24
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 800
Аукціон
Cтарт аукціону
26.07.2024 12:15
Закінчення аукціону
26.07.2024 12:38
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 500 (штуки)
Ролик конвеєрний D-159мм, L-600мм (пластиковий)
Опис предмета закупівлі
Ролик конвеєрний D-159мм, L-600мм (пластиковий)
Код ДК 021:2015
42419810-7 - Частини стрічкових конвеєрів
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Одеський район, м.Южне, вул.Берегова, 13
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 300 (штуки)
Ролик конвеєрний D-178мм, L-900мм (пластиковий)
Опис предмета закупівлі
Ролик конвеєрний D-178мм, L-900мм (пластиковий)
Код ДК 021:2015
42419810-7 - Частини стрічкових конвеєрів
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Одеський район, м.Южне, вул.Берегова, 13
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за поставлений товар протягом 15 робочих днів з дати поставки конкретної партії товару на склад Покупця
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПІЛОТ"
Пропозиція:
3 352 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНПРОММАШ"
Пропозиція:
3 361 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.07.2024 12:15
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Кладко
Електронна пошта
Телефон
+380487507623
Сайт:
http://www.port-yuzhny.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
04704790
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ"
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеський р-н, місто Южне
Адреса
вул.Берегова, 13
Кваліфікація
Лот № 1 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання
Період вимог/скарг з 29.07.2024 15:09 по 04.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2024 15:22
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2024 15:22
Період вимог/скарг з 06.08.2024 14:43 по 12.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2024 15:22
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.07.2024 15:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог пункту 3 розділу II Додатку 4 до тендерної документації учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції повинен надати документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції у відповідності до вимог частини 2 розділу 3 тендерної документації, а саме банківську гарантію (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги»). Банківська гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Для виконання вищевказаної вимоги ТОВ «ІНПРОММАШ» у складі тендерної пропозиції надано Банківську гарантію № 114820/Т-2089 від 25 липня 2024 року (далі – Банківська гарантія). По наданій Банківській гарантії встановлені наступні зауваження, які підлягають виправленню: • Банківська гарантія містить умови невиконання принципалом зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю принципалом, який став переможцем тендеру; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 ТА В АБЗАЦІ ЧОТИРНАДЦЯТОМУ пункту 47 Особливостей; - ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Згідно вимог встановлених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей умови, що підтверджують невиконання принципалом зобов’язань, передбачених тендерною пропозицією повинні бути викладені в наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції принципалом після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання принципалом, який став переможцем тендеру, договору про закупівлю; - ненадання принципалом, який став переможцем тендеру, забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією; - ненадання принципалом, який став переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей. • Пункт 4 Банківської гарантії містить відомості щодо настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, а саме: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з ПРИНЦИПАЛОМ, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Відповідно до вимог встановлених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей умови, що підтверджують невиконання принципалом зобов’язань, передбачених тендерною пропозицією повинні бути викладені в наступній редакції: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з УЧАСНИКОМ, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання принципалом тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. • В інформації щодо місцезнаходження Замовника не зазначено район, а саме «Одеський р-н». 2.Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 розділу II Додатку 4 до тендерної документації. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Банківська гарантія, форма та зміст якої повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей або зміни до Банківської гарантії, які призведуть до приведення цієї банківської гарантії до відповідності вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням положень пункту 47 Особливостей.
Створено
30.07.2024 15:14
Надати до
31.07.2024 15:14
Договір
UA-2024-07-17-007454-a-a1
Підписаний і діє
Номер
Т/СН-270/24
4 033 200 грн.
3 361 000 грн.
З ПДВ
Підписано
14.08.2024
Строк дії договору з
14.08.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
500 (штуки)
Ролик конвеєрний D-159мм, L-600мм (пластиковий)
Номенклатура
Ролик конвеєрний D-159мм, L-600мм (пластиковий)
Кількість
500
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
300 (штуки)
Ролик конвеєрний D-178мм, L-900мм (пластиковий)
Номенклатура
Ролик конвеєрний D-178мм, L-900мм (пластиковий)
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ"
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04704790

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНПРОММАШ"
Повна назва
ТОВ "ІНПРОММАШ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44266394

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.08.2024 11:21
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-21-000072
Дата створення проекту
21.10.2024 16:08
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
21.10.2024 17:43
Дата публікації висновку про результати
31.10.2024 17:01
Дата завершення усунення порушень
06.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
12.11.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 48) 705-51-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40477150
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Одеса
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 21.10.2024 Одеса № 210 Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірки закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА. Підстава: доповідна записка начальника відділу моніторингу та перевірки закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 21.10.2024. Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК Додаток до наказу Південного офісу Держаудитслужби від 21.10.2024 № 210 Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення 1 UA-2024-07-17-007454-a 17.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу моніторингу та перевірки закупівель Світлана САМОКІШ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
21.10.2024 00:00
Документи рішення
21.10.2024 17:43
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 31 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ «ПІВДЕННИЙ» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.07.2024, тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «ПІЛОТ» та товариства з обмеженою відповідальністю «ІНПРОММАШ» (далі – ТОВ «ІНПРОММАШ»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ «ІНПРОММАШ» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ТОВ «ІНПРОММАШ» виявлених Замовником невідповідностей, протоколи прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 29.07.2024, від 05.08.2024 та від 06.08.2024, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 06.08.2024, договір поставки від 14.08.2024 № Т/СН-270/24, пояснення Замовника, отримані 30.10.2024 через електронну систему закупівель на запит Південного офісу Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог ТД вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
31.10.2024 00:00
Дата публікації
31.10.2024 17:01
Документи висновку
31.10.2024 17:01
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів із наступних питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або вебсайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
25.10.2024 15:17
Орган перевірки
31.10.2024 00:00
Документи повідомлення
25.10.2024 15:18
-
Відповідь
Пояснення на Запит №1 Південного офісу Держаудитслужби від 25.10.2024 (процедура закупівлі UA-2024-07-17-007454-a)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені в тендерній документації Замовника, визначені на підставі виробничих потреб підприємства (планових, аварійних роботах по ремонту та обслуговуванню обладнання і забезпечення безперебійної роботи устаткування комплексу вагоноперекидача), а також каталогів обладнання, яке знаходиться в експлуатації. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в порядку, передбаченому внутрішнім нормативним документом, затвердженим в ДП «МТП «Південний», відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом проведення аналізу (дослідження) ринку потенційних постачальників товару через проведення письмових ринкових консультацій, за допомогою яких було можливо визначити обґрунтовану очікувану вартість предмета закупівлі з максимально можливою відповідністю до умов ДП «МТП «Південний» згідно технічної специфікації, що є невід'ємним додатком до тендерної документації. З цією метою було направлено письмові запити цінових пропозицій стосовно вартості товару потенційним постачальникам з урахуванням визначених в ДП «МТП «Південний» умов постачання, оплати товару тощо. Визначення та відповідне обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалося методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій щодо цін на товар. Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» інформація щодо процедур закупівель оприлюднюється на власному веб-сайті ДП «МТП «Південний» за посиланням: http://www.port-yuzhny.com.ua/obruntuvannya-tekhnichnih (дата оприлюднення 18.07.2024).
Рішеня
30.10.2024 08:30
Замовник
Документи повідомлення
30.10.2024 08:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 363 224 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2024 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ"
Контактний телефон:
+380487507623
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 363 224 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2024 12:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ПІВДЕННИЙ"
Контактний телефон:
+380487507623
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності