Показати схожі тендери

Закупівля Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ від КП "Харківський метрополітен".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-16-007172-a
Id Tender 7275dd1ec4ac41d4b3e87f26b7eb972e
План UA-P-2024-07-12-010483-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 24.09.2024 17:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 375 655 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 880 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 16.07.2024 15:59 до 24.07.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 16.07.2024 15:59
до 21.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 16.07.2024 15:59
до 21.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.07.2024 15:19
до 22.08.2024 15:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2024 15:21
до 28.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2024 15:55
до 24.09.2024 17:09
Період уточнень
з 16.07.2024 15:59 до 21.07.2024 00:00
Період оскарження
з 16.07.2024 15:59 до 21.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 25.07.2024 15:19 до 22.08.2024 15:55
Період кваліфікації
з 25.07.2024 15:19 до 22.08.2024 15:55
Основні параметри
Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, в тому числі документи, що підтверджують повноваження щодо підпису тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені іноземною мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений іноземною мовою, Учасник надає автентичний переклад цього документу українською мовою, засвідчений перекладачем, або бюро перекладів, або нотаріусом. Пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в центрі (бюро тощо) перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру (бюро тощо).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 375 655 грн.
Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ
Назва предмета закупівлі
Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ
Очікувана вартість
4 375 655 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21880,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.07.2024 14:56
Закінчення аукціону
25.07.2024 15:19
Позиція : №1 250 (штуки)
Корпус основного бігунка Л-34011
Опис предмета закупівлі
Корпус основного бігунка Л-34011
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №2 100 (штуки)
Корпус основного бігунка Л-72454СБ
Опис предмета закупівлі
Корпус основного бігунка Л-72454СБ
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №3 300 (штуки)
Корпус допоміжного бігунка Л-65068
Опис предмета закупівлі
Корпус допоміжного бігунка Л-65068
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №4 470 (штуки)
Гребінь Л-33640
Опис предмета закупівлі
Гребінь Л-33640
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
470
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №5 200 (штуки)
Настил Л-21060
Опис предмета закупівлі
Настил Л-21060
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №6 100 (штуки)
Настил Л-21060 подовжений
Опис предмета закупівлі
Настил Л-21060 подовжений
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №7 200 (штуки)
Ролик Л-94096
Опис предмета закупівлі
Ролик Л-94096
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №8 50 (штуки)
Напіввісь основного бігунка Л-33751
Опис предмета закупівлі
Напіввісь основного бігунка Л-33751
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №9 50 (штуки)
Напіввісь основного бігунка Л-34850
Опис предмета закупівлі
Напіввісь основного бігунка Л-34850
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №10 20 (штуки)
Напіввісь допоміжного бігунка Л-65670
Опис предмета закупівлі
Напіввісь допоміжного бігунка Л-65670
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №11 40 (штуки)
Напіввісь допоміжного бігунка Л- 48412
Опис предмета закупівлі
Напіввісь допоміжного бігунка Л- 48412
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №12 40 (штуки)
Втулка основного бігунка Л-48418
Опис предмета закупівлі
Втулка основного бігунка Л-48418
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Позиція : №13 40 (штуки)
Втулка основного бігунка Л-81307
Опис предмета закупівлі
Втулка основного бігунка Л-81307
Код ДК 021:2015
42419530-0 - Частини ескалаторів
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61038, Україна, Харківська область, Харків, вул. Євгенівська, 53а
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 50 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Покупець здійснює оплату за товар впродовж 50 (П’ятдесяти) робочих днів після фактичного отримання товару на підставі видаткової(их) накладної(их) та/або акта(ів) прийняття-передачі товару, підписаної(их) уповноваженими представниками сторін.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕСКАПРОМ"
Пропозиція:
3 990 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ"
Пропозиція:
4 128 012 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.07.2024 14:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.07.2024 16:09
Оголошення про проведення закупівлі
16.07.2024 16:06
Тендерна документація
16.07.2024 16:05
Тендерна документація
16.07.2024 15:58
Тендерна документація
Тендерна документація
16.07.2024 15:58
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
16.07.2024 15:58
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
16.07.2024 15:58
Тендерна документація
16.07.2024 15:58
Тендерна документація
Тендерна документація
16.07.2024 15:58
Тендерна документація
Тендерна документація
16.07.2024 15:58
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
16.07.2024 15:58
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дем'яненко Ігор Григорович
Електронна пошта
Телефон
380577303404
Замовник
ЄДРПОУ
04805918
Назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise Kharkiv Metro
Повна назва
КП "Харківський метрополітен"
Повна назва (англійською мовою)
Municipal Enterprise Kharkiv Metro
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
Вулиця Різдвяна, будинок 29
Кваліфікація
Лот № 1 Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ
Період вимог/скарг з 31.07.2024 15:21 по 06.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЕСКАПРОМ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей та підлягає відхиленню згідно абзацу 2 пп.2 п.44 Особливостей.
Документи кваліфікації
31.07.2024 15:20
-
documentType.award.awardNotice
25.07.2024 15:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2024 15:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2024 15:58
Період вимог/скарг з 22.08.2024 15:55 по 28.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2024 15:55
Довідка НАЗК
22.08.2024 15:55
-
documentType.award.awardNotice
documentType.award.awardNotice
31.07.2024 15:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2024 15:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
16.07.2024 15:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У відповідно до пункту 6 Додатку 7 до ТД учасник повинен був надати проєкт договору про закупівлю, за підписом уповноваженої особи учасника, викладеному у Додатку 5 ТД. Учасник ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ", в складі своєї тендерної пропозиції надав проєкт договору про закупівлю, за підписом уповноваженої особи учасника, але останній лист договору не підписаний та не завірений печаткою. Для усунення невідповідностей учасник ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ" повинен надати: - проєкт договору про закупівлю з усіма додатками до нього, за підписом уповноваженої особи учасника, викладеному у Додатку 5 ТД.
Створено
21.08.2024 11:02
Надати до
22.08.2024 11:02
Договір
UA-2024-07-16-007172-a-c1
Підписаний і діє
Номер
226-09/НХ
4 128 012 грн.
3 440 010 грн.
З ПДВ
Підписано
23.09.2024
Строк дії договору з
23.09.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
250 (штуки)
Корпус основного бігунка Л-34011
Номенклатура
Корпус основного бігунка Л-34011
Кількість
250
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
3 559.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Корпус основного бігунка Л-72454СБ
Номенклатура
Корпус основного бігунка Л-72454СБ
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
3 055.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
300 (штуки)
Корпус допоміжного бігунка Л-65068
Номенклатура
Корпус допоміжного бігунка Л-65068
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
3 207.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
470 (штуки)
Гребінь Л-33640
Номенклатура
Гребінь Л-33640
Кількість
470
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
532.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Настил Л-21060
Номенклатура
Настил Л-21060
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 324.4
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Настил Л-21060 подовжений
Номенклатура
Настил Л-21060 подовжений
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 383.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
200 (штуки)
Ролик Л-94096
Номенклатура
Ролик Л-94096
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
130.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Напіввісь основного бігунка Л-33751
Номенклатура
Напіввісь основного бігунка Л-33751
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
5 571.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
50 (штуки)
Напіввісь основного бігунка Л-34850
Номенклатура
Напіввісь основного бігунка Л-34850
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 939.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
20 (штуки)
Напіввісь допоміжного бігунка Л-65670
Номенклатура
Напіввісь допоміжного бігунка Л-65670
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 806.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Напіввісь допоміжного бігунка Л- 48412
Номенклатура
Напіввісь допоміжного бігунка Л- 48412
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
2 659.2
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Втулка основного бігунка Л-48418
Номенклатура
Втулка основного бігунка Л-48418
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
3 492
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.
Номенклатура
40 (штуки)
Втулка основного бігунка Л-81307
Номенклатура
Втулка основного бігунка Л-81307
Кількість
40
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
4 072.8
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП "Харківський метрополітен"
Повна назва
КП "Харківський метрополітен"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04805918

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ"
Повна назва
ТОВ "ЕК "ЕНЕРГОСТАНДАРТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40950975

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.09.2024 17:09
-
Підписаний договір
documentType.contract.contractNotice
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-19-000002
Дата створення проекту
19.11.2024 09:40
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
19.11.2024 17:05
Дата публікації висновку про результати
02.12.2024 12:04
Дата завершення усунення порушень
06.12.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
11.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 54) 222-46-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127036
Назва
Північно-Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Суми
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.11.2024 №45-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 23.10.2024 №003100-18/13263-2024, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ігор КОРОТКИЙ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 19.11.2024 №45-З Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-07-16-007172-a 16.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.11.2024 00:00
Документи рішення
19.11.2024 17:05
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 грудня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 09.07.2024 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства «Харківський метрополітен» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.07.2024 (протокол 69-ВТ.24/1) зі змінами, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.07.2024, тендерні пропозиції товариств з обмеженою відповідальністю «ЕСКАПРОМ» та «ЕК «ЕНЕРГОСТАНДАРТ», рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – колегія АМКУ) від 15.08.2024 № 13848-р/пк-пз, вимога про усунення невідповідностей до 22.08.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 31.07.2024 № 69-ВТ.24/2, від 19.08.2024 № 69-ВТ.24/4, від 22.08.2024 № 69-ВТ.24/6, від 06.09.2024 № 69-ВТ.24/7, повідомлення про намір укласти договір від 22.08.2024, договір від 23.09.2024 №226-09/нх, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 25.11.2024 та від 27.11.2024. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
02.12.2024 00:00
Дата публікації
02.12.2024 12:04
Документи висновку
02.12.2024 12:04
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ (код за ДК 021:2015: 42419530-0 — Частини ескалаторів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-007172-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.11.2024 12:05
Орган перевірки
26.11.2024 00:00
Документи повідомлення
20.11.2024 12:06
-
Відповідь
Пояснення на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Начальнику Ігорю КОРОТКИХ На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2024-11-19-000002 від 19 листопада 2024 року по закупівлі: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ) очікуваною вартістю 4 375 655,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-16-007172-a) - надає пояснення на запит на пояснення від 20.11.2024: Питання 1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Відповідь: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено у відповідності до вимог НПАОП 0.00-1.06-77 «Правил будови та безпечної експлуатації ескалаторів». Запасні частини та деталі, що є предметом закупівлі, використовуються при проведенні технічного обслуговування ескалаторів типу ЛТ і необхідних відновлювальних робіт та відповідають «Нормам витрат та запасних частин на поточне утримання ескалаторів метрополітену» (копія «Норми витрат» додається). У відповідності до Примірної методики (далі – Методика) визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 замовником було направлено 3 письмових запити цінових пропозицій виробникам, постачальникам конкретного товару (копії запитів додаються). До запитів цінових пропозицій Замовник додавав таблицю, що містить технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. З урахуванням всіх умов, що містились в запитах та технічних вимогах, надавались комерційні пропозиції щодо вартості товару. Отримано комерційні пропозиції від двох юридичних осіб та фізичної особи-підприємця (копії комерційних пропозицій надаються). Очікувану вартість визначено згідно Методики, як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних, що розраховується за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод - очікувана ціна за одиницю; Ц1, Цк - ціни, отримані з відкритих джерел інформації, приведені до єдиних умов; К - кількість цін, отриманих з відкритих джерел інформації. Розрахунок очікуваної вартості додається. Питання 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. Відповідь: Постановою Кабінетів Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710 (далі – Постанова № 710) визначено заходи щодо ефективного та раціонального використання коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету. Відповідно до пункту 41 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Вимоги Постанови № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення стосується наступних категорій замовників: - правління Пенсійного фонду України та правлінь фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування; - органів місцевого самоврядування; - головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня); - суб’єктів господарювання державного сектору економіки. КП «Харківський метрополітен» - є комунальним – госпрозрахунковим підприємством, яке не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня) та не відносить до жодних із зазначених вище категорій. Тому, закупівля за предметом: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ) Оголошення № UA-2024-07-16-007172-a здійснювалася за власні кошти підприємства, (що зазначено в інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а саме в плані закупівель, оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями та інших документах, що формуються електронною системою закупівель автоматично), а не за державні кошти, ефективне використання яких регулюється Постановою № 710. Враховуючи зазначене, положення пункту 41 Постанови № 710 щодо розміщення на сторінці власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі до КП «Харківський метрополітен» не застосовується. Додатки до відповіді: 1. Запити цінової пропозиції. 2. Копії комерційних пропозицій. 3. Розрахунок очікуваної вартості. 4. Копія «Норми витрат матеріалів та запасних частин на поточне утримання ескалаторів метрополітену». Уповноважена особа відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель на КП «Харківський метрополітен» Ігор ДЕМ’ЯНЕНКО
Рішеня
25.11.2024 16:19
Замовник
Документи повідомлення
25.11.2024 16:19
-
25.11.2024 16:20
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ (код за ДК 021:2015: 42419530-0 — Частини ескалаторів) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-07-16-007172-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року №2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів). Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕК «ЕНЕРГОСТАНДАРТ» з огляду на те, що у складі його тендерної пропозиції відсутні: - креслення на корпус допоміжного бігунка Л-65068, посилання на яке міститься у Сертифікаті якості від 22.07.2024 №43 (файл «08-3 Сертифікат якості на Корпус допоміжного бігунка Л-65068.pdf»); - гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, експлуатаційні документи якого надано ним у тендерній пропозиції, за підписом уповноваженої особи учасника. Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.11.2024 16:57
Орган перевірки
29.11.2024 00:00
Документи повідомлення
25.11.2024 16:58
-
Відповідь
Пояснення на запит
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Начальнику Ігорю КОРОТКИХ На запит про надання пояснення у межах проведення моніторингу № UA-M-2024-11-19-000002 від 19 листопада 2024 року по закупівлі: 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Запасні частини до ескалаторів типу ЛТ) очікуваною вартістю 4 375 655,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-16-007172-a) - надає пояснення на запит на пояснення від 20.11.2024: Питання 1. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЕК «ЕНЕРГОСТАНДАРТ» з огляду на те, що у складі його тендерної пропозиції відсутні: - креслення на корпус допоміжного бігунка Л-65068, посилання на яке міститься у Сертифікаті якості від 22.07.2024 №43 (файл «08-3 Сертифікат якості на Корпус допоміжного бігунка Л-65068.pdf»); - гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, експлуатаційні документи якого надано ним у тендерній пропозиції, за підписом уповноваженої особи учасника. Відповідь: Відповідно до Розділу V ТД «Оцінка тендерної пропозиції» розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються у відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. В електронній системі закупівель учасником ТОВ «ЕК «ЕНЕРГОСТАНДАРТ» були завантажені всі документи, які вимагалися Замовником згідно Додатку 7 до тендерної документації, в тому числі: - креслення на корпус допоміжного бігунка Л-65068 (файл «09-3 Креслення до сертифікату якості 3.pdf»), завантажнений до електронної системи 23 липня 2024 о 21:53; - гарантійний лист, яким учасник підтверджує постачання товару саме того виробника, експлуатаційні документи якого надано ним у тендерній пропозиції, за підписом уповноваженої особи учасника (файл «10 Гарантійний лист щодо дотримання заявленого виробника.pdf)», завантажений до системи 23 липня 2024 о 21:53. Додатки до відповіді: 1. Креслення до сертифікату якості на корпус допоміжного бігунка Л-65068. 2. Гарантійний лист щодо дотримання заявленого виробника. Уповноважена особа відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель на КП «Харківський метрополітен» Ігор ДЕМ’ЯНЕНКО
Рішеня
27.11.2024 16:43
Замовник
Документи повідомлення
27.11.2024 16:58
-
27.11.2024 17:01
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 375 655 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2024 09:00
Замовник:
КП "Харківський метрополітен"
Контактний телефон:
380577303404
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 375 655 грн.
Період подання пропозицій
до 24.07.2024 09:00
Замовник:
КП "Харківський метрополітен"
Контактний телефон:
380577303404
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності