Закупівля Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків (Високошвидкісна хірургічна система-дриль (НК 024:2023: 44491 Багатофункціональна дриль/пила хірургічна, що живиться від електромережі)) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІННИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ".
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 11.07.2024 15:33до 19.07.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 11.07.2024 15:33
до 16.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 11.07.2024 15:33
до 16.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 19.07.2024 10:00
до 22.08.2024 12:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.08.2024 12:25
до 28.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.08.2024 12:25
до 28.08.2024 13:11
Період уточнень
з
11.07.2024 15:33
до
16.07.2024 00:00
Період оскарження
з
11.07.2024 15:33
до
16.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з
19.07.2024 10:00
до
22.08.2024 12:25
Період кваліфікації
з
19.07.2024 10:00
до
22.08.2024 12:25
Основні параметри
Лоти
Критерії
Контакти
Кваліфікація
Договір
Моніторинги
Основні параметри
Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків (Високошвидкісна хірургічна система-дриль (НК 024:2023: 44491 Багатофункціональна дриль/пила хірургічна, що живиться від електромережі))
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2024 15:33
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2024 15:33
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2024 15:33
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2024 15:33
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2024 15:33
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2024 15:33
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2024 15:33
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2024 15:33
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
11.07.2024 15:33
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.07.2024 №70-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 29.07.2024 №70-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3. UA-2024-07-11-008134-a, 11.07.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 19 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної ради» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11 липня 2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ТОВ «Міамед» та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 05, 06 серпня 2024 року через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Так, у пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178.
За результатами моніторингу закупівлі установлено, що 11 липня 2024 року Замовником опубліковано тендерну документацію (протокол від 11 липня 2024) року та додатки до неї, які є невід’ємною частиною тендерної документації, а саме:
- Додаток №1 форма «Цінова пропозиція»;
- Додаток №2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством»;
- Додаток №3;
- Додаток №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик»;
- Додаток №5 «Проєкт договору».
Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Враховуючи викладене, у тендерній документації відсутній перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлений саме як окремий додаток до тендерної документації, що не відповідає вимогам абзацу десятого пункту 28 Постанови №1178.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням вимог Постанови №1178 установлено порушення вимог пункту 28 Постанови №1178.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про вжиття заходів згідно результатів моніторингу
Комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної Ради» опрацьованого висновок про результати моніторингу процедури закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків (Високошвидкісна хірургічна система-дриль (НК 024:2023: 44491 Багатофункціональна дриль/пила хірургічна, що живиться від електромережі))
(Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-11-008134-a).
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, у пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. За результатами моніторингу закупівлі установлено, що 11 липня 2024 року Замовником опубліковано тендерну документацію (протокол від 11 липня 2024) року та додатки до неї, які є невід’ємною частиною тендерної документації, а саме: - Додаток №1 форма «Цінова пропозиція»; - Додаток №2 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством»; - Додаток №3; - Додаток №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристик»; - Додаток №5 «Проєкт договору». Відповідно до абзацу десятого пункту 28 Постанови №1178 тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Враховуючи викладене, у тендерній документації відсутній перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, оформлений саме як окремий додаток до тендерної документації, що не відповідає вимогам абзацу десятого пункту 28 Постанови №1178.
На виконання вимог абз. 2 ч.8 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне: тендерна документація замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Переліки документів що подається учасником чи переможцем процедури закупівлі викладений окремо в додатках №1-5 до тендерної документації Замовника та містить всі вимоги передбачені пунктом 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178». Відсутність перелік документів та/або інформації оформленого саме як окремий додаток до тендерної документації, аж ніяк не впливає на процедуру закупівлі, ціну тендерної пропозиції учасника процедури та не призводить до її спотворення, не впливає на характер предмета закупівлі та кваліфікаційні характеристик до учасника, а також жодним чином не обмежує кола учасників закупівлі.
Разом з тим, подальші закупівлі Закладу будуть здійснюватись з урахуванням висновків моніторингу та із застосуванням обов’язкових вимог під час підготовки тендерної документації щодо відображення в тендерній документації перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі, саме як окремого додатку до тендерної документації.
Також повідомляємо, що Замовником посилено контроль за дотриманням норм Закону України «Про публічні закупівлі» в тому числі за процесом планування закупівлі та розробкою тендерної документації. Зроблені організаційні висновки щодо роботи уповноважених осіб та вжито необхідні заходи щодо попередження та недопущення встановлених недоліків в подальшій роботі під час проведення публічних закупівель.
Окрім того, Закладом заплановано підвищення кваліфікації уповноваженою особою шляхом проходження семінарів, відвідування вебінарів по напрямку проведення закупівель.
У межах проведення моніторингу закупівлі високошвидкісної хірургічної системи-дрилю (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-07-11-008134-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11 липня 2024 року, не відповідає вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме пункту 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Відповідно до отриманого запиту УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ в межах проведення моніторингу закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків (Високошвидкісна хірургічна система-дриль (НК 024:2023: 44491 Багатофункціональна дриль/пила хірургічна, що живиться від електромережі)), опублікованої в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-11-008134-a, надаємо пояснення на задані запитання.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо обґрунтування обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що Лікарнею при визначенні очікуваної вартості враховувалися положення примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275 (має виключно рекомендаційних характер).
Один з чисельних описаних методів визначення очікуваної вартості є розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги).
Відповідальною особою Лікарні попередньо було проведено аналіз ринку, зокрема, було проведено моніторинг цін на аналогічний товар шляхом використання як загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту такого виду товару , яка міститься у відкритих джерелах.
Отже, очікувана вартість предмету закупівлі формувалася з даних, отриманих з відкритих джерел, а саме: з урахуванням діяльності та потреби замовника та згідно з діючими цінами, а також на основі аналізу комерційних пропозицій /цінових пропозицій постачальників України які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» (UA-2024-05-22-011492-a, UA-2023-10-06-012157-a) шляхом використання електронних пошукових ресурсів (мережі інтернет). Замовником використовувались нижченаведені актуальні посилання: https:www.shetl.ua; https://nikator.com.ua, крім того враховуючи що загалом суб’єкти які реалізують медичне обладнання не зазначають вартості ціни, на відкритих ресурсах, вартість з’ясовувалась шляхом телефонних дзвінків до відповідних суб’єктів.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо, що КНП «ВОДКЛ ВОР» є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги спеціалізованої медичної допомоги дитячому населенню від 0-18 років.
Закупівлю Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків (Високошвидкісна хірургічна система-дриль (НК 024:2023: 44491 Багатофункціональна дриль/пила хірургічна, що живиться від електромережі)) було оголошено відповідно до службової записки відповідальної особи. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості визначені з урахуванням реальної потреби лікарні з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, а саме в результаті потреби, враховані всі особливості пацієнтів, що потребують малих і великих хірургічних втручань в ортопедії, травматології та інших напрямках.
Наявність зазначеного обладнання і його застосування при конкретних захворюваннях є життєво важливий спосіб лікування захворювань та життєво необхідний для пацієнтам та інколи єдиний можливим видом лікування. Обладнання застосовується про наданні допомоги дітям, які потрапляють в аварії, або оперуються планово чи ургентно.
Отже його наявність сприятиме наданню повноцінної медичної допомоги пацієнтам нашої Лікарні згідно Договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеному з Національною службою здоров’я України, в тому числі за напрямками надання медичної допомоги: пакет №3 - «Хірургічні операції дорослим і дітям у стаціонарних умовах», пакет № 47- «Хірургія одного дня» та має забезпечити підвищення якості надання медичної допомоги в невідкладних станах.
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11 липня 2024 року, не відповідає вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме пункту 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178».
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), оновлено постановою КМУ від 05.07.2024 № 782 (далі — Постанова № 782).
Тендерна документація замовника не потребувала оновлення так як містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Переліки документів що подається учасником чи переможцем процедури закупівлі викладений в додатках №1-3 до тендерної документації Замовника та містить всі вимоги передбачені пунктом 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178».
Додатки:
1. Службова записка відповідальної особи;
2. Медико- технічні характеристики до предмету закупівлі;
3. Витяг з сторінки «Prozorro»
4. Витяг з сторінки «Prozorro».
Пояснення на запит УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Відповідно до отриманого запиту УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ в межах проведення моніторингу закупівлі Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків (Високошвидкісна хірургічна система-дриль (НК 024:2023: 44491 Багатофункціональна дриль/пила хірургічна, що живиться від електромережі)), опублікованої в електронній системі закупівель за номером UA-2024-07-11-008134-a, надаємо пояснення на задані запитання.
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс листи тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Щодо обґрунтування обрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що Лікарнею при визначенні очікуваної вартості враховувалися положення примірної Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України18.02.2020 № 275 (має виключно рекомендаційних характер).
Один з чисельних описаних методів визначення очікуваної вартості є розрахунок очікуваної вартості товарів/послуг на підставі закупівельних цін попередніх закупівель. Для розрахунку очікуваної вартості можуть використовуватись: ціни попередніх власних закупівель замовника (укладених договорів) аналогічних/ідентичних товарів/послуг; ціни відповідних закупівель минулих періодів, інформація про які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro», з урахуванням індексу інфляції, зміни курсів іноземних валют (у разі, якщо в наявності є валютна складова в ціні товару/послуги).
Відповідальною особою Лікарні попередньо було проведено аналіз ринку, зокрема, було проведено моніторинг цін на аналогічний товар шляхом використання як загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту такого виду товару , яка міститься у відкритих джерелах.
Отже, очікувана вартість предмету закупівлі формувалася з даних, отриманих з відкритих джерел, а саме: з урахуванням діяльності та потреби замовника та згідно з діючими цінами, а також на основі аналізу комерційних пропозицій /цінових пропозицій постачальників України які міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» (UA-2024-05-22-011492-a, UA-2023-10-06-012157-a) шляхом використання електронних пошукових ресурсів (мережі інтернет). Замовником використовувались нижченаведені актуальні посилання: https:www.shetl.ua; https://nikator.com.ua, крім того враховуючи що загалом суб’єкти які реалізують медичне обладнання не зазначають вартості ціни, на відкритих ресурсах, вартість з’ясовувалась шляхом телефонних дзвінків до відповідних суб’єктів.
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі повідомляємо, що КНП «ВОДКЛ ВОР» є закладом охорони здоров’я – комунальним унітарним некомерційним підприємством, що надає послуги спеціалізованої медичної допомоги дитячому населенню від 0-18 років.
Закупівлю Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 33160000 - 9 Устаткування для операційних блоків (Високошвидкісна хірургічна система-дриль (НК 024:2023: 44491 Багатофункціональна дриль/пила хірургічна, що живиться від електромережі)) було оголошено відповідно до службової записки відповідальної особи. Якісні та технічні характеристики заявленої кількості визначені з урахуванням реальної потреби лікарні з урахуванням оптимального співвідношення ціни та якості, а саме в результаті потреби, враховані всі особливості пацієнтів, що потребують малих і великих хірургічних втручань в ортопедії, травматології та інших напрямках.
Наявність зазначеного обладнання і його застосування при конкретних захворюваннях є життєво важливий спосіб лікування захворювань та життєво необхідний для пацієнтам та інколи єдиний можливим видом лікування. Обладнання застосовується про наданні допомоги дітям, які потрапляють в аварії, або оперуються планово чи ургентно.
Отже його наявність сприятиме наданню повноцінної медичної допомоги пацієнтам нашої Лікарні згідно Договору про медичне обслуговування населення за програмою медичних гарантій, укладеному з Національною службою здоров’я України, в тому числі за напрямками надання медичної допомоги: пакет №3 - «Хірургічні операції дорослим і дітям у стаціонарних умовах», пакет № 47- «Хірургія одного дня» та має забезпечити підвищення якості надання медичної допомоги в невідкладних станах.
2. З яких підстав тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 11 липня 2024 року, не відповідає вимогам Закону, із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Постанова №1178), а саме пункту 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178».
Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), оновлено постановою КМУ від 05.07.2024 № 782 (далі — Постанова № 782).
Тендерна документація замовника не потребувала оновлення так як містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Переліки документів що подається учасником чи переможцем процедури закупівлі викладений в додатках №1-3 до тендерної документації Замовника та містить всі вимоги передбачені пунктом 28 Постанови №1178, із урахуванням змін, що набрали чинності 09 липня 2024 року згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 05 липня 2024 №782 «Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178».
Додатки:
1. Службова записка відповідальної особи;
2. Медико- технічні характеристики до предмету закупівлі;
3. Витяг з сторінки «Prozorro»
4. Витяг з сторінки «Prozorro».