Показати схожі тендери
Закупівля Відновлення експлуатаційної придатності адмінбудинку по вул. Б.Хмельницького, 6 у м. Києві (проектування)” на об’єкті “Реставрація з пристосуванням та відновленням експлуатаційної придатності адміністративної будівлі (пам’ятки історії місцевого значення, щойно виявленого об’єкта культурної спадщини) за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6 від акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-10-009515-a
Id Tender 046bd50227a3418badc9e785da87f1bc
План UA-P-2024-07-10-010874-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 16.08.2024 12:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 200 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
102 000 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 10.07.2024 17:16 до 25.07.2024 12:00
Завершено
Період уточнень
з 10.07.2024 17:16
до 22.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 10.07.2024 17:16
до 22.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.07.2024 13:00
до 02.08.2024 12:23
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.08.2024 12:23
до 08.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 02.08.2024 12:23
до 16.08.2024 12:32
Період уточнень
з 10.07.2024 17:16 до 22.07.2024 00:00
Період оскарження
з 10.07.2024 17:16 до 22.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.07.2024 13:00 до 02.08.2024 12:23
Період кваліфікації
з 26.07.2024 13:00 до 02.08.2024 12:23
Основні параметри
Відновлення експлуатаційної придатності адмінбудинку по вул. Б.Хмельницького, 6 у м. Києві (проектування)” на об’єкті “Реставрація з пристосуванням та відновленням експлуатаційної придатності адміністративної будівлі (пам’ятки історії місцевого значення, щойно виявленого об’єкта культурної спадщини) за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 200 000 грн.
Відновлення експлуатаційної придатності адмінбудинку по вул. Б.Хмельницького, 6 у м. Києві (проектування)” на об’єкті “Реставрація з пристосуванням та відновленням експлуатаційної придатності адміністративної будівлі (пам’ятки історії місцевого значення, щойно виявленого об’єкта культурної спадщини) за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
Назва предмета закупівлі
Відновлення експлуатаційної придатності адмінбудинку по вул. Б.Хмельницького, 6 у м. Києві (проектування)” на об’єкті “Реставрація з пристосуванням та відновленням експлуатаційної придатності адміністративної будівлі (пам’ятки історії місцевого значення, щойно виявленого об’єкта культурної спадщини) за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
Очікувана вартість
10 200 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
102000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
51 000
Аукціон
Cтарт аукціону
26.07.2024 12:31
Закінчення аукціону
26.07.2024 13:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Відновлення експлуатаційної придатності адмінбудинку по вул. Б.Хмельницького, 6 у м. Києві (проектування)” на об’єкті “Реставрація з пристосуванням та відновленням експлуатаційної придатності адміністративної будівлі (пам’ятки історії місцевого значення, щойно виявленого об’єкта культурної спадщини) за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
Код ДК 021:2015
71320000-7 - Послуги з інженерного проектування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
01601, Україна, м. Київ, вул. Богдана Хмельницького, 6
Дата постачання по
17.08.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник перераховує авансові платежі у розмірі 30 % (тридцять) відсотків від ціни відповідного Етапу згідно з пунктом 2.1 Договору на розрахунковий рахунок Проектувальника на підставі рахунків (рахунків-фактур) Проектувальника протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання рахунку-фактури та надання Проектувальником банківської гарантії повернення авансового платежу.
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Остаточні розрахунки за Етапами виконання Робіт здійснюються в національній валюті України в безготівковому порядку, шляхом перерахування Замовником коштів на банківський рахунок Проектувальника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати підписання Сторонами відповідного акта (-ів) здачі-приймання виконаних робіт на підставі отриманого Замовником від Проектувальника рахунку (рахунку-фактури) за умови наявності затвердженого у встановленому порядку річного фінансового плану Замовника на відповідний період або прийняття Кабінетом Міністрів України рішення щодо можливості здійснення витрат на капітальні інвестиції, передбачених даним Договором. Строк виконання робіт: Етап І - протягом 6 (шести) місяців з дня отримання Повідомлення про початок Робіт за Етапом І; Етап ІІ - протягом 6 (шести) місяців з дня отримання Повідомлення про початок Робіт за Етапом ІІ. Обсяг робіт: зазначено в Додатку 1 тендерної документації. Місце виконання робіт: 01601, м. Київ, вул. Б. Хмельницького, 6. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові, ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД"
Пропозиція:
7 897 990 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКІ АРХІТЕКТУРНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
Пропозиція:
8 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АРХІТЕКТУРНА ЛІГА"
Пропозиція:
9 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.07.2024 12:31
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
10.07.2024 17:18
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Валерія Соловйова
Електронна пошта
Телефон
+380445863809
Сайт:
http://www.naftogaz.com
Замовник
ЄДРПОУ
20077720
Повна назва
акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Поштовий індекс
01601
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Київ
Адреса
вул. Б.Хмельницького, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Відновлення експлуатаційної придатності адмінбудинку по вул. Б.Хмельницького, 6 у м. Києві (проектування)” на об’єкті “Реставрація з пристосуванням та відновленням експлуатаційної придатності адміністративної будівлі (пам’ятки історії місцевого значення, щойно виявленого об’єкта культурної спадщини) за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
Період вимог/скарг з 02.08.2024 12:23 по 08.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.08.2024 12:23
Довідка НАЗК
02.08.2024 12:23
-
Звіт про оцінку
26.07.2024 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2024 17:16
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
10.07.2024 17:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ №1. 1.1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником надано Гарантійний лист про відповідність кваліфікаційним критеріям від 21.07.2024 №21/07-01, який не містить інформацію: “При цьому, якщо строк дії зазначених ліцензій/сертифікатів/документів завершується до кінцевого строку дії укладеного договору, Учасник гарантує забезпечити продовження строку дії зазначених документів на такі програмні комплекси до кінцевого строку виконання робіт по договору.” 1.2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 3 Додатку 2 тендерної документації: Документи, що подаються відповідно до вимог п.5 Розділу ІІІ тендерної документації: Гарантійний лист про відповідність кваліфікаційним критеріям (відповідно до вимог Додаток 3). 1.3 ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: У пункті 1 “Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій? Гарантійного листа про відповідність кваліфікаційним критеріям зазначити інформацію: “При цьому, якщо строк дії зазначених ліцензій/сертифікатів/документів завершується до кінцевого строку дії укладеного договору, Учасник гарантує забезпечити продовження строку дії зазначених документів на такі програмні комплекси до кінцевого строку виконання робіт по договору.” ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ №2. 2.1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником не надано на кожний програмний комплекс, зазначений в Таблиці 1 Гарантійного листа про відповідність кваліфікаційним критеріям скан-копії діючих протягом строку виконання робіт ліцензій/сертифікатів/документів. 2.2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 1 Додатку 3 тендерної документації: Учасник підтверджує свою укомплектованість відповідними спеціалізованими програмними забезпеченнями, необхідними для виконання робіт з розробки науково-проектної документації із застосуванням BIM технологій (серед яких можуть бути Autodesk Revit, Graphisoft ArchiCAD, Allplan Architecture, Graphisoft BIMx) та визначення вартості будівництва (Автоматизований випуск кошторисів “АВК-5?, Інпроект - Випуск кошторисів “ІВК? або інший програмний комплекс з аналогічними функціональними можливостями, із сумісними з ними форматі файлів). Окремо учасник надає на кожний програмний комплекс, зазначений в Таблиці 1, скан-копії діючих протягом строку виконання робіт ліцензій/сертифікатів/ документів. При цьому, якщо строк дії зазначених ліцензій/сертифікатів/ документів завершується до кінцевого строку дії укладеного договору, Учасник гарантує забезпечити продовження строку дії зазначених документів на такі програмні комплекси до кінцевого строку виконання робіт по договору. 2.3 ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати на кожний програмний комплекс, зазначений у таблиці 1 Гарантійного листа про відповідність кваліфікаційним критеріям, скан-копії діючих протягом строку виконання робіт ліцензій/сертифікатів/ документів. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ №3. 3.1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником у пункті 6 Довідки про залучених у проект спеціалістів від 21.07.2024 №21/07-01 зазначено серію сертифікату “АР? архітектора Добровінського Сергія Реміловича. За даними відкритого Порталу Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва кваліфікаційний сертифікат архітектора Добровінського Сергія Реміловича має серію “АА?. 3.2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 2 Додатку 3 тендерної документації: Учасник підтверджує наявність сертифікованих працівників, які пройшли професійну атестацію та мають кваліфікаційний сертифікат дійсний протягом всього періоду виконання договору….. Інформація надається шляхом заповнення Таблиці 2. 3.3 ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Зазначити у пункті 6 Таблиці 2 Довідки про залучених у проект спеціалістів, чинну серію “АА? кваліфікаційного сертифікату архітектора Добровінського Сергія Реміловича за номером №002606. ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ №4. 4.1. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Учасником не надано: - графічні файли або посилання на інтернет-ресурси; - скан-копія (-ї) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагентів щодо реалізованого договору від 12.11.2014 № 14483 з розробки проектної документації по об’єкту “Капітальний ремонт і реставрація адміністративного будинку по вул. Пилипа Орлика, 4 у Печерському районі міста Києва”, зазначеного у пункті 2 Таблиці Довідки про аналогічні договори від 21.07.2024 №21/07-01. 4.2. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 3 Додатку 3 тендерної документації: Учасник підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів) шляхом заповнення Таблиці 3. На підтвердження у складі своєї тендерної пропозиції учасник надає: - графічні файли або посилання на інтернет-ресурси щодо реалізованих договорів, зазначених в Таблиці 3; - скан-копії договорів, вказаних у Таблиці 3 (достатньо надання копії сторінки, на яких міститься преамбула договору, предмет договору, строк дії договору, сторінки з підписами сторін; - скан-копії акту (-ів) здачі-приймання виконаних робіт за договором (-ами), зазначеними у Таблиці 3; - скан-копію позитивних експертних звітів (експертних організацій, що відповідають критеріям, визначеним Мінрегіоном України) щодо розгляду науково-проектної документації по всіх договорах, вказаних у Таблиці 3; - документ, підтверджуючий погодження державними органами з охорони культурної спадщини розробленої Учасником науково-проектної документації для реставрації, та/або реставрації з пристосування, та/або реставраційного ремонту на об’єктах культурної спадщини, вказаних у довідці; - скан-копія (-ї) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагентів, які вказані у Таблиці 3, у яких має бути зазначено дату видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. Під аналогічним (-и) за предметом закупівлі договором (-ами) слід розуміти виконаний (-і) Учасником у ролі генпроектувальника для об’єкта класу наслідків (відповідальності) СС3: - договір на розробку науково-проектної документації об’єкта реставрації/реставраційного ремонту/пристосування офісних/ адміністративних будівель, загальною площею приміщень від 2,0 тис. м?, що є пам’яткою культурної спадщини (на яку отримано позитивний експертних звіт), або - два окремих договори: один на розробку науково-проектної документації на реставрацію/реставраційний ремонт/пристосування пам’ятки культурної спадщини (на яку отримано позитивний експертних звіт); другий на розробку проектної документації на нове будівництво/капітальний ремонт/реконструкцію офісних/адміністративних будівель, загальною площею приміщень від 2,0 тис. м? (на яку отримано позитивний експертних звіт). 4.3 ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати по об’єкту, зазначеному у пункті 2 Таблиці Довідки про аналогічні договори від 21.07.2024 №21/07-01 - “Капітальний ремонт і реставрація адміністративного будинку по вул. Пилипа Орлика, 4 у Печерському районі міста Києва” : - графічні файли або посилання на інтернет-ресурси щодо реалізованих договорів, зазначених в Таблиці; - скан-копія (-ї) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагентів, які вказані у Таблиці, у яких має бути зазначено дату видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента. АБО Підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) предмету закупівлі договору (договорів) шляхом заповнення Таблиці 3 Додатку 3 тендерної документації: На підтвердження у складі своєї тендерної пропозиції надати: - графічні файли або посилання на інтернет-ресурси щодо реалізованих договорів, зазначених в Таблиці 3; - скан-копії договорів, вказаних у Таблиці 3 (достатньо надання копії сторінки, на яких міститься преамбула договору, предмет договору, строк дії договору, сторінки з підписами сторін; - скан-копії акту (-ів) здачі-приймання виконаних робіт за договором (-ами), заначеними у Таблиці 3; - скан-копію позитивних експертних звітів (експертних організацій, що відповідають критеріям, визначеним Мінрегіоном України) щодо розгляду науково-проектної документації по всіх договорах, вказаних у Таблиці 3; - документ, підтверджуючий погодження державними органами з охорони культурної спадщини розробленої Учасником науково-проектної документації для реставрації, та/або реставрації з пристосування, та/або реставраційного ремонту на об’єктах культурної спадщини, вказаних у довідці; - скан-копія (-ї) листа (-ів)-відгука (-ів) від контрагентів, які вказані у Таблиці 3, у яких має бути зазначено дату видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
Створено
30.07.2024 12:23
Надати до
31.07.2024 12:23
Договір
UA-2024-07-10-009515-a-b1
Підписаний і діє
Номер
160824-УКІ
7 897 990 грн.
6 581 658.33 грн.
З ПДВ
Підписано
16.08.2024
Строк дії договору з
16.08.2024
по
16.08.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Відновлення експлуатаційної придатності адмінбудинку по вул. Б.Хмельницького, 6 у м. Києві (проектування)” на об’єкті “Реставрація з пристосуванням та відновленням експлуатаційної придатності адміністративної будівлі (пам’ятки історії місцевого значення, щойно виявленого об’єкта культурної спадщини) за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
Номенклатура
Відновлення експлуатаційної придатності адмінбудинку по вул. Б.Хмельницького, 6 у м. Києві (проектування)” на об’єкті “Реставрація з пристосуванням та відновленням експлуатаційної придатності адміністративної будівлі (пам’ятки історії місцевого значення, щойно виявленого об’єкта культурної спадщини) за адресою: м. Київ, вул. Б.Хмельницького, 6
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 17 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Повна назва
акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20077720

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ГІПРОЦИВІЛЬПРОМБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02497697

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
16.08.2024 12:30
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2024 12:00
Замовник:
акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Контактний телефон:
+380445863809
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
10 200 000 грн.
Період подання пропозицій
до 25.07.2024 12:00
Замовник:
акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Контактний телефон:
+380445863809
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності