Показати схожі тендери

Закупівля Створення інформаційно-телекомунікаційної системи ситуаційного центру (ІТС СЦ) ГУ ДСНС України в Одеській області від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-03-004160-a
Id Tender 05df99605bff4aa789e98a9755d76df5
План UA-P-2024-07-02-012714-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 07.08.2024 20:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
19 108 765 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
191 087.65 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.07.2024 11:58 до 18.07.2024 11:00
Завершено
Період уточнень
з 03.07.2024 11:58
до 15.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.07.2024 11:58
до 15.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 18.07.2024 11:00
до 23.07.2024 15:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 23.07.2024 15:12
до 29.07.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 23.07.2024 15:12
до 07.08.2024 20:17
Період уточнень
з 03.07.2024 11:58 до 15.07.2024 00:00
Період оскарження
з 03.07.2024 11:58 до 15.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 18.07.2024 11:00 до 23.07.2024 15:12
Період кваліфікації
з 18.07.2024 11:00 до 23.07.2024 15:12
Основні параметри
Створення інформаційно-телекомунікаційної системи ситуаційного центру (ІТС СЦ) ГУ ДСНС України в Одеській області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
19 108 765 грн.
Створення інформаційно-телекомунікаційної системи ситуаційного центру (ІТС СЦ) ГУ ДСНС України в Одеській області
Назва предмета закупівлі
Створення інформаційно-телекомунікаційної системи ситуаційного центру (ІТС СЦ) ГУ ДСНС України в Одеській області
Очікувана вартість
19 108 765 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
191087,65
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Створення інформаційно-телекомунікаційної системи ситуаційного центру (ІТС СЦ) ГУ ДСНС України в Одеській області
Код ДК 021:2015
45314000-1 - Встановлення телекомунікаційного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Одеська область
Дата постачання по
20.12.2024 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
попередня оплата (аванс) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту підписання Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Наказу МВС від 09.0.2023р. № 173 (із змінами), в межах поточного бюджетного періоду на строк та у розмірі, визначених відповідним рішенням головного розпорядника бюджетних коштів (до 30% від загальної суми Договору). Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику; проміжні платежі за виконані роботи (суму вартості прийнятих Замовником робіт) Замовник здійснює протягом 10 робочих днів, з моменту прийняття відповідних етапів робіт, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за відповідний етап; кінцеві розрахунки Замовник здійснює протягом 10 робочих днів з моменту виконання і приймання всіх передбачених договором робіт, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
попередня оплата (аванс) здійснюється Замовником протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту підписання Договору, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Наказу МВС від 09.0.2023р. № 173 (із змінами), в межах поточного бюджетного періоду на строк та у розмірі, визначених відповідним рішенням головного розпорядника бюджетних коштів (до 30% від загальної суми Договору). Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом 3 (трьох) місяців після одержання авансу. По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику; проміжні платежі за виконані роботи (суму вартості прийнятих Замовником робіт) Замовник здійснює протягом 10 робочих днів, з моменту прийняття відповідних етапів робіт, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт за відповідний етап; кінцеві розрахунки Замовник здійснює протягом 10 робочих днів з моменту виконання і приймання всіх передбачених договором робіт, на підставі підписаного Сторонами Акту приймання виконаних будівельних робіт
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД"
Пропозиція:
19 005 961.28 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина ГЛЄБОВА
Електронна пошта
Телефон
+380487793107
Сайт:
https://od.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38643633
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
65091
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одесса
Адреса
Прохоровська, 6
Кваліфікація
Лот № 1 Створення інформаційно-телекомунікаційної системи ситуаційного центру (ІТС СЦ) ГУ ДСНС України в Одеській області
Період вимог/скарг з 23.07.2024 15:12 по 29.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
23.07.2024 15:12
Довідка НАЗК
23.07.2024 15:12
-
Звіт про оцінку
18.07.2024 11:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2024 11:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.07.2024 11:58
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені наступні невідповідності: 1. Вимога замовника: п. 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання Учасником Витягу з реєстру (Свідоцтва) платників(а) ПДВ (для платників ПДВ) або Витягу з реєстру (Свідоцтва) платників(а) єдиного податку (для платників єдиного податку). Невідповідність в інформації та/або документах, поданих Учасником: Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 2 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації не надано Витяг з реєстру (Свідоцтва) платників(а) ПДВ (для платників ПДВ) або Витяг з реєстру (Свідоцтва) платників(а) єдиного податку (для платників єдиного податку). 2. Вимога замовника: п. 6 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання Учасником заповненого зі сторони Учасника проекту договору згідно Додатка 3 до тендерної документації (без зазначення цінових показників). Невідповідність в інформації та/або документах, поданих Учасником: Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 6 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації не надано заповнений зі сторони Учасника проект договору згідно Додатка 3 до тендерної документації (без зазначення цінових показників). 3. Вимога замовника: п. 1 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання Учасником довідки, з інформацією про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, на підтвердження інформації про наявності робітників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання і досвід та будуть залучені до виконання робіт, зазначених у Довідці, у складі своєї пропозиції Учасник повинен надати: ? документ на кожного працівника, зазначеного у довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника Учасником (наказ або витяг з наказу про призначення/прийняття на роботу, або трудову книжку (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу, тощо) або витяг з трудової книжки із записами про прийом на роботу) або цивільно-правову угоду з особою, що буде задіяна Учасником під час виконання робіт за результатами цієї закупівлі та повинні містити конкретний обсяг робіт працівника або інший документ, який підтверджує наявність трудових відносин Учасника з відповідним працівником, зазначеним у Довідці, згідно чинного законодавства); ? документ, що підтверджує відповідний ступінь вищої освіти виконавця робіт або головного інженера або особи, яка виконує його обов'язки та інженера з охорони праці або особи, яка виконує його обов'язки за відповідним напрямком; ? діючий сертифікат інженера з проектно-кошторисної роботи, який відповідно до реєстру атестованих осіб перебувають в статусі «Чинний», а також копію свідоцтва про підвищення кваліфікації (в разі, якщо його наявність передбачена законодавством); ? свідоцтва про присвоєння кваліфікаційного рівня з робітничих професій або інший документ, що підтверджує наявність у працівників необхідної кваліфікації або професійної компетентності (уміння, навички) за трудовою дією або групою трудових дій, що входять до них, що підвереджують можливість виконання працівником відповідних робіт; ? протокол (и) (витяг з протоколу(ів)) перевірки знань або посвідчення знання на керівника Учасника Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», «Порядок розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затверджений ПКМУ від 17.04.2019 р. №337, «Типового положення про службу охорони праці» та інших нормативних актів з охорони праці згідно п.5.1 НПАОП 0.00-4.12-05; ? протокол (и) (витяг з протоколу(ів)) перевірки знань або посвідчення знання на виконавця робіт або головного інженера або особи, яка виконує його обов'язки та інженера з охорони праці або особи, яка виконує його обов'язки Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», «Порядок розслідування та обліку нещасних випадків, професійних захворювань та аварій на виробництві, затверджений ПКМУ від 17.04.2019 р. №337, «Типового положення про службу охорони праці» та інших нормативних актів з охорони праці згідно п.5.1 НПАОП 0.00-4.12-05; Правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями (НПАОП 0.00-1.71-13) Невідповідність в інформації та/або документах, поданих Учасником: Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 1 Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації не надано: копію свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера з проектно-кошторисної роботи, а також із наданих Учасником документів щодо наявності працівників відповідної кваліфікації відсутній документ, який засвідчував, що директор департаменту інформаційно-комунікаційних систем Шестаков Леонід Леонідович є виконавцем робіт (або головним інженером або особою, яка виконує його обов'язки).
Створено
22.07.2024 10:41
Надати до
23.07.2024 10:41
Договір
UA-2024-07-03-004160-a-b1
Підписаний і діє
Номер
137
18 807 268.59 грн.
15 672 723.83 грн.
З ПДВ
Підписано
07.08.2024
Строк дії договору з
07.08.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Створення інформаційно-телекомунікаційної системи ситуаційного центру (ІТС СЦ) ГУ ДСНС України в Одеській області
Номенклатура
Створення інформаційно-телекомунікаційної системи ситуаційного центру (ІТС СЦ) ГУ ДСНС України в Одеській області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 20 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38643633

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД"
Повна назва
ТОВ "ТЕЛЕКАРТ-ПРИЛАД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
13881657

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.08.2024 20:17
-
07.08.2024 20:15
Підписаний договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 108 765 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2024 11:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380487793107
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
19 108 765 грн.
Період подання пропозицій
до 18.07.2024 11:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380487793107
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності