Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР "Сквирська центральна міська лікарня" за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.(ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-01-007230-a
Id Tender f1a2f8142e7840a7a5806790cf5f5407
План UA-P-2024-07-01-008928-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 29.07.2024 12:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
8 019 542 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
80 195.42 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2024 16:01 до 16.07.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2024 16:01
до 13.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2024 16:01
до 13.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.07.2024 00:00
до 22.07.2024 09:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2024 09:28
до 28.07.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.07.2024 09:28
до 29.07.2024 12:16
Період уточнень
з 01.07.2024 16:01 до 13.07.2024 00:00
Період оскарження
з 01.07.2024 16:01 до 13.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 16.07.2024 00:00 до 22.07.2024 09:28
Період кваліфікації
з 16.07.2024 00:00 до 22.07.2024 09:28
Основні параметри
Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР "Сквирська центральна міська лікарня" за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.(ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
8 019 542 грн.
Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР "Сквирська центральна міська лікарня" за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР "Сквирська центральна міська лікарня" за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.
Очікувана вартість
8 019 542 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
80195,42
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 097.71
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР "Сквирська центральна міська лікарня" за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
09001, Україна, Київська область, м. Сквира, вул. Київська, 12
Дата постачання по
01.11.2024 16:06
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в, КБ-3, після перевірки та підписання відповідальною особою за здійснення технічного нагляду.
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ"
Пропозиція:
7 931 818.47 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Приндюк Лариса Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380456853605
Факс
+380456853605
Замовник
ЄДРПОУ
44153671
Повна назва
Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Поштовий індекс
09001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Сквира
Адреса
вул. Болсуновського Карла, 28, Київська облась
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР "Сквирська центральна міська лікарня" за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.
Період вимог/скарг з 22.07.2024 09:28 по 28.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.07.2024 09:28
Довідка НАЗК
22.07.2024 09:28
-
16.07.2024 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2024 16:01
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2024 16:01
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей, затверджених Постановою КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р. та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в тендерній пропозиції. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ»», код ЄДРПОУ 41809596 в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР «Сквирська центральна міська лікарня» за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області» (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-01-007230-a) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: 1.В поданій довідці з відомостями про учасника за вих. № 272 від 15.07.2024 року, не вказано організаційно-правову форму ( для юридичних осіб, крім об»єднання учасників). Надати оновлену інформацію. 2.У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 289 від 15.07. 2024р. міститься інформація про наявність працівника Шкулій Т.П. за яким відсутня інформація в тендерній пропозиції про наявність чи відсутність навчання з питань охорони праці ( загальний курс з охорони праці) та не вірно зазначено посаду згідно договору № 12/2024 – ЦПХ від 11 червня 2024 р. Необхідно надати відповідну інформацію. 3.Надано скановану копію диплому про вищу освіту на Литвиненко Дмитра Геннадійовича, який не читабельний, Учаснику необхідно повторно надати оновлений даний документ з можливістю переглядати. 4. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 289 від 15.07. 2024р. міститься інформація про наявність працівника Литвиненко Д.Г. за яким відсутня інформація в тендерній пропозиції про наявність договору ЦПХ. Необхідно надати відповідну інформацію. 5. Згідно частини 2 розділу II Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник повинен підтвердити обов»язкову наявність інженера-проектувальника в частині проектно-кошторисної документації ( надати диплом, що підтверджує кваліфікацію інженера-будівельника та копію діючого кваліфікаційного сертифікату). Учасником надано Цивільно-правовий договір № 1 від 01.05.2024 року, кваліфікаційний сертифікат інженера- проектувальника Серії АР № 013835 від 01.05.2024 року та свідоцтво № 01272 видане 26.10.2022 р., а копію диплому, що підтверджує кваліфікацію інженера будівельника не надано. Необхідно надати відповідну інформацію. 6. Згідно частини 2 розділу II Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник повинен підтвердити обов»язкову наявність інженера з охорони праці або інша особа, яка виконує його функції (з наданням чинного посвідчення та протоколу/витягу з протоколу на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки). Учасником надано наказ про призначення Чумаченка Володимира Миколайовича – начальника монтажної дільниці, відповідальним за охорону праці та пожежну безпеку, а також відповідальним за утримання і експлуатацію технічних засобів протипожежного захисту на підприємстві, та надано витяги з протоколу та посвідчення на підтвердження перевірки знань з питань охорони праці та електробезпеки, а копії посвідчення та витяг з протоколу на проходження перевірки знань з пожежної безпеки не надано. Надати відповідну інформацію. 7. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 289 від 15.07. 2024р. міститься інформація про наявність працівників Дучук О.С., Чумаченко В.М., Радчук О. М., за якими відсутня інформація в тендерній пропозиції копії наказів на призначення, як штатних працівників та в довідці зазначити посади згідно наказів про призначення. Необхідно надати копії наказів про призначення та оновлену довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за вих. № 289 від 15.07. 2024р. 8. Згідно частини 3 розділу II Додатку 1 до Тендерної документації встановлено, що Учасник повинен підтвердити наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного** договору в складі тендерної пропозиції надати не менше одного сканованого оригіналу або належним чином завіреної копії договору, зазначеного в інформаційній довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). Учасником надано договір №12 від 01 березня 2024 року укладеного з ТОВ « ГРУПА КОМПАНІЙ «ІНФРАСФЕРА» на суму 5131685,89 грн з ПДВ, з додатками. Учасником не надано Локальні кошториси до договору № 06-01-01, № 06-01-02 та № 06-01-03. Надати відповідну інформацію. 9. Згідно частини 1 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації встановлено мінімальну потребу в основних будівельних машинах, механізмах, транспортних засобах та обладнанні, які необхідні для виконання робіт, що закуповуються (відповідно підсумкової відомості ресурсів), але в довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та складських приміщень за вих. № 302 від 15.07. 2024 р. немає вказано бульдозер – не менше 1 одиниці. Учаснику надати відповідну інформацію. 10. Згідно частини 1 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації встановлено, що для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати у підтвердження інформації, зазначеної в довідці посвідчені відповідно до умов оголошення копії чи оригінали свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних машин та механізмів про перебування на обліку та оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання та інших для виконання робіт, а саме: -Договір № 14032024 від 14.03.2024 р. укладеного з ТОВ «ЛАНТАН 2000»; -Договір № 14032024/2 від 14.03.2024 р. укладеного з ТОВ « ЛАНТАН 2000»; Учаснику надати відповідну інформацію згідно договорів, а також надати копії чи оригінал свідоцтва про реєстрацію автомобіля LADA LARGUS FS0351. 11. Учасником надано договір поставки № 20/02/2024 від 20.02.2024 р. на зварювальну машину для зварювання розтрубу Prismajig V2 TYPE-Л(230V) не надано Акт приймання -передачі. Учаснику надати відповідну інформацію. 12. В поданій довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та складських приміщень за вих. № 302 від 15.07.2024 року, допущено помилки в написанні найменуванні обладнання/матеріально-технічної бази. Надати оновлену довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та складських приміщень вих. № 302 від 15.07.2024 р. відповідно найменувань зазначених в оборотно-сальдовій відомості, договорів оренди та копії чи оригінал свідоцтв про реєстрацію автомобілів. 13. Згідно частини 1 розділу ІІ Додатка 1 до Тендерної документації встановлено, якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування не підлягають державній реєстрації – інший документ, що посвідчує право власності (обліку_ - за підписои керівника та головного бухгалтера/бухгалтера оборотно-сальдові відомості по рахунках 10,11. Учасником надано оборотно-сальдові відомості по рахунках 10,11 за підписом в. о. директора, але без підпису головного бухгалтера/бухгалтера. Надати оновлену відповідну інформацію з відповідними підписами. 14. Згідно Додатка 2 до Тендерної документації встановлено, що кошторисна документація Учасника повинна бути підписана сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи, в тому числі і Договірна ціна Учасника. Учасником надано Договірна ціна та Зведений кошторисний розрахунок Учасника за підписом в. о. директора, без підпису сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи . Надати оновлену Договірну ціну та зведений кошторисний розрахунок з відповідними підписами. Учаснику необхідно завантажити оновлені документи шляхом завантаження в електронну систему протягом 24 годин, з моменту оприлюднення даної вимоги.
Створено
18.07.2024 15:51
Надати до
19.07.2024 15:51
Договір
UA-2024-07-01-007230-a-c1
Підписаний і діє
Номер
27/24
7 931 818.47 грн.
6 609 848.73 грн.
З ПДВ
Підписано
29.07.2024
Строк дії договору з
29.07.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР "Сквирська центральна міська лікарня" за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.
Номенклатура
Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР "Сквирська центральна міська лікарня" за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
7 931 818.47
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 1 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Повна назва
Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44153671

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ"
Повна назва
ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41809596

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-10-08-000005
Дата створення проекту
08.10.2024 10:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2024 12:36
Дата публікації висновку про результати
31.10.2024 16:02
Дата завершення усунення порушень
15.11.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 391-39-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.10.2024 № 257 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2024-07-01-007230-a 01.07.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.10.2024 00:00
Документи рішення
08.10.2024 12:36
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 жовтня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, у редакції чинній на дату оголошення торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.07.2024 № 49/07/24, зі змінами (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 16.07.2024, тендерну пропозицію ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» (далі – Переможець), вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ», протокол про прийняття уповноваженою особою рішення щодо визначення переможця від 22.07.2024 № 51/07/24 та повідомлення про намір укласти договір від 22.07.2024, договір від 29.07.2024 № 27/24, пояснення та документи надані Замовником від 11.10.2024 на запит органу державного фінансового контролю. Моніторингом установлено, що переможцем торгів обрано єдиного учасника - ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» (код ЄДРПОУ 41809596), з остаточною ціною пропозиції 7 931 818,47 гривень. Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель установлено невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» вимогам технічної специфікації, з огляду на наступне. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ ТД, установлено, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі (Технічне завдання) — згідно з Додатком 2 до тендерної документації. Відповідно до Додатку 2 до ТД (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі -технічні вимоги до предмета закупівлі), установлено, документальне підтвердження відповідності робіт, що запропоновані учасником вимогам тендерної документації повинно містити: - розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; - зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва; - локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості; - дефектний акт; - підсумкова відомість ресурсів; - пояснювальна записка; - розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; - розрахунок кошторисної заробітної плати згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 ( зі змінами). Разом з тим, згідно з вимогами Додатку 2 до ТД, Замовником установлено, що цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна розрахована вiдповiдно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексi АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Крім того, Замовником наголошено, що договірна ціна (із розрахунками) надається замовнику у форматі (.imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf. Однак, у складі тендерної пропозиції ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» відсутня договірна ціна (із розрахунками) у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr, чим недотримано вимоги Додатку 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, установлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Слід також зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тобто, нормою пункту 43 Особливостей № 1178 прямо заборонено застосовування «механізму 24 годин» до документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які відсутні у складі тендерної пропозиції учасника, та, при цьому, дозволено застосування такого механізму до наданих учасником документів, які містять помилки/ невідповідності та виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі. Враховуючи викладене вище, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, Замовником не відхилено пропозицію ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а, натомість, укладено з ним договір від 29.07.2024 № 27/24, вартістю 7 931 818,47 гривень.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ», установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
29.10.2024 00:00
Дата публікації
31.10.2024 16:02
Документи висновку
31.10.2024 16:02
-
Оскарження в суді
Відповідно до частини 10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР « Сквирська центральна міська лікарня» за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.» ( UA-2024-07-01-007230-a) проведеного Північним офісом Держаудитслужби від 31.10.2024 року оскаржено в Київський окружний адміністративний суд 14.11.2024 року.
Дата публікації
19.11.2024 10:06
Інформація про відкриття провадження
02.12.2024
П/320/57726/24
Документи оскарження в суді
19.11.2024 10:23
-
03.12.2024 14:03
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
У відповідь на Висновок ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-01-007230-a від 31.10.2024 року (далі-Висновок) повідомляємо наступне. 04 листопада 2024 року відповідно ч.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою недопущення нових порушень у сфері публічних закупівель, порушень при виконанні зобов»язань, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, Відділом капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі-Замовник) Вам було направлено запит, щодо конкретних заходів, які має здійснити Замовник для припинення зобов»язань за укладеним договором № 27/24 від 29.07.2024 року. Станом на дату направлення відповідного повідомлення, відповіді на запит отримано не було. Виходячи з відсутності чітких роз»яснень змісту Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-07-01-007230-a від 31.10.2024 року (далі-Висновок) та його зобов»язань з вашого боку, Замовником було вчинено наступні заходи «щодо усунення виявлених порушень, шляхом припинення зобов»язань за договором»: Відділом капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі-Замовник) було надіслано лист- звернення з пропозицією розірвання укладеного договору № 27/24 від 29.07.2024 року на закупівлю робіт « Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР «Сквирська центральна міська лікарня» за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області.» до ТОВ « БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» код за ЄДРПОУ 41809596. Листом від 07 листопада 2024 року № 07-11/24 ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» повідомляє, що у відповідності до ст.629 Цивільного кодексу України (далі-ЦК України), договір є обов»язковим для виконання сторонами. Статтею 651 ЦК України передбачено, що зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Згідно частини 1 статті 652 ЦК України, у разі істотної зміни обставин, якими сторони керувалися при укладенні договору, договір може бути змінений або розірваний за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або не випливає із суті зобов»язання. Відповідно до частини1 статті 188 Господарського кодексу України (далі- ГК України), зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Разом з тим, Закон не містить такої підстави розірвання договору як « на підставі висновку ДАСУ» (за зобов»язанням ДАСУ). ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» відмовилося від запропонованого розірвання/припинення договору №27/24 від 29.07.2024 р. Вважаємо, що нами було вчинено відповідні заходи для припинення зобов»язань за договором. Додатково надаємо лист-звернення до Підрядника та відповідь ТОВ «БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ» про розірвання/припинення договору.
Дата публікації
07.11.2024 20:53
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, предметом якої є капітальний ремонт теплотраси КНП СМР «Сквирська центральна міська лікарня» за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області, замовником якої є Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради (далі – Замовник), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-07-01-007230-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та долучити відповідні документи, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та його очікувану вартість? 2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.10.2024 09:49
Орган перевірки
16.10.2024 00:00
Документи повідомлення
10.10.2024 09:50
-
Відповідь
Відповідь на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
На ваш запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ від 10 жовтня 2024 року повідомляємо наступне. Відповідно до рішення 50-ї сесії VIII-го скликання Сквирської міської ради від 25.06.2024 р. № 01-50-VIII « Про внесення змін до рішення Сквирської міської ради від 12.12.2023 року № 02-42-VIII « Про бюджет Сквирської міської територіальної громади на 2024 рік» виділено кошти по КПКВК 1217640 «Заходи з енергозбереження» КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об»єктів» на суму 8 214 971,00 гривень на відділ капітального будівництва, комунальної власності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради на наступні закупівлі по об’єкту: - Здійснення робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР «Сквирська центральна міська лікарня» за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області»; - Здійснення робіт з технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР «Сквирська центральна міська лікарня» за адресою: вул.Київська, 12 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області»; - Здійснення робіт з авторського нагляду по об»єкту: « «Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР «Сквирська центральна міська лікарня» за адресою: вул.Київська, 12 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області»; Інформація з рішеннями про виділені кошти розміщена на офіційному сайті Сквирської міської ради. - Робочий проект по даному об»єкту розроблено ФІЗИЧНА ОСОБА- ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОПУШИНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ РОМАНОВИЧ, який містить всі кошторисні розрахунки та переліки робіт, які необхідно виконати та затверджено рішенням виконавчого комітету Сквирської міської ради від 11 червня 2024 № 27/13 . Кошторисна частина проектної документації пройшла експертизу та відповідно було отримано від експертної організації - Товариства з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» позитивний експертний звіт від 11.06.2024 року №Т1046-АД - Загальна кошторисна вартість будівництва, відповідно до Експертного звіту від 11.06.2024 №Т1046-АД на об’єкт: «Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР «Сквирська центральна міська лікарня» за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області» складає 8 782,882 тис. грн, в тому числі: - -будівельні роботи- 6 467,565; - - устаткування – 494,027; - - інші витрати – 1 821,290. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі робіт з «Капітальний ремонт теплотраси КНП СМР «Сквирська центральна міська лікарня» за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області» відповідають проєктній документації на даний Об’єкт , яка згідно «Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи» (Постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560 із змінами), Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" та Закону України "Про архітектурну діяльність", була перевірена експертною організацією Товариством з обмеженою відповідальністю «УК ЕКСПЕРТИЗА» позитивний експертний звіт від 11.06.2024 №Т1046-АД за яким загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 10.06.2024 року складає 8 782,882 тис. грн. Робочий проект по даному об’єкту розроблено ФІЗИЧНА ОСОБА- ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛОПУШИНСЬКИЙ АНАТОЛІЙ РОМАНОВИЧ, який містить всі кошторисні розрахунки з визначеними статтями витрат та відповідно визначено загальну очікувану вартість по даному Об’єкту. Очікувана вартість закупівлі визначається відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275, який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі». Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 (далі — Настанови), відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Згідно частини 41 пункту Постанови Кабінету міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів встановлено наступне: «головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення КОНКУРЕНТНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЕЛЬ або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. У зв’язку з тим, що проводилась конкурента процедура закупівлі, а саме відкриті торги з особливостями, Замовником дане обґрунтування було оприлюднено на веб-сайті Сквирської міської ради https://skvyrska-gromada.gov.ua/news/1719996307/ Додатково надаємо до даної відповіді проектно-кошторисну документацію (робочий проект том 3 «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва» ), експертний звіт (позитивний), рішення виконавчого комітету Сквирської міської ради. З повагою, Уповноважена особа
Рішеня
11.10.2024 14:55
Замовник
Відповідь
Роз'яснення щодо висновку
Відповідно до ч. 8 ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення висновку одноразово звернутися до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Згідно ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. З урахуванням викладеного та користуючись правами, передбаченими Законом, звертаємось до органу державного фінансового контролю за наступними роз'ясненнями змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Статтею 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» передбачено права органу державного фінансового контролю, зокрема, пред’являти керівникам та іншим особам підприємств, установ та організацій, що контролюються, обов’язкові до виконання вимоги щодо усунення виявлених порушень законодавства. Проте ні вказаним Законом, ні Осбливостями, ні іншим нормативно-правовим актом безпосередньо не встановлено право органів фінансового контролю вимагати припиненя або розірвання укладених договорів про закупівлю. Відповідно до статті 651 Цивільного кодексу України, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Договір може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. У разі односторонньої відмови від договору у повному обсязі або частково, якщо право на таку відмову встановлено договором або законом, договір є, відповідно, розірваним або зміненим. Згідно положень статті 188 Господарського кодексу України, зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускаються, якщо інше не передбачено законом або договором. Сторона договору, яка вважає за необхідне змінити або розірвати договір, повинна надіслати пропозиції про це другій стороні за договором. У разі якщо сторони не досягли згоди щодо зміни (розірвання) договору або у разі неодержання відповіді у встановлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона має право передати спір на вирішення суду. Якщо судовим рішенням договір змінено або розірвано, договір вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності даним рішенням, якщо іншого строку набрання чинності не встановлено за рішенням суду. Аналогічні положення містить і постанова КМУ від 1 серпня 2005 р. N 668. Так, (117) внесення змін у договір підряду чи його розірвання допускається тільки за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором підряду або законом. У разі відсутності такої згоди заінтересована сторона має право звернутися до суду. Внесення змін у договір підряду оформлюється додатковою угодою, про що робиться застереження у договорі підряду. (118) Сторона договору підряду, яка вважає за необхідне внести зміни у договір підряду чи розірвати його, повинна надіслати відповідну пропозицію другій стороні. Сторона договору, яка одержала пропозицію про внесення змін у договір підряду або розірвання його, у двадцятиденний строк повідомляє другу сторону про своє рішення. У разі коли сторони не досягли згоди щодо внесення змін у договір підряду або розірвання його чи у разі неодержання відповіді в установлений строк з урахуванням часу поштового обігу, заінтересована сторона може звернутися до суду. Якщо судовим рішенням у договір підряду внесено зміни або його розірвано, він вважається зміненим або розірваним з дня набрання чинності відповідним рішенням, якщо інше не встановлено рішенням суду. Також, просимо врахувати, що положення постанови КМУ № 668 від 01.08.2005р. не містять таких підстав для внесення змін та розірвання укладеного договору, як виконання встановлених зобовязань органу державного фінансового контролю. Наразі, зауважень Відділу капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради до якості виконаних робіт не було. ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ" своєчасно розпочав роботу з капітального ремонту теплотраси КНП СМР «Сквирстка центральна міська лікарня» за адресою: вул. Київська, 12 в м. Сквира, Білоцерківського району Київської області, виконує її вчасно, порушень істотних умов договору з боку ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ" не встановлено. З метою недопущення нових порущень у сфері Публічних закупівель, порушень при виконанні зобов’язанння, щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, просимо роз»яснити щодо змісту Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-07-01-007230-a та його зобов»язань визначених у висновку, а саме: : 1) Які конкретно заходи має здійснити Замовник для припинення зобов’язань за укладеним договором №27/24 від 29.07.2024р? 2) Виходячи з того, що згідно положень Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та постанови КМУ № 668, внесення змін або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, чи має право Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради звернутися до Підрядника із зверенням про припинення укладеного договору №27/24 від 29.07.2024р за згодою сторін? 3) Оскільки, згідно положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України внесення змін або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, в який інший спосіб (у випадку відмови ТОВ "БІОАЛЬЯНС-ЕНЕРГІЯ" від внесення змін до договору для розірвання договору) Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради має виконати встновлене зобов'язання щодо припинення зобов’язань за укладеним договором №27/24 від 29.07.2024р?
Висновку
04.11.2024 17:59
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 019 542 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2024 00:00
Замовник:
Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Контактний телефон:
+380456853605
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
8 019 542 грн.
Період подання пропозицій
до 16.07.2024 00:00
Замовник:
Відділ капітального будівництва, комунальної власносності та житлово-комунального господарства Сквирської міської ради
Контактний телефон:
+380456853605
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності