Показати схожі тендери

Закупівля Рамка для грамот/подяк/дипломів від ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-07-01-003385-a
План UA-P-2024-07-01-003908-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 18.07.2024 10:38
Остання зміна 18.07.2024 10:38
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
69 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
345 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.07.2024 12:04 до 09.07.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.07.2024 12:04
до 06.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.07.2024 12:04
до 06.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2024 00:00
до 11.07.2024 10:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2024 10:28
до 17.07.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 11.07.2024 10:28
до 18.07.2024 10:38
Період уточнень
з 01.07.2024 12:04 до 06.07.2024 00:00
Період оскарження
з 01.07.2024 12:04 до 06.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 09.07.2024 00:00 до 11.07.2024 10:28
Період кваліфікації
з 09.07.2024 00:00 до 11.07.2024 10:28
Основні параметри
Рамка для грамот/подяк/дипломів
У рамках реалізації заходу «Забезпечення участі у проведенні загальнодержавних, професійних свят, а також відзначення в області пам'ятних та ювілейних дат, у тому числі ювілеїв заснування районів, територіальних громад та населених пунктів області. Заохочення громадян, трудових колективів підприємств, установ та організацій, що зробили вагомий внесок у розвиток області; військовослужбовців Збройних Сил України, Національної гвардії України, інших військових формувань, представників Державної прикордонної служби України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Служби безпеки України, Національної поліції України, системи Міністерства внутрішніх справ України, медичних працівників, волонтерів, працівників комунальних служб та інших підприємств, установ, закладів, незалежно від форми власності, представників організацій громадянського суспільства, громадян України та громадян інших держав за особистий внесок у справу зміцнення обороноздатності та захист інтересів Харківщини, відданість та турботу при наданні різних видів допомоги цивільному населенню Харківської області у період воєнного стану або надзвичайних ситуацій.», затвердженої рішенням обласної ради від 23 вересня 2021 року № 203-VIII (зі змінами), за рахунок коштів обласного бюджету.
товари
Опціональні параметри закупівлі
Конфігурація закупівлі:
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
69 000 грн.
Рамка для грамот/подяк/дипломів
Назва предмета закупівлі
Рамка для грамот/подяк/дипломів
Очікувана вартість
69 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
345,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 360 (штуки)
Рамка А4
Опис предмета закупівлі
Рамка А4
Код ДК 021:2015
39290000-1 - Фурнітура різна
Кількість
1 360
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи,5 (Держпром, під'їзд 1, поверх 2)
Дата постачання по
15.08.2024 00:00
Позиція : №2 7 (штуки)
Рамка А3
Опис предмета закупівлі
Рамка А3
Код ДК 021:2015
39290000-1 - Фурнітура різна
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61022, Україна, Харківська область, Харків, майдан Свободи,5 (Держпром, під'їзд 1, поверх 2)
Дата постачання по
15.08.2024 00:00
Умова оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Товару за рахунок коштів обласного бюджету (КПКВК 0117370 «Реалізація інших заходів щодо соціально-економічного розвитку територій», КЕКВ 2282 «Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм не віднесені до заходів розвитку» у рамках реалізації заходу «Забезпечення участі у проведенні загальнодержавних, професійних свят, а також відзначення в області пам'ятних та ювілейних дат, у тому числі ювілеїв заснування районів, територіальних громад та населених пунктів області. Заохочення громадян, трудових колективів підприємств, установ та організацій, що зробили вагомий внесок у розвиток області; військовослужбовців Збройних Сил України, Національної гвардії України, інших військових формувань, представників Державної прикордонної служби України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Служби безпеки України, Національної поліції України, системи Міністерства внутрішніх справ України, медичних працівників, волонтерів, працівників комунальних служб та інших підприємств, установ, закладів, незалежно від форми власності, представників організацій громадянського суспільства, громадян України та громадян інших держав за особистий внесок у справу зміцнення обороноздатності та захист інтересів Харківщини, відданість та турботу при наданні різних видів допомоги цивільному населенню Харківської області у період воєнного стану або надзвичайних ситуацій.», затвердженої рішенням обласної ради від 23 вересня 2021 року № 203-VIII (зі змінами) шляхом безготівкових розрахунків на підставі видаткової накладної Постачальника протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати її підписання Сторонами.
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"
Пропозиція:
68 984.22 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Сичова
Електронна пошта
Телефон
+380577002008
Сайт:
https://oblrada-kharkiv.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
24283333
Повна назва
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Поштовий індекс
61002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
вулиця Сумська, 64
Кваліфікація
Лот № 1 Рамка для грамот/подяк/дипломів
Період вимог/скарг з 11.07.2024 10:28 по 17.07.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2024 12:04
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.07.2024 12:04
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник у складі пропозиції не надав проєкт договору підписаний уповноваженою особою, а надав лист-згоду з умовами викладеними в проекті договору; 2) Учасник у складі пропозиції не надав чітке, зчитувальне ФОТО товару предмета закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: учасником не дотримано вимоги Замовника, встановлені у тендерній документації, а саме: 1) невідповідність вимогам ч.1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: проєкт договору про закупівлю у відповідності до додатку 4 до тендерної документації, який повинен бути підписаний уповноваженою особою учасника; 2) невідповідність вимогам ч.1 розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, а саме: інформації та документів на підтвердження відповідності технічним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у відповідності до вимог, викладених у Додатку 3 до тендерної документації- ФОТО товару предмета закупівлі. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Керуючись п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вимагаємо виправити виявлені невідповідності шляхом завантаження відповідних документів на веб-портал Уповноваженого органу (ідентифікатор закупівлі (UA-2024-07-01-003385-a): - проєкт договору підписаний уповноваженою особою згідно з Додатком 4 до тендерної документації; - кольорове зчитувальне фото предмета закупівлі. У разі не виправлення виявлених невідповідностей протягом 24 годин, тендерна пропозиція ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС", буде відхилена у відповідності до п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року. № 1178.
Створено
09.07.2024 13:15
Надати до
10.07.2024 13:15
Договір
UA-2024-07-01-003385-a-c1
Підписаний і діє
Номер
29
68 984.22 грн.
57 486.85 грн.
З ПДВ
Підписано
18.07.2024
Строк дії договору з
18.07.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 360 (штуки)
Рамка А4
Номенклатура
Рамка А4
Кількість
1 360
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
15 серпня 2024 р.
Номенклатура
7 (штуки)
Рамка А3
Номенклатура
Рамка А3
Кількість
7
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
15 серпня 2024 р.
Документи договору
18.07.2024 10:38
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2024 00:00
Замовник:
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Контактний телефон:
+380577002008
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
69 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.07.2024 00:00
Замовник:
ХАРКІВСЬКА ОБЛАСНА РАДА
Контактний телефон:
+380577002008
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2024 Всі права захищено. Політика конфіденційності