Показати схожі тендери

Закупівля Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки, код ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів) від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-06-17-011918-a
Id Tender 1038c8824f494f8ca3f8dece0591b9cc
План UA-P-2024-06-17-015374-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 27.11.2024 14:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
596 078 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
5 960.78 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 17.06.2024 23:40 до 29.06.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 17.06.2024 23:40
до 26.06.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 17.06.2024 23:40
до 26.06.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.07.2024 11:54
до 08.11.2024 19:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 09.07.2024 14:01
до 14.11.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.11.2024 19:02
до 27.11.2024 14:04
Період уточнень
з 17.06.2024 23:40 до 26.06.2024 00:00
Період оскарження
з 17.06.2024 23:40 до 26.06.2024 00:00
Період кваліфікації
з 01.07.2024 11:54 до 08.11.2024 19:02
Період кваліфікації
з 01.07.2024 11:54 до 08.11.2024 19:02
Основні параметри
Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки, код ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
596 078 грн.
Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки, код ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів)
Назва предмета закупівлі
Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки, код ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів)
Очікувана вартість
596 078 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
5960,78
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.07.2024 11:25
Закінчення аукціону
01.07.2024 11:54
Позиція
Опис предмета закупівлі
послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки
Код ДК 021:2015
50112200-5 - Послуги з технічного обслуговування автомобілів
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Харківська область, місто Харків, відповідно до тендерної документації
Дата постачання по
31.12.2024 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Виконавця на умовах післяоплати на протязі 30 (тридцяти) днів з моменту підписання Сторонами акту наданих Послуг
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Кондратов Олександр Іванович
Пропозиція:
409 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ДЮКОВ АНАТОЛІЙ ДМИТРОВИЧ"
Пропозиція:
594 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"
Пропозиція:
408 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.07.2024 11:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.06.2024 22:42
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Скасування
05.08.2024 21:20
неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
05.08.2024 21:47
-
20.09.2024 23:59
Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Замовником не було аргументовано прод
21.09.2024 00:01
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Андрій Гончаров
Електронна пошта
Телефон
+380688921667
Сайт:
http://bloodservice.org.ua
Замовник
ЄДРПОУ
02001699
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Поштовий індекс
61201
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Харків
Адреса
вул. Клочківська, будинок 366
Кваліфікація
Лот № 1 Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки, код ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів)
Період вимог/скарг з 09.07.2024 14:01 по 15.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
09.07.2024 14:01
-
Звіт про оцінку
01.07.2024 11:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2024 23:40
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2024 23:40
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: п.2 розділу 6 тендерної документації вимагалося надати у складі тендерної пропозиції інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Дана довідка в складі тендерної пропозиції відсутня. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 розділу 6 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Перелік виявлених невідповідностей: п.2 розділу 6 тендерної документації Учасник для вірного складання Замовником Договору про закупівлю повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Дана довідка в складі тендерної пропозиції відсутня. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.2 розділу 6 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з банківської установи із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік виявлених невідповідностей: згідно п.1 Додатка 1 до тендерної документації Учасник для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям повинен надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасником у складі пропозиції надано довідку №12 від 21.06.2024 року, в якій відсутня будь яка інформація про наявне обладнання, матеріально-технічну базу та технології. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.1 Додатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Перелік виявлених невідповідностей: пп.1 п.4 Додатка 1 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання у складі пропозиції, для учасників-юридичних осіб, довідки у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Дана довідка в складі тендерної пропозиції відсутня. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пп.1 п.4 Додатка 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку у довільній формі про відсутність/наявність статутних обмежень щодо права уповноваженої особи учасника на підписання договору на суму наданої тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей: п.3 Додатку 2 до тендерної документації встановлена вимога щодо надання Учасником листа-гарантію, про те що вартість запасних частин та витратних матеріалів, які будуть запропоновані Учасником торгів, не повинна перевищувати середньоринкову вартість. Лист-гарантія у складі пропозиції відсутня. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.3 Додатку 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-гарантію, про те що вартість запасних частин та витратних матеріалів, які будуть запропоновані Учасником торгів, не буде перевищувати середньоринкову вартість. Перелік виявлених невідповідностей: згідно пп.2 п.2 Розділу 5 тендерної документації у разі якщо учасник (або переможець) не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Учасником не виконано даний пункт щодо вимог п.1 Розділу 3 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пп.2 п.2 Розділу 5 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-роз’яснення в довільній формі, із зазначенням законодавчих підстав щодо ненадання відповідних документів.
Створено
04.07.2024 21:57
Надати до
05.07.2024 21:57
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
09.07.2024 14:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2024 23:40
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
17.06.2024 23:40
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
09.07.2024 14:01
Надати до
11.07.2024 00:00
Період вимог/скарг з 08.11.2024 19:02 по 14.11.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.11.2024 19:03
Довідка НАЗК
08.11.2024 19:02
Повідомлення про рішення
05.08.2024 20:28
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-06-17-011918-a-c1
Підписаний і діє
Номер
22/11-18А
408 000 грн.
340 000 грн.
З ПДВ
Підписано
22.11.2024
Строк дії договору з
22.11.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки
Номенклатура
послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02001699

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40404935

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.11.2024 14:04
-
27.11.2024 14:03
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-11-27-000027
Дата створення проекту
27.11.2024 11:57
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
27.11.2024 21:49
Дата публікації висновку про результати
20.12.2024 18:45
Дата завершення усунення порушень
04.01.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.12.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 63) 443-41-90
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 27.11.2024 № 215 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 26.11.2024 року Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 27.11.2024 № 215 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 16 UA-2024-06-17-011918-a 17.06.2024 дані автоматичних індикаторів ризиків Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
27.11.2024 00:00
Документи рішення
27.11.2024 21:49
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 грудня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості); розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ» (далі – КНП ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ «ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ», Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.06.2024 № 1-24/06, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників, рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) №12451-р/пк-пз від 19.07.2024, №13872-р/пк-пз від 15.08.2024 , № 16395- р/пк-пз від 07.10.2024, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.07.2024, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.11.2024 №1-08/11А, повідомлення про намір укласти договір від 08.11.2024, договір про закупівлю послуг від 22.11.2024 № 22/11-18А (далі – договір від 22.11.2024 № 22/11-18А, Договір), пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 11.12.2024 та 17.12.2024 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Комісії, не здійснювався. За результатами моніторингу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що договір від 22.11.2024 № 22/11-18А опубліковано в електронній системі закупівель не в повному обсязі, а саме без Додатку № 3. Проте, згідно п. 3.1., п.3.3., п.3.5. Договору відповідно передбачено наступне: - ціна послуг визначається згідно Специфікації (Додаток № 3), яка є невід'ємною частиною Договору; - ціни на деталі, вузли та інші витратні матеріали, що підлягають заміні, не повинна перевищувати середніх значень цін на аналогічний товар на ринку, ціна за одиницю фіксується на день оформлення заявки Замовника. Вартість запасних частин, витратних матеріалів, пально-мастильних матеріалів та спеціальних рідин та інших витратних матеріалів не повинна перевищувати 290% від сумарної вартості обсягу послуг з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки, її агрегатів за Договором згідно Специфікації (Додатку № 3 до договору); - загальна вартість договору визначається згідно Протоколу погодження договірної ціни на надані послуги (Додаток № 3 до договору). Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східний офіс Держаудитслужби запитом від 06.12.2024 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника за поясненням з метою отримання інформації, стосовно причини відсутності до перегляду Додатку № 3 до договору від 22.11.2024 № 22/11-18A . Замовник оприлюднив 11.12.2024 року пояснення зокрема наступного змісту: «Договір від 22 листопада 2024 року № 22/11-18A оприлюднено в електронній системі закупівель без Додатку № 3, через технічний збій». Отже, на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник не оприлюднив додатки до договору в повному обсязі протягом трьох робочих днів з дня укладення договору.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА «УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі- порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує усунути виявлені порушення відповідно до норм чинного законодавства (зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором) та здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.12.2024 00:00
Дата публікації
20.12.2024 18:45
Документи висновку
20.12.2024 18:45
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Уповноваженою особою було виконано висновок
Дата публікації
26.12.2024 23:54
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
розірвання договору без виконання на підставі висновку про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-06-17-011918-a. процедури закупівлі № UA-2024-06-17-011918-a.
Результат
Усунуто
Дата публікації
24.01.2025 11:17
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
24.01.2025 11:19
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки, код ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів) (ДК 021:2015: 50112200-5 — Послуги з технічного обслуговування автомобілів), очікуваною вартістю 596 078,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-011918-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.12.2024 11:08
Орган перевірки
12.12.2024 00:00
Документи повідомлення
06.12.2024 11:09
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки, код ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів) (ДК 021:2015: 50112200-5 — Послуги з технічного обслуговування автомобілів), очікуваною вартістю 596 078,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-011918-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Згідно п. 3.1., п.3.3., п.3.5. Договору від 22 листопада 2024 року № 22/11-18А передбачено наступне: - ціна послуг визначається згідно Специфікації (Додаток № 3), яка є невід'ємною частиною Договору; - ціни на деталі, вузли та інші витратні матеріали, що підлягають заміні, не повинна перевищувати середніх значень цін на аналогічний товар на ринку, ціна за одиницю фіксується на день оформлення заявки Замовника. Вартість запасних частин, витратних матеріалів, пально-мастильних матеріалів та спеціальних рідин та інших витратних матеріалів не повинна перевищувати 290% від сумарної вартості обсягу послуг з діагностики, технічного обслуговування, ремонту автомобільної та тракторної техніки, її агрегатів за Договором згідно Специфікації (Додатку № 3 до договору); - загальна вартість договору визначається згідно Протоколу погодження договірної ціни на надані послуги (Додаток № 3 до договору). Чому Договір від 22 листопада 2024 року № 22/11-18А оприлюднено в електронній системі закупівель без Додатку № 3. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.12.2024 16:21
Орган перевірки
12.12.2024 00:00
Документи повідомлення
06.12.2024 16:22
-
Відповідь
Пояснення на запит
У вкладеному файлі
Рішеня
11.12.2024 22:59
Замовник
Документи повідомлення
Відповідь
Пояснення на запит
У вкладеному файлі
Рішеня
11.12.2024 23:01
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (послуги з діагностики, технічного обслуговування та ремонту автомобільної техніки, код ДК 021:2015: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів) (ДК 021:2015: 50112200-5 — Послуги з технічного обслуговування автомобілів), очікуваною вартістю 596 078,00 гривень, (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-06-17-011918-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: Пунктом 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, який затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06. 2020 N 1082, зі змінами, (далі – Наказ №1082) передбачено, що під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим - четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Чому на порушення вимог пункту 14 Наказу №1082 в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено код іншої послуги Класифікатора ДК 021:2015 закупівлі, включеної до предмету закупівлі, а саме: послугу 50112100-4 Послуги з ремонту автомобілів?. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-? Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
12.12.2024 13:56
Орган перевірки
18.12.2024 00:00
Документи повідомлення
12.12.2024 13:56
-
Відповідь
Поянення на запит
в прикріпленому файлі
Рішеня
17.12.2024 21:21
Замовник
Документи повідомлення
17.12.2024 21:23
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
596 078 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Контактний телефон:
+380688921667
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
596 078 грн.
Період подання пропозицій
до 29.06.2024 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР СЛУЖБИ КРОВІ"
Контактний телефон:
+380688921667
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності