Звернення:
За тендером : Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП "Ананьївська багатопрофільна лікарня Ананьївської міської ради", за адресою: вул. Героїв України, буд. 45, м. Ананьїв, Подольський район, Одеська обл
Тема:
неповна інформація у Відомостях Технічних Вимог до ТД
Зміст:
Просимо надати інформацію з першого та другого розділу Відомостей ресурсів, затверджених в проектно-кошторисній документації на роботи по закупівлі, оскільки без даних людино-годин у Витратах труда, і кількості машино-годин Будівельних машин і механізмів - неможливо якісно скласти Тендерну пропозицію. Будь-яка тендерна пропозиція учасника без таких даних автоматично не будет відповідати умовам п.1.3 Проекту договору про закупівлю, оскільки унеможливлює відповідність затвердженій проектно-кошторисній документації щодо робіт до закупівлі, що пройшла експертний звіт, та тим самим стане підставою для відхилення пропозиції учасників.
В протилежному випадку будемо вимушені звернутися до АМКУ для оскарження умов закупівлі і захисту своїх інтересів.
Дата оприлюднення звернення:
24.06.2024 23:54
Шановний учасник, дякуємо за Ваше звернення. Замовник повідомляє, що Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 встановлює порядок та умови здійснення публічних закупівель (далі – закупівлі) товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” (далі – замовники), із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Відповідно до вимог п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» № 1178 від 12.10.2022 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цієї Постанови та інформаційних листів МЕРІТУ, та своєчасно розміщена у відповідності до вимог пункту 24 Особливостей. Затверджена тендерна документація включає в себе невід’ємні частини до неї зокрема але не виключно, додаток №2 до тендерної документації. Додаток №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ (ВИМОГИ)» Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація щодо закупівлі: «Капітальний ремонт споруди цивільного захисту (укриття) КНП "Ананьївська багатопрофільна лікарня Ананьївської міської ради", за адресою: вул. Героїв України, буд. 45, м. Ананьїв, Подольський район, Одеська обл» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація). Відповідно до додатку 2 до тендерної документації містяться найменування робіт і витрат. Варто звернути увагу на те, що технічне завдання складене Замовником у відповідності до наявної проектно-кошторисної документації, яка має позитивний експертний звіт. Наявна проектно-кошторисна документація це інвесторська документація Замовника. Так, відповідно до п. 22 ст. 1 Закону України "Про публічні закупівлі", 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Ціна пропозиції Учасника розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 № 281 (далі по тексту Настанова). Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) розраховується на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально–технічних ресурсах, необхідних для здійснення всіх видів та обсягів робіт по об’єкту, передбачених технічною специфікацією (технічним завданням) до тендерної документації Замовника, та поточних цін на них або з використанням укрупнених показників вартості робіт, обсяги та види яких передбачені у технічній специфікації (технічному завданні) до тендерної документації Замовника. Згідно п. 3.11. Настанови Локальні кошториси складаються в поточному рівні цін на трудові і матеріально-технічні ресурси за формами, наведеними в додатках 1, 2 та 3 цієї Настанови. За локальними кошторисами визначають прямі та загальновиробничі витрати 3.12. Прямі витрати враховують у своєму складі вартість матеріалів, виробів і комплектів, заробітну плату робітників-будівельників, вартість експлуатації будівельних машин та механізмів. Прямі витрати визначаються за пунктами 4.1 – 4.13 цієї Настанови. 3.13. Загальновиробничі витрати визначаються за пунктами 4.14 – 4.17 цієї Настанови, і зазначаються за підсумком прямих витрат при формуванні локального кошторису: — по розділах (див. пункт 3.17 цієї Настанови) — в кожному розділі і в цілому по кошторису; — без розподілу на розділи — в цілому по кошторису. 4.3 Розрахунок заробітної плати провадиться на підставі нормативно-розрахункових трудовитрат і вартості людино-години відповідного середнього нормативного розряду робіт, які виконуються ланкою робітників-будівельників, монтажників, та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин та механізмів. Такий розрахунок складається з, у тому числі прямих витрат, прямі витрати – включають підсумкову зарплату, зарплата – розраховується на підставі кількості людино- годин різних категорій працівників, які у свою чергу визначаються виходячи з нормативно- розрахункових показників до одиниці обсягу кожного виду робіт у ТЗ. Тобто Замовник не може завчасно визначати необхідну кількість трудовитрат нарівні із обсягами робіт та матеріалів, оскільки кількість трудовитрат вираховується Учасником самостійно, шляхом розрахунку обсягів робіт. Учасник користується певною свободою в питанні оптимізації своїх витрат з метою отримання конкурентоспроможності пропозиції, застосовує в своїй роботі досягнення в галузі технології і організації будівельного виробництва, сучасний рівень технічного оснащення, професійний досвід та кваліфікацію своїх працівників, прогресивні матеріали, вироби та конструкції тощо. Пропозиція учасника стає економічно вигідною та конкурентоспроможною завдяки власній перевіреній технології та оптимізації власних ресурсів (в т.ч. технічних та людських), витрати на які включені до загальновиробничих витрат. З метою оптимізації витрат та підвищення економічної вигідності тендерної пропозиції та її конкурентоспроможності інформація та розрахунки в розділах "I. Витрати труда" та "II. Будівельні машини і механізми" складається, обраховується Учасником самостійно та може бути змінена на розсуд учасника з невідхильним дотриманням Настанови з визначення вартості будівництва та не є причиною для відхилення такої тендерної пропозиції. Не допускається відхилення від обсягів робіт, а також обсягів та переліку матеріалів зазначених у технічній частині тендерної документації замовника, які є основними та незмінними показниками відповідності наданої учасником тендерної пропозиції . Учасником не доведено та документально не підтверджено необхідність внесення змін до тендерної документації та неможливість виконати наведені вище умови тендерної документації, а також не надав документального підтверджено, яким чином наведені вище умови тендерної документації порушують його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі, у зв’язку з чим у Замовника відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Дата оприлюднення відповіді:
27.06.2024 17:20