Закупівля ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ".
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами)
Очікувана вартість
180 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
900,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
29.07.2024 12:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з управління медичними відходами категорії «В»:
18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Код ДК 021:2015
90520000-8 -
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Кількість
2 500
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
51208, Україна, Дніпропетровська область, м. Новомосковсвьк, вул. Гетьманська, 238
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2024 13:32
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2024 13:32
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
14.06.2024 13:32
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"
Поштовий індекс
51208
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Новомосковськ
Адреса
вул. Гетьманська, 238
ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами)
Тендер:
UA-2024-06-14-006861-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2024-06-14-006861-a.b1
Дата:
19.06.2024 12:03
Стан:
Задоволено
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
14.06.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-14-006861-a ID y PROZORRO 3e52d01e126a43e5b8d362f1d9ebf514 на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують
1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15, R1) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.1 ЗУ «Про управління відходами» відновлення відходів - операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2.
Відповідно до переліку операцій з відновлення відходів (Додаток 2 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX), R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*.
Відповідно до технічної специфікації Додатку 3 до Тендерної документації, предметом закупівлі є:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
Натомість, Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами не встановлює операцій з «відновлення» медичних відходів, а також використання таких відходів як як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
Також, Замовником документально не підтверджено необхідність наявності у ліцензії з управління небезпечними відходами саме операції R1.
Зазначена вимога містить дискримінаційний характер та суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі.
Зокрема, скаржник має ліцензію Міністерства Захисту довкілля та природних ресурсів України (наказ № 119 від 02.02.2024), із необхідним переліком операцій та небезпечних відходів до неї, натомість не маючи у ній операції R1, адже зазначена операція не передбачена чинним законодавством та процесом управління небезпечними відходами (медичними відходами), що обмежує та порушує права скаржника взяти участь у зазначеній закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення пункту 1 Додатку 3 тендерної документації у наступній редакції: «1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA- UA-2024-06-14-006861-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
2) Закон України «Про управління відходами»;
3) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами;
4) наказ № 119 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 02.02.2024;
14.06.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-14-006861-a ID y PROZORRO 3e52d01e126a43e5b8d362f1d9ebf514 на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують
1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15, R1) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.1 ЗУ «Про управління відходами» відновлення відходів - операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2.
Відповідно до переліку операцій з відновлення відходів (Додаток 2 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX), R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*.
Відповідно до технічної специфікації Додатку 3 до Тендерної документації, предметом закупівлі є:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
Натомість, Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами не встановлює операцій з «відновлення» медичних відходів, а також використання таких відходів як як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
Також, Замовником документально не підтверджено необхідність наявності у ліцензії з управління небезпечними відходами саме операції R1.
Зазначена вимога містить дискримінаційний характер та суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі.
Зокрема, скаржник має ліцензію Міністерства Захисту довкілля та природних ресурсів України (наказ № 119 від 02.02.2024), із необхідним переліком операцій та небезпечних відходів до неї, натомість не маючи у ній операції R1, адже зазначена операція не передбачена чинним законодавством та процесом управління небезпечними відходами (медичними відходами), що обмежує та порушує права скаржника взяти участь у зазначеній закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення пункту 1 Додатку 3 тендерної документації у наступній редакції: «1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA- UA-2024-06-14-006861-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
2) Закон України «Про управління відходами»;
3) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами;
4) наказ № 119 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 02.02.2024;
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
14.06.2024 року на веб-порталі Уповноваженого органу (в системі електронних закупівель ProZorro) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" було оприлюднено оголошення про проведення Відкритих торгів з особливостями № UA-2024-06-14-006861-a ID y PROZORRO 3e52d01e126a43e5b8d362f1d9ebf514 на закупівлю послуг за кодом ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами).
Ознайомившись з тендерною документацією Замовника, ТОВ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ «УКРЕКОПРОМ» (далі – Скаржник), як потенційний учасник відповідної процедури відкритих торгів, вважає, що Замовник грубо порушив процедуру закупівлі, застосувавши дискримінаційний підхід до умов її проведення, чим порушив вимоги чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме: Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІІ (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Зазначена скарга подана нами до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з дотриманням вимог та строків, встановлених ч. 2 та ч. 8 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закону).
Порушення процедури закупівлі, дії Замовника, фактичні обставини, що це підтверджують
1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 3 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15, R1) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.1 ЗУ «Про управління відходами» відновлення відходів - операція, у результаті якої відходи використовуються для корисних цілей, замінюючи матеріали, які мали бути використані для виконання певної функції або які підготовлені для виконання цієї функції на підприємстві чи в іншій господарській діяльності. Перелік операцій з відновлення відходів наведено в додатку 2.
Відповідно до переліку операцій з відновлення відходів (Додаток 2 до Закону України від 20 червня 2022 року № 2320-IX), R1 Використання переважно як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії*.
Відповідно до технічної специфікації Додатку 3 до Тендерної документації, предметом закупівлі є:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції;
Натомість, Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами не встановлює операцій з «відновлення» медичних відходів, а також використання таких відходів як як палива чи в інший спосіб для виробництва енергії.
Також, Замовником документально не підтверджено необхідність наявності у ліцензії з управління небезпечними відходами саме операції R1.
Зазначена вимога містить дискримінаційний характер та суттєво обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у закупівлі.
Зокрема, скаржник має ліцензію Міністерства Захисту довкілля та природних ресурсів України (наказ № 119 від 02.02.2024), із необхідним переліком операцій та небезпечних відходів до неї, натомість не маючи у ній операції R1, адже зазначена операція не передбачена чинним законодавством та процесом управління небезпечними відходами (медичними відходами), що обмежує та порушує права скаржника взяти участь у зазначеній закупівлі.
Відповідно до ч.4 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч.3 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі», Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Враховуючи чинне законодавство, просимо зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до чинного законодавства шляхом внесення змін, та викладення пункту 1 Додатку 3 тендерної документації у наступній редакції: «1. Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 2 до Тендерної документації, Замовник вимагає Надати чинний на момент оголошення у складі пропозиції сканований наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (D10, D15) з додатком до нього, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами»:
- 18 01 03* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції.
ІІ. НОРМАТИВНЕ ОБГРУНТУВАННЯ СКАРГИ ТА ВИМОГИ
СУБ’ЄКТА ОСКАРЖЕННЯ
Конституція України, як основний Закон держави, встановлює, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права, та не допускається неправомірне обмеження конкуренції.
В свою чергу, Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в ст.5 Закону, серед яких визначає наступні:
-добросовісна конкуренція серед учасників;
-максимальна економія, ефективність та пропорційність;
-відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
-недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
-об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
-запобігання корупційним діям і зловживанням.
Суб’єкт оскарження дійшов висновку, що в даній закупівлі Замовник не дотримується вимог чинного законодавства України, порушує основні принципи здійснення закупівель, зокрема, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, принцип недискримінації учасників та рівного ставлення до них, іншим вимогам чинного законодавства, чим руйнують систему публічних закупівель в цілому.
З огляду на вищенаведене, керуючись ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та з метою проведення процедури закупівлі на рівних умовах у відповідності до принципів публічних закупівель та з дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду та розглянути в порядку Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 р. №1178;
2. Прийняти рішення про встановлення порушень, що допущені КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" під час проведення відкритих торгів з особливостями № UA- UA-2024-06-14-006861-a та задовольнити дану скаргу повністю;
3. Зобов’язати КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" внести зміни до тендерної документації, відповідно до вимог, викладених в мотивувальній частині даної скарги.
Додатки:
1) ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ Замовника із додатками;
2) Закон України «Про управління відходами»;
3) Наказ МОЗ від 08.06.2015 № 325 Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами;
4) наказ № 119 Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 02.02.2024;
Автор:
39624900, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
65005, Україна, Одеська область, Одеса, 65005, м. Одеса, вул. Комітетська, буд.14, корп. А
14.06.2024 року КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: « ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами)» з очікуваною вартістю 180 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 74 від 14 червня 2024 року, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги. Що обмежує участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в процедурі закупівлі
1. п.1.4. кваліфікаційних критеріїв Додатку № 1 до тендерної документації
1.4.Довідка про наявність обладнання для спалювання (знищення/знешкодження) небезпечних відходів. Для підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці надати:
- атестат виробництва (стан виробництва з оброблення, видалення) із вказаним найменуванням відходу згідно національного переліку відходів, що відповідає назві послуг технічної специфікації тендерної документації; Порядок проведення атестації виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції, затверджений Наказом Держстандарту України від 25.09.2000 N 571, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 17 січня 2001 р. за N 33/5224 втратив чинність 24.01.2017 року. Тому з даного моменту атестація для виробництва підприємств, що здійснюють переробку, утилізацію або знищення вилученої з обігу неякісної та небезпечної продукції не є обов’язковою.
Разом з тим, чиним законодавствам не регламентовано проведення атестації виробництва підприємства (стан виробництва з оброблення, видалення) із вказаним найменуванням відходу згідно національного переліку відходів, що відповідає назві послуг технічної специфікації тендерної документації.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії власний атестат виробництва.
За таких обставин участь у процедурі закупівлі зможуть взяти учасники які мають виключно атестат виробництва (стан виробництва з оброблення, видалення) із вказаним найменуванням відходу згідно національного переліку відходів, що відповідає назві послуг технічної специфікації тендерної документації.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
2. п.1.5. кваліфікаційних критеріїв Додатку № 1 до тендерної документації
1.5. Довідка про наявність транспортних засобів (самоскиди, вантажні автомобілі з відкритим кузовом та цистерни не допускаються у відповідності до наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022). Для підтвердження інформації стосовно наявності транспортних засобів, вказаних в довідці, надати:
- договір відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів (для підтвердження дійсності договору страхування додатково надати документальне підтвердження оплати страхування відповідно до умов наданого договору). ПОСТАНОВОЮ КМУ від 29 березня 2024 р. № 344 Київ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України щодо використання печаток та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Ради Міністрів Української РСР та Кабінету Міністрів України» було встановлено ПЕРЕЛІК постанов Ради Міністрів Української РСР та Кабінету Міністрів України, що втратили чинність, а саме втратила чинність: Постанова Кабінету Міністрів України від 1 червня 2002 р. № 733 “Про затвердження Порядку і правил проведення обов’язкового страхування відповідальності суб’єктів перевезення небезпечних вантажів на випадок настання негативних наслідків під час перевезення небезпечних вантажів”.
Відповідно законодавством не встановлено обов’язку мати договір відповідальності перевізника за шкоду, заподіяну життю і здоров’ю фізичних осіб, навколишньому природному середовищу, майну фізичних та юридичних осіб під час перевезення небезпечних вантажів.
Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлі, який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів.
В такому випадку, Учасники які планують залучення субпідрядника/співвиконавця вимушені окрім договору на перевезення небезпечних вантажів, повинні укласти оформлювати договір страхування умов тендерної документації.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії договір з субпідрядником/співвиконавцем, якого планує залучити в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлі.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі.
3. п.5 технічних вимог Додатку № 3 до тендерної документації 5. Інформація щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг. Для підтвердження інформації надати документальне підтвердження:
- наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору);
- дійсний акредитаційний сертифікат, що наданий суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо), який здійснює господарську діяльність з медичної практики;
- дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичних працівників, що проводять щозмінні перед рейсові (після рейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів;
- диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80);
- довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів. Відповідно до п.2.3. Розділу ІІ наказу МОЗ України №1602 від 06.09.2022 за результатом попереднього (періодичного) медичного огляду медична комісія видає Медичну довідку.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії медичну довідку працівника.
Наказ №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів не регламентує та не встановлює обов’язку підприємству мати на підприємстві таке документальне підтвердження як:
- наказ про видачу ліцензії/ліцензія тощо, що надане суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо) на провадження господарської діяльності з медичної практики, яке відповідає чинному законодавству (є дійсним від дня оголошення закупівлі та до кінця надання послуг згідно умов закупівлі (договору);
- дійсний акредитаційний сертифікат, що наданий суб’єкту господарювання (ФОП, лікарня тощо), який здійснює господарську діяльність з медичної практики;
- дійсне свідоцтво про підвищення рівня професійної компетентності медичних працівників, що проводять щозмінні перед рейсові (після рейсові) медичні огляди водіїв транспортних засобів працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів;
- диплом медичної освіти про навчання працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів за спеціальністю «сестринська справа», «лікувальна справа» (згідно Наказу МОЗ України та МВС України від 31.01.2013 року №65/80);
- довідка/витяг тощо про наявність дійсного запису в Базі даних медичних працівників даних медичного працівника, який проводить медичні огляди водіїв транспортних засобів.
Тому, зазначене Замовником документальне підтвердження інформації щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів складене всупереч вимогам наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів.
Разом, з тим Скаржник вважає інформація щодо щозмінних (перед рейсових та/або після рейсових) медичних оглядів водіїв транспортних засобів (згідно наказу №65/80 від 31.01.2013 МОЗ та МВС України Про затвердження Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів) перевізника небезпечних медичних відходів/виконавця послуг має підтверджуватись медичною довідкою працівника водія, але не документами які Замовник вимагає в цій частині тендерної документації.
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
4. п.6 технічних вимог Додатку № 3 до тендерної документації 6. Вимоги до пакування (тари):
Пакування (тара), згідно вимог тендерної документації, це – спеціальні міцні, непроникні поліетиленові одноразові мішки/пакети для збирання медичних відходів розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 130 мкм, з поліграфією).
Пакування (тара) має містити інформацію:
- напис «ОСОБЛИВО НЕБЕЗПЕЧНО»;
- назва суб’єкта господарювання, якому передані відходи;
- дата передавання;
- вага переданих відходів.
Надати у складі пропозиції чинні (відповідно до вимог до паковання):
- сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару). Згідно Наказу №325 МОЗ «Про затвердження Державних санітарно-протиепідемічних правил і норм щодо поводження з медичними відходами» Розділ III. Загальні вимоги до організації системи поводження з відходами: 9. Збирання відходів проводиться якомога ближче до місць їхнього утворення в окремі ємності (контейнери, мішки/пакети), що візуально чітко розрізняються за кольором та/або маркуванням. Згідно Постанови КМУ №289 від 24.12.2004 року Про затвердження Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, - виробник повинен складати декларацію про відповідність Технічного регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання та сертифікат якості.
Згідно зазначених вимог законодавством не передбачено для виробників паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання не передбачена необхідність мати саме сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації).
Згідно п.1.1. Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами) Дія Технічного регламенту поширюється на уповноважені органи із сертифікації, вимоги до яких визначені постановою Кабінету Міністрів України від 28 березня 2002 року N 376 ( 376-2002-п ) "Про затвердження Порядку надання органам із сертифікації повноважень на проведення робіт з підтвердження відповідності у законодавчо регульованій сфері".
Однак Постанова КМУ від 28 березня 2002 року N 376 ( 376-2002-п ) "Про затвердження Порядку надання органам із сертифікації повноважень на проведення робіт з підтвердження відповідності у законодавчо регульованій сфері" втратила чинність згідно Постанови КМУ від 24 січня 2007 р. N 59.
Згідно п.7.1.2 Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами): Уповноважений орган проводить за вибором виробника дослідження і випробування продукції із застосуванням статистичних методів. Статистична перевірка проводиться у такому порядку: в) у разі якщо партія продукції відповідає встановленим вимогам, уповноважений орган проставляє або дає розпорядження виробнику щодо нанесення свого ідентифікаційного номера на кожний виріб з цієї партії, ярлик або супроводжувальну документацію і видає сертифікат відповідності на підставі проведених випробувань. Усі вироби з такої партії можуть бути розміщені на ринку, крім тих відібраних виробів, що не відповідають установленим вимогам.
Згідно перелічених вище нормативно-правових актів, законодавство не встановлює вимог до уповноважених органів із сертифікації у зв’язку з втратою чинності Постанови КМУ від 28 березня 2002 року N 376 ( 376-2002-п ) "Про затвердження Порядку надання органам із сертифікації повноважень на проведення робіт з підтвердження відповідності у законодавчо регульованій сфері.
Згідно перелічених вище нормативно-правових актів законодавство не встановлює обов’язку підприємствам отримувати, як зазначив Замовник в тендерній документації сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації), у зв’язку з втратою чинності законодавчого регулювання та відсутністю обов’язку проведення сертифікації пакування (тари), відповідно до вимог тендерної документації.
За таких обставин участь в процедурі закупівлі зможуть взяти лише учасники які мають саме сертифікат відповідності пакування (тари) (виданий органом з оцінки відповідності, компетентність якого підтверджена шляхом акредитації).
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії:
- сертифікат якості пакування (тари) (виданий виробником);
- декларацію постачальника про відповідність пакування (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності пакування (пакувальних матеріалів) та відходів пакування, затверджених Наказом Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289, зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами).
- видаткову накладну на пакування (тару).
Зазначена вимога є дискримінаційною по відношенню до скаржника та створює обмеження конкуренції серед учасників.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначеної вимоги в тендерній документації.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в Процедурі закупівлі.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі рішення КОМІСІІ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
№ 11293-р/пк-пз від 28.06.2024 року та № 11484 –з/пк-пз від 02.07.2024 року.
Замовником Комунальним підприємством «Новомосковська центральна регіональна лікарня інтенсивного лікування» були внесені зміни до тендерної документації по закупівлі ДК 021:2015:90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з управління медичними відходами) № UA-2024-06-14-006861-a і оприлюднені в електронній системі .
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
180 000
грн.
Період подання пропозицій
до
27.07.2024 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВОМОСКОВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РЕГІОНАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ"