Показати схожі тендери

Закупівля Персик від Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-06-13-010138-a
Id Tender e41b922a32f54215a701b91c568f4656
План UA-P-2024-06-13-012691-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 28.09.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
410 550 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 052.75 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2024 15:52 до 21.06.2024 08:00
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2024 15:52
до 18.06.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2024 15:52
до 18.06.2024 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 24.06.2024 11:32
-
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2024 16:28
до 25.07.2024 00:00
Період уточнень
з 13.06.2024 15:52 до 18.06.2024 00:00
Період оскарження
з 13.06.2024 15:52 до 18.06.2024 00:00
Період кваліфікації
з 24.06.2024 11:32
Основні параметри
Персик
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
410 550 грн.
Персик
Назва предмета закупівлі
Персик
Очікувана вартість
410 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2052,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
24.06.2024 11:09
Закінчення аукціону
24.06.2024 11:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Персик
Код ДК 021:2015
03222332-9 - Персики
Кількість
4 200
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
02105, Україна, м. Київ, Заклади управління освіти, зазначені в Додатку № 3 проєкту договору
Дата постачання по
31.08.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ"
Пропозиція:
251 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АЛЬФА ФУД ТРЕЙД"
Пропозиція:
252 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 24.06.2024 11:09
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
13.06.2024 15:53
Оголошення про проведення закупівлі
13.06.2024 15:52
Тендерна документація
Скасування
28.09.2024 00:00
Обґрунтування скасування процедури закупівлі. Відмінити процедуру відкритих торгів з особливостями на закупівлю: «Овочі, фрукти та горіхи» код 03220000-9 ДК 021:2015 (персик), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-06-13-010138-a з підстави, що передбачена п.п.1, п. 50 відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471), відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів.
17.09.2024 09:19
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Поліно Олена Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380633197098
Замовник
ЄДРПОУ
37397216
Назва (англійською мовою)
Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
Повна назва
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Management of education Dnepr district in city Kyiv of state administration
Поштовий індекс
02105
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
пр-т Миру, 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 Персик
Період вимог/скарг з 27.06.2024 16:28 по 03.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ" у тендерній пропозиції, за 4 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій та о 17 год. 01 хв. 25.06.2024 року розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Станом на 17 год. 01 хв. 26.06.2024 року учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ" не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель документів. На вимогу до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З огляду на це, замовник має відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ" на підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Забезпечити оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі про підстави такого відхилення, відповідно до пункту 46 Особливостей.
Документи кваліфікації
27.06.2024 16:27
-
24.06.2024 11:32
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2024 15:52
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2024 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Учасником не надано скан-копію Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISО 45001:2019 (ISО 45001:2018, IDT) виданий на ім'я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, виданий акредитованим органом оцінювання, відповідно до вимог п.п. 3.4. п. 3 Додатку 2 тендерної документації. 2) Учасником не надано скан-копію Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISО 37001:2018 (ISО 37001:20l6,IDT) виданий на ім'я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, виданий акредитованим органом оцінювання, відповідно до вимог п.п. 3.5. п. 3 Додатку 2 тендерної документації. 3) Учасником не надано скан-копію Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДCTУ ISO 28000:2008 (lSO 28000-2007,lDT) виданий на ім'я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій, виданий акредитованим органом оцінювання, відповідно до вимог п.п. 3.6 п. 3 Додатку 2 тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати скан-копію Сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISО 45001:2019 (ISО 45001:2018, IDT) виданий на ім'я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 2) Надати скан-копію Сертифікату на систему управління щодо протидії корупції ДСТУ ISО 37001:2018 (ISО 37001:20l6,IDT) виданий на ім'я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. 3) Надати скан-копію Сертифікату на систему управління безпекою ланцюга постачання ДCTУ ISO 28000:2008 (lSO 28000-2007,lDT) виданий на ім'я Учасника органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України та чинний на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
Створено
25.06.2024 17:01
Надати до
26.06.2024 17:01
Період вимог/скарг з 19.07.2024 13:24 по 25.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.07.2024 13:24
Довідка НАЗК
19.07.2024 13:24
-
27.06.2024 16:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2024 15:52
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2024 15:52
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) У складі тендерної пропозиції Учасника надані медичні книжки на водія-експедитора Чорнобельського А.А. та на вантажника Хілька Г.В. які не містять інформації щодо суб’єкта господарювання, чим недотримано вимоги п.п. 2.4 п. 2 таблиці 1 Додатку 1 тендерної документації. 2) Учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку від 20.06.2024 № 1547, в якій зазначено про наявність складських приміщень з холодильним обладнанням для зберігання асортименту товару та про наявність вантажних спеціалізованих фургонів рефрижераторів (не менше трьох одиниць), призначених для перевезення харчового продукту, в якій, зокрема, зазначено про вантажний спеціалізований фургон-рефрижератор Mercedes-benz 1317D з реєстраційним номером АІ 5981ІЕ, однак в складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи, які підтверджують здійснення процедури виявлення бактеріального середовища життєдіяльності людини методом змивів з кузова вантажного спеціалізованого фургона-рефрижератора Mercedes-benz 1317D з реєстраційним номером АІ 5981ІЕ, призначеного для перевезення харчового продукту, що буде використовуватись під час перевезення харчового продукту, чим не виконано вимоги п.п. 3.10 п. 3 Додатку 2 тендерної документації. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Надати медичні книжки на водія-експедитора Чорнобельського А.А. та на вантажника Хілька Г.В. із зазначенням інформації щодо суб’єкта господарювання. 2) Надати документи, які підтверджують здійснення процедури виявлення бактеріального середовища життєдіяльності людини методом змивів на всі автомобілі зазначені в довідці.
Створено
15.07.2024 15:57
Надати до
16.07.2024 15:57
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.09.2024 08:53
Витяг з ЄДР
Торги відмінено
Очікувана вартість
410 550 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2024 08:00
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380633197098
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
410 550 грн.
Період подання пропозицій
до 21.06.2024 08:00
Замовник:
Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380633197098
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності