Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт із утепленням фасаду будівель КНП «1 територіальне медичне об"єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) від Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-06-13-005060-a
Id Tender 62469232af994405a0159e8dc9a5219f
План UA-P-2024-06-13-004885-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 25.07.2024 10:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
59 611 106.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
298 055.53 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 13.06.2024 11:58 до 04.07.2024 00:10
Завершено
Період уточнень
з 13.06.2024 11:58
до 01.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 13.06.2024 11:58
до 01.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.07.2024 12:40
до 12.07.2024 16:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.07.2024 16:55
до 18.07.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.07.2024 16:15
до 25.07.2024 10:02
Період уточнень
з 13.06.2024 11:58 до 01.07.2024 00:00
Період оскарження
з 13.06.2024 11:58 до 01.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 05.07.2024 12:40 до 12.07.2024 16:15
Період кваліфікації
з 05.07.2024 12:40 до 12.07.2024 16:15
Основні параметри
«Капітальний ремонт із утепленням фасаду будівель КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
59 611 106.4 грн.
«Капітальний ремонт із утепленням фасаду будівель КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт із утепленням фасаду будівель КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
59 611 106.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
298055,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
295 000
Аукціон
Cтарт аукціону
05.07.2024 12:11
Закінчення аукціону
05.07.2024 12:40
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт із утепленням фасаду будівель КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Пилипа Орлика, 4
Дата постачання по
31.12.2024 12:03
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Пропозиція:
53 590 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Приватне підприємство "Фасад-Сервіс"
Пропозиція:
53 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
53 312 986.77 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.07.2024 12:11
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Федорович Людмила Михайлівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Fedorovych Lyudmila
Електронна пошта
Телефон
+380322581125
Замовник
ЄДРПОУ
44496574
Назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Повна назва (англійською мовою)
LVIV TERRITORIAL MEDICAL ASSOCIATION MULTIPROFILE CLINICAL HOSPITAL INTENSIVE INVENTION
Поштовий індекс
79059
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. І.Миколайчука, 9
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт із утепленням фасаду будівель КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Період вимог/скарг з 10.07.2024 16:55 по 16.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
10.07.2024 16:55
-
10.07.2024 16:55
Повідомлення про рішення
10.07.2024 16:51
Повідомлення про рішення
05.07.2024 12:40
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2024 11:58
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
13.06.2024 11:58
Період вимог/скарг з 12.07.2024 16:15 по 18.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.07.2024 16:15
Довідка НАЗК
12.07.2024 16:14
-
12.07.2024 16:12
Повідомлення про рішення
10.07.2024 16:55
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-06-13-005060-a-c1
Підписаний і діє
Номер
358
53 590 000 грн.
44 658 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
25.07.2024
Строк дії договору з
25.07.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт із утепленням фасаду будівель КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Номенклатура
«Капітальний ремонт із утепленням фасаду будівель КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 31 грудня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44496574

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Повна назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40266233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.07.2024 10:02
-
Забезпечення тендерних пропозицій
Забезпечення тендерних пропозицій
25.07.2024 10:00
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-08-07-000045
Дата створення проекту
07.08.2024 12:05
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
07.08.2024 14:27
Дата публікації висновку про результати
15.08.2024 16:09
Дата завершення усунення порушень
30.08.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
29.08.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.08.2024 № 166 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.08.2024 № 166. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 5. UA-2024-06-13-005060-a, 13.06.2024. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.08.2024 00:00
Документи рішення
07.08.2024 14:27
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 серпня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем процедури закупівлі документів при укладенні договору; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник) на 2024 рік (UA-P-2024-06-13-004885-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; опубліковані звернення за роз’ясненням щодо процедури закупівлі та відповіді Замовника на такі звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» (щодо правомірності її відхилення Замовником); протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 10.07.2024; тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»; протокольне рішення уповноваженої особи Замовника від 12.07.2024; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; опубліковані ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» як переможцем тендеру документи та інформацію; договір про закупівлю робіт (договір підряду) від 25.07.2024 №358; опубліковані Замовником під час моніторингу інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини 3-7 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. Так, постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 затверджено Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. За нормою пункту 3 Особливостей №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Пунктом 17 Особливостей №1178 визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей. За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до частини першої статті 323 Господарського кодексу України від 16.01.2003 № 436-IV договори підряду (субпідряду) на капітальне будівництво укладаються і виконуються на загальних умовах укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених Кабінетом Міністрів України, відповідно до закону. Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова КМУ №668). Відповідно до пункту 83 Постанови КМУ №668 фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Крім того, за нормою пункту 84 Постанови КМУ №668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Відповідно до наявної у електронній системі закупівель інформації (річного плану закупівель) Замовником визначено наступні джерела фінансування закупівлі UA-2024-06-13-005060-a: місцевий бюджет – на суму 5 000 000,00 грн, державний бюджет України (субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках «Надзвичайної кредитної програми для відновлення України») – 50 494 467,00 грн, кошти власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства) - 4 116 639,40 гривень. Водночас, моніторингом встановлено, що в укладеному договорі про закупівлю План фінансування виконаних робіт (Додаток №3 до договору про закупівлю робіт від 25.07.2024 №358) складено не у відповідності до вимог Постанови №668, а саме на поточний рік не визначено за місяцями джерела фінансування, чим недотримано вимоги пункту 84 Постанови КМУ №668 та, відповідно, недотримано вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання укладання договору про закупівлю та його відповідності вимогам законодавства встановлено, що при укладенні договору про закупівлю робіт від 25.07.2024 №358 недотримано норму пункту 84 Постанови КМУ №668, чим порушено вимоги пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини 1 статті 41 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерних пропозицій; надання переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру – порушень не встановлено. – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи на усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку, а саме привести у відповідність до норм пункту 84 Постанови КМУ №668 умови договору про закупівлю робіт від 25.07.2024 №358, шляхом укладання відповідної додаткової угоди. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
15.08.2024 00:00
Дата публікації
15.08.2024 16:09
Документи висновку
15.08.2024 16:09
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання зобов’язань наведених у висновку, Уповноваженою особою проведено наступні заходи направлені на усунення порушень встановлених у межах проведення моніторингу UA-M-2024-08-07-000045 , а саме: приведено у відповідність до норм пункту 84 Постанови КМУ №668 умови договору про закупівлю робіт від 25.07.2024 №358, шляхом укладання додаткової угоди №2 від 21.08.2024. (Додаткова угода додається).
Дата публікації
21.08.2024 15:37
Документи інформації про усунення порушення
21.08.2024 15:37
-
21.08.2024 15:39
-
21.08.2024 15:42
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2024-06-13-005060-a, яка проводилась Комунальним некомерційним підприємством «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Надати інформацію (з обов’язковим долученням документального підтвердження) про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування бюджетних призначень (джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету), розміру очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик. Відповідно до норм пункту 17 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості №1178) переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 2. Надати інформацію (з обов’язковим долученням підтверджуючих документів) щодо виконання переможцем тендеру вимоги пункту 17 Особливостей №1178. Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
09.08.2024 16:33
Орган перевірки
15.08.2024 00:00
Документи повідомлення
09.08.2024 16:34
-
Відповідь
Інформація на запит
1. Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено згідно наступних документів: - проєктно-кошторисної документації, розробленої проєктною організацією ТОВ ФОРЕСТАЛ СЕРВІС, згідно ДБН А.2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», і затвердженої в установленому законом порядку, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) (ID: UA-2022-09-23-010545-a); - експертного звіту, отриманого за результатом проведення експертизи проєкту будівництва, згідно Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи (постанова Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560) і ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво (ID: UA-2022-11-16-002533-a). Також додаємо скановану копію експертного звіту. Очікувана вартість предмета закупівлі: «Капітальний ремонт із утепленням фасаду будівель КНП «1 територіальне медичне об'єднання м. Львова» на вул. Пилипа Орлика, 4 у м. Львові» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), а саме виконання будівельних робіт, розраховано на підставі зведеного кошторисного розрахунку. (Кошторисний розрахунок додається). Обґрунтування бюджетного призначення (кошти місцевого бюджету): Ухвала Львівської міської ради від 08.02.2024 №4305 «Про затвердження розподілу коштів бюджету розвитку бюджету Львівської міської територіальної громади на 2024 рік». (Ухвала міститься у вільному доступі на офіційному сайті Львівської міської ради за електронною адресою: https://city-adm.lviv.ua) 2. На виконання вимог п. 17 Особливостей №1178 Переможець процедури закупівлі ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ" під час укладення договору про закупівлю надав відповідну інформацію про право підписання договору, а саме: довідку про особу, яку уповноважено підписувати договір; ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань; протокол загальних зборів учасників ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» (Документи додаються).
Рішеня
12.08.2024 17:01
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 611 106.4 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2024 00:10
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контактний телефон:
+380322581125
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
59 611 106.4 грн.
Період подання пропозицій
до 04.07.2024 00:10
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство «Львівське територіальне медичне об’єднання «Багатопрофільна клінічна лікарня інтенсивних методів лікування та швидкої медичної допомоги»
Контактний телефон:
+380322581125
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності