Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Петлюри Симона, 13, 13-А в м. Бровари Київської області». Коригування. 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника. від Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-06-04-011115-a
Id Tender f9ab6c7f0fe24c7cab36eb48d6849658
План UA-P-2024-06-04-014102-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 18.07.2024 14:51
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
6 591 736 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
65 917.36 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.06.2024 16:53 до 19.06.2024 09:00
Завершено
Період уточнень
з 04.06.2024 16:53
до 16.06.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 04.06.2024 16:53
до 16.06.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 20.06.2024 13:49
до 08.07.2024 15:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.06.2024 16:28
до 14.07.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.07.2024 15:11
до 18.07.2024 14:51
Період уточнень
з 04.06.2024 16:53 до 16.06.2024 00:00
Період оскарження
з 04.06.2024 16:53 до 16.06.2024 00:00
Період кваліфікації
з 20.06.2024 13:49 до 08.07.2024 15:11
Період кваліфікації
з 20.06.2024 13:49 до 08.07.2024 15:11
Основні параметри
«Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Петлюри Симона, 13, 13-А в м. Бровари Київської області». Коригування. 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
6 591 736 грн.
«Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Петлюри Симона, 13, 13-А в м. Бровари Київської області». Коригування. 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Петлюри Симона, 13, 13-А в м. Бровари Київської області». Коригування. 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Очікувана вартість
6 591 736 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
65917,36
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
30 000
Аукціон
Cтарт аукціону
20.06.2024 13:20
Закінчення аукціону
20.06.2024 13:49
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Петлюри Симона, 13, 13-А в м. Бровари Київської області». Коригування. 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Код ДК 021:2015
45233000-9 - Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, Бровари, вулиця Петлюри Симона, 13, 13-А
Дата постачання по
31.12.2025 16:58
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки Замовник проводить поетапно за фактично виконані роботи з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3).
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛОШЛЯХБУД"
Пропозиція:
6 521 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"
Пропозиція:
6 560 553.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ РЕГДОРСТРОЙ
Пропозиція:
5 939 400.16 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 20.06.2024 13:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
04.06.2024 16:58
-
04.06.2024 16:54
-
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігнатенко Катерина Павлівна
Електронна пошта
Телефон
+380459472202
Факс
+380459460413
Замовник
ЄДРПОУ
26146617
Назва (англійською мовою)
Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council
Повна назва
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Повна назва (англійською мовою)
Management of construction, housing and communal complex, infrastructure and transport of Brovary City Council
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Бровари
Адреса
вул. Героїв України, 15
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Петлюри Симона, 13, 13-А в м. Бровари Київської області». Коригування. 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Період вимог/скарг з 27.06.2024 16:28 по 03.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені зам-ом після розкриття тп невідпов. в інф-ції та/або док-х, що под. ним у складі своєї тп, та/або змінив пз під час випр-ння виявлених зам. нев-ей, протягом 24г. з моменту розм. зам. в есз пов-ння з вимогою про усунення таких нев-ей;
Зміст
1. Учасник не підтвердив документально наявність права користування на Коток дорожний Dynapac CA302PD, що зазначений в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (Форма 1) № 6 від 17.06.2024 року та в Підсумковій відомості ресурсів кошторисної документації, так як відсутня копія договору оренди, лізингу, надання послуг тощо на вказане найменування транспортного засобу. Відповідно до вимог п.п. 1.1.2. п. 1.1. розділу I Додатку 2 до тендерної документації замовником зазначено, що для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками). На виконання вказаної вимоги ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РЕГДОРСТРОЙ» надало скан-копію Договору оренди обладнання № 040121-10 від 04.01.2021 року найменування якого погоджуються сторонами та зазначаються в Протоколі погодження істотних умов оренди (Додаток №1), який є невід`ємною частиною цього Договору, та який Сторони зобов`язуються підписувати в кожному випадку передачі в оренду обладнання за цим Договором. Форма цього Протоколу погодження істотних умов оренди наведена у Додатку №1 до Договору оренди обладнання № 040121-10 від 04.01.2021 року. Але всупереч цьому Учасник надав Протокол №932 погодження істотних умов (Додаток №1), на вібраційний каток Dynapac CA302PD, не в повному обсязі - без повного переліку пунктів наведених у Додатку №1, а також не завірений підписами та печатками сторін Договору оренди обладнання № 040121-10 від 04.01.2021 року. 2. У поданій Учасником Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (Форма 1) № 6 від 17.06.2024 року відсутня інформація про приналежність та документ підтверджуючий приналежність використання транспортних засобів, які будуть задіяні при виконанні робіт та офісних приміщень – власне чи залучене. Згідно з вимогами п.п. 1.1.1. п. 1.1. розділу I Додатку 2 Тендерної документації Довідка має містити: Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* 1.1.1. Довідка за встановленою Формою 1, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), які будуть використані при виконанні робіт, з урахуванням технологій, виду та обсягів робіт згідно Додатку 3 цієї тендерної документації. Форма1 ДОВІДКА про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан, Кількість одиниць Марка Зазначення приналеж-ності** Документ підтвер джуючий приналеж ність *** 1 2 3 4 5 6 1. Будівельні машини і механізми 1.1 1.2 2. Офісне приміщення Адреса Площа м2 3. Матеріально- технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) Адреса Площа м2 * - якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 ____________________________________________________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника ( підпис)**** М.П. Учасник в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій №1 від 26.06.2024 р. не зазначив приналежність та не вказав документ підтверджуючий приналежність використання матеріально-технічної бази, зокрема на офісне приміщення та матеріально-технічну базу. Окрім того Учасник у Підсумковій відомості ресурсів кошторисної документації зазначив про використання віброплити гідравлічної Masalta MS125-4. У Довідці №1 від 26.06.2024р. Тендерної пропозиції зазначив власне право користування Витягом з оборотно-сальдової відомості №7 від 18.06.2024р. на Віброплиту Masalta MS90-4, тим самим не привів у відповідність до вимог Тендерної документації Довідку за встановленою Формою 1 та не підтвердив інформацію зазначену в Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2024 16:53
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2024 16:53
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей: У поданих Учасником документах строки дії Договорів, які підтверджують залучення до виконання робіт машин та механізмів, менші ніж до 31 грудня 2025 року, відсутні умови автоматичної пролонгації, відсутні протоколи намірів про продовження терміну дії договору до кінця 2025 року або листи підтвердження від власників залученої техніки про можливість продовження термінів дії договорів до кінця 2025 року. А саме: - Нотаріальний Договір найму (оренди) транспортних засобів від 27.01.2022 року, строк дії договору до 27.01.2025 року; - Нотаріальний Договір найму (оренди) транспортних засобів від 30.08.2021 року, строк дії договору до 30.08.2024 року; - Договір № 20/01-24 від 20.01.2024 року, строк дії договору до 31.12.2024 року. В поданій Учасником тендерній пропозиції відсутні листи-підтвердження від власників транспортних засобів, вказаних у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (Форма 1) № 6 від 17.06.2024 року, щодо не заперечення використання їх машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за договором, а саме: - Асфальтоукладальник DEMAG DF 135C; - Екскаватор-навантажувач JCB 3CX; - МАЗ 533702 Спеціальний вантажний спеціальний підмітально-прибиральна-С (поливомийна); - Машина для заповнення тріщин і швів SHG-100; - Коток дорожний Dynapac CA302PD. Водночас Учасник не підтвердив документально наявність права користування на Коток дорожний Dynapac CA302PD, що зазначений в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (Форма 1) № 6 від 17.06.2024 року та в Підсумковій відомості ресурсів кошторисної документації, так як відсутня копія договору оренди, лізингу, надання послуг тощо на вказане найменування транспортного засобу. У поданій Учасником Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (Форма 1) № 6 від 17.06.2024 року відсутня інформація про приналежність та документ підтверджуючий приналежність використання транспортних засобів, які будуть задіяні при виконанні робіт та офісних приміщень – власне чи залучене. В наданій Учасником Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Форма 2) № 5 від 17.06.2024 року відсутні документи на Білоцерківського Сергія Ігоровича, які засвідчують можливість використання праці такого працівника на підприємстві, наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки/інший документ. Разом з тим для виконавця робіт Хриптулова Євгена Геннадійовича відсутнє документальне підтвердження про наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. Учасником надана Довідка №9 від 17.06.2024 р. про незалучення субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), але не зазначено види робіт (послуг), які буде виконувати субпідрядник/ співвиконавець. Учасник не надав Тендерну (цінову) пропозицію на закупівлю по предмету (Додаток 1 до тендерної документації). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.п. 1.1.2. п. 1.1. розділу I Додатку 2 до тендерної документації для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, учасник повинен надати: - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2025 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору до кінця 2025 року або лист підтвердження від власника залученої техніки про можливість продовження терміну дії договору до кінця 2025 року; - лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці Учасника) щодо не заперечення використання його машин та механізмів учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за договором. Залучена для виконання договору техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та виконання робіт за предметом закупівлі. - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчють право користування (договір оренди, тощо) – надаються відповідні скан-копіії з оригиналів договорів у повному обсязі (з додатками). Згідно з п.п.1.1.1. п.п. 1.1. розділу I Додатку 2 до тендерної документації Довідка за встановленою Формою 1, містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), які будуть використані при виконанні робіт, з урахуванням технологій, виду та обсягів робіт згідно Додатку 3 цієї тендерної документації. Форма1 ДОВІДКА про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій* № з/п Найменування транспортного засобу, обладнання, устаткування Стан, Кількість одиниць Марка Зазначення приналеж-ності** Документ підтвер джуючий приналеж ність *** 1 2 3 4 5 6 1. Будівельні машини і механізми 1.1 1.2 2. Офісне приміщення Адреса Площа м2 3. Матеріально- технічна база (виробнича база, складські приміщення, тощо) Адреса Площа м2 * - якщо учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, договір надання послуг, лізингу або інше право використання); **- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 ____________________________________________________ __________ посада, прізвище, ініціали уповноваженої особи учасника (підпис) Відповідно до п.п. 1.2.1. п.1.2. розділу I Додатку 2 до тендерної документації до довідки додати документ на кожного працівника, зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем (наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки/інший документ). Для інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри) обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. Для документального підтвердження зазначеної інформації Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. На вимогу п.7 розділу III Тендерної документації у разі, якщо субпідрядник/співвиконавець залучатися не буде, надається лист за підписом керівника підприємства - учасника про намір виконувати всі роботи самостійно або залучити субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням видів робіт (послуг), які буде виконувати субпідрядник/ співвиконавець. Згідно Додатку 1 до Тендерної документації вимагається надання Тендерної (Цінової) пропозиції на закупівлю по предмету. Додаток 1 до тендерної документації ТЕНДЕРНА (ЦІНОВА) ПРОПОЗИЦІЯ НА ЗАКУПІВЛЮ ПО ПРЕДМЕТУ Повна назва предмету закупівлі Найменування : _______________________________________________________________ (повна назва організації учасника торгів) в особі _______________________________________________________________________ (прізвище, ім'я, по батькові, посада відповідальної особи) уповноважений повідомити наступне: 1. Розглянувши тендерну документацію на виконання зазначеного замовлення, ми згодні виконати роботи за ціною: ______________________________ (з ПДВ*), __________________________________________________________________ (без ПДВ), (вказується ціна тендерної пропозиції (цифрами і прописом) з ПДВ* та без ПДВ) * Cума з ПДВ зазначається лише тими учасниками, які є платниками ПДВ. Ціна включає в себе ціну на роботи, які пропонуються за Договором, з урахуванням вартості самих робіт, вартості матеріалів і вартості всіх витрат, пов’язаних з виконанням робіт, передбачених тендерною документацією, а також вартість податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. 2. Адреса (місцезнаходження) учасника торгів __________________________________ 2.1. Податковий статус учасника : (зазначити -- платник або не платник ПДВ). 3. Телефон/факс ___________________________________________________________ 4. Керівництво (прізвище, ім’я по батькові) ___________________________________ 5. Загальний строк виконання робіт: ____ місяців, але не пізніше «__» _______ 202__р. 6. Строк гарантії на виконані роботи складає ___ (цифра прописом) років. 7. Уповноважений представник учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі ___________________________________________________________ 8. До прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, Ваша документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо буде прийнято рішення про намір укласти договір, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Договором. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити тендерну пропозицію Учасника-Переможця в разі не надання ним документів, передбачених цією тендерною документацією. 9. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може розглядатися Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. 10. Ми підтверджуємо згоду з умовами проекту договору про закупівлю, викладеними у Додатку 4 до тендерної документації за даним предметом закупівлі. 11. Якщо буде прийнято рішення про визначення нашої пропозиції найбільш економічно вигідною та нас, як учасника, переможцем процедури закупівлі, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником не раніше ніж через 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, але не пізніше ніж через 15 календарних днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця 12. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма вимогами проведення процедури закупівлі, визначеними законодавством і в тендерній документації Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника та печатка (печатка за наявності) 3). Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: Додати чинні Договори Учасника строки дії яких підтверджують залучення до виконання робіт машин та механізмів, не менше ніж до 31 грудня 2025 року, наявними умовами автоматичної пролонгації, протоколи намірів про продовження терміну дії договору до кінця 2025 року або листи підтвердження від власників залученої техніки про можливість продовження термінів дії договорів до кінця 2025 року. А саме на: - Нотаріальний Договір найму (оренди) транспортних засобів від 27.01.2022 року, строк дії договору до 27.01.2025 року; - Нотаріальний Договір найму (оренди) транспортних засобів від 30.08.2021 року, строк дії договору до 30.08.2024 року; - Договір № 20/01-24 від 20.01.2024 року, строк дії договору до 31.12.2024 року. Надати листи-підтвердження від власників транспортних засобів, вказаних у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (Форма 1) № 6 від 17.06.2024 року, щодо не заперечення використання їх машин та механізмів Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за договором, а саме: - Асфальтоукладальник DEMAG DF 135C; - Екскаватор-навантажувач JCB 3CX; - МАЗ 533702 Спеціальний вантажний спеціальний підмітально-прибиральна-С (поливомийна); - Машина для заповнення тріщин і швів SHG-100; - Коток дорожний Dynapac CA302PD. Підтвердити документально наявність права користування на Коток дорожний Dynapac CA302PD, що зазначений в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (Форма 1) № 6 від 17.06.2024 року та в Підсумковій відомості ресурсів кошторисної документації, надавши копію договору оренди, лізингу, надання послуг тощо на вказане найменування транспортного засобу. Привести у відповідність до вимог Тендерної документації Довідку за встановленою Формою 1, яка повинна містити інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене), які будуть використані при виконанні робіт, з урахуванням технологій, виду та обсягів робіт згідно Додатку 3 цієї тендерної документації. Надати документи на Білоцерківського Сергія Ігоровича, які засвідчують можливість використання праці такого працівника на підприємстві, наприклад штатний розпис/трудовий договір/цивільно-правовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки/інший документ. Долучити для виконавця робіт Хриптулова Євгена Геннадійовича документальне підтвердження про наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. Надати лист за підписом керівника підприємства - учасника про намір виконувати всі роботи самостійно або залучити субпідрядника/співвиконавця в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю із зазначенням видів робіт (послуг), які буде виконувати субпідрядник/ співвиконавець. Надати Тендерну (Цінову) пропозицію на закупівлю по предмету на вимогу Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
25.06.2024 16:43
Надати до
26.06.2024 16:43
Період вимог/скарг з 04.07.2024 14:18 по 10.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
1. Згідно з пунктом 6 Розділу 3 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена наступними документами, поданими і підписаними у складі тендерної пропозиції: - договірною ціною (динамічна); - зведеним кошторисним розрахунком; - пояснювальною запискою; - об’єктним кошторисним розрахунком; - локальними кошторисами (які мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу); - підсумковою відомістю ресурсів. Окрім того, Учасник надає розрахунок договірної ціни у вигляді інформаційної моделі (IMD файл). Інформація про відповідність запропонованої учасником пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, має бути розрахована у програмному комплексі АВК (остання версія), або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків. Тендерна пропозиція, що не відповідає Технічним вимогам, викладеним у Додатку 3 (зокрема містить не всі види робіт або не повний їх обсяг, не всі матеріально- технічні ресурси згідно з переліком наведеним у Додатку 3, буде відхилена на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено недоліки. Учасник у складі тендерної пропозиції не надав розрахунок договірної ціни у вигляді інформаційної моделі (IMD файл). 2. Також Учасником до тендерної документації додано Розрахунок ціни тендерної пропозиції Учасника (договірної ціни) не у вигляді інформаційної моделі (IMD файл) - 98_Д_Капітальний ремонт внутрі(КНУ).idc., але у форматі, що унеможливлює його відкриття та перегляд в програмному комплексі АВК останньої версії Замовника або у сумісному з ним програмному комплексі, так як при намаганні відкрити цей документ з`являється повідомлення про помилки. Згідно з Описом та прикладом формальних несуттєвих помилок, що наведений в п.п.12 п.1 Розділу III вимог Тендерної документації Учасник процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції може подати документ в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа має забезпечувати можливість його перегляду. 3. Крім того пунктом 6 Розділу 3 Тендерної документації тендерна документація містить такі вимоги: Договірна ціна складається відповідно до розділу V. «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни))» кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року №281 (зі змінами та доповненнями). Згідно пункту 5.1. Розділу V. «Настанови з визначення вартості будівництва» Ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. Учасник надав Довідку №4 від 18.06.2024 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій з інформацією про оренду Установки для зварювання Machtz MWM-315 MIG/MAG/MMA/TIG, Електростанцію пересувну FOGO FH4001R, Трактор МТЗ-80 з щіткою з відповідним підтверджуючим документом - Договором про надання послуг машин, механiзмiв та обладнання № 10/06 від 10.06.2024 року. Згідно пункту 5.8. Розділу V. «Настанови з визначення вартості будівництва» Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються. Під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Учасник надав розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірну ціну), в якій зазначив що вказані машини та механізми є власністю його організації. Поруч з тим у Довідці №4 від 18.06.2024 р. про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій Учасник зазначив що Автогрейдер ДЗ-143-1, 36221 КА є власністю його організації, але під час розгляду тендерної пропозиції встановлено, що Учасник надав розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірну ціну), в якій вказав ознаку оренди на вказану техніку. Таким чином, розрахунок не відповідає кошторисним нормам України «Настанови з визначення вартості будівництва», адже Учасник не включив у розрахунок оренду спецтехніки, а власну зазначив, як орендовану, що істотно впливає на вартість Тендерної пропозиції. Тобто, Учасником не дотримано вимоги тендерної документації щодо Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2024 16:53
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
04.06.2024 16:53
Період вимог/скарг з 08.07.2024 15:11 по 14.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
08.07.2024 15:11
Довідка НАЗК
08.07.2024 15:10
-
04.07.2024 14:18
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-06-04-011115-a-c1
Підписаний і діє
Номер
№ 66/24
6 560 553.6 грн.
5 467 128 грн.
З ПДВ
Підписано
18.07.2024
Строк дії договору з
18.07.2024
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Петлюри Симона, 13, 13-А в м. Бровари Київської області». Коригування. 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Номенклатура
«Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Петлюри Симона, 13, 13-А в м. Бровари Київської області». Коригування. 45233000 – 9 – Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
6 560 553.6
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Повна назва
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26146617

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"
Повна назва
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05408668

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
18.07.2024 14:50
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-09-03-000011
Дата створення проекту
03.09.2024 09:40
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
03.09.2024 11:12
Дата публікації висновку про результати
25.09.2024 16:46
Дата завершення усунення порушень
01.10.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
25.09.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 422-82-12
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 93) 548-46-23
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.09.2024 № 212 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Перший заступник начальника Олександр СОМИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6 UA-2024-06-04-011115-a 04.06.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
02.09.2024 00:00
Документи рішення
03.09.2024 11:12
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 24 вересня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» у редакції чинній на дату проведення відкритих торгів (далі – Особливості № 1178), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.06.2024 № 45 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 20.06.2024, вимогу про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», тендерні пропозиції ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ», ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД» та ПрАТ «БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ № 50», протоколи про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерних пропозицій від 27.06.2024 № 53 та від 04.07.2024 № 55, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем торгів від 08.07.2024 № 56 та повідомлення про намір укласти договір від 08.07.2024, договір підряду від 18.07.2024 № 66/24, пояснення та документи надані Замовником від 11.09.2024 на запит органу державного фінансового контролю від 11.09.2024. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» з остаточною ціновою пропозицією 5 939 400,16 гривень, ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД» з остаточною ціновою пропозицією 6 521 200,00 гривень та ПрАТ «БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №50» з остаточною ціновою пропозицією 6 560 553,60 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 27.06.2024 № 53) на підставі підпункту 1 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «РЕГДОРСТРОЙ» від 27.06.2024 № 53, порушень не встановлено. Крім того, тендерну пропозицію ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД» відхилено Замовником (протокольне рішення уповноваженої особи від 04.07.2024 № 55 на підставі підпунктом 2 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Перевіркою підстав відхилення ТОВ «ЖИТЛОШЛЯХБУД» зазначених в протоколі від 04.07.2024 № 55, порушень не встановлено. Переможцем торгів обрано тендерну пропозицію ПрАТ «БРОВАРСЬКЕ ШЛЯХОВО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ №50» з остаточною ціновою пропозицією 6 560 553,60 гривень з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
24.09.2024 00:00
Дата публікації
25.09.2024 16:46
Документи висновку
25.09.2024 16:46
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
09.09.2024 10:28
Орган перевірки
13.09.2024 00:00
Документи повідомлення
09.09.2024 10:29
-
Відповідь
Про надання пояснень по моніторингу закупівлі UA-2024-06-04-011115-a
1. Обґрунтування технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі розробленої ТОВ «ІНЖІНДУСТРІЯ» проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт внутрішньоквартальних, міжбудинкових проїздів та тротуарів по вул. Петлюри Симона, 13, 13-А в м. Бровари Київської області» .Коригування, яка пройшла експертизу в ТОВ «Експертиза МВК» та отримала позитивний Експертний звіт від 17.01 2022року № 38537, що додається. Очікувана вартість предмету закупівлі - 6 591,736 тис. грн визначена згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації (наказ по УБЖКГІТ БМР БР КО від 18.01.2022 року №03-ОД. Розмір бюджетного призначення на закупівлю, визначено Рішенням Броварської міської ради Броварського району Київської області від 21.12.2023 № 1469-61-08 «Про бюджет Броварської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами). На виконання заходів Програми будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально культурного призначення Броварської територіальної громади на 2019-2024 роки затвердженої рішенням БМР БР КО від 20.12.2018 року № 1177-50-07 (із змінами) Рішенням виконавчого комітету БМР від 09.01.2024 року № 28 затверджено «Перелік об’єктів, які підлягають новому будівництву, реконструкції та капітальному ремонту в 2024 році» (зі внесеними змінами від 04.06.2024 №582). 2. Оскільки, згідно п.п.1 п.4 Постанови КМ від 11.10.2016р. №710 «Про ефективне використання державних коштів» органам місцевого самоврядування рекомендовано забезпечення оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів, інформація з обґрунтуванням технічних, якісних характеристик та очікувану вартість предмета закупівлі не оприлюднювалась на веб-сайті БМР. Програма будівництва, капітального ремонту, утримання об’єктів житлового фонду, благоустрою та соціально – культурного призначення Броварської міської територіальної громади на 2019-2024 роки, яка затверджена рішенням БМР від 20.12.2018 року № 1177-50-07 (зі змінами) та доповненнями в редакції Рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області від 07.06.2024 № 1647-72-08, а також Рішення Броварської міської ради Броварського району Київської області «Про бюджет Броварської міської територіальної громади на 2024 рік» від 21.12.2023 № 1469-61-08 та зміни до нього оприлюднені на сайті БМР brovary-rada.gov.ua.
Рішеня
11.09.2024 16:36
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 591 736 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2024 09:00
Замовник:
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
+380459472202
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
6 591 736 грн.
Період подання пропозицій
до 19.06.2024 09:00
Замовник:
Управління будівництва, житлово - комунального господарства, інфраструктури та транспорту Броварської міської ради Броварського району Київської області
Контактний телефон:
+380459472202
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності