Закупівля ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень у підрозділах ГУНП в Одеській області) від Головне управління Національної поліції в Одеській області.
Цей запис було додано до архіву, інформація по договору доступна до редагування
Подання пропозицій
(
Завершено
)
з 03.06.2024 17:16до 08.07.2024 10:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2024 17:16
до 05.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2024 17:16
до 05.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.07.2024 14:20
до 15.07.2024 11:35
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.07.2024 15:00
до 21.07.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.07.2024 11:35
до 23.07.2024 17:28
Період уточнень
з
03.06.2024 17:16
до
05.07.2024 00:00
Період оскарження
з
03.06.2024 17:16
до
05.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з
09.07.2024 14:20
до
15.07.2024 11:35
Період кваліфікації
з
09.07.2024 14:20
до
15.07.2024 11:35
Основні параметри
Лоти
Критерії
Контакти
Кваліфікація
Договір
Основні параметри
ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень у підрозділах ГУНП в Одеській області)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень у підрозділах ГУНП в Одеській області)
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень за адресою: 67000, Одеська область, Березівський район, селище Миколаївка
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Головне управління Національної поліції в Одеській області
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1
ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень у підрозділах ГУНП в Одеській області)
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Зміст
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Група вимог
Учасник юридична особа підтверджує, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України 'Про захист економічної конкуренції', у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань' (крім нерезидентів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.06.2024 17:16
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції учасника № 2 ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» виявлено арифметичні невідповідності у ціновій пропозиції (додаток 4 до тендерної документації) Учасника. Також, не надано передбачене п. 1.1. Додатку 1 до ТД посвідчення та протоколи про навчання з пожежно-технічного мінімуму на працівників Косовського та Сухіна.
Послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень за адресою: 67000, Одеська область, Березівський район, селище Миколаївка
ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень у підрозділах ГУНП в Одеській області)
Тендер:
UA-2024-06-03-010725-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За лотом ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень у підрозділах ГУНП в Одеській області)
UA-2024-06-03-010725-a.a1
Дата:
07.06.2024 18:06
Стан:
Порушення усунуто
СКАРГА на дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень у підрозділах ГУНП в Одеській області)»
Згідно пп. 3.4.1 ГОСТ 30219-95 передбачено групи ефективності вогнезахисту І і ІІ. Згідно пп. 3.4.2 ГОСТ 30219-95 передбачено підгрупи для вогнезахищеної деревини І групи – підгрупи ІА, ІБ, ІВ. Згідно пп. 3.4.4 ГОСТ 30219-95 визначено, що оцінка властивості вогнезахищеної деревини поширювати полум’я по поверхні повинна оцінюватись відповідно до ГОСТ 12.1.044 (ГОСТ 12.1.044 втратив чинність, на його зміну встановлено ДСТУ EN ISO 4589-1:2015, ДСТУ EN ISO 4589-2:2015, ДСТУ EN ISO 4589-3:2015, ДСТУ 8829:2019). Звертаємо увагу, що відповідно до пп. 2.1.2 ГОСТ 12.1.044 (оскільки даний ГОСТ втратив чинність, то повідомляємо, така ж інформація відображена в п. 6.1.2 ДСТУ 8829:2919) передбачено, що по горючості речовини та матеріали розділяють на групи: негорючі, важкогорючі, горючі). Згідно пп. 3.4.5 ГОСТ 30219-95 встановлено, що вогнезахищена деревина підгруп ІА і ІБ повинна мати індекс поширення полум’я від 0 до 10 включно.
Відповідно до наданого в якості доказу Сертифікату відповідності речовини ANTIFIRE IMPREGNAT в розділі «Додаткова інформація» зазначено, що речовина забезпечує І групу вогнезахисної ефективності, а також зазначено, що індекс поширення полум’я по поверхні 0, а також зазначено, що група горючості твердих речовин та матеріалів – важкогорюча. Таким чином в Сертифікатів зазначено інформацію, передбачену пп. 3.4.1, 3.4.4, 3.4.5 ГОСТ 30219-95.
В наданому в якості доказу Регламенті робіт з вогнезахисту в таблиці 3 вказані характеристики дерев’яної поверхні обробленою вогнезахисним засобом ANTIFIRE IMPREGNAT та таблиці 4 зазначено відношення кількості концентрованої вогнезахисної суміші ANTIFIRE IMPREGNAT до кількості води при приготуванні робочого розчину для досягнення підгрупи вогнезахисної ефективності ІА. Таким чином речовина відповідає вимогам пп 3.4.2 ГОСТ 30291-95, проте ця інформація не зазначена в сертифікаті відповідності, а зазначена в іншому документі – Регламент робіт з вогнезахисту, що є обов’язковим документом для кожного вогнезахисного засобу відповідно до НАКАЗУ МВС України №1064 від 26.12.2018 Про затвердження правил з вогнезахисту).
Речовина, яку планує використовувати Скаржник повністю відповідає технічним вимогам в цій частині, але інформація про підгрупу вогнезахисної ефективності ІА не зазначена в сертифікаті відповідності, хоча зазначена в іншому документі – Регламент робіт з вогнезахисту і підкріплена результатами сертифікаційних протоколів (Протокол № 114/3-2018 з визначення вогнезахисної ефективності речовини ANTIFIRE IMPREGNAT (стор. 29-34 доказу) та Протокол № 287/1-2018 з визначення індексу поширення полумя по поверхні деревини, просоченої вогнезахисною речовиною ANTIFIRE IMPREGNAT (стор. 35-39 доказу).). При цьому, незважаючи на відповідність речовини технічним вимогам в цій частині, Скаржник не може прийняти участь у закупівлі, оскільки вимога, що в сертифікаті відповідності повинна бути підтверджена відповідність якості складу розчину вимогам п.п. 3.4.2 ГОСТ 30219-95 є дискримінаційною для Скаржника.
Також скаржник вважає вимогу пункту 4 Додатку 3 до тендерної документації дискримінаційною, оскільки має сертифікат відповідності речовини від акредитованого НААУ органу сертифікації (органу оцінки відповідності), проте в даному сертифікаті зазначено, що речовина відповідає вимогам пункту 6.1.3 ГОСТ 16363-98, але не зазначено, що речовина відповідає повністю ГОСТ 16363-98.
ГОСТ 16363-98 поширюється на засоби вогнезахисні для деревини і встановлює кваліфікаційний метод і метод прискорених випробувань для визначення вогнезахисних властивостей. В Розділі 2 ГОСТ 16363-98 визначаються посилання на стандарти. В Розділі 3 ГОСТ 16363-98 встановлюється перелік апаратури і матеріалів для досліджень вогнезахисних властивостей. В Розділі 4 ГОСТ 16363-98 описано підготовку до кваліфікаційних випробувань. В Розділі 5 ГОСТ 16363-98 описано механізм проведення випробувань. В Розділі 6 ГОСТ 16363-98 описано спосіб обробки результатів. І лише в пункті 6.1.3. описується інтерпретація результатів, тобто встановлення групи вогнезахисної ефективності випробуваного покриття або розчину.
Відповідно до наданого в якості доказу Сертифікату відповідності речовини ANTIFIRE IMPREGNAT зазначено, що вогнебіозахисна просочувальна речовина відповідає вимогам п. 6.1.3 ГОСТ 16363-98, тобто висновок зроблений у відповідності до ГОСТ 16363-98, але без згадування в сертифікаті інших пунктів ГОСТ 16363-98, які стосуються процедури отримання цього висновку. Таким чином вогнебіозахисна речовина ANTIFIRE IMPREGNAT відповідає технічним вимогам, встановленим Замовником, але наданий сертифікат не містить інформацію про проміжні пункти ГОСТ 16363-98, а містить лише посилання на фінальний результативний пункт ГОСТ 16363-98.
Доказ 1: Сертифікат відповідності речовини та регламент робіт з вогнезахисту
Отже, встановлена вимога є дискримінаційною для Скаржника, що дозволить Замовнику неправомірно відхилити пропозицію Скаржника, оскільки пропонована Скаржником речовина відповідає групі вогнезахисної ефективності, яка встановлюється згідно п. 6.1.3 ГОСТ 16363-98, але сертифікат відповідності щодо цієї речовини не містить і не повинен містити відмітки про відповідність всьому ГОСТ 16363-98.
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення/редагування даної вимоги із тендерної документації.
Вимоги щодо дерев’яних елементів горищних покриттів встановлено в п. 6.23 ДБН В.1.1-7:2016 та п.7.10.6 ДБН В.2.6-220:2017. Відповідно до положень п. 6.23 ДБН В.1.1-7-2016 встановлено, що до характеристик засобів вогнезахисту, які потрібно дотримуватись відноситься група вогнезахисної ефективності згідно з ГОСТ 16363, а саме І група.
Вимоги до вогнезахисної речовини також встановлені в Розділі IV Правил з вогнезахисту, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 № 1064. Згідно пп. 2 п. 2 цього Розділу серед іншого передбачено, що до технічних характеристик відносяться: - показники, які характеризують вогнезахисні властивості, згідно з результатами випробувань (група вогнезахисної ефективності, клас вогнестійкості захищених конструкцій);
- строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту);
Таким чином вимогами, яким повинні відповідати будівельні матеріали, оброблені вогнезахисною речовиною є:
- показники, які характеризують вогнезахисні властивості, згідно з результатами випробувань (група вогнезахисної ефективності, клас вогнестійкості захищених конструкцій). Така група вогнезахисної ефективності встановлюється згідно ГОСТ 16363.
- строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту);
Жодні інші характеристики чи вимоги не передбачені чинними нормами.
Відповідно до наданого в якості доказу Сертифікату відповідності речовини ANTIFIRE IMPREGNAT в розділі «Додаткова інформація» зазначено:
- Група вогнезахисної ефективності згідно ГОСТ 16363 – І (підгрупа визначена в Регламенті робіт з вогнезахисту), що відповідає встановленим в технічному завданні вимогам та вимогам ДБН В.1.1-7-2016;
Відповідно до наданого в якості доказу Протоколу № 15/3-2020 випробувань з визначення прогнозованого (очікуваного) строку придатності речовини вогнебіозахисної просочувальної ANTIFIRE IMPREGNAT для деревини та виробів з неї визначено дотримання вимог вогнезахисної ефективності речовини через п’ять років прискореного старіння.
Звертаємо увагу, що ДСТУ 8829:2019 має широке коло застосування та установлює номенклатуру показників пожежовибухонебезпечності речовин, матеріалів, методи їх визначення, пожежну класифікацію та ін. Разом з тим даний стандарт не встановлює вимог до того, які саме характеристики повинні стосуватись просочувального засобу, що повинен застосовуватись для просочення дерев’яних конструкцій горищних покриттів (крокв, лат). Тому посилання на окремі пункти даного стандарту не обгрунтовані вимогами предмету закупівлі та технічного завдання.
Також ДСТУ Б В.1.1-2-97 визначає положення по визначенню здатності до загоряння будівельних виробів, але також не встановлює вимог до того, які саме характеристики повинні стосуватись просочувального засобу, що повинен застосовуватись для просочення дерев’яних конструкцій горищних покриттів (крокв, лат). Тому посилання на окремі пункти даного стандарту не обгрунтовані вимогами предмету закупівлі та технічного завдання.
Скаржник має протоколи випробувань окремих додаткових характеристик, які не вимагаються безпосередньо чинними нормами щодо вогнезахисної речовини та які були здійснені добровільно виробником, зокрема:
- відповідно до Протоколу № 288/1-2018 встановлено індекс токсичності вогнезахисної речовини ANTIFIRE IMPREGNAT – T1 – малонебезпечні матеріали, що відповідає встановленим вимогам до протоколів випробувань (стор. 45-51 доказу).
- відповідно до Протоколу № 149/1-2020 встановлено групу горючості твердих речовин і матеріалів – група важкогорючих матеріалів, що відповідає встановленим вимогам до протоколів випробувань (стор. 52-55 доказу).
- відповідно до Протоколу № 50/1-2021 встановлено коефіцієнт димоутворення – Д2, що відповідає вимогам до протоколів випробувань. (стор. 56-59 доказу).
Відповідно до Протоколу № 31/1-2020 визначено температуру самозаймання просоченого вогнезахисною речовиною матеріалу – 505 ?С, що відповідає встановленим вимогам до протоколів випробувань. (стор. 60-63 доказу). При цьому в протоколі визначено температуру займання не вогнезахисної речовини (як це вимагається тендерною документацією), а обробленого вогнезахисною речовиною матеріалу.
- відповідно до Протоколу № 167/1-2021 визначено групу займистості просоченого вогнезахисною речовиною матеріалу – В2, що дозволяє виконувати роботи, передбачені технічним завданням, але не відповідає встановленим в тендерній документації вимогам до протоколів випробувань (стор. 64-67 доказу).
При цьому протоколи випробувань щодо: визначення температури займання речовини (не менше 330 ?С), визначення групи горючості (не більше Г 1), визначення температури тління (не менше 600 ?С) щодо пропонованої Скаржником речовини – відсутні.
Встановлення в тендерній документації вимог щодо підтвердження характеристик, відмінних від групи вогнезахисної ефективності та строку придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань – є незаконним та необгрунтованим.
Скаржник може підтвердити окремі додатково встановлені понад передбачені законодавством та нормами характеристики, але не може та не повинен надавати підтверджуючі протоколи випробування щодо визначення температури займання вогнезахисної речовини не менше 330 ?С, визначення групи горючості не більше Г 1, визначення групи займистості не більше В 1, температуру самозаймання речовини (не менше 450 ?С), визначення температури тління (не менше 600 ?С), оскільки це не обгрунтовано чинними в Україні нормами та умовами технічного завдання. Такі характеристики швидше стосуються будівельних матеріалів, які використовуються на шляхах евакуації (п. 7.3.3 ДБН В.1.1-7-2016), але не стосуються вогнезахисної речовини чи будівельних матеріалів, які використовуються для просочення дерев’яних конструкцій горищних покриттів (крокв, лат), що передбачено технічним завдання даної закупівлі.
Доказ 2: Протоколи випробувань вогнезахисної речовини.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника внести відповідні зміни в умови тендерної документації зважаючи на вищезазначене обґрунтування.
Автор:
43184777, Товариство з обмеженою відповідальністю "БІЛДІНГ ПРОТЕКТ"
47755, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, село Ступки, вулиця Тернопільська, будинок 83 а
Скрага на умови тендерної документації у процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю послуг з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень у підрозділах ГУНП в Одеській області відповідно до коду ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини
додатку 3 до Тендерної документації вимагається:
«Перелік документів, які надає Учасник у складі пропозиції: …«Копію сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту SA 8000:2014 та/або іншого чинного сертифікату стандарту SA 8000
Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації вимагається:
«Перелік документів, які надає Учасник у складі пропозиції: …
«Копію сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту SA 8000:2014 та/або іншого чинного сертифікату стандарту SA 8000, виданого органом сертифікації….»
Скаржник не має цього сертифікату, разом із тим відсутні будь-які нормативні акти, що зобов’язують Скаржника мати такий сертифікат, наприклад, Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 не передбачено обов’язку отримувати вищенаведений сертифікат/свідоцтво. На підтвердження надаємо копію вказаних ліцензійних вимог.
Вважаємо, що вимога надання вказаного сертифіката необґрунтовано звужує коло потенційних учасників.
Отже, наявність зазначеної вимоги призводить до ситуації, коли компетентний і здатний надати послуги, що є предметом Закупівлі Скаржник, не може взяти участь у Закупівлі, що порушує його законні права та інтереси.
Сертифікат соціальної відповідальності SA 8000 – не узгоджується з предметом закупівлі (вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень …)
Скаржник повідомляє, що має інші документи та сертифікати, що підтверджують його компетенцію, компетентність та спроможність надавати послуги.
Зокрема Скаржник має наступні сертифікати:
- Сертифікат_9001_на систему управління якістю
- Сертифікат_14001_на систему екологічного управління
- Сертифікат_45001_на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці
- Сертифікат_50001_на систему енергетичного менеджменту
Вимога про надання сертифікату про відповідність Учасника вимогам стандарту SA 8000:2014 та/або іншого чинного сертифікату стандарту SA 8000, виданого органом сертифікації розрахована на учасників торгів, в яких вже є у наявності вказаний сертифікат/свідоцтво, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників, в тому числі Скаржника.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 не передбачено обов’язку отримувати зазначені документи.
Вищенаведена дискримінаційна вимога може бути усунена шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні № 3865-р/пк-пз від 29.02.2024 року.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації вимагається:
«…Учасник зобов'язаний у складі тендерної документації надати лист від виробника щодо своєчасного постачання переможцю тендерної закупівлі ..
Тендер
UA-2024-06-03-010725-a
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
2. Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації вимагається:
«…Учасник зобов'язаний у складі тендерної документації надати лист від виробника щодо своєчасного постачання переможцю тендерної закупівлі (вказати ідентифікатор закупівлі) необхідної кількості просочувальної вогнебіозахисної речовини для обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівель…»
Скаржник бажає прийняти участь у закупівлі, разом із тим їм направлено листа до виробника вогнебіозахисної речовини для обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівель, яка може підходити під речовину вогнебіозахисної речовини.
Зокрема Скаржником у листі (додається) вказано: Однією з умов участі ТОВ «СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ» у вказаній закупівлі є наступна вимога - учасник зобов'язаний у складі тендерної документації надати лист від виробника щодо своєчасного постачання переможцю тендерної закупівлі (вказати ідентифікатор закупівлі) необхідної кількості просочувальної вогнебіозахисної речовини для обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень будівель.
Шановний ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ СОЮЗ», як виробника «Просочувальної вогнебіозахисної речовини «АЛАНА 1» – просимо надати вказаний лист для забезпечення можливості прийняття участі ТОВ «СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ» у вказаній закупівлі.
Однак на даний час відповіді від ТОВ «НАУКОВО-ТЕХНІЧНИЙ СОЮЗ» не отримано.
Вважаємо, що Дії Замовника в частині встановлення наведеної вище умови документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), які мають можливість запропонувати до постачання продукцію відповідно до предмету закупівлі, проте можуть надати лист.
Наявність вимоги про надання вказаного листа саме у виробника значно звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки переважна кількість потенційних учасників, мають зобовязання отримати такий лист від виробника та не мають змоги отримати вищенаведений лист від будь-якої компанії (дилера, дистриб’ютора, постачальника і т.д.), що має в наявності товар, що вимагається Замовником.
Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні №3750-р/пк-пз від 28.02.2024 року.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації вимагається:
«…Для підтвердження якості складу розчину вимогам п. 6.23 ДБН В.1.1.7-2016, ГОСТ 16363-98 та пп. 3.4.1, 3.4.2, 3.4.4, 3.4.5 ГОСТ 30219-95 Учасник зобов'язаний надати в складі тендерної документації сертифікат відповідності від акредитованого НААУ органу сертифікації (органу оцінки відповідності)….»
Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації вимагається:
«…Для підтвердження якості складу розчину вимогам п. 6.23 ДБН В.1.1.7-2016, ГОСТ 16363-98 та пп. 3.4.1, 3.4.2, 3.4.4, 3.4.5 ГОСТ 30219-95 Учасник зобов'язаний надати в складі тендерної документації сертифікат відповідності від акредитованого НААУ органу сертифікації (органу оцінки відповідності)….»
Скаржник має Сертифікат відповідності від 19.10.2021 р. на продукцію просочувальна вогнебіозахисна речовина «АЛАНА 1», яка, окрім інших, відповідає вимогам ГОСТ 30219-95 «Древисина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение» пп. 3.4.1.,3.4.4, 3.4.5, 3.5.9., 3.5.10.
Таким чином у Сертифікаті відповідності відсутній п. 3.4.2., ГОСТ 30219-95 «Древисина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение», який вимагає Замовник.
Вважаємо, що просочувальна вогнебіозахисна речовина «АЛАНА 1» відповідає вимогам до робочого розчина вогнебіозахисної речовини, оскільки сертифікат відповідності щодо цієї речовини не повинен містити відомості про усі пункти ГОСТ 30219-95 «Древисина огнезащищенная. Общие технические требования. Методы испытаний. Транспортирование и хранение», який розроблений Республиканским научно-практическим центром пожарной безопасности Главного управления военизированной пожарной службы Министерства внутренних дел Республики Беларусь у 1995 році.
Просочувальна вогнебіозахисна речовина «АЛАНА 1» відповідає Державним будівельним нормам України, багатьом ДБН та ДСТУ України та іншим вимогам Замовника.
Вищенаведені дискримінаційні вимоги щодо наявності вимог ГОСТ 30219-95 можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або її зміни.
(Надаємо як доказ сертифікат відповідності)
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства
Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації вимагається:
«При наданні послуг, які є предметом закупівлі, учасники можуть заподіяти шкоду життю та/або здоров’ю та/або працездатності собі та/або працівникам Замовника ...учасники повинні мати страховий поліс або договір про добровільне страхування відповідальності перед третіми особами.»
Відповідно до додатку 3 до Тендерної документації вимагається:
«При наданні послуг, які є предметом закупівлі, учасники можуть заподіяти шкоду життю та/або здоров’ю та/або працездатності собі та/або працівникам Замовника та майну Замовника. Для захисту своїх майнових інтересів пов’язаних із обов’язком відшкодовувати збитки, заподіяні життю та/або здоров’ю та/або працездатності та майну третіх осіб (Замовника), учасники повинні мати страховий поліс або договір про добровільне страхування відповідальності перед третіми особами.»
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про страхування» добровільне страхування - це страхування, яке здійснюється на основі договору між страхувальником і страховиком. Загальні умови і порядок здійснення добровільного страхування визначаються правилами страхування, що встановлюються страховиком самостійно відповідно до вимог цього Закону. Конкретні умови страхування визначаються при укладенні договору страхування відповідно до законодавства Добровільне страхування у конкретного страховика не може бути обов’язковою передумовою при реалізації інших правовідносин. Види добровільного страхування, на які видається ліцензія, визначаються згідно з прийнятими страховиком правилами (умовами) страхування, зареєстрованими Уповноваженим органом. Так, одним з видів добровільного страхування є страхування відповідальності перед третіми особами.
Таким чином, бачимо, що згідно з Законом України «Про страхування» страхування відповідальності перед третіми особами є добровільним, а не обов’язковим.
Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 не передбачено обов’язку отримувати зазначені документи.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Оголошення та тендерної документації у відповідність із вимогами законодавства.
Автор:
42850121, ТОВ "СКАЙ ГРУП ДЕВЕЛОПМЕНТ"
65044, Україна, Одеська область, місто Одеса, пр.Шевченка будинок 4А
ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень у підрозділах ГУНП в Одеській області)
Звернення:
За тендером : ДК 021:2015: 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисного обробляння дерев’яних конструкцій горищних приміщень у підрозділах ГУНП в Одеській області)
Тема:
уточнення
Зміст:
Згідно п.11 Додатку 3 ТД Вами зазначається:
"Переможець після надання послуг повинен надати відповідну документацію на проведення робіт з вогнезахисного обробляння за кожною адресою окремо, згідно розділу І наказу МВС від 26.12.2018 № 1064 та копії сертифікатів, свідоцтва, дозвільних документів."
Згідно розділу І наказу МВС від 26.12.2018 № 1064:
4. Вогнезахист забезпечується послідовним виконанням таких етапів робіт:
проектування робіт з вогнезахисного обробляння, що здійснюється відповідно до чинного законодавства;
виконання робіт з вогнезахисного обробляння;
перевірка відповідності вогнезахисту;
забезпечення експлуатаційної придатності вогнезахисних покривів (просочувань, облицювань, проходок, екранів);
відновлення (ремонт), заміна ВЗ, повторний вогнезахист (обробляння)."
Просимо зазначати яку саме документацію повинен надати учасник-переможець після виконання робіт? Також просимо зазначити чи є розроблений робочий проект на вогнезахисне обробляння?
Дата оприлюднення звернення:
03.07.2024 18:53
Шановний Учаснику! Необхідно надати наступне:
1) проєктування робіт з вогнезахисного обробляння, що здійснюється відповідно до чинного законодавства;
2) акт визначення вологості;
3) акт перевірки вогнезахисту.
Дата оприлюднення відповіді:
05.07.2024 16:55
На даному тендері відміни не були знайдені.
Перелік вимог порожній. Якщо Ви бажаєте подати вимогу
Увійти
або
Підписатися.
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 088 333
грн.
Період подання пропозицій
до
08.07.2024 10:00
Замовник:
Головне управління Національної поліції в Одеській області