Показати схожі тендери

Закупівля Паливна деревина (тверда порода) від Комунальний заклад "База спеціального медичного постачання".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-06-03-007785-a
План UA-P-2024-06-03-004653-a link
Статус Торги відмінено
Остання зміна 07.07.2024 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
440 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 200 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.06.2024 15:03 до 12.06.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.06.2024 15:03
до 09.06.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.06.2024 15:03
до 09.06.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.06.2024 14:08
до 18.06.2024 10:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.06.2024 10:28
до 24.06.2024 00:00
wait
Підписання договору
з 18.06.2024 10:28
-
Період уточнень
з 03.06.2024 15:03 до 09.06.2024 00:00
Період оскарження
з 03.06.2024 15:03 до 09.06.2024 00:00
Період кваліфікації
з 12.06.2024 14:08 до 18.06.2024 10:28
Період кваліфікації
з 12.06.2024 14:08 до 18.06.2024 10:28
Основні параметри
Паливна деревина (тверда порода)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
440 000 грн.
Паливна деревина (тверда порода)
Назва предмета закупівлі
Паливна деревина (тверда порода)
Очікувана вартість
440 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.06.2024 13:45
Закінчення аукціону
12.06.2024 14:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паливна деревина (тверда порода)
Код ДК 021:2015
03413000-8 - Паливна деревина
Кількість
220
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
22500, Україна, Вінницька область, м. Липовець, вул. Пирогова, 38
Дата постачання по
31.08.2024 15:07
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Паливна деревина (тверда порода)
Документи лота
03.06.2024 15:03
-
Реєстр пропозицій
Учасник:
ДП "Дочірнє підприємство "Погребищенський Райагроліс" Вінницького обласного комунального спеціалізованого лісогосподарського підприємства "Віноблагроліс""
Пропозиція:
404 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Гаргаун Яна Вікторівна
Пропозиція:
403 040 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.06.2024 13:45
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
07.06.2024 14:06
-
Тендерна документація
03.06.2024 15:03
-
Скасування
07.07.2024 00:00
Не були враховані зміни до Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178, що були внесені Постановами КМУ від 09.02.2024 №131 та від 02.04.2024 №382
26.06.2024 15:42
-
26.06.2024 15:38
-
26.06.2024 15:01
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олійник Ольга Тарасівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380963262443
Замовник
ЄДРПОУ
00180315
Повна назва
Комунальний заклад "База спеціального медичного постачання"
Поштовий індекс
21036
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
місто Вінниця
Адреса
вулиця Писарева, 23
Кваліфікація
Лот № 1 Паливна деревина (тверда порода)
Період вимог/скарг з 18.06.2024 10:28 по 24.06.2024 0:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.06.2024 10:28
Довідка НАЗК
18.06.2024 10:28
-
18.06.2024 10:25
Повідомлення про рішення
12.06.2024 14:09
Витяг з ЄДР
12.06.2024 14:09
Витяг з ЄДР
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-06-24-000015
Дата створення проекту
24.06.2024 15:03
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
24.06.2024 17:37
Дата публікації висновку про результати
02.07.2024 18:06
Дата завершення усунення порушень
17.07.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
16.07.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 43) 266-11-51
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.06.2024 №60-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 24.06.2024 №60-з Витяг з переліку закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 7. UA-2024-06-03-007785-a 03.06.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
24.06.2024 00:00
Документи рішення
24.06.2024 17:37
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), із урахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі (далі – Постанова №1178), розгляду тендерної пропозиції. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «База спеціального медичного постачання» (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 07 червня 2024 року №6), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП «Гаргаун Яна Вікторівна», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 18 червня 2024 року №8, повідомлення про намір укласти договір та пояснення (інформацію та документи) Замовника, отримані 28 червня 2024 року через електронну систему закупівель. Пунктом 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами від 16 грудня 2020 року №1266) (далі – Постанова №710) зобов’язано головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до Єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, розміщеного на вебпорталі Open Budget – Державний вебпортал бюджету для громадян (https://openbudget.gov.ua/spending-agencies/00180315/profile) Замовник є розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області (далі – Управління) від 25 червня 2024 року про надання пояснень, зокрема, щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови №710 на вебсайті, Замовник зазначив, що не публікував вказане обґрунтування. Отже, Замовник на порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка розміщується на сторінці власного вебсайту (або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів). Крім того, відповідно до пункту 3 Постанови №1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Постанови №1178 та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Так, у пункті 28 Постанови №1178 визначено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Постанови №1178. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Моніторингом установлено, що тендерна документація Замовника складена не у відповідності до вимог Закону із урахуванням вимог Постанови №1178, а саме у підпунктах 1, 2, 3 пункті 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено перелік підстав для відхилення тендерних пропозицій, які не відповідають вимогам, визначеним у пункті 44 Постанови №1178. Також, моніторингом установлено, що в пункті 3.5.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці 14 пункту 47 Постанови №1178, чим не дотримано вимоги абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178, яким визначено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Постанови №1178. Отже, моніторингом установлено, що Замовник на порушення підпунктів 1, 2, 3 пункту 44 Постанови №1178, абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178 не врахував чинні норми Постанови №1178 та не включив до тендерної документації інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Постанови №1178 замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. В ході моніторингу, згідно із інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником на підставі протоколу від 26 червня 2024 року №10 процедуру закупівлі відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання щодо розміщення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 4-1 Постанови №710. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Постанови №1178 встановлено порушення підпунктів 1, 2, 3 пункту 44 Постанови №1178, абзацу 15 пункту 47 Постанови №1178. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції «Гаргаун Яна Вікторівна» - порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
02.07.2024 00:00
Дата публікації
02.07.2024 18:06
Документи висновку
02.07.2024 18:06
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Підтвердження, що відповідно пп 2 п 50 Постанови №1178, було прийнято рішення про відміну відкритих торгів
Дата публікації
03.07.2024 14:24
Документи інформації про усунення порушення
03.07.2024 14:25
-
03.07.2024 14:28
-
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Замовником усунунуто порушення шляхом відміни торгів.
Результат
Усунуто
Дата публікації
05.07.2024 09:47
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
: resultByType. встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Документи інформації про усунення порушення
05.07.2024 09:48
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі паливної деревини (тверда порода) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-06-03-007785-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме: 1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо) на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Надати інформацію чи розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на вебсайті, якщо так, то надати посилання, яке буде доступне для перегляду. 3. Чому тендерна документація складено не у відповідності до вимог підпунктів 1, 3 пункту 44, підпункту 2 пункту 45 та абзацу 15 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, із урахуванням змін внесених від 09 лютого, 02 квітня 2024 року № № 131, 382? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
25.06.2024 17:50
Орган перевірки
29.06.2024 00:00
Документи повідомлення
25.06.2024 17:51
-
Відповідь
Пояснення
Комунальний заклад "База спеціального медичного постачання" надає пояснення згідно запиту моніторингу та супровідні додатки до нього
Рішеня
27.06.2024 15:08
Замовник
Документи повідомлення
28.06.2024 08:33
-
Відповідь
Пояснення з власної ініціативи
Комунальний заклад "База спеціального медичного постачання" надає пояснення згідно запиту моніторингу та супровідні додатки до нього
Рішеня
28.06.2024 09:42
Замовник
Документи повідомлення
28.06.2024 09:43
-
28.06.2024 09:51
-