Показати схожі тендери
Закупівля Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет від Державний комітет телебачення і радіомовлення України.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-31-006025-a
Id Tender b3321dc80c204174a3e7139194390063
План UA-P-2024-05-23-007078-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 22.08.2024 15:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 400 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 000 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 31.05.2024 14:44 до 14.07.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.05.2024 14:44
до 11.07.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 31.05.2024 14:44
до 11.07.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 15.07.2024 12:34
до 12.08.2024 13:08
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.07.2024 17:13
до 18.08.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.08.2024 13:08
до 22.08.2024 15:24
Період уточнень
з 31.05.2024 14:44 до 11.07.2024 00:00
Період оскарження
з 31.05.2024 14:44 до 11.07.2024 00:00
Період кваліфікації
з 15.07.2024 12:34 до 12.08.2024 13:08
Період кваліфікації
з 15.07.2024 12:34 до 12.08.2024 13:08
Основні параметри
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
5 400 000 грн.
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет
Назва предмета закупівлі
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет
Очікувана вартість
5 400 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.07.2024 12:05
Закінчення аукціону
15.07.2024 12:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет
Код ДК 021:2015
79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, м. Київ, Київ, Прорізна,2, Хрещатик, 26
Дата постачання по
30.11.2024 14:49
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ФРЕНДС ОФ БРЕНДС
Пропозиція:
5 040 729.7 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "МЕДІА ХАБ"
Пропозиція:
5 148 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВІПМЕДІА"
Пропозиція:
4 750 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.07.2024 12:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.07.2024 10:30
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мураховська Анжела Анатоліївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Murahovska Angela
Електронна пошта
Телефон
+380442795958
Факс
+380442795958
Сайт:
http://comin.kmu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
00013936
Назва (англійською мовою)
State Committee for Television and Radio Broadcasting of Ukraine
Повна назва
Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Повна назва (англійською мовою)
State Committee for Television and Radio Broadcasting of Ukraine
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул.Прорізна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет
Період вимог/скарг з 22.07.2024 17:13 по 28.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Учасником ТОВ «ВІПМЕДІА у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Плановий кошторис витрат не відповідає вимогам технічного завдання додатка 3 до тендерної документації в частині невиконання повністю умов пункту 2.2. щодо розподілу бюджету у мережі Facebook - не менше 65% від рекламного бюджету просування по Україні, і Youtube - не більше 35% від рекламного бюджету просування по Україні та рівномірного розподілу бюджету на кожну з визначених трьох цільових аудиторій. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Документи кваліфікації
22.07.2024 17:13
-
Повідомлення про рішення
15.07.2024 12:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.05.2024 14:44
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.05.2024 14:44
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВІПМЕДІА», поданої на процедуру закупівлі «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет» код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 79340000-9- Рекламні та маркетингові послуги, ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-31-006025-а згідно з пунктом 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Учасник процедури закупівлі ТОВ «ВІПМЕДІА» у складі тендерної пропозиції на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 1» надав Довідку за формою 1, де зазначив інформацію про найменування замовника за договором, номер та дату договору, документ(и), що підтверджують виконання договору. Для підтвердження інформації учасник завантажив договір (з додатками, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору), акт наданих послуг але інформація, зазначена в довідці не відповідає копії договору, завантаженого Учасником, а саме: номер договору. Пунктом 1 додатка 1 тендерної документації встановлено вимогу учасника щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. Виконанням договору в повному обсязі є надання видаткових накладних та / або актів приймання-передачі та / або актів наданих послуг та / або актів виконаних робіт, які підтверджують кількість (обсяг) товарів / робіт / послуг та суму, які визначені в аналогічному договорі. Форма 1 Довідка про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: № Найменування замовника за договором Номер та дата договору Документ(и), що підтверджують виконання договору Аналогічним вважається договір з надання послуг, аналогічного(-их) предмету закупівлі, а саме рекламні та маркетингові послуги з обов’язковим просуванням реклами, що стосується соціальних питань, виборів або політики за кордоном у діджитал (Meta, Youtube) Учасник ТОВ «ВІПМЕДІА» має надати оновлену довідку за встановленою формою, з інформацією яка буде відповідати завантаженому аналогічному договору з усіма додатками до нього та документу, що підтверджують його виконання в повному обсязі або для підтвердження інформації, зазначеної в довідці надати копію аналогічного договору з усіма додатками до нього та копію документу(ів), що підтверджують його виконання в повному обсязі. 2. Учасник ТОВ «ВІПМЕДІА» у складі тендерної пропозиції надав довідку з інформацією (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; Пунктом 1 Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: …………………….. ? довідки із зазначенням інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю;…………………..» Пунктом 7 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу, що «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця». Учасник ТОВ «ВІП МЕДІА» має надати довідку у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця або інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання (повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника), якого учасник планує залучати як субпідрядника (співвиконавця) до виконання робіт або послуг у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Учасник ТОВ «ВІП МЕДІА» надав лист-згоду про захист персональних даних відповідно до вимог Додатку № 5 до тендерної документації від Лідії Вашатко, яка не є представником учасника. Керівником та підписантом тенедерної пропозиції є Лілія Вашатко. Пунктом 1 Розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації встановлено вимогу, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме:…… ? «листом-згодою відповідно до вимог Додатку № 5 до тендерної документації;»………… Згідно Додатку 5 до Тендерної документації передбачено Лист-згода Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» я, _________________________ (прізвище, ім’я), даю згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних, які передбачено Законом України «Про публічні закупівлі», а також згідно з нормами чинного законодавства — моїх персональних даних (у т. ч. паспортні дані, ідентифікаційний код, електронні ідентифікаційні дані: номери телефонів, електронні адреси або інша необхідна інформація, передбачена законодавством), відомостей, які надаю про себе для забезпечення участі у процедурі закупівлі, цивільно-правових та господарських відносин. ______________ ________________ ________________ (дата) (підпис)(Власне ім’я ПРІЗВИЩЕ) Учасник ТОВ «ВІПМЕДІА» має надати оновлений документ, Лист-згоду на обробку персональних даних від керівника учасника, відповідно до вимог Додатку 5 Тендерної документації.
Створено
17.07.2024 14:51
Надати до
18.07.2024 14:51
Період вимог/скарг з 25.07.2024 14:12 по 31.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації встановлено вимогу, що «Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме: ? інформація та документи, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації; ? інформація про підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 Особливостей у відповідності до вимог визначених у Додатку № 2 до тендерної документації; ? інформація та документів, які визначені у Додатку № 3 до тендерної документації та підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі; ? довідки із зазначенням інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; ? листом-згодою відповідно до вимог Додатку № 5 до тендерної документації; ? документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції, якщо підписантом тендерної пропозиціє є не керівник учасника ? У разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання; ? інші документів та / або інформації визначені тендерною документацією та додатками……………. Додатком 3 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні, кількісні характеристики та технічна специфікація предмета закупівлі» «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет» встановлено вимоги щодо виконання комунікаційної кампанії: Географія та цільові аудиторії: громадяни 4-х європейських держав-членів ЄС, громадяни України. На етапі підготовки пропозиції учасники тендеру мають використовувати наступне визначення цільової/вих аудиторій/рії, вказане нижче. Перед етапом реалізації Замовник залишає за собою право уточнити/змінити цільову аудиторію в разі необхідності. Визначені країни ЄС: Німеччина, Франція, Австрія, Бельгія. Україна. Цільові аудиторії громадян у кожній з 4-х країн ЄС: 1. Політики та публічні службовці, таргетинг за геолокацією ключових адміністративних будівель кожної зазначеної країни та інституцій ЄС. 2. Представники ключових аналітичних центрів та громадських організацій суспільно-політичного спрямування у кожній зазначеній країні. Перелік аналітичних центрів та громадських організацій має підготувати Виконавець та погодити із Замовником. 3. Редактори та журналісти провідних медіа зазначених країн (DerSpiegel, DieZeit, LeMonde, LeFigaro тощо). Перелік медіа має підготувати Виконавець та погодити із Замовником. 4. Читачі медіа із списку п.5. 5. Громадяни вказаних країн 18+ з інтересами: політика, Європейський Союз, Україна, безпека, міжнародні відносини. 6. Представники середнього і великого бізнесу. 7. Економічні експерти………………. …. Завдання Виконавцю щодо обсягу надання Послуг з адаптації і просування відеосюжетів 1. Адаптація 8 наданих документальних сюжетів "Євроінтеграція під час війни": 1.1. Дозйомка до двох спікерів у відеосюжет "Енергетичний безвіз" і його фінальне монтування (бриф надається Замовником). 1.2. Перевірка перекладу роликів англійською мовою. 1.3. Озвучення роликів англійською мовою із залученням носія мови. 1.4. Переклад роликів французькою мовою із залученням носія мови. 1.5. Створення субтитрів французькою мовою. 1.6. Адаптація графіки роликів французькою мовою. 1.7. Озвучення роликів французькою мовою із залученням носія мови. 1.8.До кожного рекламного просування Виконавець має підготувати текстову підводку відповідною мовою і погодити її із Замовником. Технічні вимоги до відео: MP4, H.264, 1920x1080 пікселів (Full HD), 16:9, не менше 3500 кбіт/с для 1080p. Термін фази адаптації і узгодження готового контенту (відеосюжетів) із Замовником: серпень-вересень 2024 року, (але не пізніше 06 вересня 2024 року). Послуги з адаптації 8-ми наданих документальних відеосюжетів, згідно з пунктами 1.1-1.8 мають становити не більше 10% від загальної вартості послуги «Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет». 2. Просування (поширення) адаптованих відеосюжетів у соціальних мережах: 2.1. Просування 8-ми відеосюжетів у 4-х країнах ЄС (Німеччина, Австрія - англійською мовою, Франція, Бельгія - французькою мовою) у мережі Facebook. Вартість має становити не менше 80% загального бюджету кампанії на просування. 2.2. Просування 8-ми відеосюжетів в Україні у мережі Facebook - не менше 65% від рекламного бюджету просування по Україні, і Youtube - не більше 35% від рекламного бюджету просування по Україні, з рівномірним розподілом бюджету на кожну з визначених трьох цільових аудиторій. Вартість має становити не більше 20% загального бюджету кампанії на просування. 2.3. Виконавець має підготувати деталізований медіаплан кампанії по кожному відеосюжету з прогнозованим KPI в розрізі кожної країни окремо та з прогнозованими узагальненими показниками по кампанії в цілому, погодити і затвердити його письмово у Замовника. 2.4. Всі адаптовані інформаційні продукти (відеосюжети) і медіаплан їхнього просування затверджуються Замовником перед початком фази поширення (просування). 2.5. Фаза поширення має тривати не менше, ніж протягом 55 днів з урахуванням ефективного розподілу ресурсів та флайтів для досягнення заданих кількісних показників ефективності кампанії протягом вересня-листопада 2024 року……………. …………… У пропозиції Учасник повинен запропонувати план витрат (плановий кошторис), з описом підходу до механіки втілення такої кампанії за кордоном і в Україні та підхід до таргетингу і просуванню з наведеними плановими кількісними та якісними показниками щодо забезпечення проведення Кампанії. Загальні вимоги щодо кількісних і якісних показників послуги, що надається Виконавцем 1. Загальні вимоги щодо якості рекламного розміщення оцінюються Замовником відповідно до даних системи аналітики Meta (Facebook) AdsManager та GoogleAdsManager. Виконавець за запитом (усним, письмовим, електронною поштою) Замовника має надати доступ до системи аналітики в будь-який момент під час виконання послуг. Виконавець має відстежувати якість цільових показників та дотримуватися наступних мінімально встановлених вимог: ? Покази (impressions) не менше ніж, млн: ? Німеччина: 8,8 ? Австрія: 1,1 ? Франція: 14,7 ? Бельгія: 2,8 ? Україна: 3,4 ? Загалом: 30,8 ? Охоплення (reach), не менше, ніж: ? Німеччина 4,4 млн, з них не менш ніж 553 900 унікальних охоплень кожного ролика ? Австрія: 0,5 млн, з них не менш ніж 69 230 унікальних охоплень кожного ролика ? Франція: 7,3 млн, з них не менш ніж 920 090 унікальних охоплень кожного ролика ? Бельгія: 1,4 млн, з них не менш ніж 180 010 унікальних охоплень кожного ролика ? Україна: 1,4 млн, з них не менш ніж 51 540 унікальних охоплень кожного ролика ? Загалом: 15,0 млн Учасником ТОВ «ФРЕНДС ОФ БРЕНДС» у складі тендерної пропозиції надано інформацію та / або документи, які не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та не є невідповідностями у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, а саме: Пропозиції учасника, що є і описом підходу до механіки втілення такої кампанії за кордоном і в Україні та підхід до таргетингу і просуванню з наведеними плановими кількісними та якісними показниками щодо забезпечення проведення Кампанії та одночасно планом витрат, не відповідає вимогам технічного завдання додатка 3 до тендерної документації в частині: - неврахування вимоги підпункту 4 розділу Цільові аудиторії громадян у кожній з 4-х країн ЄС, а саме Читачі медіа із списку п.5; - невідповідності вимогам п.2.1 п.2 «Просування 8-ми відеосюжетів у 4-х країнах ЄС (Німеччина, Австрія - англійською мовою, Франція, Бельгія - французькою мовою) у мережі Facebook. Вартість має становити не менше 80% загального бюджету кампанії на просування». Учасник зазначив просування рекламної кампанії у Facebook та You Tube; - невиконання вимог щодо кількісних і якісних показників послуги, а саме показник Охоплення по Франції: необхідно 7,3 млн, з них не менш ніж 920 090 унікальних охоплень кожного ролика, учасник зазначив 7 012 987 та 876 623 унікальних охоплень кожного ролика; показник Покази по Франції: необхідно 14,7 млн., учасник зазначив 14,02 млн. Також учасник на Просування 8-ми відеосюжетів в Україні визначив загальний бюджет у сумі 566 094,00 грн.,в т.ч. у мережі Facebook – 354 320,00, що становить 62,5% від рекламного бюджету просування по Україні, що не відповідає вимогам пп 2.2. п 2 додатка 3 до тендерної документації. Абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Керуючись абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «ФРЕНДС ОФ БРЕНДС».
Документи кваліфікації
25.07.2024 14:12
-
Повідомлення про рішення
22.07.2024 17:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.05.2024 14:44
2. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
31.05.2024 14:44
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.07.2024 14:12
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 12.08.2024 13:08 по 18.08.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.08.2024 13:08
Довідка НАЗК
12.08.2024 13:08
Повідомлення про рішення
Повідомлення про рішення
12.08.2024 11:58
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-05-31-006025-a-c1
Підписаний і діє
Номер
21/8
4 750 000 грн.
4 750 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.08.2024
Строк дії договору з
21.08.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
1 (послуга)
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет
Номенклатура
Розроблення та проведення комунікаційної кампанії з метою формування знання про євроінтеграційні кроки та здобутки України за час повномасштабного вторгнення Російської Федерації в Україну серед громадян держав-членів Європейського Союзу, а також серед громадян України, шляхом адаптації і поширення аудіовізуальної продукції через мережу Інтернет
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 30 листопада 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Повна назва
Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00013936

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВІПМЕДІА"
Повна назва
ТОВ "ВІПМЕДІА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42352250

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.08.2024 15:24
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2024 00:00
Замовник:
Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Контактний телефон:
+380442795958
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
5 400 000 грн.
Період подання пропозицій
до 14.07.2024 00:00
Замовник:
Державний комітет телебачення і радіомовлення України
Контактний телефон:
+380442795958
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності