Показати схожі тендери

Закупівля Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), вугілля буре марки Б, суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100), напівбрикети торф’яні (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо») від ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОСІЛЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2024-05-30-010214-a
Id Tender 9e6c63298ff04a00938e06b5a1abb304
План UA-P-2024-05-30-012416-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 15.07.2024 10:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 116 100 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 580.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.05.2024 17:02 до 26.06.2024 00:00
Завершено
Період уточнень
з 30.05.2024 17:02
до 23.06.2024 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.05.2024 17:02
до 23.06.2024 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 26.06.2024 16:18
до 01.07.2024 16:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 28.06.2024 15:35
до 07.07.2024 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.07.2024 16:44
до 15.07.2024 10:03
Період уточнень
з 30.05.2024 17:02 до 23.06.2024 00:00
Період оскарження
з 30.05.2024 17:02 до 23.06.2024 00:00
Період кваліфікації
з 26.06.2024 16:18 до 01.07.2024 16:44
Період кваліфікації
з 26.06.2024 16:18 до 01.07.2024 16:44
Основні параметри
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), вугілля буре марки Б, суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100), напівбрикети торф’яні (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо»)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування закупівлі:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 116 100 грн.
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), вугілля буре марки Б, суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100), напівбрикети торф’яні (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо»)
Назва предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), вугілля буре марки Б, суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100), напівбрикети торф’яні (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо»)
Очікувана вартість
2 116 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10580,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
26.06.2024 15:55
Закінчення аукціону
26.06.2024 16:18
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 160 (тонни)
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Опис предмета закупівлі
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
160
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.10.2024 00:00
Позиція : №2 10 (тонни)
Вугілля буре марки Б
Опис предмета закупівлі
Вугілля буре марки Б
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
10
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.10.2024 00:00
Позиція : №3 0 (тонни)
Суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100)
Опис предмета закупівлі
Суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100)
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
0
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.10.2024 00:00
Позиція : №4 50 (тонни)
Напівбрикети торф’яні
Опис предмета закупівлі
Напівбрикети торф’яні
Код ДК 021:2015
09110000-3 - Тверде паливо
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
01.10.2024 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ»
Пропозиція:
2 114 052 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ"
Пропозиція:
1 383 800 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 26.06.2024 15:55
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
21.06.2024 18:07
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Багінська
Електронна пошта
Телефон
+380977719329
Замовник
ЄДРПОУ
44013553
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОСІЛЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
12515
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
с. Старосільці
Адреса
вул. Шевченка, буд. 20А
Кваліфікація
Лот № 1 Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), вугілля буре марки Б, суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100), напівбрикети торф’яні (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо»)
Період вимог/скарг з 28.06.2024 15:35 по 04.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
28.06.2024 15:35
-
28.06.2024 15:33
Звіт про оцінку
26.06.2024 16:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2024 17:02
Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Замовник підтверджує, що
Вимога
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.05.2024 17:02
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
26.06.2024 16:18
Надати до
28.06.2024 00:00
Період вимог/скарг з 01.07.2024 16:44 по 07.07.2024 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.07.2024 16:45
Довідка НАЗК
01.07.2024 16:44
-
Звіт про оцінку
28.06.2024 15:35
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2024-05-30-010214-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01/07
2 114 052 грн.
1 761 710 грн.
З ПДВ
Підписано
12.07.2024
Строк дії договору з
12.07.2024
по
31.12.2024
Номенклатура
160 (тонни)
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Номенклатура
Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100)
Кількість
160
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 жовтня 2024 р.
Номенклатура
10 (тонни)
Вугілля буре марки Б
Номенклатура
Вугілля буре марки Б
Кількість
10
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 жовтня 2024 р.
Номенклатура
0 (тонни)
Суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100)
Номенклатура
Суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100)
Кількість
0
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 жовтня 2024 р.
Номенклатура
50 (тонни)
Напівбрикети торф’яні
Номенклатура
Напівбрикети торф’яні
Кількість
50
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 1 жовтня 2024 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОСІЛЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОСІЛЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44013553

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ»
Повна назва
ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45289669

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.07.2024 10:03
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2024-07-08-000012
Дата створення проекту
08.07.2024 12:55
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
09.07.2024 15:06
Дата публікації висновку про результати
19.07.2024 11:20
Дата завершення усунення порушень
03.08.2024 00:00
Дата завершення моніторингу
31.07.2024 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 96) 246-16-47
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919579
Назва
Північний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Житомир
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.07.2024 № 51-з Житомир Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 08.07.2024 № 51-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2024-05-30-010214-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.07.2024 00:00
Документи рішення
09.07.2024 15:06
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 липня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості), відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Старосілецької сільської ради (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерна документація, затверджена протокольними рішеннями уповноваженої особи від 30.05.2024 № 12 та від 21.06.2024 № 14, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель як органу оскарження (далі – колегія АМКУ) від 18.06.2024 року № 10547-р/пк-пз, тендерна пропозиція учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ», тендерна пропозиція переможця ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ», повідомлення щодо обґрунтування аномально низької ціни від 27.06.2024, протокольні рішення уповноваженої особи від 28.06.2024 № 16 та від 01.07.2024 № 17, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 01.07.2024, договір про закупівлю від 12.07.2024 № 01/07, пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 15.07.2024, інформація з власного веб-сайту за посиланням: https://starosilecka-gromada.gov.ua/news/1721043870/. За результатами проведеного моніторингу відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що в порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, тендерна документація Замовника не містить по батькові посадової особи Замовника (Ірина Багінська), уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник 17.06.2024 надав наступне пояснення: «Уповноваженою особою помилково у тендерній документації не зазначено по батькові посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками». Таким чином, Замовник підтверджує, що тендерна документація Замовника не містить по батькові посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, та не спростовує виявлене порушення. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 26.06.2024 до участі у процедурі закупівель подано тендерні пропозиції від двох учасників: ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» та ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ». Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.06.2024 № 16 відхилено від участі у торгах тендерну пропозицію подану ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ», а протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.07.2024 № 17 визнано переможцем тендерну пропозицію подану ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ». Разом з тим, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 28.06.2024 № 16 встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» відхилено від участі у процедурі закупівлі з підстави відсутності в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» документу, передбаченого абзацом другим пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови», який виданий на напівбрикети торф’яні. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, відсутність документу, передбаченого абзацом другим пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови», який виданий на напівбрикети торф’яні, не призводить до зміни предмета закупівлі та може бути усунена шляхом виправлення такої невідповідності. Однак, Замовником в порушення вимог пункту 43 Особливостей, не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» невідповідностей у тендерній пропозиції. Враховуючи вищевикладене, Замовником в порушення вимог передбачених пунктом 44 Особливостей та пунктом 3 розділу 5 тендерної документації, безпідставно відхилено тендерну пропозицію подану ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ». На запит посадової особи органу державного фінансового контролю, Замовник 17.06.2024 надав наступне пояснення: «Замовник не має права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. У паспорті якості міститься інформація про технічні та якісні характеристики товару, його назву, відсутність відповідного документу, або навіть невідповідність його вимогам тендерної документації є прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника». Однак, вказане не спростовує виявлене порушення, оскільки відсутність одного документу (паспорту якості) не змінює предмет закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції. Враховуючи вищевикладене, моніторингом установлено, що Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» на умовах не передбачених пунктами 43 та 44 Особливостей та визначив переможцем тендерну пропозицію учасника ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ», що за результатами аукціону була дорожчою на 730 252,00 грн або 52,77 % (2 114 052,00 грн – 1 383 800,00 грн), що не відповідає принципам публічних закупівель, зокрема, об’єктивності та неупередженості визначення переможця процедури закупівлі, максимальній економії, ефективності та пропорційності, що закріплені в статті 5 Закону. Разом з тим, відповідно до вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей встановлено імперативну умову, що замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Слід відмітити, що моніторинг закупівлі щодо порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ», установлено порушення вимог пунктів 43 та 44 Особливостей, що призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель, дотримання яких передбачено пунктом 3 Особливостей та статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю від 12.07.2024 № 01/07, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.07.2024 00:00
Дата публікації
19.07.2024 11:20
Документи висновку
19.07.2024 11:20
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) та вимог ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Відділом освіти, культури, молоді та спорту Старосілецької сільської ради розглянуто висновок про результати моніторингу закупівлі №UA-2024-05-30-010214-a. За результатами розгляду повідомляємо наступне. Процедура закупівлі товару Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), вугілля буре марки Б, суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100), напівбрикети торф’яні (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо») була здійсненна уповноваженою особою. Згідно пункту 2 констатуючої частини Висновку встановлено: «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель установлено, що тендерна документація не відповідає нормам пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ», установлено порушення вимог пунктів 43 та 44 Особливостей, що призвело до порушення принципів здійснення публічних закупівель, дотримання яких передбачено пунктом 3 Особливостей та статтею 5 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до законодавства у сфері закупівель, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями відповідно до вимог Закону та вимог Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов укладеного договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством - порушень не встановлено». Згідно пункту 3 констатуючої частини Висновку встановлено: «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень ШЛЯХОМ РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ВІД 12.07.2024 № 01/07, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». Відповідно до положення абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, ЩО СВІДЧАТЬ ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ (ПОРУШЕНЬ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В реагування на висновок про результати моніторингу закупівлі щодо моніторингу закупівлі №UA-2024-05-30-010214-a, було прийняте рішення щодо розірвання договору про закупівлю товару від 12.07.2024 № 01/07. Сторони договору за взаємною згодою уклали додаткову угоду №2 від 26.07.2024 року до Договору, в частині розірвання його дії, копія додаткової угоди додається. Враховуючи вищевикладене повідомляємо, що Висновок про результати моніторингу закупівлі розглянуто та вжито заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, та в спосіб визначений пунктом 3 Розділу ІІІ Висновку.
Дата публікації
26.07.2024 16:19
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Результат
Усунуто
Дата публікації
31.07.2024 18:05
Інформація про результати по порушеннях
встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї : так
: resultByType. встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) : так
Документи інформації про усунення порушення
31.07.2024 18:06
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Тверде паливо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-05-30-010214-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Крім того, згідно із частиною 10 статті 11 Закону рішення уповноваженої особи (тендерного комітету) оформлюється протоколом. Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ» на відповідність тендерній документації Відділу освіти культури, молоді та спорту Старосілецької сільської ради (далі – Замовник) (протоколу, рішення). 4. Відповідно до абзацу 1 пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості) встановлено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до пункту 17 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками. Так, в підпункті 2.3 пункту 2 розділу І тендерної документації Замовником зазначено лише прізвище та ім’я (Ірина Багінська) посадової особи Замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. Враховуючи вищевикладене, поясніть невідповідність тендерної документації вимогам пункту 17 частини 2 статті 22 Закону та абзацу 1 пункту 28 Особливостей, в частині незазначення в тендерній документації по батькові посадової особи Замовника (Ірина Багінська), уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, з наданням відповідних підтверджуючих документів. 5. Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій від 26.06.2024 до участі у процедурі закупівель подано тендерні пропозиції від двох учасників: ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» та ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ». Протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 28.06.2024 № 16 відхилено від участі у торгах тендерну пропозицію подану ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ», а протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 01.07.2024 № 17 визнано переможцем тендерну пропозицію подану ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ». Разом з тим, відповідно до протокольного рішення уповноваженої особи Замовника від 28.06.2024 № 16 встановлено, що тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» відхилено від участі у процедурі закупівлі з підстави відсутності в тендерній пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» документу, передбаченого абзацом другим пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «напівбрикети торф’яні. Технічні умови», який виданий на напівбрикети торф’яні. Слід зазначити, що відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. В свою чергу, відсутність документу, передбаченого абзацом другим пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «напівбрикети торф’яні. Технічні умови», який виданий на напівбрикети торф’яні, не призводить до зміни предмета закупівлі та може бути усуненим шляхом виправлення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, поясніть, чому Замовником не розміщено в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення ТОВ «ТОРГОВИЙ БУДИНОК «ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ» невідповідностей у тендерній пропозиції. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
10.07.2024 14:28
Орган перевірки
16.07.2024 00:00
Документи повідомлення
10.07.2024 14:29
-
Відповідь
Надання відповіді на запит
Добрий день. На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. 1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі товару Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), вугілля буре марки Б, суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100), напівбрикети торф’яні (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо») уповноваженою особою використовувалася методика передбачена положенням п.п. 3 п. 1 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість предмета закупівлі була сформована Уповноваженою особою, яка провела моніторинг цін на товари. Також надаємо Вам усі документи, які вимагаються запитом, а саме: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Вугілля кам’яне марки ДГ (13-100), вугілля буре марки Б, суміш вугілля кам’яного та антрациту Г(Г2)/А (13-100), напівбрикети торф’яні (код ДК 021:2015 - 09110000-3 – «Тверде паливо»)» з розрахунком очікуваної вартості предмета закупівлі – на 5 арк.; - комерційна пропозиція ТОВ «ОПТІМА-ПАЛИВО» – на 1 арк.; - комерційна пропозиція ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ» – на 1 арк.; - комерційна пропозиція ПП «ЛІДЕР АКТИВ» – на 1 арк. 2. Посилання на сайт: https://starosilecka-gromada.gov.ua/news/1721043870/. 3. У запиті міститься посилання на не чинну редакцію абз. 10 ч. 10 ст. 11 Закону, та некоректно вказано положення визначене у п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону. Уповноваженою особою було здійснено розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕПЛО ПОЛІССЯ» та прийняте рішення, щодо визначення тендерної пропозиції відповідного учасника переможцем процедури закупівлі (Протокол №17 від 01.07.2024 року). За результатами розгляду встановлено, що тендерна пропозиція учасника відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення відкритих торгів, умовам тендерної документації, та вимогам до предмета закупівлі. Уповноваженою особою, не складалися та не оприлюднювалися окремі протокольні рішення щодо фактів встановлення у складі тендерної пропозиції учасника наявних формальних (несуттєвих) помилок, тому, що складання відповідних протокольних рішень не передбачено положеннями Особливостей та умовами тендерної документації. Наявність у складі тендерної пропозиції формальних (несуттєвих) помилок не впливає на розгляд тендерних пропозицій. 4. Уповноваженою особою помилково у тендерній документації не зазначено по батькові посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками. 5. Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" (Протокол №16 від 28.06.2024 року) прийняте Уповноваженою особою, із врахуванням усталеної практики розгляду тендерних пропозицій учасників, та враховує вимоги чинного законодавства України, положення тендерної документації, та правову позицію Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, структурних підрозділів Державної аудиторської служби України та судову практику суддів різних інстанцій. Відповідно до пункту 13 Додатку №2 тендерної документації, встановлено вимогу: «Учасник торгів повинен підтвердити якість напівбрикетів торф'яних, що пропонуються до поставки, наданням в складі тендерної пропозиції документу передбаченого абзацом другим пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф'яні. Технічні умови». Проте у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" відсутній документ передбачений абзацом другим пункту 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф'яні. Технічні умови», ЯКИЙ ВИДАНИЙ НА НАПІВБРИКЕТИ ТОРФ’ЯНІ, тобто учасник у складі тендерної пропозиції не підтвердив якість запропонованого товару. У пункті 2.1. РСТ УРСР 1297-82 «Напівбрикети торф’яні. Технічні умови» вказано - Прийомку напівбрикетів у виробника виконує інспекція «Укрінспаливо» партіями по ГОСТ 13674-78. НА КОЖНУ ПАРТІЮ ПРОДУКЦІЇ ВИДАЄТЬСЯ ПАСПОРТ. Таким чином, учасникам у складі тендерної пропозиції потрібно підтвердити якість напівбрикетів торф'яних шляхом надання паспорту виданого на відповідний товар. Вимога пункту 13 Додатку №2 тендерної документації була предметом розгляду скарги, та визнана Органом оскарження законною. Орган оскарження чітко вказав, що у відповідному пункті тендерної документації йде мова саме про Паспорт товару. Як передбачається положеннями пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ В ЙОГО ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до ЗМІНИ предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, НАЙМЕНУВАННЯ ТОВАРУ, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" у складі тендерної пропозиції не надав паспорт на напівбрикет торф’яний, проте, надав сертифікат якості серії AD №01934 виданого на інший товар, а саме: брикети торф’яні, тобто учасник пропонував до поставки інший товар, що, між іншим, є зміною предмета закупівлі. Відповідно до положення абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовник не має права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. У паспорті якості міститься інформація про технічні та якісні характеристики товару, його назву, відсутність відповідного документу, або навіть невідповідність його вимогам тендерної документації є прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника (як приклад відповідної позиції можна ознайомитися із рішенням Органу оскарження №8620-р/пк-пз від 15.05.2024 року, оголошення № UA-2024-03-08-007042-a). Крім того, неправомірне розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, також є незаконним. У процедурі закупівлі за №UA-2023-03-01-011805-a, Замовник розмістив повідомлення про усунення невідповідностей, у ситуації коли учасник не надав паспорти якості, проте Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, визнало це прямим порушенням положень Особливостей. У процедурі закупівлі № UA-2022-12-29-010904-a розглядалася аналогічна ситуація. Рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТОРГОВИЙ БУДИНОК "ВУГІЛЛЯ ДОН ПРАЙМ" є законним. Статтею 19 Конституції України передбачається, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Неприйнятним є ситуації розрізненого трактування вимог Закону з боку різних органів, які здійснюють контроль за дотримання вимог законодавства про публічні закупівлі, адже беручи до уваги чотири різні позиції щодо розгляду тендерних пропозиції учасників, які одна одній суперечать Замовнику, залишається діяти лише в межах вимог чинного законодавства.
Рішеня
15.07.2024 15:54
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 116 100 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2024 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОСІЛЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380977719329
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 116 100 грн.
Період подання пропозицій
до 26.06.2024 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОСІЛЕЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380977719329
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності